Успіх і навчання



Скачати 79.51 Kb.
Дата конвертації26.02.2016
Розмір79.51 Kb.
Тема:  Успіх і навчання

Мета :

Дати учням уявлення про взаємозв’язок наполегливості й старанності та досягнення цілей;

Ознайомити учнів із складовими успіху(талант, натхнення, інтуїція, досвід, знання, працьовитість), вчити володіти прийомами досягнення успіху;

Розвивати пізнавальні та комунікативні навички учнів;

Виховувати працелюбну та наполегливу особистість.

Обладнання: Таблиця «Складові успіху», поради учню, портрети відомих людей України, кросворд, тлумачний словник, виставка книжок, портфоліо учнів.

Хід у року

l. Організаційна частина

1)Привітання гостей.

Продзвенів уже дзвінок

Всім пора нам на урок,

Встаньте всі рівненько,

Привітаємось гарненько:

У нас сьогодні на уроці присутні гості , привітаємося з ними :

Добрий день!

На уроці ми будемо працювати групами. А зараз простягніть один одному руки, передайте тепло своїх долонь. Подивіться на свого сусіда , подаруйте свою посмішку. Передайте частинку свого настрою іншим . От бачите, від ваших усмішок затишніше і світліше в класі стало.

Ми усі одна сім»я

Неповторні ти і я

Ми прийшли у світ , щоб жити

Й на землі добро творити.


Нехай девізом нашого уроку будуть слова :

Не просто слухати, а чути

Не просто дивитись, а бачити

Не просто відповідати, а відчувати,

Дружно і плідно працювати.
Актуалізація опорних знань.

1.Вправа « Склади слово.»

- Складіть слово із запропонованих букв.

С, У, І, П, Х. (Успіх)

Як ви гадаєте, що таке успіх?( результат праці,перемога, досягнення)

Яку людину називають успішною?( Людина, яка досягла багато чого в житті)



2. Мотивація уроку.

– Діти, для чого нам знати, як досягти успіху?



3. Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів.

  • Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

Вправа «Очікування»

Я очікую, що на уроці буде цікаво.

Я хочу дізнатися про те , з чого складається успіх

Цей урок мене навчить:

Аналізувати і робити висновки .

Працювати в групах.



II. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про те,що таке успіх з чого він складається.

Вам, напевно, доводилось бачити дітей, які живуть в одному будинкуодного віку, вчаться в одному класі, але в них різні характери, поведінка, досягнення у навчанні.

Усі люди чогось прагнуть. Хтось мріє стати лікарем, хтось художником, хтось комп’ютерним генієм , вчителем. Мрія надихає людину дає сили у досягненні мети. Сьогодні ми  спробуємо зрозуміти,  чому одні люди  успішні,  а інші – ні,  як  досягти   успіху. Знання, здобуті на сьогоднішньому уроці, допоможуть кожному з вас здійснити свої мрії.

Тема нашого уроку:

« Успіх і навчання. Як досягти успіху. Умови успіху».



ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Інсценізація.

  2. Син – Тату, мені часто сниться, що я – космонавт! А що треба зробити, щоб стати космонавтом?

Батько – Треба менше спати, синку.

– Діти, чому так сказав батько?



  1. Тлумачення слова «успіх». «Довідкове бюро»

Успіх - досягнення поставленої мети.

Підбір синонімів. (Звіт «довідкового бюро»).

Доберіть синоніми до слова успіх.(Удача, перемога, досягнення)

Доберіть антоніми. (Поразка, невдача, програш)

Складіть словесний портрет успішної людини та невдахи.

Який із малюнків підходить для успішної людини, а який для невдахи?



http://shkola.ostriv.in.ua/images/publications/4/13824/content/1.jpg

Сходинки успіху.

– Давайте пригадаємо складові успіху людини, виберемо риси характеру, які допоможуть нам піднятися сходинками успіху. (Працелюбність, знання, освіта, наполегливість, бажання, натхнення, талант, інтуїція, досвід, дисциплінованість).



«Довідкове бюро» Науковці.

Словничок.

Інтуїція – це здатність людини в деяких випадках несвідомо, чуттям уловлювати істину, передбачати, вгадувати що-небудь, спираючись на попередній досвід, знання. Це - чуття, проникливість, здогад, осяяння.

Досвід – це сукупність знань, умінь, які здобуваються в житті, на практиці. Це те, що вже було в житті, з чим доводилося зустрічатися.

Талант – це видатні природні здібності  людини, хист, обдаровання. Здібність до чогось, уміння робити щось.

(Учні пояснюють значення слів із тлумачного словника.)

4. Вікторина «Видатні люди».

– У кого з видатних людей були такі якості? Пригадайте видатних українців.



Презентація.

(На дошці портрети відомих людей України: Леся Українка, Соломія Крушельницька, Володимир і Віталій Клички, Андрій Шевченко, Руслан Пономарьов, Руслана Лижичко)

Випадкових перемог не буває. Успіх приходить до тих, хто багато працює, рухається вперед.

Фізкульт хвилинка.

Робота в групах.

У нас на уроці присутня гостя Фея. Вона хоче дати вам завдання.



Вправа «Віднови прислів’я». Про що ці прислів’я?

Хочеш бути щасливим – не будь лінивим . Без труда нема плода.

Мудрим ніхто не вродився, а навчився . Вчення світ,  а невчення тьма. 

Хто себе перемагає, той в усьому успіх має.  Наука для людини, як сонце для життя. Діло роби, а лінь геть жени.  Акуратність — запорука успіху.



Фея.: Діти, у мене є чарівна паличка і я неодмінно допоможу вам досягти успіху, здійснити вашу мрію тільки тоді, коли ви скажете для чого це вам потрібно.

А зараз ми попрацюємо з підручником .

                          

Робота з підручником. Прочитайте статтю і складіть поради,які кроки потрібно робити щодня, щоб стати успішною людиною.

Поради, як стати успішною людиною.

(самостійне читання статті учнями.)

— Ознайомтеся з порадами, як стати успішною людиною. Як ви їх розумієте?

— Вивчіть на с. 30 щоденні кроки для людини, яка прагне стати успішною.

Щоденні кроки для людини, яка прагне стати успішною

- Складай план дій на день.

- Придумуй девіз дня. Наприклад: «Сьогодні буду найуважнішим» або «Сьогодні буду найпрацьовитішим».

- Замислюйся перед сном, як ти прожив цей день.

- Хвали себе за будь-які досягнення.

Робота в групах.

Тепер завдання для груп – виберіть поради, які б надали мрійникові-митцю, мрійникові-спортсмену, мрійникові-науковцю, мрійникові-учню. У конвертах ви знайдете поради для кожної групи. На роботу в групах надається 1 хвилина.



Поради мрійникові-учню: завжди уважно слухати вчителя, самостійно виконувати всі домашні завдання, читати більше книжок, доводити розпочату справу до кінця, не боятися помилок, постійно навчатися, бути працелюбним, приймати допомогу та допомагати іншим.

Поради мрійникові спортсмену: багато часу приділяти фізичній підготовці, загартовуватися, вести здоровий спосіб життя, відвідувати спортивні секції та гуртки, читати більше книжок, доводити розпочату справу до кінця, не боятися помилок, постійно навчатися, бути працелюбним, приймати допомогу та допомагати іншим.

Поради мрійникові-науковцю: придумувати нестандартні рішення завдань, використовувати нові прийоми під час виконання різних справ, отримувати задоволення від виконаної роботи, читати більше книжок, доводити розпочату справу до кінця, не боятися помилок, постійно навчатися, частіше грати у комп’ютерні ігри, бути працелюбним, приймати допомогу та допомагати іншим.

Поради мрійникові-митцю: розвивати свої здібності, більше часу присвячувати улюбленому заняттю, отримувати задоволення від обраного заняття, бути наполегливим, доводити розпочату справу до кінця, не боятися помилок, постійно навчатися, бути працелюбним, приймати допомогу та допомагати іншим.

– Які поради ви відклали? Які поради повторюються? Чому?

Яка ваша головна праця?

Наполегливо вчитися потрібно вже в початковій школі. І не тільки. Збагачувати свої знання потрібно і за межами школи. Багато читати, виконувати додаткові завдання, брати участь у різних конкурсах.



Вправа «Мікрофон».

Будь ласка, дайте відповідь на запитання журналіста.

(Ким ви мрієте бути? Що ви робите, щоб здійснити свою мрію?)

Повітряні кульки.

Робота в парах.

«Складання зірочки успіху.» ( Стрічечки різнокольорові.)

Дайте один одному пораду,що треба робити, щоб досягти успіху.



Складання колажу » Сузір»я успіху учнів 3-А класу».

Давайте покажемо всім, ким кожен з вас мріє бути. Адже ми всі маленькі зірочки 3 –А класу школи №19. ( учні прикріплюють зірочки на колаж)

Кожен з нас має свої хоч невеличкі успіхи. Про це ми склали портфоліо учнів нашого класу.( показати портфоліо)

Вірш дівчинки-мудринки

КЛЮЧИК ВІД УСПІХУ

Я, коли була маленька, запитала якось в неньки:

Мамо, успіх – що це є ? Радісне це чи тяжке?

Правда, доню, і те, і те – мама мовить. – Так це є.

Секрет успіху – простий. Ключик знайдеш – успіх твій!

Якщо будеш ти уважна, чесна, щира і старанна,

Доброзичлива і мила, працьовита і смілива,

До мрій прагнутемеш йти . І тоді – це неминуче – буде успіх у житті !

Я подумала гарненько і сказала сміливенько:

Мамо, ключик я знайду. І до успіху дійду!

Наполегливо працюю і не зупиняюсь я,

Крок за кроком йду до мрії, вдосконалюю знання.

Слабкості і перешкоди я долаю, їм – бойкот.

Вірю в себе, досягаю крихітних своїх висот.

Якщо вийде щось – пишаюсь. І досягнення я маю.

Зупинятись – ні на крок. Ось такий мій вам урок!

Від мене Вам ,поважні гості, мудрості до глибини!

І щоб ваш життєвий досвід багатів до істини.

Ну а ми , зірки маленькі, оберіг даруєм свій.

Нехай світить мрії зірка , успіху і вдачі всім!



V. Підсумок  уроку

Що нового ви дізналися на уроці?

- Які риси характеру слід виробити в собі, щоб стати успішною людиною?

Ви справилися із завданням уроку, запам’ятали складові успіху. Постарайтеся дотримуватися їх у житті і боротися з тими рисами характеру, які заважають досягти успіху.

Запам’ятайте! Людина не просто проживає своє життя, вона його будує.



Ось вам моя порада. «Отримуйте міцні знання, ідіть до успіху щодня».            

Будьте:

Працьовитими,
організованими,
рішучими,
активним
допитливими,
акуратними у роботі.

c:\users\администратор\desktop\светлинка.jpg



База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка