Вам, дорогі учителі Звучить пісня «любі вчителі»



Скачати 231.77 Kb.
Дата конвертації06.03.2016
Розмір231.77 Kb.
Вам, дорогі учителі

Звучить пісня «ЛЮБІ ВЧИТЕЛІ» 

Вже осінь завітала в Україну 
І золотом покрила всі сади. 
Лелеки відлетіли на чужину, 
А ми на свято вчителя прийшли. 

Приспів: двічі 
І навіть та берізка біля школи 
Сьогодні похилилась до землі. 
Уклін низький даруєм, як ніколи, 
Вам, дорогі і любі, вчителі. 

Як хочеться в цей день Вам побажати 
Високих, ніжних і крилатих мрій. 
Повагу й шану всю сповна віддати, 
І виконати задум всіх надій. 

Приспів: двічі 
І навіть та берізка біля школи 
Сьогодні похилилась до землі. 
Уклін низький даруєм, як ніколи, 
Вам, дорогі і любі, вчителі. 

Учителеві жовтень усміхається

(сценарій до Дня учителя)



Розробка Михайлик Ольги Степанівни,

педагога-організатора загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів № 2 м. Бурштина

Лунають позивні.

Ведуча:

У партитурі вічного буття,

Яку ніколи двічі не зіграти,

Є дні, яким судилось забуття,

А є прекрасні, незабутні дати.

Ведучий:

Сьогодні саме такий день, і ми раді вітати вас, дорогі наші вчителі, щирі друзі та вірні наставники.



Ведуча:

Один раз у рік, у найпрекраснішу пору, коли шелестить падолистом осінь, у лузі снує мереживо бабиного літа, а над землею поломеніють різнобарвні квіти, приходить ваше свято – День учителя!



Ведучий:

Один раз у рік ми говоримо вам: «З професійним святом! З Днем працівників освіти!»



Ведуча:

Робота вчителя не має аналогів у світі. Вчитель – першовідкривач і дослідник, бо досліджує таємниці і загадкові світи дитячих душ.



Ведучий:

То ж вам, людям нелегкої, але такої необхідної на Землі професії, ми складаємо сьогодні величальні слова подяки.



Ведуча:

Із безлічі професій на Землі,

Які вже є, яких ще будуть вчити,

Є головна, як віщий, сущий хліб,

І назва цій професії – Учитель!

Ведучий:

Як садівник, що ніжно пестить квіти,

Завжди дбайливо доглядає сад.

Чудесний сад – це наша юнь і діти,

Сад, вирощений з вчительських порад.

Ведуча:

Спасибі вам, що ви на світі є,

Що сієте добро, як щедрий колос.

Ми пам’ятатимемо все життя своє

Ваш мудрий, тихий, терпеливий голос.

Ведучий:

Дорогі наші вчителі! У цю дивовижну мить прийміть вітання від наймолодших учнів нашої школи – першокласників.



Звучить «Пісня першокласника»

Першокласник 1:

Красуня осінь – справжня чарівниця,

Милуємося ми з її краси.

Які фарби веселі – подивіться –

Поклала осінь на гаї й ліси.

Першокласник 2:

Стоять, немов би у казкових шатах,

Берези в золоті ізнизу й догори.

Природа готувалась так до свята

Чарівної осінньої пори.

Першокласник 3:

І сьогодні, в день осінній,

Ми від імені дітей,

Від усього диво-краю

Вас з Днем вчителя вітаєм.

Першокласник 4:

Хай працюється вам плідно,

Вашу працю цінять гідно,

З міністерства нагороди

Вам вручають щосуботи.

Першокласник 5:

Гарних учнів усім мати,

Всі висоти підкоряти,

На змаганнях у столиці

Місця перші здобувати!

Першокласник 6:

Мудру книгу прочитайте,

В Інтернет позаглядайте.

Пам’ятайте: ви – учитель,

Друг дітей, пророк, мислитель.

Ведуча:

Ми вам підносим без вагань

Букет святкових привітань:

Хай білосніжним килимом

Стелиться ваше життя,

Сповнене радості, щастя, добра,

Щоб були здорові, щоб були багаті,

Щоб мир і любов панували у хаті.

Хай доля й удача в житті не минають,

Хай діти вас люблять, усі поважають,

Хай доля дарує літа і літа,

А в серці довіку живе доброта.



Звучить музика.

На сцену виходить «двієчник».

Двієчник:

Та скільки вже можна терпіти? Давайте подаруємо нашим вчителям на свято вічну перерву! Ой, не вічну, ну, я мав на увазі веселу перерву!



(Іде зі сцени і дзвонить шкільним дзвінком)

Ведучий:

Гаразд, давайте послухаємо трохи гумору.



Ведуча:

Зустрічайте гостя з Коломиї!



Учні: (співають під мелодію коломийки)

1. На уроці хімікати в колбу ми зливали –

Після того зо два тижні вчителя шукали.

2. Біологія – наука дуже непроста є,

Як підемо на урок той – гичка виростає.

3. Коми, крапки і дефіси ставим, де прийдеться.

То уроки різномовні крають бідне серце.

4. Ми розмноження таблицю не забули й досі,

Хоч на цифри алергія - шкрябає у носі.

5. Фізкультуру всі ми любим, але по-своєму:

Вчителів тих бідолашних довідками б’ємо.

6. Як заходимо в майстерню, несучи поліна,

Є на що тоді дивитись і не треба кіна.

7. Карти нам допомагають у навчальній справі,

Хоч і не географічні, але теж цікаві.

8. Впало яблуко велике на сусіда мого.

Як не знаєш ти Ньютона, то простягнеш ноги.

9. За вікном весна буяє, а в городі курка.

На англійській сидимо ми всі, неначе турки.

10. А коли про піраміди книжку прочитали,

То папером туалетним скелет обмотали.

11. Як ідем на малювання з дому рано-вранці,

То фарбуємо ми лиця, наче індіанці.

12. А як музику почуєм, то співаєм хором –

Бідна вчителька здуріти обіцяла скоро.

13. Я би міг ще вам співати й довго забавляти,

Але маю на подвір’ї у футбол пограти.

Ведучий:

Оце так гумор! Хоча, щодо вчителя хімії, то вони не мають рації. Це явне перебільшення. Ті два тижні він у санаторії відпочивав.



Ведуча:

Та мені здається, що вчительські проблеми і проблеми школи вічні. І почалися вони ще у доісторичні часи. Якщо не вірите, то подивіться!



Сценка «Доісторичні батьківські збори» (директор печерної школи розмовляє з батьками) – сценарій розроблений учнями.

Ведучий:

Чи не правда, схоже на нас, сьогоднішніх?



Ведуча:

Та що поробиш? Дітей зараз виховує не тільки школа, але й вулиця, засоби масової інформації.



Ведучий:

Та вже нехай. Поговоримо ліпше про іншу, не менш болючу проблему вчительської праці – відкриті уроки.



Ведуча:

Ото мені проблема! Двері до класу відчинив – от і маєш відкритий урок.



Ведучий:

Якби ж то тільки тим обмежилося. А розважальна програма, а сякий-такий сніданок?



Ведуча:

Яка ще програма?



Ведучий:

Та ж виступ дресированих учнів! Знаєш, які ті діти деколи бувають? Їх дресирувати набагато важче, ніж тигрів, левів і слонів. От колись у Давній Греції були гарні стимули для навчання, і вчителям жилося вільніше.



Ведуча:

І які ж то стимули? Грамоти, цукерки, медалі?



Ведучий:

Ні. Справжні. З металевими наконечниками – палиці.



Ведуча:

Одним словом, бідні давні граченята. Як я їм співчуваю…



Під фонограму пісні «Іграшка» виходять два учні.

Учень 1:

Слухай, я колись в одній газеті малюнок бачив. Несе директор на собі центнер паперів, а секретарка й питає, чи не надумав він, бува, макулатуру збирати. Той і відповідає, що це накази з керівних інстанцій.



Учень 2:

Ну, це художник перегнув палицю. Центнерами ніхто наказів не видає. Якихось грамів 10-20, то ще повірю.



Учень 1:

А кілограм-два не хочеш? І то за рік! Та ще й часом таке понаписують, що купи не тримається. Одним наказом зобов’язують щось робити, іншим – забороняють. От і будь тут мудрим…



Учень 2:

А що, перевіряючі органи того не бачать? Вони ж якось мусять реагувати?



Учень 1:

Мусять. Доводиться викручуватися. Ось так, наприклад.



Сценка «Приїзд інквізитора» (виходять на сцену інквізитор і настоятель) - сценарій розроблений учнями.

Ведучий:

Непроста робота у наших вчителів, що й казати. І це лише окремі моменти. А якщо заглибитися, то вчителям варто поспівчувати.



Ведуча:

А ще більшого співчуття потребують учні, які зараз перетворилися на піддослідних кроликів.



Ведучий:

Нічого, якось переживемо. Головне, щоби не переводилися у нашій школі добрі учителі. І байдуже, яка це школа: печерна, давньогрецька чи середньовічна.



Звучить мелодія «Журавлина пісня». Під цю мелодію дует виконує пародію:

Скільки б не судилося страждати,

Все одно благословлю завжди

Мить, коли учитель-математик

Каже: «Піднімайсь! До дошки йди!»

Мить, коли окрилений філолог

Прорікає: «Пишемо диктант»,

А рішучий голос б’є на сполох:

«Кинь цигарку! Розвивай талант!»

Мить, як тести пропонує фізик,

Музикант настроює рояль,

Як біолог марно сушить мізки,

А географ дує, як містраль.

Як історик датами морочить,

Фізкультурник біга, як Пеле,

Зарубіжник серенади строчить,

Трудовик монтує «Шевроле».

Як психолог лине поза хмари,

Щоб для мене щастя там знайти,

Вчора ще листали ми Букварик,

Нині ж вже самим в життя іти.

Скільки не судилося б ходити

В перший чи останній клас бува,

Школу рідну будемо любити

Та учителів не забувать.

Учень 1:

Праця вчителя воістину безсмертна.

Ми йому складаємо вірші.

Віддає учитель серце дітям,

Розум свій і теплоту душі.

Учень 2:

Учителю! За ваш невтомний труд,

За доброту безмежну, безнастанну

Сьогодні ваші учні віддають

Вам свою вдячність щиру і пошану.

Учень 3:

Ми будем вдячні вам довіку

За віру, ласку і тепло,

Що дарували нам без ліку,

За правди віщої зело!

Учень 4:

За те, що наші пустощі терпіли

І незнання, і небажання, й біль,

За те, що надто рано посивіли,

Учителю мій добрий, мудрий мій!

Учень 5:

Шановний вчителю! Пораднику ви наш!

Спасибі вам за щирість і турботу,

Почесну, нелегку вашу роботу,

За те, що розуму ви стільки вчили нас.

Учень 6:

Уроки, свята, іспити і бали…

В нас класні друзі й класні вчителі!

Ми з вами ніби в класики зіграли,

А чверть життя на світі прожили.

Учень 7:

Нехай старання ваші і труди

Помножать успіхи у колективі.

Живіть в добрі і радості завжди

І будьте все життя щасливі!

Ведуча:

Дорогі учителі! Ми щиро вітаємо вас із професійним святом!



Ведучий:

Бажаємо вам здоров’я міцного, щастя п’янкого!



Ведуча:

Учнів вдячних, батьків обачних!



Ведучий:

Чистих ранків, сонячних світанків!



Ведуча:

Променів сонця у кожне віконце!



Ведучий:

Ніжної ласки, душевної казки!



Ведуча:

Грошей без ліку, довгого віку!



Ведучий:

Бувайте веселі, бувайте здорові!



Ведуча:

В багатій оселі, взаємній любові!



Разом:

Купайтеся в усмішках, жартах, цілунках!

І щедрої долі в дзвінких подарунках!

Вед: 


В осінній день цей теплий в нашій школі 
Зібралась дружно вся наша сім’я, 
Щоб побажати і сказать доволі 
Найкращим людям – нашим вчителям. 
І хоч не завжди ми буваєм вдячні, 
Усе збагнути допоможе часу плин, 
Зі святом ми вітаємо вас щиро, 
Уклін складаєм доземний. 
Ви не тужіть, що посивіли скроні, 
У день святковий вам приносим знов 
Сто цілунків на святі долоні 
Й сердець нев’янучу любов. 
Щоб сонечко яскраво вам світило, 
Щоб діти всі, як ми, любили, 
Щоб барвінком устелялися Карпати. 
Із днем учителя, шановні, зі святом! 

Пісня _______________________ 

Ведуча: 
Дорогі наші вчителі! Ми вітаємо вас квітами, власними словами подяки, словами пісень і поезією, щоб передати свою любов і повагу до вас. Загалом, це свято не тільки ваше. Цей день святковий для всіх, кого ви навчаєте чи колись навчали. 

Вже осінь завітала в Україну      

                          І золотом покрила всі сади

        Лелеки відлетіли на чужину,

                          А ми на свято вчителя прийшли.

                          І навіть та берізка біля школи

                          Сьогодні похилилась до землі.

                          Уклін низький даруєм, як ніколи,

                          Вам, дорогі і любі вчителі.

 

                          Народилось це пресвітле свято,



                          Закружляло вихором тепла,

                          Землю облетіло,щоб сказати:

                          «Вчительству вкраїнському хвала».

Дорогі вчителі, вас вітають                                         піснею _________________

Фізкультхвилинка 
Для показової розминки потрібно троє бажаючих. Той, хто швидше й правильно виконає зав-дання – отримає приз. 
Ви сиділи, ви трудились, вже й голівоньки втомились, 
Раз, 2, 3, 4, 5 – можна ними похитать. 
А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять. 
Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували. 
Раз, 2, 3, 4, 5 – можна вже її ковтать. 
Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи не можна в нього взять?

Гра «Урок» 


(За 2 парти посадити 4 учителів. ) 
1 ведучий 240 довгих днів ви терзаєте наші легко ранимі душі своїми питаннями. Хто з нас не відчував того страху, коли палець учителя поступово опускається в журналі до твого прізвища. І це саме в той день, коли ти не вивчив урок, коли дуже хочеться піти на дискотеку, відвідати бар, чи пройтися ніби ненароком по вулиці, де живе кохана. І лише одинь день, ради якого стоїть терпіти такі муки – це сьогоднішній. Сааме в цей день ми маємо можливість безнаказанно запитати вас, перевірити, а чи знаєте ви самі те, що учите нас. 
2 ведучий Тому ми зараз перевіримо вас, як ви знаєте математику. Я запропоную вам легку за-дачку. А вирішити її буде все-одно тяжко, хоча рахувати ви умієте. Тому слухайте уважно, повторювати двічі не буду: 
трамвай вийшов із депо у 6 годин ранку. На першій зупинці в нього сіло 8 пасажирів. На наступній – 12. Тепер будьте уважні! Потім сіло семеро людей, а вийшло 3. На наступній зупинці зійшло 6 людей, а сіло 12. І на останній зупинці сіло 3 пасажири , а вийшло 2. Ось і вся задача. Тепер, той із вас , хто уміє добре рахувати, хай дасть відповідь на нескладнее питання: скільки всього було зупинок? (5)

1 ведучий Продовжимо тестування. Наступний урок – урок зарубіжної російської мови. Спробуй-те хором продовжити цей ряд, наприклад: плот – плоты, крот – кроты і так далі. От-же: житель – жители, любитель – любители, учитель – учите… (учителя!) 


читать – читаю, мечтать – мечтаю, блистать – блистаю, свистать - … (свищу) 
бросать – бросаю, кромсать – кромсаю, кусать – кусаю, писать - … (пишу) 
Коза – козёл, оса --….

2 ведучий І знову – математика. Задача №1: 5 землекопів за 5 годин викопують 5 метрів канави. Скільки землекопів за 100 годин викопають 100 метрів канави? (5) Задача № 2 Хліб у нашому магазині, що коштува 1 гривню, подорожчав на 10%, а потім подешевшав на 10%. Яка ціна тепер у хліба? (99 коп)

18. Закінчення 
Тепер вже останнє слово моє 
Бо в мене бажання для вас головне
Хай красною буде учительська доля, 
Щоб добре всім вам працювалося в школі. 
Рятує хай ангел-спаситель всіх вас, 
Щасливі й здорові Були щоб весь час. 
Хай мрія прекрасна веде вас в життя, 
Щоб ладилось все і велось до пуття. 
Живе хай надія у ваших серцях, 
Натхнення і творчість дає без кінця, 
Не зникне хай віра в Казки й чудеса, 
Хай будуть із вами Любов і Краса.

. Шановні вчителі. Багато почесних звань і відзнак у освітян: "Народний учитель", "Заслужений учитель", "Відмінник народної освіти". І все-таки, мабуть, найвище звання — "Улюблений вчитель". 22. Тож бажаємо, щоб ви всі були удостоєні цього звання. 


34. Вже й зорі поникли, мов квіти на сонці,
  І вітер на гіллі струною бринить.
  Лиш вогник тендітний в твоєму віконці, 
  Як зіронька ясна, допізна горить.
35. Схилившись над книжкою, лагідна, мила
  Ти думкою линеш до учнів своїх.
  А кров, мов струмочок, пульсує у жилах, 
  Бо ж вчителька й мати в єдино злились.
36. Дітей добро любити ви навчаєте,
  Всю душу віддаєте їм сповна.
  Знання і сили для них ви витрачаєте.
  Нехай же квітне вам весна.
37. Вчителю, ти нас повів за руку в ту країну,
  Де слово, наче квітка, розцвіло.
  Ми проліскову вірність журавлину 
  Збережемо на довгії літа.
38. Усім вам побажання щирі
  Шле сьогодні наша шкільна сім'я. 
  І пісню цю, дарунок милий, Від усього серця вам співа
23.Життєва дорога хай повниться світлом, 

Цілющі джерела здоров'я дають. 

Вам многії літа з калиною й хлібом, 

Зозулі хай щастя й добробут кують. 

Хай діти цінують, хай люди шанують, 

Хай дім ваш наповниться щедрим добром, 

Троянди горять зачарованим цвітом 

І щастя зоря спочива під вікном. 


2-й  ведучий. В цей світлий осінній день вони святкують свое професійне свято. Тож приймайте вітання, наші любі, рідні вчителі! (Виступ Бабок-Йожок.)

(Виступ Бабок-Йожок.)

Не дивіться, що Яга,

Бо ходила в школу й я,

Не кривіться гірко:

Вчилась на «п'ятірки!»

Вчили вчителі й мене,

Знаю букви «бе» і «ме».

Це ж у школі свято!

Треба привітати!

Ви пробачте нам, що ми,

Як були колись дітьми,

Навіть на перервах

Вам псували нерви!

Приспів:


Розтягни міхи, гармошка,

Балалайка, дужче грай!

Нумо, нумо, бабка Йожка,

Пісню вчителям співай!

Є директор в школі в нас

Всім покаже вищий клас!

Лагідна і люба,

Дуже її любим!

Завуч в школу як зайде,

Скрізь порядок наведе,

Розклад ідеальний,

В школі все нормально!

Педагогів колектив:

Що не візьмеш — то актив,

Трудяться, як бджоли,

Вже й живуть у школі!

Приспів:

Щоб жилося вам чудово.

Ми бажаєм щастя вам.

Нумо, нумо, в день святковий

Затанцюєм вчителям!

Частівки у виконанні учнів 5 класу

На уроках співів

Співали частівок –

Вчителі їх як почули,

Про уроки геть забули. Гей!

Приспів:


Гей, гоп-клас!

Два уроки у нас,

Третій – фізкультура,

Щоб була фігура!

Що весною знали,

Восени забули –

Бузьки в ірій відлітали

І туди знання забрали. Гей!

Приспів.

Як прийшли до класу,

Дві Європи зразу

Ми побачили на мапі,

Мапували яку мавпи. Гей!

Приспів.


Ми вивчали глобус –

Синій, як автобус,

Як про нього все узнали,

Очі глобусами стали. Гей!

Приспів.

Історичні дати,

Звісно, треба знати,

А ми вчителя не чуєм –

Досі з німцями воюєм. Гей!

Приспів.


Нам диктант читали,

Голови чесали,

Завелася в них солома

Ми ручки забули вдома. Гей!

Приспів.

Фізику вивчаєм,

Всі закони знаєм –

Перевірили Ньютона –

Лікар каже: "Гематома". Гей!

Приспів.


А одного разу

Рахували "КРАЗи",

Як уміли рахували,

А одного таки вкрали. Гей!

Приспів.

Нам ще на додачу

Задали задачу,

Що робити, ми не знали –

Ту задачу зав'язали. Гей!

Приспів.


Як дійде до квітня,

То розквітнуть квіти –

Цього, звісно, ми не знали,

Нам біологи сказали. Гей!

Приспів.

На уроці праці

Влаштували танці –

Ми ногами працювали так,

Що туфлі всі порвали. Гей!

Приспів.


Хімію ми вчили,

Щось таке долили –

Кабінету вже немає –

Хімік плитку викладає. Гей!

Приспів.

А на малюванні

Сидимо у ванні,

Аби виконати норму

І не випачкати форму. Гей!

Приспів.


Репетитор каже,

Що усе розкаже –

Бо то конче треба знати,

В школі як репетувати. Гей!

Приспів.

Ведуча: Ми пишаємось, що нам пощастило навчатися саме в цій

школі і саме у цих вчителів.

Ведучий: І вибачте, якщо ми іноді завдаємо вам прикрощів.

Ведуча: Насправді ми дуже поважаємо вас і вашу працю.

Ведучий: І ми будемо старатись виправдати ваші сподівання і стати

гордістю нашої школи.

Ведуча: І сьогодні поклавши руку на Закон про освіту, ми урочисто

клянемось:

І учень. Ніколи не приходити в школу…

ІІ учень. … з невивченими уроками.

І учень. Ніколи не вітатися з учителями…

ІІ учень. …тримаючи в роті жуйку.

І учень. Ніколи не розкривати підручники…

ІІ учень. …брудними руками.

І учень Ніколи не розв’язувати задачі…

ІІ учень. ..списуючи їх у сусіда по парті.

І учень. Ніколи не робити домашнє завдання…

ІІ учень. …на уроці фізкультури.

І учень. Ніколи не чергувати в класі…

ІІ учень. …як-небудь.

І учень. Ніколи не попереджати батьків про батьківські збори…

ІІ учень. …за 5 хвилин до їх початку.

І учень. Ніколи не закінчувати семестр…

ІІ учень. …з поганими оцінками.

І учень. А ще ми хочемо сказати вчителям : Ми вас любимо!

ІІ учень. І хочемо, щоб ви більше посміхалися.

І учень. І не лише в день свого професійного свата.

ІІ учень. Бажаємо вам завжди бути у хорошому настрої.

І учень. Навіть якщо ми іноді його псуємо.



Звучить лірична мелодія. На її фоні - слова). 

Учень 11. 


3 усіх усюд я все ж тебе знайду,
 
З далеких піль твій голос я почую,
 
Учителю, з-за моря примандрую
 
Й тобі обітницю у вірності складу.
 

Учень 12. 


Впіймаю серцем, наче між долонь,
 
Моя душа любов'ю запульсує,
 
Бо вчителем запалений вогонь
 
Через життєві терни пронесу я.
 

Учениця 1. Бо вчитель- професія особлива. 

Учениця 2. Вчитель несе любов туди, де була неприязнь. 

Учень 3. Він прощає там, де ображають. 

Учениця 3. Він мирить там, де були непорозуміння. 

Учень 4. Він відновлює віру там, де були сумніви. 

Учениця 4. Він дарує надію замість відчаю. 

Дитина 3. А я, коли виросту, то теж стану вчителем. Але квіти і цукерки ви можете дарувати мені вже тепер. (Ці слова треба дати синові чи доньці когось із учителів. Дитину варто обрати з числа учнів початкових класі) 

Ведучі. А зараз новини книжкового ринку. На прилавках книгарень з'явився короткий педагогічний словник.

1-й Отже, вашій увазі пропонується короткий педагогічний словник під редакцією шкільного завгоспа.

2-й ШКОЛА - це певним чином організована сукупність цеглин, скла й шиферу, наповнена учнями, учителями, партами й іншим інвентарем, що до цих пір ще стоїть винятково через недогляд старшокласників!

1-й ДИРЕКТОР – завуч, організатор, завгосп, психолог, медсестра в одному. Напівлюдина-напівбог, який особисто визначає частоту та тривалість сеансів компостування мізків підлеглих.

2-й ПЕДРАДА - це захід, спрямований на задоволення особистих амбіцій адміністрації школи... чи тих, хто мріє нею стати.

1-й УЧЕНЬ - це сукупність ліні, дурниць і дарма витрачених зусиль, який переміщається школою за допомогою стадного інстинкту, відчуття голоду чи стусана!

2-й ЧЕРГУВАННЯ В КЛАСІ - комплекс заходів із псування шкільних меблів, приховування сміття в потаємних місцях, розмазування бруду по підлозі, і вкорочування життя класного керівника.

1-й ОСТАННІЙ ДЗВІНОК - звук, який видається зменшеною копією церковного дзвону, що сповіщає шкільних парафіян ( вчителів) про прийдешнє пришестя царства небесного (у просторіччі - відпустка) та що виганяє зі школи бісів... на канікули!

2-й ДІТИ - за неперевіреними даними, наше багатство. Автора даного твердження вже впіймали.

Звучить пісня «Не крутите пёстрый глобус » 

І. Не крутите пёстрый глобус, 
Не найдёте вы на нём, 
Той страны, страны особой 
О которой мы поём. 
Наша старая планета 
Вся изучена давно, 
А страна большая эта- 
Вечно "белое пятно". 
Припев: 
Пусть в эту страну 
Не идут, не идут поезда, 
Нас мамы впервые 
Приводят за ручку сюда. 
В стране этой звонкой весёлой 
Встречают нас как новосёлов,- 
Страна эта в сердце всегда. 

ІІ. В новый класс, как в новый город, 
Мы приходим каждый год, 
Племя юных фантазёров, 
Непоседливый народ. 
Значит, вновь лететь и плыть нам 
По бескрайней той стране 
К неожиданным открытьям, 
К выпускной своей весне. 
Припев: тот - же 
(Выходит дворничиха, подметает пол и поёт) 

Ой! Летят утки и два гуся, Кого люблю-у того бою-у-ся! 

(Появляется МАМА 1, ведет за руку сыночка) 

Мама 1 Скажите, пожалуйста, тут в школу записывают

Дворничиха Тута, тута! 

Мама 1 А кто тут самый старший? Мне нужно мальчика в школу записать. 

Дворничиха Я самая старшая. Старше меня тут только Пушкин. А вы ребенка к школе подготовили? 

Мама 1 Конечно, подготовили! Мальчик знает три языка, высшую математику, теорию относительности… 

Дворничиха Ну, а прогуливать, врать, огрызаться с учителями и плювать потолок жвачками могеть? 

Мама1 Ой! Нет, мы этого еще не проходили! Но он способный! 

Дворничиха Значить, бум учить! 

Вбегает запыхавшаяся мама 2, ведет дочку. 

Мама 2 Ой! Где тут можно девочку записать в школу? 

Дворничиха Тута! Тута! Способная? 

Мама 2 Ой! Скажу вам по секрету, у меня очень одаренная девочка. В три года года оперу написала "Памперс моей мечты”. А весь этот год работала над монументальным полотном… Вот! (Разворачивает плакат с какой-то мазнёй Подпись: Мама!) 

Дворничиха Ага! Бегемотик с морковкой! Как живой! 

Мама 2 Да какой же это бегемотик? Тут же ясно написано: мама! (С гордостью) Это я! В общем, ребенку нужен индивидуальный подход. Творческий! Но девочка пока сама не знает, что бы такое сотворить? 

Дворничиха Значить, бум учить, что творить! 

(Вбегает папа, тащит за руку сына, увешанного оружием.) 

Папа Скорей! Скорей запишите этого малолетнего преступника в первый класс! Пацан идеально приспособлен для обучения! В мозгах – полный вакуум, абсолютная пустота, можно даже сказать – настоящая целина. Так что сейте – разумное, доброе, вечное… 

(Сынок наводит на дворничиху автомат. Она поднимает руки, поетJ 

Дворничиха Бу - бу- бум сеять. Ой! Летят утки и два гуся! 

Участники сценки уходят. 

Вед: А сейчас мы предлагаем вашему вниманию урок истории по-царски или можно сказать по другому - "Сказка о царе Салтане» 

На сцене стол, заваленный учебниками истории. За столом три девицы в сарафанах и кокошниках. 

Ведущая Три девицы под окном очень поздно вечерком 

Все историю учили с кофейком да с сахарком. 

Девица 1. Вот была б я мастерица 

Ведущая Говорит одна девица 

Девица 1. Записала бы сполна даты, цифры, имена. 

На малюсеньком листочке, поместила б в рукавочек. 

Положила б далеко, чтоб не видел бы никто. 

Девица 2. Ну, шпаргалка, что за диво! Кабы я была сметлива, 

Я б придумала не то… Только вот не знаю что… 

Я бы так уж постаралась, чтоб училка не дозналась, 

Что не знаю ничего я из курса школьного

Ведущая Третья молвила девица: сестры надобно учиться! 

Не шпаргалки вам писать и не просто так болтать! 

Вы бы взялись бы за ум и без лишних разных дум 

За учебу принялись да за книги бы взялись 

Девица 1. А скажи, зачем нам знать, кто и с кем шел воевать?... 

Там границы провели, здесь законы обошли. 

Ну, к чему девицам это? Мне бы вот круиз по свету!.. 

Девица 2. Америку бы посетить… С Шварцнегером поговорить… 

Вот под пальмою сидишь и на милого глядишь. 

Белый смокинг, черный глаз, и на пальце чтоб алмаз! 

Девица 3. Чтобы ехать по круизу, надо бы сначала визу, 

Да ведь визы тем дают, кто окончил институт. 

Ну а в ВУЗ берут лишь тех. В школе кто имел успех. 

Ну, а вы-то, пустомели, с ленью десять лет сидели! 

Вы уж лучше помолчите, да историю учите! 

Девица 1. Но историй этих тьма! 

Девица 2. Не сойти бы нам с ума! 

Девица 3. Вот была бы я Сократом, он истории был бы рад. 

Все сидел, да говорил и учеников учил. 

Девица 2. Мне уж лучше Бонопарт! Он всегда входил в азарт! 

Покорил он пол-Европы, только слишком грозно топал. 

Девица 3. Ох! Вот нет Петра сейчас, поглядел бы он на вас… 

Рукава бы засучил, мигом вас бы вразумил! 

Ведущая Только выполнить успела, дверь тихонько заскрипела, 

И в светлицу входит царь, стороны той государь. 

Во все время разговора он стоял позадь забора. 

Речь последней по всему приглянулася ему. 

Царь Здравствуй, красная девица, - 

Ведущая Говорит он, - 

Царь Будь царица. Вы ж, голубушки-сестрицы, 

Начинайте-ка учиться. Чтобы было больше толку. 

Не о Шварцнегере мечтайте, а историю сдавайте! 

1 Вед: Тишина. Идут занятия. Мы проходим по коридору, из приоткрытых дверей кабинетов до нас доносятся обрывки фраз… 

(Выходят ученики с табличками) 

Уч. математики: Запишите условие задачи. Два товарища отправились за грибами в лес, который находится… 

Уч. ОБЖ: … в зоне химического заражения радиусом 20 км. Надев специальные костюмы и противогазы… 

Уч. истории: мамонты устремились к обрывистому берегу реки, где их поджидали вооружённые каменными топорами… 

Уч. англ. яз: … mother? father? brother and … 

Уч. химии: Дмитрий Иванович Менделеев со своей знаменитой таблицей, а также… 

Уч. музыки: Пётр Ильич Чайковский, который любил повторять: для того чтобы стать настоящим музыкантом, надо… 

Уч. труда: … Брусок взять в левую руку, а ножовку – в правую, тогда вы никогда… 

Уч. литературы: … не забудете этих проникновенных, так хорошо знакомых с детства каждому из нас слов… 

Уч. физкультуры:... сесть, встать, сесть, встать и-и… 

(уходят) 

Юноша: (ПОЁТ на мотив «Девушка- видение») 

Было тихое тоскливое утро… 

В школу я пришёл в дурном настроенье, 

Только вижу вдруг: идёт мне на встречу 

Завуч школы, как снов виденье. 

На крылечке ждёт меня, к сожалению, 

Опоздал я на уроки. 

Не услышу я приветного слова 

За такое моё поведенье. 

Припев: Она прошла, как каравелла, 

вслед за мной по пятам, 

В священный трепет вновь меня привела! 

Я оглянулся посмотреть, не оглянулась ли она, 

Чтоб посмотреть, не прогуляю ли я. (уходит) 

Девушка: (выходит и поёт) 

Был обычный день обычной недели. 

Встала утром, как всегда спозоранок, 

Посмотрела, все ли книги в портфеле 

И достаточно ль в карманах шпаргалок. 

На урок явилась я, как обычно, 

И контрольная была, к сожаленью. 

Доставать шпаргалку стала привычно, 

Но закралось в мою душу сомненье

Припев: Она прошла, как каравелла, между парт по рядам 

Прохладным душем после жаркого дня, 

Я оглянулась посмотреть, не оглянулась ли она, 

Чтоб посмотреть, не списала ли я. 

2 Вед: Уроки в нашей школе идут своим чередом 

И вот уже из другого кабинета доносится… 

Выходят мальчик и девочка ПОЮТ на мотив из к.ф. 

«ОБЫКНОВЕННОЕ ЧУДО» 

Юноша: Ах, сударыня, скажите, отчего же 

Здесь опять стоят два балла у меня? 

Девочка: Я скажу вам, не тая: двойки ставлю я не зря. 

И вина, конечно в этом не моя

Юноша: Ах, сударыня, вы, право, поспешили 

За контрольную мне пару закатить! 

Девочка: Вы изволите шутить? Но должна вам возразить – 

Надо формулы, голубчик мой, учить! 

Юноша: Ах, сударыня, но эту вот задачу 

Не под силу академику решить. 

Девочка: Это просто срам и стыд! Как же будете вы жить? 



Нет, меня вы не сумели убедить! 


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка