Уроку Дата Теми уроків І семестр Мова І мовлення 1



Скачати 178.34 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір178.34 Kb.
УКРАЇНСЬКАМОВА

(І семестр - 4 години на тиждень, II семестр — 3 години на тиждень)

уроку

Дата

Теми уроків

І семестр

Мова і мовлення

1




Мова — найважливіший засіб спілкування. Українська мова — державна мова України. Український алфавіт (вправи 1—9).


2




Культура усного і писемного мовлення (вправи 10—19).

3




Культура спілкування. Основні правила культури спілкування. Слова ввічливості (вправи 20—23).

Текст


4




Розвиток уявлень про текст. Основні ознаки тексту (вправи 24—28).


5




Мета, типи тексту (вправи 29-35).


6




Будова тексту. Засоби зв'язку речень у тексті (вправи 36—40).

7




Побудова тексту-розповіді. Складання усної розповіді за серією малюнків (вправи 41-46).


8




Побудова тексту-міркування (вправи 47—52).


9




Спостереження за ознаками текстів різних типів і стилів (вправи 53—56).

10




Урок розвитку мовлення. Твір-опис за фотоілюстрацією. Художній опис зайця. (Зошит із розвитку мовлення; урок 1, підручник — вправа 58).

11




Складання текстів-описів. Зіставлення художніх і науково-популярних описів (вправи 57—59).


12




Уявлення про абзац. Спостереження за роллю абзаців у тексті. Поділ тексту на абзаци за поданим планом (вправи 60-64).


13




Складання текстів-інструкцій (вправи 65-67).

14




Урок розвитку мовлення. Складання ділових текстів (листа, записки). (Зошит із розвитку мовлення: урок 2, підручник: вправи68—70).

Речення


15




Повторення й узагальнення знань про основні ознаки речення

(вправи 75—79).




16




Види речень за метою висловлювання та інтонацією (вправи 80—84).


17




Інтонування речень. Практичне уявлення про логічний наголос у реченні (вправи 85—87).


18




Уявлення про звертання. Розділові знаки при звертаннях. Розігрування діалогів (вправи 88—92).


19




Члени речення. Поняття про підмет, присудок і другорядні члени речення (вправи 93—97).

20




Зв'язок слів у реченні (вправи 98—102). Перевірна робота. Діалог.


21




Узагальнювальний урок з розділу "Речення" (вправи 103—107).

22




Перевірна робота. Мовна тема«Мова і мовлення. Текст.Речення»



23




Урок розвитку мовлення. Складання письмових запрошень і привітань (Зошит із розвитку мовлення: урок 3, підручник — вправи 71—73).


Слово. Значення слова

24




Уявлення про пряме і переносне значення слів (вправи 108—111).


25




Уявлення про багатозначні слова. Спостереження за реченнями і текстами з багатозначними словами (вправи 112-115).


26




Практичне уявлення про омоніми без уживання терміна (слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різні значення) (вправи 116—120).


27




Слова, близькі за значенням (синоніми) (вправи 121—125).

28




Спостереження за роллю синонімів у реченнях і тексті. Поясненнязначення окремих фразеологізмів шляхом добору до них слів-синонімів (вправи 126—128).


29




Слова, протилежні за значенням (антоніми).(Вправи 129—134).

30




Перевірна робота. Диктант.

31




Урок розвитку мовлення. Твір-розповідь за фрагментом. Тема: "По гриби" (Зошит із розвитку мовлення — урок 4).

Будова слова


32




Аналіз перевірних робіт. Закінчення слова, його роль у реченні (вправи 135—140).


33




Основа слова (вправи 141 — 146).

34




Частини основи (вправи 147— 151).

35




Спільнокореневі слова. Корінь слова (вправи152—155).

36




Вправи на розрізнення спільнокореневих слів, синонімів і різних форм того самого слова (вправи 156-159).


37




Спостереження за словами з омонімічними коренями. Розрізнення їх значень (вправи 160-163).


38




Урок розвитку мовлення. Детальний переказ. (Зошит із розвитку мовлення - урок 5).

39




Чергування голосних звуків [о], [е] з [і] у коренях слів (вправи 164-168).

40




Чергування приголосних звуків у коренях слів (вправи 169-173).

41




Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и], які перевіряються наголосом (вправи 174-178).


42




Закріплення вмінь добирати слова для перевірки ненаголошених голосних для їх позначення на письмі (вправи 179-183).


43




Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е] [и], що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником (вправи 184-189).


44




Перевірна робота. Мовна тема «Слово. Значення слова. Будова слова»

45




Спостереження за літературною вимовою парних дзвінких і глухих приголосних звуків (вправи 190-193).


46




Урок розвитку мовлення. Твір-міркування за прислів'ям. "Книга дорожча за найбільше багатство" (Зошит із розвитку мовлення - урок 6).


47




Засвоєння правила вимови дзвінких приголосних у кінці слів і складів (вправи 194-197).

48




Вправи на закріплення вимови і правопису слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками (вправи 198-204).

49




Спостереження за явищами заміни в коренях слів дзвінких приголосних глухими і навпаки (вправи 205-209).


50




Урок розвитку мовлення. Вибірковий переказ. (Зошит із розвитку мовлення: урок 7).


51




Префікс як значуща частина слова. Словотворчі вправляння за допомогою префіксів (вправи 210—214).


52




Префікси і прийменники. Вправи на розрізнення однозвучних префіксів і прийменників (вправи 215—219).


53




Правопис слів з префіксами роз-, без- (вправи 220-224).Перевірна робота. Аудіювання.


54




Вимова і правопис слів з префіксами з-, с- (вправи 225-228).

55




Перевірна робота. Списування.

56




Закріплення правила про вимову і правопис слів із префіксами з-, с-

(вправи 229—232).




57




Правило вживання апострофа після префіксів (вправи 233—236).


58




Перевірна робота. Диктант.

59




Аналіз перевірних робіт. Закріплення правила вживання апострофа після префіксів (вправи 237-240).

60




Урок розвитку мовлення. Перебудова казки. Казки про тварин. (Зошит із розвитку мовлення — урок 8).


61




Ознайомлення з суфіксом як значущою частиною слова (вправи 241—245).


62




Закріплення поняття про суфікс та його словотворчу роль. Словотворчі вправи та моделювання будови слів (вправи 246-250).



63




Послідовність розбору слова за будовою. Усний і письмовий розбори слів за будовою (вправи 251—255).

64




Узагальнювальний урок за семестр. (Вправи 256-258).


II семестр

Частини мови

65




Загальне поняття про частини мови (вправи259-262).


66




Словниково-логічні вправи на розрізнення слів за родовими і видовими ознаками та за смисловими групами в межах кожної частини мови (вправи 263-266).


67




Вправляння в розрізненні спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови (вправи 267-271).

68




Вправляння у розрізненні іменників, прикметників, дієслів (вправи 272-275).


69




Урок розвитку мовлення. Твір-розповідь за сюжетним малюнком. "Лижні змагання". (Зошит із розвитку мовлення — урок 9; підручник — вправа 274).


Іменник


70




Загальне поняття про іменник. Іменники - назви істот та неістот (вправи 276—283).


71




Власні й загальні іменники. Велика буква у власних іменниках (вправи 284—287).


72




Закріплення навичок правопису власних і загальних іменників (вправи 288—293).


73




Іменники, утворені від прикметників (вправи 294-297).


74




Іменники, що означають дії (вправи 298—303).


75




Урок розвитку мовлення. Твір-міркування за вказаною темою "Кого я вважаю своїм другом?" (Зошит із розвитку мовлення — урок 10).


76




Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній (вправи304—307).


77




Визначення роду іменників. Спостереження за родовими закінченнями іменників (вправи 308—312).

78




Змінювання іменників за числами (вправи313—317).


79




Спостереження за іменниками, які вживаються тільки в однині або тільки у множині (вправи 318—321).


80




Змінювання іменників за відмінками (вправи 322—325).


81




Урок розвитку мовлення. Творення віршів. (Зошит із розвитку мовлення — урок 11).


82




Прийменники і закінчення як засоби вираження зв'язку між словами в реченні. Роль іменників у реченні (вправи 326—330).


83




Урок перевірки навчальних досягнень учнів з теми "Іменник".


Прикметник

84




Аналіз контрольної роботи. Загальне поняття про прикметник (вправи 331—335).


85




Зв'язок прикметників з іменниками (вправи 336—340).


86




Вправи на встановлення зв'язку прикметників з іменниками в реченні (вправи 341—345).


87




Урок розвитку мовлення. Складання загадок. (Зошит із розвитку мовлення — урок 12).


88




Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками (вправи 346—350).


89




Узгодження прикметника з іменником у різних формах (вправи 351—355).


90




Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників (вправи 356-359).


91




Визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми (вправи 360—364).


92




Повний аналіз прикметника як частини мови (вправи 365-368).


93




Уживання прикметників у прямому і переносномузначеннях (вправи 369—373).


94




Урок розвитку мовлення. Твір-опис на основі власних спостережень "Надійшла весна прекрасна". (Зошит із розвитку мовлення — урок 13).


95




Спостереження за роллю прикметників у загадках (вправи 374—378).


96




Закріплення й узагальнення знань про прикметник (вправи 379-387).


97




Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми "Прикметник".





Дієслово

98




Аналіз контрольної роботи. Загальне поняття про дієслово. Зв'язок дієслова з іменником у реченні (вправи 388-391).


99




Вправи на встановлення зв'язку дієслів з іменниками в реченні (вправи 392—394).


100




Урок розвитку мовлення. Переказ із творчим доповненням. (Зошит із розвитку мовлення — урок 14).


101




Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах (вправи 395—398).


102




Дієслова-синоніми (вправи 399—403).


103




Дієслова-антоніми (вправи 404—407).


104




Уживання дієслів у переносному значенні (вправи 408-412).


105




Закріплення знань і вмінь, пов'язаних з лексикологічними значеннями дієслів (вправи 413—417).


106




Урок розвитку мовлення. Творення казки. Чарівні казки. (Зошит із розвитку мовлення - урок 15).


107




Змінювання дієслів за часами (вправи 418-422).


108




Вправи для розрізнення часових форм дієслів(вправи 423-426).


109




Дієслова, що означають завершену і незавершенудію (вправи 427—431).


110




Розрізнення дієслів, що означають завершену і незавершену дію (вправи 432—436).


111




Закріплення знань про часові форми дієслова (вправи 437-440).


112




Урок розвитку мовлення. Твір-розповідь з елементами міркування. Тема: "Моя заповітна мрія". (Зошит із розвитку мовлення — урок 16).


113




Написання не з дієсловами. Вправляння у розборі дієслова як частини мови (вправи 441—445).


114




Узагальнювальний урок з теми "Дієслово" (вправи 446—449).


Повторення вивченого за рік

115




Повторення вивченого за рік. Текст. Речення. Значення слова. Звуки і букви (вправи 450-456).


116




Повторення матеріалу з розділу "Будова слова", "Частини мови". Підготовка до контролю навчальних досягнень за рік (вправи 457-469).


117




Урок розвитку мовлення. Стислий переказ. (Зошит із розвитку мовлення — урок 17).


118




Урок контролю навчальних досягнень учнів.


119




Узагальнювальний урок за рік.



База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка