Вечір відпочинку



Скачати 80.15 Kb.
Дата конвертації06.03.2016
Розмір80.15 Kb.
Вечір відпочинку


Заступник директора з НВР

Семеліт О.В.

смт. Нововоронцовка



Молодіжний клуб «Злагода» вітає педагогічний колектив зі святом

1 ведучий У прекрасну пору року приходить до нас учительське свято.

Це час, коли шелестить падолистом осінь існує в лузі мереживо бабиного літа, а червоні жоржини пломеніють над землею, немов дарують увесь свій жар любові нашим учителям.


2 ведучий Вітаємо всіх з чудовим святом ,

Воно і ніжністю і радістю дзвенить.

Найкращі, найщедріші побажання,що йдуть від серця нашого,прийміть.

Нехай життя квітує буйним цвітом,

І свято радісне приходить знов і знов,

А доля хай дарує з кожним роком

Вам щастя, радість,мудрість і любов.

Ведучі конкурсу

1 ведучий Дорогі наші учителі!

Ми дуже хочемо,щоб ви хоч ненадовго забули про свої щоденні турботи і проблеми й разом з нами провели приємні хвилини відпочинку.

Адже сьогодні ваше свято,яке ми хочемо провести у вигляді конкурсу

«Я - творча особистість»

Для проведення конкурсу нам необхідно обрати журі. Пропонуємо головою журі обрати ______________________________________________,

членами журі ____________________________________________


Просимо журі зайняти свої місця

1 ведучий

І так перший конкурс «Презентація методоб’єднань»

Представляти методоб’єднання можна у будь-якій формі.

Час – до 3 хв. Оцінювання від 1 до 5 балів.

Презентація МО вчителів початкової ланки



Презентація МО вчителів природничого циклу


Презентація МО вчителів іноземної мови


Презентація МО вчителів української мови та літератури


2 ведучий

У житті кожного вчителя трапляються непередбачувані педагогічні ситуації .Тому вчитель повинен мати неабияке почуття гумору, бути справжнім актором, частіше запрошувати на свої уроки Момуса - бога сміху і жартів, щоб проганяти з уроків Морфея – бога сну.

1 ведучий

До вашої уваги педагогічні ситуації , з яких необхідно знайти вихід.

На обдумування відповіді 1 хв. Оцінювання від 1 до 5 балів.

2 ведучий

Представників МО просимо витягти білет зі «своєю» педагогічною ситуацією.
Ситуація 1

Уже не вперше в спілкуванні ви відчуваєте, що цей учень хоче «підловити» вас на факті, якого ви не знаєте. Робить він це з неприхова­ною метою: показати іншим учням, що Ви — «слабкий учитель». Він часто ставить вам запитання, які стосуються теми уроку частково, але це справді цікаві факти. Ваш прогноз розвитку ситуації?


Ситуація 2

Дуже чемна і добре вихована дитина у всьому іншому раз-у-раз спізнюється до вас на урок. Зви­чайно, ви робите їй зауваження. Вона чемно вибачається, але зно­ву робитьте саме. Так триває вже довгий час. Ваші дії?



Ситуація З

Викладаючи у 8-му класі нову тему, ви щоразу помічаєте, що одна дівчинка не може з першого разу зрозуміти новий матеріал, але пояснювати щоразу двічі, ви, зро­зуміло, не можете. Ваша тактика навчання цієї дитини?



Ситуація 4

Учень 9-го класу цілий урок перешіптувався зі своїм товари­шем за партою. На ваші неодно­разові зауваження не реагував,

навіть «просторікував» у відпо­відь. Після чергового зауваження, крикнувши: «Чому знову я?», ви­біг із класу, гримнувши дверима. Ваші дії?

Ситуація 5 Давши дітям 5-го класу творче завдання на уроці, ви перевіряєте його виконання. Виступити хо­чуть усі. Але ви не можете запи­тати кожного. Один хлопчик дуже тягнув руку, але ви не встигли ви­слухати його. Він розсердився й сказав: «Більше нічого робити не буду!» І справді, більше на уроці не працював. Ваші дії?

Ситуація 6

В одному не зовсім дружному класі більшість дітей не виконує домашніх завдань. Учителю, зро­зуміло, це вже набридло. І він з ме­тою профілактики принизив одно­го з таких учнів, порівнявши його з учнем, який завжди виконує все, що задано. Яким є прогноз ситуа­ції, на вашу думку? Обґрунтуйте свою позицію.


Звучить музика.

Акробатичний танок

1 ведучий Наступний конкурс «Чарівна скринька».


Ви витягаєте зі скриньки річ, називаєте казкового героя, якому вона належить, казку та автора. Максимальна кількість балів – 3

( У скриньці лежать такі речі:



  • Ключик(«Буратіно» Олексій Толстой)

  • Червона Шапочка («Червона Шапочка» Ш. Перо)

  • Рукавичка («Рукавичка» Народна казка)

  • Булава («Котигорошок» Народна казка)

  • Черевичок («Попелюшка» Ш. Перо)

  • Горошина («Принцеса на горошині»)

  • Яйце («Курочка Ряба» Народна казка)


Конкурс «Чарівна скринька»


2 ведучий: Поки журі підбиває підсумки, до вашої уваги художній номер.
1 ведучий: Слово журі!
2 ведучий: На сьогоднішньому святі присутні молоді вчителі, які працюють у

нашому колективі, але вступний екзамен до нього так і не

складали. Сьогодні у них є нагода це виправити.

1 ведучий: Для складання вступного екзамену запрошуються:

Роман Юлія Миколаївна,

Андрієнко Ольга Вікторівна,

Раєвський Олександр Олегович.

(Витягають білет, зачитують запитання, а потім витягають білетник з відповіддю).


Іспит для молодих колег


Запитання:


  1. Чи будете Ви писати записки батькам про погану поведінку їхніх дітей?

  2. Чи будуть у вас любимчики у класах?

  3. Чи розбудете Ви учня, що заснув на Вашому уроці?

  4. Чи будете викликати батьків до школи?

  5. Чи будете Ви час від часу розповідати анекдоти на уроках?

  6. Чи дозволите Ви учням користуватися шпаргалками?

  7. Чи збираєтесь Ви використовувати указку, як холодну зброю?

  8. Чи будете Ви приходити на уроки без поурочного плану?


Відповіді:


  • Соромно задавати такі питання, знаючи мій характер.

  • Поговоримо без свідків.

  • Можливо. Я над цим ще подумаю.

  • Не дочекаєтесь!

  • Звичайно, інакше не цікаво було б жити.

  • Так! Я про це давно мрію.

  • Можливо! Це буде залежати від мого настрою.

  • А чому б і ні? Комусь можна, а мені ні?

2 ведучий: На знак того, що молоді колеги стали почесними членами

нашого колективу, ми даруємо їм на згадку невеличкі

сувеніри і такі слова :
1 ведучий: Усім молодим учителям.

Ми бажаємо щастя й долі,

Діток в класах, щоб було доволі,

Щоб навчали ви сотню літ

Багато поколінь як слід.
2 ведучий: Бажаємо злетів і нових висот,

Щоб труднощі залишили навіки

Побільше, щоб отримали державних нагород,

І щастя плинуло, синьоокі ріки .


1 ведучий: Багато різних країн можна знайти на карті світу.

Проте є одна, якої,скільки б ви не шукали,

Ніколи не знайдете.
2 ведучий: Бо це країна, у якій завжди панують добро,

Ласка, безмежна любов і віра у світле майбутнє


1 ведучий: Це – країна дитинства, в яку дорослим нема вороття.
2 ведучий: Але сьогодні ми хочемо спростувати цю істину.

Ми впевнені, що немає людини, яка, хоча б на кілька

Хвилин, не хотіла б стати дитиною.

Тож пориньмо у чудовий світ дитинства.


1 ведучий: Наступний конкурс « Коли вчителі були маленькими». ( По одному представнику від метод об’єднання. За одну хв. треба відгадати прізвище того, хто на фотографії. Листочок з відповідями – журі).
2 ведучий: До вашої уваги художній номер.
1 ведучий: Поки журі підводять підсумки, ми дізнаємося під яким девізом працює кожен учитель у школі.

( Кожному педпрацівнику пропонуємо витягнути напис зі своїм девізом життя).

Російською мовою:


  • После меня хоть потоп

  • Копейка гривну бережет

  • Всё – или ничего !

  • Не всё коту масленица - будет и Великий пост.

  • Что не делается, всё к лучшему.

  • С глаз долой - из сердца вон.

  • Моя хата скраю.

  • Без труда не выловишь и рыбку из пруда.

  • Пришел! Увидел! Победил!

  • Ничто человеческое мне не чуждо.

  • Бери от жизни всё!

  • Человек человеку друг.

  • Не зная броду, не суйся в воду.

  • Тише едешь – дальше будешь.

- Любви все возрасты покорны

- Хочешь бать счастливым – будь им

- Лови момент

- Не плюй в колодец

- Дарить людям радость

- Ни дня без любви

- Каждый день жду от жизни сюрпризов
2 ведучий Слово журі.

1 ведучий Ось ми і маємо двох лідерів. Представників від кожного з цих методоб’єднань просимо залишитись на «дуель».



Конкурс «Дуель»

На запитання треба дати відповідь швидко і без обдумування:
1. Скільки поверхів має наша школа?

2. Якого кольору очі у нашого директора?

3. Скільки коштує обід у шкільній їдальні?

4. Скільки сходів біля парадного входу нашої школи?

5. Яка найбільша частина світу?

6. Скільки вчителів працює у нашій школі?

7. У кого з них найбільший педстаж?

8. З чого починається урок?

9. Яка адреса нашої школи?

10. Хто був першим гетьманом Січі?

11. У якому році побудована наша школа?

12. Яке значення має число Пі?

12. Скільки учнів навчається в нашій школі?

13. В який день у директора немає уроків?

2 ведучий Ось і закінчилася «дуель», а яка ж дуель без зброї?

Тому переможцю ми даруємо головну « учительську зброю» - велику ручку.



Методоб’єднання вчителів математики – переможець конкурсу


1 ведучий Підійшло наше свято до кінця. сподіваємося, що нам вдалося хоч трохи підняти вам настрій.

2 ведучий Хай красною буде учительська доля,

Щоб добре вам всім працювалось у школі.

Рятує хай ангел-спаситель всіх вас,

Щасливі й здорові були щоб весь час.

Хай мрія прекрасна веде вас в життя,

Щоб ладилось все і велось до пуття.
1 ведучий Хай живе мрія і живить серця,

Натхнення і творчість дає без кінця,



Не зникне хай віра в казки й чудеса,

Хай буде із вами любов і краса!


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка