Ведучий 1: Добрий день, дорогі друзі! Ми раді вітати вас у цьому залі на математичній грі «Щасливий випадок» Ведучий 2



Дата конвертації03.03.2016
Розмір61.7 Kb.
учитель математики

Кіт Тетяна Леонідівна

Виховний захід з математики

Ведучий 1: Добрий день, дорогі друзі!

Ми раді вітати вас у цьому залі на математичній грі « Щасливий випадок»



Ведучий 2: Залишіть уроки і кабінет і клас

Вітає математика сьогодні в залі вас.



Ведучий 1: Математика — це мова плюс міркування.

Ведучий 2: Математика — це велика споруда, створена уявою людини для пізнання Всесвіту.

Ведучий 1: Серед усіх наук, що відкривають шлях до пізнання законів природи, найвеличнішою є математика.

Ведучий 2: Не всі ви у майбутньому станете математиками, але математика потрібна і в науці, і в техніці, і в повсякденному житті.

Ведучий 1: Нехай ті учні, яким математика досі здавалася нудною та нецікавою наукою сьогодні переконаються, що вона весела та захоплююча.

Ведучий 2: Сьогодні перед вами розгорнеться цікава та запекла боротьба серед самих кмітливих, допитливих, спритних математиків 5 класу.

Ведучий 1: Заповзятими гравцями будуть і вболівальники, бо без їх підтримки жодна із команд не здобуде перемогу.

Ведучий 2: Але в нашому залі не можна вигукувати з місця, підказувати.

Ведучий 1: Щоб змагання було чесним, вибрали журі почесне, погляньмо разом з вами друзі, хто буде в цім почеснім крузі.

Ведучий 2: Оголошує членів журі.

Ведучий 1: Повага вам судді! Честь і шана журі. Та тільки суворо ви нас не судіть і смійтеся з того, що викличе сміх, сміятися кажуть і суддям не гріх.

Вчитель: А зараз учнів розділимо на 2 команди. Кожен по черзі із нашого лототрона дістане білетик, і по ньому будуть формуватися наші команди. Будь- ласка прошу наших учасників на сцену. ( Дістають білетики ). Як ви мабуть зрозуміли, позначки на білетах, це і будуть назви команд (квадрати і трикутники). А тепер кожна команда повинна вибрати собі капітана. А зараз переходимо до наших конкурсів.

Ведучий 2: Перший конкурс «Цікава лотерея»

Вчитель: Кожна команда повинна вибрати по 3 учасника, крім капітана, кожен з трьох учасників буде відповідати на запитання, які обере собі сам ,кожна правильна відповідь оцінюється в 2 бали. Кожен учасник називає номер від 1 до 6, і буде давати відповідь на питання, яке знаходиться під цим номером.

  1. Назвіть найменше натуральне число. (1)

  2. Число, що стоїть над рискою дробу? (чисельник)

  3. Двоє коней пробігло 200 м. Скільки пробіг кожен кінь? (200)

  4. Числа, що використовують під час лічби? (натуральні)

  5. Сума довжин усіх сторін многокутника? (периметр)

  6. На одній руці 5 пальців, на двох руках 10. А скільки їх на 10 руках? (50)

Ведучий 1: Журі підраховує бали за перший конкурс.

Ведучий 2: А тепер ми з вами послухаємо усмішку.

Учень: А тепер спробуйте розв’язати задачу, запропонував учитель учням. Не минуло і хвилини, як один учень підняв руку: Я вже! Що, розв’язав? Та ні, спробував.

Ведучий 1: Наш другий конкурс «Вірю-не вірю».

Кожній команді зачитають твердження, команда порадившись повинна дати відповідь: вірю чи не вірю. Правильна відповідь оцінюється в 3 бали. Судді, будьте також уважні.



Вчитель:

Для команди трикутник:

Вірите, що Шарль Перро, автор «Червоної шапочки», написав казку «Любов циркуля та лінійки». (так, є така казка)

Для команди квадрат:

Вірите, що Брати Грімм, автори казки «Бременські музиканти», написали казку «Цікаві пригоди трикутника» (ні, такої казки немає)



Ведучий 2: Наступний конкурс командний, під час якого кожна команда покаже не тільки знання з математики, а й уміння працювати у колективі, поважати думку один одного, знаходити вихід із складної ситуації.

Ведучий 1: Зараз ми перевіримо, чи вміють наші математики малювати. Завдання таке: команді квадрат намалювати людину лише з нулів, а команді трикутник, намалювати людину лише з одиниць. Творчий конкурс оцінюється в 5 балів.

Ведучий 2: Доки наші команди працюють прослухаємо з вами віршик про Адика

Адик-математик

“Хоч ти смійся, а хоч плач -

Не люблю я тих задач.

А чому терплю невдачі?

Чом серджусь на ті задачі?

Чи задачник непутящий,

Чи таланту десь узяти?

Та знайшов я спосіб кращій -

Тільки відповідь читати.

Ви учиться, хто бажає,

Я б здоров'я не втрачав,

На умову не зважаю:

Раз - помножив, два - додав.

” Скільки простирадл і ліжок?

Хто там відповідь чекає?

До годин додав він кішок

І помножив на людей.

Ні, не хитра ця наука,

Якщо відповідь читать,

Може статись дід за внука,

Буде менший літ на п'ять.

А друкарська десь машина

Нам дала п'ять тонн вівса.

Що ж ми Адику поставим

За подібні чудеса?

Оцінюємо конкурс художників.



Ведучий 1:Командам потрібно відпочити, поки команди готуються до наступного конкурсу у нас гра для глядачів.

Гра називається «Підказка», я даю вам підказки, а ви повинні вгадати відповідь. Починаємо:



  1. За це знижують оцінки,

Відмінники їх роблять рідко,

На них вчаться (помилки)



  1. Запам’ятати їх всі неможливо

За ними обчислюють

Їх багато у довідниках (формули)



  1. Їх формулюють математики,

Є про трикутники, є про кути,

Їх треба доводити (теореми)



  1. Зазвичай буває в центрі населеного пункту,

Вимірюється в квадратних одиницях,

В прямокутнику – добуток довжини на ширину (площа).

Ви всі молодці. Пооплодуємо собі.

Ведучий 2: Наше журі теж стомилося і їм потрібно відпочити і зіграти у гру «Весела лічба».

Умова гри: ви по черзі називаєте підряд числа від 1 до 20, але замість тих чисел, що діляться на три або в записі мають трійку, говорите своє ім’я, хто зіб’ється вибуває з гри і так до кінця. Судді готові, рушаймо.

Дякуємо журі за участь.

Ведучий 1: Нарешті прийшов час для конкурсу капітанів. Капітани приготуйтеся, не поспішайте відповідь давати навмання, нехай допомагають вам розум і знання.

Ведучий 2: Конкурс називається рибалка. Капітани будуть ловити рибу, дається 1 хв., за цей час кожен з капітанів повинен витягти як можна більше рибин. Але це ще не все, на кожній рибині буде питання, на які відповідає вся команда. Кожна правильна відповідь 2 бали.

Питання:



  1. Одиницею маси є: 1 ц; 1 л; 1 км.

  2. Кут, градусна міра якого 30, називають: тупим; гострим; розгорнутим.

  3. Півень стоїть на одній нозі і важить 6 кг, скільки він буде важити, якщо стане на 2 ноги: 6 кг; 12 кг; 3 кг.

  4. Що означає розв’язати рівняння? (знайти його корінь, розв’язок).

  5. Який кут утворюють годинна та хвилина стрілки, коли годинник показує 6 годин: розгорнутий; прямий; тупий.

  6. Що таке бісектриса кута?

  7. У кімнаті чотири кутки, у кожному кутку сидить кіт, проти кожного-ще три коти. Скільки котів у кімнаті: 12; 4; 1.

  8. Що означає риска дробу? (ділення).

  9. У батька 5 дочок і кожна дочка має брата. Скільки дітей у батька: 10; 6; 5.

  10. Яку геометричну фігуру вивчає покарана дитина? (кут).

Ведучий 1: Шановне наше журі, підрахуйте всі бали та оголосіть наших переможців.

Слово голові журі.



Вчитель:

Якщо хочеш досягнути у житті своїм вершин,

Математику збагнути мусиш тонко до глибин.

Калькулятор і комп'ютер - хто сьогодні їх не зна?

Та над ними взяти гору може світла голова

Якщо хочеш бізнесменом після школи, друже, стать,

Аксіоми й теореми мусиш добре пам'ятать.

Не махай на все рукою, не лінуйся, а учись.



Бо чого навчишся в школі, знадобиться ще колись.

Ведучий 2. Дякуємо за увагу.



База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка