Уроку Зміст уроку Завдання уроку № завдань підруч-ника Дата проведення Тема. Усне додавання і



Скачати 181.04 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір181.04 Kb.

№ уроку

Зміст уроку

Завдання уроку

№ завдань підруч-ника

Дата проведення







Тема. Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток (продовження)











Тема. Додавання виду 38 + 4. Творча робота над задачею. Розв'язування задачі двома способами.

Мета. Опрацювати прийом додавання одноцифрового числа з переходом через десяток. Розвивати вміння учнів розв'язувати задачі двома способами

495-503







Тема. Додавання виду 76 + 4. Задачі на дві дії.

Мета. Пояснити учням особливий випадок додавання. Опрацювати прийоми перевірки розв'язання прикладів на додавання

504-511







Тема. Додавання виду 38 + 52. Задача на зустрічний рух.

Мета. Опрацювати з учнями випадок додавання двоцифрових чисел, коли сума одиниць доданків дорівнює десяти. Ознайомити з поняттям "зустрічний рух"

512-520







Тема. Усне віднімання виду 40 — 8. Вправи і задачі на закріплення прийому віднімання.

Мета. Ознайомити учнів з прийомом віднімання одноцифрового числа від круглого двоцифрового. Розвивати вміння виконувати віднімання за допомогою числової шкали

521-529







Тема. Закріплення прийому віднімання виду 40 - 8. Порівняння виразу і числа. Складання задач за даним виразом. Гострий і тупий кути.

Мета. Закріплювати опрацьований матеріал. Вправляти учнів у складанні задач за даним виразом. Формувати уявлення про гострий і тупий кути

530-536







Тема. Віднімання виду 53 — 8. Творча робота над задачею.

Мета. Ознайомити учнів з випадком усного віднімання одноцифрового числа від двоцифрового з переходом через десяток. Формувати вміння ставити запитання до виразів, складених за числовими даними задачі

537-544







Тема. Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування задач.

Мета. Ознайомити учнів із загальним алгоритмом усного віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Вправляти в розв'язуванні задач за малюнками і числовими даними

545-554







Тема. Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел (продовження). Творча робота над задачею.

Мета. Удосконалювати вміння виконувати віднімання двоцифрових чисел. Формувати вміння встановлювати відповідність між поданим виразом та змістом задачі

555-559







Тема. Віднімання виду 50 — 34. Розв'язування кругових прикладів.

Мета. Формувати в учнів уміння застосовувати загальний прийом віднімання двоцифрових чисел до різних випадків віднімання

560-567







Тема. Усне і письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за коротким записом. Розпізнавання кутів різних видів.

Мета. Удосконалювати вміння виконувати усне й письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Формувати вміння складати задачі за даним коротким записом. Формувати вміння розпізнавати кути різних видів

568-575







Тема. Додавання і віднімання двоцифрових чисел (повторення).

Мета. Удосконалювати вміння учнів виконувати додавання і віднімання двоцифрових чисел. Підготувати учнів до контрольної роботи

576-582







Тема. Контрольна робота № 5.

Мета. Перевірити рівень опанування учнями навчального матеріалу












Тема. Арифметичні дії множення і ділення











Тема. Аналіз результатів контрольної роботи. Дія множення, знак множення. Заміна прикладів на додавання прикладами на множення і прикладів на множення прикладами на додавання.

Мета. Ознайомити з арифметичною дією — множенням. Вправляти учнів у складанні прикладів на множення з прикладів на додавання і навпаки

583-590







Тема. Читання прикладів на множення. Назви чисел при множенні. Задачі на множення.

Мета. Ознайомити учнів з назвами чисел при множенні, вправляти їх у читанні прикладів на множення. Формувати уявлення про можливість розв'язування задач дією множення

591-600







Тема. Складання таблиці множення числа 2. Задачі на множення. Вправи і задачі на додавання і віднімання в межах 100.

Мета. Опрацювати таблицю множення числа 2. Вправляти учнів у розв'язуванні прикладів і задач на застосування таблиці множення числа 2

601-608







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Закріплення вмінь виконувати додавання і віднімання в межах 100.

Мета. Розвивати вміння розв'язувати задачі й приклади із застосуванням таблиці множення числа 2. Закріплювати вміння виконувати додавання і віднімання в межах 100

609-617







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Знаходження значень виразів, що містять дії різних ступенів.

Мета. Формувати вміння застосовувати знання таблиці множення числа 2 у процесі розв'язування прикладів та задач. Ознайомити з прикладами, що містять дії різного ступеня

618-628







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Задачі на дві дії різного ступеня. Конус. Циліндр.

Мета. Вправляти учнів у виконанні завдань на засвоєння таблиці множення числа 2. Ознайомити з задачами на дві дії різного ступеня. Формувати вміння їх розв'язувати. Формувати уявлення про конус і циліндр

629-635







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Вправи і задачі на дії різного ступеня.

Мета. Повторити таблицю множення числа 2. Підготувати учнів до контрольної роботи

636-642







Тема. Контрольна робота № 6.

Мета. Перевірити рівень опанування учнями навчального матеріалу










Тема. Аналіз результатів контрольної роботи. Дія ділення. Задачі на дії різного ступеня.

Мета. Ознайомити учнів з арифметичною дією — діленням, знаком дії ділення. Вправляти в читанні прикладів на ділення

643-649







Тема. Зв'язок дій множення і ділення. Розв'язування задач і прикладів на дії першого ступеня.

Мета. Ознайомити учнів із зв'язком між діями множення і ділення. Навчати складати приклади на ділення з прикладів на множення. Вправляти у розв'язуванні прикладів на одну і дві дії

650-657







Тема. Таблиця ділення на 2. Задачі на ділення.

Мета. Формувати в учнів уявлення про те, що зв'язок між діями множення і ділення є основою складання таблиць ділення. Скласти таблицю ділення на 2

658-663







Тема. Застосування таблиці ділення на 2 для розв'язування задач на ділення на рівні частини і на ділення на вміщення. Порівняння задач.

Мета. Формувати вміння застосовувати дію ділення при розв'язуванні простих задач на ділення. Вправляти учнів у розв'язуванні прикладів і задач на ділення

664-669







Тема. Назви чисел при діленні. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 2.

Мета. Ознайомити учнів з назвами чисел при діленні. Вправляти в розв'язуванні задач на всі арифметичні дії

670-679







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2.

Мета. Удосконалювати знання таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Розвивати вміння розв'язувати і порівнювати прості задачі на ділення

680-689







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Складання виразів на дві дії за текстовим формулюванням.

Мета. Розвивати вміння розв'язувати задачі на дві дії, які містять дію ділення. Вправляти учнів у складанні виразів за текстовим формулюванням

690-697







Тема. Складання таблиці множення числа 3. Приклади і задачі на дії різного ступеня.

Мета. Формувати вміння складати таблицю множення числа 3 на основі відповідних прикладів на додавання. Розвивати вміння пояснювати дане розв'язання задачі

698-706







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач за різним розташуванням множників в умові.

Мета. Формувати в учнів уміння застосовувати таблицю множення числа 3 у процесі розв'язування прикладів і задач. Ознайомити з можливістю різного розміщення множників в умові задачі

707-714







Тема. Коло і круг. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач на множення і додавання.

Мета. Формувати уявлення про "коло", "круг", "центр кола". Формувати практичне вміння будувати коло за допомогою циркуля. Навчати порівнювати задачі на множення і додавання з одноковими числовими даними

715-722







Тема. Вирази з дужками, що містять дії різного ступеня. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3.

Мета. Формувати в учнів уміння застосовувати вивчені таблиці множення і ділення під час розв'язування прикладів і задач. Продовжувати розвивати вміння пояснювати розв'язок задачі

723-729







Тема. Складання виразів з дужками. Взаємозв'язок дій множення і ділення (повторення). Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Знаходження довжини ламаної лінії.

Мета. Актуалізувати знання про взаємозв'язок дій множення і ділення. Продовжувати навчати учнів користуватися таблицями множення і ділення. Розвивати вміння знаходити довжину ламаної лінії

730-737







Тема. Повторення вивченого. Творча робота над задачею.

Мета. Формувати в учнів уміння застосовувати знання таблиць множення і ділення для знаходження значень виразів та розв'язування задач. Підготувати до контрольної роботи










Тема. Контрольна робота № 7.

Мета. Перевірити рівень опанування учнями навчального матеріалу










Тема. Аналіз результатів контрольної роботи. Складання таблиці ділення на 3. Складання задач за даним розв'язанням.

Мета. Ознайомити учнів з таблицею ділення на 3. Вправляти учнів у застосуванні таблиці ділення на 3 під час розв'язування задач та прикладів на дві дії

747-754







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Знаходження периметра квадрата.

Мета. Продовжувати вправляти учнів у розв'язуванні прикладів і задач на засвоєння таблиці ділення на 3. Розвивати вміння знаходити периметр квадрата

755-761







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Обчислення довжини сторони рівностороннього трикутника за його периметром.

Мета. Формувати в учнів уміння застосовувати знання таблиць множення і ділення для розв'язування прикладів на дві дії та складених задач. Повторити назви чисел в арифметичних діях. Формувати вміння знаходити довжину сторони рівностороннього трикутника за його периметром

762-771







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Розпізнавання об'ємних геометричних фігур (куб, куля, конус, циліндр).

Мета. Формувати в учнів уміння застосовувати таблиці множення і ділення під час виконання математичних завдань, поданих у різних формах. Формувати вміння розпізнавати об'ємні геометричні фігури

772-780







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення. Залежність між компонентами і результатом дій першого ступеня (повторення).

Мета. Формувати в учнів уміння застосовувати таблиці множення чисел 2 і 3 та ділення на 2 і 3. Удосконалювати знання про залежність між компонентами і результатом дій першого ступеня

781-787







Тема. Повторення вивченого. Розв'язування складеної задачі на три дії за поданим планом.

Мета. Вправляти учнів у застосуванні знань таблиць арифметичних дій під час обчислень. Формувати вміння розв'язувати задачі на три дії

788-796







Тема. Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв'язування прикладів і задач.

Мета. Скласти таблицю множення числа 4. Навчати учнів розв'язувати приклади і задачі з опорною на таблицю множення числа 4

797-804







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4.

Мета. Формувати в учнів уміння застосовувати таблицю множення числа 4. Розвивати вміння знаходити відповіді на поставлені запитання за малюнками і числовими даними

805-812







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4. Зв'язок множення і ділення (повторення).

Мета. Вправляти учнів у розв'язуванні задач на дві дії, які потребують застосування таблиці множення числа 4

813-818







Тема. Складання таблиці ділення на 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4.

Мета. Опрацювати таблицю ділення на 4. Навчати учнів порівнювати задачі на ділення на рівні частини і на вміщення

819-827







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4. Обчислення значень виразів з буквеним компонентом. Знаходження довжини сторони квадрата за периметром.

Мета. Вправляти учнів у застосуванні таблиць множення і ділення. Навчати порівнювати задачі на множення і ділення

828-834







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення. Задачі на дії різного ступеня. Складання задачі за її розв'язанням. Побудова прямого кута на папері у клітинку (повторення).

Мета. Формувати в учнів уміння застосовувати таблицю ділення на 4 під час розв'язування задач і прикладів. Розвивати вміння складати задачу за її розв'язанням. Розвивати практичні вміння будувати прямі кути на папері в клітинку

835-842







Тема. "Половина", "третина" і "чверть". Дії з величинами. Складання простих і складених задач.

Мета. Формувати в учнів уявлення про дріб (частину числа). Формувати вміння виконувати арифметичні дії з величинами

843-852







Тема. Складання таблиці множення числа 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Знаходження значення виразів, у складі яких двічі повторюється та сама буква.

Мета. Опрацювати таблицю множення числа 5. Формувати в учнів уміння складати задачі за даною схемою виразу. Формувати вміння знаходити значення виразів, у складі яких двічі повторюється та сама змінна

853-863







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів.

Мета. Формувати уявлення про "збільшення (зменшення) числа в кілька разів". Розвивати вміння використовувати таблицю множення числа 5 під час розв'язування прикладів і задач

864-873







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв'язування простих задач на збільшення та зменшення числа в кілька разів. Задачі на дві дії, які включають зменшення числа в кілька разів.

Мета. Ознайомити учнів із задачами, які включають збільшення (зменшення) числа в кілька разів. Закріплювати знання таблиці множення числа 5

874-879







Тема. Таблиця ділення на 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів, які розв'язуються двома діями.

Мета. Опрацювати таблицю ділення на 5. Розвивати в учнів уміння складати обернені задачі

880-888







Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Складені задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів.

Мета. Вправляти учнів у знаходженні частини числа. Формувати вміння розв'язувати приклади і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення

889-896







Тема. Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенів.

Мета. Ознайомити з правилом про порядок виконання арифметичних дій. Формувати вміння розв'язувати задачі на три дії складанням виразу

897-903







Тема. Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів, які розв'язуються двома діями.

Мета. Підготувати учнів до контрольної роботи

904-914







Тема. Контрольна робота № 8.

Мета. Перевірити рівень опанування учнями навчального матеріалу











Тема. Повторення в кінці навчального року











Тема. Аналіз результатів контрольної роботи. Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією. Побудова відрізків.

Мета. Розвивати і закріплювати знання учнів з питань десяткової системи нумерації

915-921







Тема. Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв'язування складеної задачі на 3 дії.

Мета. Удосконалити знання про прийоми усного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Опрацювати задачі на дві чи три дії, що розв'язуються діями першого ступеня

922-926







Тема. Повторення таблиць додавання і віднімання. Складання виразів за текстовим формулюванням. Розпізнавання геометричних фігур.

Мета. Систематизувати знання про прийоми складання таблиць додавання і віднімання. Вправляти учнів у вживанні математичних термінів під час виконання дій першого ступеня

927-932







Тема. Додавання і віднімання виду 27 + + 3, 90 — 2. Складання задачі на знаходження третього доданка.

Мета. Повторити окремі випадки дій додавання і віднімання в межах 100. Вправляти учнів у знаходженні невідомих компонентів дій першого ступеня

933-940







Тема. Додавання і віднімання виду 28 + + 5, 46 — 7. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Задачі на дві дії.

Мета. Повторити окремі випадки усного додавання і віднімання в межах 100. Вправляти учнів у порівнянні значень числових виразів і знаходженні числових значень виразів з буквеним компонентом

941-947







Тема. Перевірка дій додавання і віднімання. Письмове додавання і віднімання. Розв'язування і складання задач на дві дії. Перетворення величин.

Мета. Удосконалити вміння виконувати письмово дії першого ступеня. Вправляти учнів у перетворенні величин (мір довжини)

948-954







Тема. Перевірка віднімання додаванням. Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Складання і розв'язування задач.

Мета. Актуалізувати знання про загальний випадок усного додавання двоцифрових чисел. Вправляти учнів у перевірці дії віднімання дією додавання. Удосконалювати вміння складати задачі за поданими виразами

955-959







Тема. Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Письмове виконання дій додавання і віднімання для перевірки усних обчислень.

Мета. Актуалізувати знання про загальний випадок віднімання двоцифрових чисел. Формувати вміння застосовувати письмовий алгоритм виконання дій додавання і віднімання для перевірки правильності усних обчислень. Підготувати учнів до контрольної роботи

960-965







Тема. Контрольна робота № 9.

Мета. Перевірити рівень опанування учнями навчального матеріалу










Тема. Аналіз результатів контрольної роботи. Повторення дії множення. Назви чисел при множенні.

Мета. Розвивати знання учнів про дію множення. Вправляти у розв'язуванні задач на знаходження невідомого від'ємника

966-972







Тема. Повторення таблиці множення числа 2. Порівняння виразів. Задачі на дії різного ступеня. Розпізнавання об'ємних геометричних фігур.

Мета. Повторити таблиці множення. Вправляти учнів у розв'язуванні задач на дії різних ступенів. Закріплювати вміння розпізнавати об'ємні геометричні фігури

973-978







Тема. Повторення дії ділення. Назви чисел при діленні. Таблиця ділення на 2.

Мета. Закріпити знання дітей про дію ділення. Повторити назви чисел при діленні та таблицю ділення на 2. Вправляти учнів у розв'язуванні задач на дві дії

979-983







Тема. Повторення таблиць множення числа 3 і ділення на 3. Розв'язування прикладів і задач.

Мета. Узагальнити знання учнів про зв'язок між арифметичними діями. Вправляти у складанні та розв'язуванні задач

984-987







Тема. Підсумковий урок. Повторення таблиць множення чисел 4, 5 і ділення на 4, 5.

Мета. Провести бесіду про завершення вивчення програмового матеріалу в другому класі. Розв'язати цікаві задачі








База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка