Узгоджено Затверджено Заступник директора Директор школи



Скачати 129.54 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір129.54 Kb.
Узгоджено Затверджено

Заступник директора Директор школи

Крученова В.М.______ Алексєєнко В.І. ___________

Українська мова

3 клас , І семестр

4 години на тиждень

Автор програми Вашуленко М.С., Ґудзик І.В.

Підручник Вашуленко М.С., Мельничайко О.І. Рідна мова , підр для 3 кл., К. «0світа»2003 , част.1

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Вправи підручника

Дата

Примітки

1.

Мова і мовлення

Мова – найважливіший засіб спілкування. Рідна мова – мова державна. Український алфавіт .



Впр. 1-7







2.

Наша рідна мова. Мови інших народів. Близькоспоріднені мови.

Впр. 8-13







3.

Усне мовлення , його основні особливості.

Впр. 14-20








4.

Особливості писемного мовлення.

Впр.21-24








5.

Культура мовлення.

Контрольна робота . Діалог.

Впр. 25-32







6.

Основні правила культури спілкування.

Слова ввічливості.

Запитання і завдання для повторення.


Впр.33-38







7.

РЗМ-1

Робота над усним твором. Відтворення змісту прослуханого близько до тексту












8.

Текст

Розвиток уявлень про текст . Тема і мета тексту. Добір заголовків до текстів.



Впр. 39-48







9.

Знаходження та інтонаційне виділення в реченнях тексту слів, найважливіших для вираження думки.

Впр. 49-56







10.

Абзац тексту . Спостереження за зв’язками між абзацами. План тексту.

Впр. 57- 61







11.

Зв'язок між реченнями в тексті. Спостереження за різними способами зв’язку. Частини тексту.

Впр. 62- 69







12.

Спостереження за ознаками художніх, науково – популярних та ділових текстів.

Впр. 70- 73







13.

Складання текстів – інструкцій.

Впр.74-76








14.

РЗМ -2

Складання оповідання за малюнком і планом












15.

Особливості текстів – листів. Написання листа.

Впр. 77-80








16.

Складання письмових запрошень і привітань. Правило написання адреси.

Запитання і завдання для повторення.




Впр. 81-86







17.

Узагальнення знань і вмінь учнів з теми «Текст».

Перевірна робота ( мовна тема – 1 )

Тематичне оцінювання -1










18.

Речення

Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення з теми « Текст».

Закріплення й узагальнення знань про основні ознаки речення.


Впр.87-90







19.

Види речень за метою висловлювання. Окличні речення. Спостереження за інтонацією та розділовими знаками.

Впр.91-96







20.

Звертання. Розділові знаки при звертаннях у спонукальних реченнях .

Впр. 97-105







21.

РЗМ- 3

Спостереження за найголовнішими ознаками художніх , науково – популярних та ділових текстів.












22.

Члени речення. Головні і другорядні члени речення. Зв'язок слів у реченні.

Впр. 106 – 110







23.

Закріплення знань про головні і другорядні члени речення. Встановлення зв’язку слів у реченні.

Впр.111 – 122







24.

Контрольна робота. Диктант. -1

Тематичне оцінювання -2










25.

Слово. Значення слова.

Аналіз контрольної роботи.

Слова з прямим і переносним значенням.


Впр. 123 – 127







26.

Слова , що мають кілька значень.

Впр. 128-132







27.

Слова, які звучать і пишуться однаково .

Впр. 133-136







28.

РЗМ- 4

Заголовок тексту












29.

Слова, близькі за значенням ( синоніми). Робота над синонімами.

Впр. 137 – 140







30.

Практичне ознайомлення з фразеологізмами, пояснення їх шляхом добору синонімів. Навчальне аудіювання.

Впр. 141 – 145







31.

Слова, протилежні за значенням ( антоніми).

Впр. 146-151







32.

Контрольна робота . Списування.











33.

Будова слова

Аналіз контрольної роботи.

Будова слова. Закінчення слова. Роль закінчень для зв’язку між словами в реченні.


Впр. 152 – 157







34.

Основа слова. Частини основи.

Впр. 158 – 162







35.

РЗМ – 5

Засоби змістового зв’язку між реченнями в тексті.












36.

Загальне уявлення про частини основи.

Впр. 163 – 167







37.

Спільнокореневі слова. Корінь слова.

Впр. 168 – 172







38.

Вправи на розрізнення синонімів , спільнокореневих слів та форм того самого слова.


Впр. 173 – 177







39.

Розпізнення слів з омонімічними коренями.

Впр. 178 – 182







40.

Чергування голосних звуків [ о,е – і ] в коренях слів .

Впр. 183 – 187







41.

Чергування приголосних звуків [ г,к,х] – [ з,ц,с] – [ ж,ч,ш] у коренях слів .

Впр. 188 -195







42.

РЗМ – 6

Тема і мета висловлювання у текстах різних типів.












43.

Спостереження за вимовою слів з ненаголошеними [ е], [и] . Правило написання слів з цими буквами.

Впр. 196 – 200







44.

Вправляння у перевірці правильності написання слів з ненаголошеними голосними [ е], [ и] шляхом словозміни та добору спільнокореневих.

Впр. 201 – 204







45.

Закріплення правил про вимову і правопис слів з ненаголошеними [ е ], [ и] .

Впр. 205 – 209







46.

Контрольна робота. Аудіювання .

Тематичне оцінювання -3










47.

Аналіз контрольної роботи.

Вимова і правопис слів з ненаголошеними [ е] , [ и] , що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником.



Впр. 210 – 216







48.

Контрольна робота . Диктант – 2











49.

РЗМ- 7

Складання тексту – опису.












50.

Аналіз контрольної роботи.

Спостереження за вимовою парних дзвінких і глухих приголосних . засвоєння правила вимовляння дзвінких приголосних у кінці складів і слів з наступним глухим звуком .



Впр. 217 – 225







51.

Вправи на закріплення вимови і правопису слів з дзвінкими та глухими приголосними звуками.

Впр. 226 – 239







52.

Ознайомлення з префіксом як значущою частиною слів .

Впр. 240 – 245







53.

Префікси й прийменники . Вправи на розрізнення значень і написання однозвучних префіксів і прийменників.

Впр. 246 – 254







54.

Правопис префіксів роз - , без - .

Впр. 255 – 260







55.

Вимова і правопис слів з префіксами з - , с- .

Впр. 261 - 265







56.

РЗМ – 8

Спостереження за ознаками художніх, науково – популярних та ділових текстів.












57.

Закріплення правила про вимову і правопис слів з префіксами з - , с - .

Впр. 266- 269







58.

Правило вживання апострофа після префіксів.

Впр. 270 - 273







59.

Закріплення правила вживання апострофа після префіксів.

Впр. 274 – 277







60.

Суфікс , як значуща частина слова.

Впр. 278 – 289







61.

Правопис слів із суфіксом –ар- . Закріплення поняття про суфікс. Порядок усного розбору слів за будовою.


Впр. 290 – 298







62.

Узагальнення знань і вмінь учнів з теми «Слово. Будова слова».

Перевірна робота ( мовна тема – 2 )

Тематичне оцінювання -4










63.

РЗМ-9

Удосконалення змісту і форми написаного тексту.












64.

Аналіз контрольної роботи.

Закріплення вивченого з теми «Будова слова ».

Запитання для повторення .

Семестрове оцінювання


Впр. 299 -305







Т.о. – 4 ( урок № 17,24,46,62)

Аудіювання – 1 , урок № 46

Мовна тема – 2 , урок № 17,62

Диктант – 2 , урок № 24,48

Списування – 1 , урок № 32

Діалог – 1, урок № 5 РЗМ - 9

Узгоджено Затверджено

Заступник директора Директор школи

Крученова В.М.______ Алексєєнко В.І. ___________

Українська мова

3 клас , ІІ семестр

3 години на тиждень

Автор програми Вашуленко М.С., Ґудзик І.В.

Підручник Вашуленко М.С., Мельничайко О.І. Рідна мова , підр для 3 кл., К. «0світа»2003 , част.2

№ з /п

Зміст навчального матеріалу

Вправи підручника

Дата

Примітки

65.

Частини мови . Загальне поняття

Загальне поняття про частини мови: іменник , прикметник , дієслово , прийменник. Зіставлення іменників , прикметників , дієслів за їх значенням , питаннями , роллю в реченні.



Впр. 1 – 3







66.

Логічні вправи на розрізнення слів за родовими і видовими ознаками та за смисловими групами у межах кожної частини мови.

Впр. 4 – 9







67.

Добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови , розрізнення їх за питаннями , значенням , роллю в реченні та за зв’язками з іншими словами.

Впр. 10 – 18







68.

Іменник

Загальне поняття про іменник ( питання ,значення , роль та зв'язок з іншими словами в реченні). Іменники , що означають назви істот та назви неістот .



Впр. 19 – 26







69.

Власні й загальні іменники. Велика буква у власних іменниках .

Впр. 27 – 30







70.

РЗМ – 10

Складання усного висловлювання за даним початком












71.

Закріплення навичок правопису власних і загальних іменників

Впр. 31 – 35







72.

Поняття предметності на прикладах іменників , утворених від прикметників. Вправи на творення іменників від прикметників .

Впр. 36 – 41







73.

Поняття предметності на прикладі іменників , що означають дію . Практичні вправи у творенні іменників від дієслів за зразком.

Впр. 42 – 47







74.

Рід іменників : чоловічий , жіночий , середній .

Впр. 48 – 51








75.

Вправи на визначення роду іменників . Спостереження за родовими закінченнями іменників.

Впр. 52 – 56







76.

Змінювання іменників за числами . Спостереження за іменниками , які вживаються тільки однині або множині .

Впр. 57 – 66







77.

РЗМ – 11

Складання плану прочитаного тексту .












78.

Змінювання іменників за питаннями . Прийменники й закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Роль іменників у реченні.

Впр. 67 – 75







79.

Закріплення знань про синтаксичну роль прийменників і закінчень.

Запитання і завдання для повторення



Впр. 76 - 81







80.

Узагальнення знань і вмінь учнів з теми «Іменник».

Перевірна робота ( мовна тема – 1 )

Тематичне оцінювання -1










81.

Прикметник

Аналіз контрольної роботи.

Загальне поняття про прикметник ( питання , значення , роль у реченні )


Впр. 82 – 86







82.

Зв'язок прикметників з іменниками .

Впр. 87 – 91








83.

Вправи на встановлення зв’язку прикметників з іменниками.

Впр. 92 – 99







84.

РЗМ- 12

Написання переказу за колективно складеним планом












85.

Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками .

Впр. 100 – 102







86.

Контрольна робота . Диктант – 1

Перевірка орфографічних і пунктуаційних умінь.










87.

Аналіз контрольної роботи.

Закріплення вміння змінювати прикметники за числами , ставити питання до прикметників, редагувати текст.



Впр. 103 – 106







88.

Змінювання прикметників за родами . Родові закінчення прикметників.

Впр. 107 – 110







89.

Вправи на визначення роду і числа прикметників за іменниками . Прикметники – антоніми.

Впр. 111 – 115







90.

Повний аналіз прикметника , як частини мови.

Впр. 116 – 119







91.

РЗМ – 13

Переказування тексту з опорю на опорне сполучення слів.












92.

Спостереження за вживанням прикметників у прямому і переносному значеннях.

Впр. 120 – 129







93.

Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполученні з іменниками .

Впр. 130 – 134







94.

Закріплення й узагальнення знань про прикметник.

Запитання для повторення .



Впр. 135 – 138







95.

Контрольна робота .

Усний твір -1

Тематичне оцінювання -2










96.

Дієслово.

Аналіз контрольної роботи.

Загальне поняття про дієслово. Зв'язок дієслова з іменником у реченні.


Впр. 139 – 143







97.

Спостереження за роллю дієслів у реченнях і тексті.

Дієслова синоніми й антоніми.



Впр. 144 – 148







98.

РЗМ- 14

Сприймання на слух тексту , розрізнення казки , оповідання на основі характерних ознак за змістом.












99.

Змінювання дієслів за часами.

Впр. 149 – 153







100.

Вправи на розрізнення часових форм дієслів.

Впр. 154 – 163







101.

Закріплення знань і вмінь про часові форми дієслова.

Впр. 164 – 172







102.

Контрольна робота . Списування - 1.

Перевірка графічних навичок письма, техніки, швидкості письма, культури оформлення письмових робіт












103.

Аналіз контрольної роботи.

Змінювання дієслів минулого часу за родами .



Впр. 173 – 176







104.

Вправи у змінюванні дієслів минулого часу за родами . Складання усного опису дятла за ілюстрацією.

Впр. 177 - 181







105.

РЗМ- 15

Побудова тексту – міркування












106.

Контрольна робота . Диктант – 2

Перевірка орфографічних і пунктуаційних умінь.













107.

Аналіз контрольної роботи.

Неозначена форма дієслова.



Впр. 182 – 185







108.

Вправи на творення неозначеної форми дієслів доконаного виду від форм недоконаного за питаннями і зразком ( без уживання термінів).

Впр. 186 – 188







109.

Розрізнення дієслів неозначеної форми за питаннями що робити ? , що зробити? . Використання неозначеної форми дієслів у складанні порад, інструкцій.

Впр. 189 – 194







110.

Контрольна робота. Письмовий переказ - 1











111.

Аналіз контрольної роботи.

Творення часових форм від неозначеної форми дієслова .

Спостереження за вживанням неозначеної форми дієслів у прислів’ях і приказках .


Впр. 195 – 203







112.

Написання не з дієсловами.

Впр. 204 - 209







113.

РЗМ- 16

Складання записки , яка містить пояснення певного факту : привітання , запрошення , написання листа другові.












114.

Вправляння у розборі дієслова як частини мови.

Запитання для повторення .




Впр. 210 - 213







115.

Узагальнення знань і вмінь учнів з теми «Дієслово ».

Перевірна робота ( мовна тема – 2 )

Тематичне оцінювання -3










116.

Аналіз контрольної роботи.

Повторення вивченого за рік .

Звуки і букви . Перенос слів.



Впр. 214 – 217







117.

Контрольна робота . Аудіювання - 1.

Оцінювання умінь і навичок мовленнєвої діяльності.












118.

Текст . Речення .

Впр. 218 – 229







119.

РЗМ- 17

Удосконалення змісту і форми написаного тексту (відповідність темі ; наявність у тексті складових частин ; логічність і послідовність викладу думок ; усунення одноманітних конструкцій речень , невиправданих лексичних повторів ).












120.

Подовжені м’які приголосні. Апостроф.

Звуко – буквений аналіз слів. Перенос слів




Впр. 230 - 243







121.

Іменник . Письмо слів з ненаголошеними [ е], [и]. Добір заголовка до тексту .

Впр. 244 – 263







РЗМ – 8

Списування – 1 урок, №102

Диктант – 2 урок № 86 ,106

Мовна тема – 2, урок № 80, 115

Письмовий переказ – 1 , урок № 110

Усний твір – 1 ,урок №95



Аудіювання – 1 , урок № 117

Т.о. – 3 , урок № 80 , 92 ,115


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка