Вед І: Знову осінь Щиро золото дарує



Скачати 83.24 Kb.
Дата конвертації08.03.2016
Розмір83.24 Kb.
Вед І: Знову осінь

Щиро золото дарує

Лісам, полям – усій моїй землі.

І цим вона неначе коронує

І ваше свято, й вас учителі.

 Вед ІІ: Вас, вихователі, багаті й щирі серцем.

Бібліотекарі, керівники гуртків.

Натхненники, подвижники освіти,

Усіх, хто себе дітям присвятив.

 (Фрагмент мелодії «Вчителько моя »)

Ведучі на сцені

Вед І: Доля педагога барвистіша ніж саме життя. Є в ній усе: солодка радість

успіху та гіркота невдач...

Вед ІІ: Найвищі злети духу, свіжий вітер змін та сірий туман буденності.

 Вед І: Але є дні, коли все найтепліше, найяскравіше, наймудріше, що є в

професії освітян, стає очевидним, поміченим, відчутним і оціненим.

 Вед ІІ: Це дні свят, які дарують вам хвилини радості, людської любові і

щирої вдячності. Хай же бринять ваші душі від щастя!

 Вед І: Від такого щастя на яке ви заслуговуєте, якого вам треба.

 Вед ІІ: Зі святом вас, носії духовності, володарі майбутнього!

Вед І: Зі святом, невтомні трудівники, сіячі освітянської ниви!

(діти виходять на сцену )

1.Є на планеті дитячої мрії

мудра людина, що серцем зігріє

вчителька наша, як друга матуся

в пісні і слові я вам уклонюся.

2.Дзвенить дзвінок, учителька іде,

Серед усіх її пізнаєм зримо

В ясних очах – натхнення молоде

І тиха втома – тінню під очима.

3.Дзвенить дзвінок, учителька іде

І знов учнівські зошити з собою,

Хай цілий світ навколішки впаде

Перед її премудрою красою.

4.Дзвенить дзвінок, учителька іде

Вклоніться їй міністри, депутати

Початок ваших звань, посад, ідей

В цій жінці, що для вас як друга мати.

5.Зі святом вас, хай множаться щодень

Здобутки, нагороди і надії.

В сузір’ї , вам, присвячених пісень

Хай наша пісня серце вам зігріє.

(виходять старшокласниці з піснею до них приєднуються вчителі по закінченні пісні вчителі залишаються на сцені)

Ви присвятили нам життя наші любі педагоги

Ви нас ведете в майбуття через радощі й тривоги

Ви нам сердець своїх тепло віддаєте до краплини

Ви в душах сієте добро, як зернини, як зернини

Наймудріша людина – вчитель, осяває шкільну обитель

І живуть для нової зміни вчителі України

Наймудріша людина – вчитель, осяває шкільну обитель

І живуть для нової зміни вчителі України.

 Вед І: Вже літо бабине засріблилося в скронях,

Та спомин ніжно світиться в очах.

Ти все життя ніс серце на долонях,

Щоб дітям ним освітлювати шлях.

 Вед ІІ: Ці поетичні рядки – для вас і про вас , шановні ветерани

педагогічної праці. Спасибі вам за мудрість, за вірність собі.

 Вед І: За відданість головній і вічній справі на землі.

 Вед ІІ: Ці квіти вдячності вам.

(педагоги сідають на свої місця )

Вед І: Складна робота вчителя, в його праці потрібне гаряче серце.

Він керівник без претензій на владу, друг без панібратства,

порадник без нотацій.

 Вед ІІ: І коли із твоїх рук, Учителю, людина іде у світ, - на краплю

світ людніє.

Вед І: Учитель... Скільки мудрості, турботи в цьому слові!

Щасливий той, кому Бог подарував справжнього Вчителя –

Педагога з великої літери.

 Вед ІІ: Такі вчителі входять не лише в наше життя, а й у серце, у

саму душу та залишаються там уже навіки...

Вед. І слово для привітання надається директору школи Ляшову А.О.

Вед.ІІ А зараз ми хотіли б вручити пам’ятку  для вчителів директору школи. Хай висить вона на почесному місці - в учительській.

Вед. І Учителю, запам’ятай!


  1. Директор правий.

  2. Директор завжди правий.

  3. Якщо директор не правий – дивись пункт перший.

  4. Якщо ти не правий – значить ти не директор.

  5. Директор не спить – він просто закрив очі, не їсть – він набирається сил, не запізнюється, а затримується на діловій зустрічі.

  6. До кабінету директора можна зайти зі своїми ідеями, але виходити з кабінету – тільки з його.

 (пісня «Підманула, підвела»)

Вед.ІІ Хай творчий вогонь в вашiм серцi не згасне,

Хай сили невичерпнi вашi цвiтуть,

Гордiться по праву за свiтлий, прекрасний,

Великий, почесний учительський труд.

Вед. І Дорогi вчителi! До Вас сьогоднi слова щирої шани, сердечної вдячностi. Ваша праця мудра i благородна. Розум, серце, душу, здоров'я впродовж усiх рокiв ви вiддаєте своїм вихованцям.

Вед.ІІ Як мама, проводжаючи дiтей в дорогу, вiддає з рушником частинку свого серця, щоб зiгрiвало воно на життєвих перехрестях, так i ви передаєте з частинкою серця знання. Мабуть, велике воно, учительське серце, раз на стiльки вистачає його...

 (звучать позивні , на сцену виходить випускниця «Сюрприз»)

А зараз ми візьмемо інтерв’ю у зірки. І у нас в гостях неперевершена красуня завуч нашої школи та просто чудова жінка _________. Запрошуємо вас, ____ на сцену. _____ як у вас справи? (відповідь) Ну що ж, переходимо до справи. _____ перше запитання, що ви можете розповісти про життя у нашій школі? (музична відповідь). Так життя у нашій школі складне. Переходимо до наступного питання. За що ви найчастіше сварите своїх учнів? (музична відповідь). Так за таке можна посварити. А тепер перейдемо до більш цікавого, _____ що ви думаєте про ваших колег? (музична відповідь). Бачу ви не погано розбираєтеся в людях. А тепер поділіться вашими планами на майбутнє. Що ви плануєте робити найближчим часом? (музична відповідь). Ну в таке свято можна відпочити. До речі, а що ви очікуєте отримати в подарунок від своїх учнів? ( музична відповідь). Ого, про таке всі мріють. У вас думки все про міліони та про міліони не дарма ви ж математик. А тепер останнє запитання. Що ви хочете побажати учителям і всім присутнім в цьому залі.(музична відповідь). Дякую.

Вед.І Яке ж велике серце треба мати, щоб день у день, з року в рік щедро роздавати його по шматочках дітям!

Вед. ІІ  І якою має бути доброю, терплячою і нестаріючою душа.

Вед. І У танці запальному жар життя

І іскра промениста, і багата.

Наш танцювальний колектив усіх освітян,

веселим танком хоче привітати.
(танок)

Вед.І Так, школа для кожного з нас залишається світлим, радісним острівцем дитинства. Дорослій ніколи вже на нього не повернутися.

Вед.ІІ Тільки вчителі на цьому острові мають постійну прописку. Адже школа для них – рідний дім, а всі учні – їхні діти, помічники, друзі. Тут все перемішалося: дитинство і зрілість, юність і романтика, наука і мистецтво, мрії і реальне життя. У цьому будинку радість і сльози, зустрічі і розставання.

 Вед.І Дорогі вчителі! Ми щиро вдячні вам за вашу натхненну працю, за ваше вміння долати життєві труднощі, за ваше невичерпне терпіння у спілкуванні із нами!

(пісня «Классная»)

 Вед. ІІ «Існує помилкова думка, що доброзичливість робить дітей зухвалими, що відповіддю на лагідність буде недисциплінованість і безладдя»,— писав Януш Корчак.

Вед.І Так, учитель повинен бути доброзичливим і лагідним. А ще він повинен бути трохи актором, з почуттям гумору.

Вед.ІІ Тож будьте завжди веселі й життєрадісні. А зараз посмійтесь на здоров'я.

(сценка «Репортаж з перерви»)

Вед І: Учитель — це Майстер. Майстер слова, Майстер

звуку. Майстер думки, Майстер емоцій і настроїв.

Вед ІІ: З плеяди таких учителів і наші педагоги , які

постійно віднаходять у своєму серці турботу про інших.

Вед І: Вони – справжні Майстри , бо не просто навчають, а ведуть

своїх вихованців до вершини слави, допомагають їм здобути

крила, перетворюють навчання у постійний творчий процес.

(пісня 9 клас Ліля і Юра)

Вед І: Що перша заповідь учителя – любити!

Це, перш за все, життя, бо в ньому жити:

Посіяти, плекати і радіти;

І знати, що добро росте,

Що вклав ти частку серця в це створіння

І мудрість й душу, тільки май терпіння,

Бо довго проростає те зерно,

Воно ж бо вічне, в терніях воно.

  Вед ІІ: А друга заповідь учителя – любити!

З натхненням діяти, творити,

Шукати і знаходить сходи,

І підійматись до зірок,

А кожним кроком є урок.

  Вед І: Ще й третя заповідь учителя – любити!

З своєю совістю дружити,

Щоб час пройшов

Й лови себе на слові:

Дорога вчителя вся виткана з любові!

Вед ІІ: Нас всіх об’єднує висока місія – освічувати, виховувати.

Вед І: Нехай же мовою нашого єднання завжди буде любов!
Учителю, запам’ятай!
1. Директор правий.

2. Директор завжди правий.

3. Якщо директор не правий – дивись пункт перший.

4. Якщо ти не правий – значить ти не директор.

5. Директор не спить – він просто закрив очі, не їсть – він набирається сил, не запізнюється, а затримується на діловій зустрічі.

6. До кабінету директора можна зайти зі своїми ідеями, але виходити з кабінету – тільки з його.



Інтерв’ю.

А зараз ми візьмемо інтерв’ю у зірки. І у нас в гостях неперевершена красуня завуч нашої школи та просто чудова жінка _________.

Запрошуємо вас, ____ на сцену. _____ як у вас справи? (відповідь)

Ну що ж, переходимо до справи. _____ перше запитання, що ви можете розповісти про життя у нашій школі? (музична відповідь).

Так життя у нашій школі складне. Переходимо до наступного питання. За що ви найчастіше сварите своїх учнів? (музична відповідь).

Так за таке можна посварити. А тепер перейдемо до більш цікавого, _____ що ви думаєте про ваших колег? (музична відповідь).

Бачу ви не погано розбираєтеся в людях. А тепер поділіться вашими планами на майбутнє. Що ви плануєте робити найближчим часом? (музична відповідь).

Ну в таке свято можна відпочити. До речі, а що ви очікуєте отримати в подарунок від своїх учнів? ( музична відповідь).



Ого, про таке всі мріють. У вас думки все про міліони та про міліони не дарма ви ж математик. А тепер останнє запитання. Що ви хочете побажати учителям і всім присутнім в цьому залі.(музична відповідь).

Дякую.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка