Відвідавши групу продовженого дня у 3-іх класах (вихователь Бутенко Вікторія Володимирівна) встановлено, що вихователь ознайомлена з нормативно-правовими документами



Скачати 58.54 Kb.
Дата конвертації06.03.2016
Розмір58.54 Kb.
Відвідавши групу продовженого дня у 3-іх класах (вихователь Бутенко Вікторія Володимирівна) встановлено, що вихователь ознайомлена з нормативно-правовими документами. Річний план складений відповідно до річного плану школи, щоденний – поширений із зазначенням режиму дня. Вихователь створює належні та сприятливі умови для задоволення різноманітних інтересів учнів, організації дозвілля вихованців, проведення позакласної та позаурочної роботи.

Режим роботи розроблено відповідно до Державних санітарних правил і норм утримання та устаткування навчального закладу та організації навчально-виховного процесу.

У тісній співпраці класоводи та вихователь навчають та виховують учнів 3-А і 3-Б класів. Під час прийому дітей ведеться зошит, у якому фіксується відсутність учнів, звертається увага на додаткову індивідуальну роботу із слабовстигаючими учнями, даються та пояснюються виконання домашніх завдань.

Вікторія Володимирівна звертає увагу на правила поведінки під час обіду. З цією метою проводить бесіди: «Правила поведінки в їдальні», «Цінуй і бережи хліб», «Чистота – запорука здоров’я» та інші.

Головне завдання, яке ставить перед собою вихователь – створити в класі атмосферу доброти і відвертості, товариськості, взаєморозуміння, взаємодопомоги; допомогти дітям знайти себе у «світі дитинства»; розвинути особистість.

Плануючи виховну роботу, звертається до педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського, письменників літератури рідного краю, традицій та звичаїв українського народу. Знайомить із професіями батьків, прищеплює велику любов до рідного краю, рідної землі, возвеличує працю людини. З цією метою проводить виховні години «Дерево міцне корінням, а людина своєю працею», «Прийди до серця, Україно, благослови добром мене». Ці заходи спрямовують учнів на здійснення добрих справ на благо своєї Батьківщини, виховують сумлінне ставлення до праці, шанобливе відношення до батьків, гордість за їхні золоті руки.

Велику увагу вихователь приділяє ціннісному ставленню особистості до суспільства та держави. Проведено ряд бесід та конкурс малюнків на правову тематику «Кожна дитина має право…», «Ми,українці, – єдина сім’я», «Моя рідна Україна», «Права та обов’язки дітей», під час яких вихователь знайомить учнів із поняттями « незалежність держави», «право дитини», «Я – громадянин України», із національними особливостями менталітету українців, їх працелюбністю та гостинністю згідно з Конвенцією Організації Об’єднаних Націй і Конституцією України; виховує етичну поведінку, почуття товариських стосунків, повагу до рідних; любов до Батьківщини, патріотичні почуття.

У рамках занять за інтересами проводяться години спілкування «Моє захоплення», «У світі цікавого»; акції «Продовжимо життя книзі», «Життя нашого класу», які розвивають трудові навички та працелюбність, спонукають сумлінно виконувати свої доручення.

Крім цього, діти полюбляють проводити час за настільними іграми:

«Пазли», «Лото», «Конструктор», «Продавець», «Фішка», «Супермаркет Барбі», які допомагають учням розвивати логічне мислення, творчу уяву, приймати відповідні рішення.

У навчальному процесі характерне широке коло знань, яке спрямоване на формування особистості учня та розвиток пізнавальних і творчих здібностей.

Під час проведення самопідготовки вихователь враховує не тільки своєрідність класного колективу, але й психологію, вікові особливості, потенціальні можливості кожного учня, намагається знайти такі методичні прийоми, які дають дітям відчуття самостійності і творчої участі у виконанні домашніх завдань. Роботу учні розпочинають за алгоритмом.

Алгоритм

- Пригадай вивчене на уроці (дивись класну роботу).

- Повтори (вивчи) теоретичний матеріал.

- З’ясуй всі завдання.

- Поясни їх виконання.

- Приступай до роботи.

- Зроби самоперевірку (взаємоперевірку).

Працюючи над проблемою «Підвищення рівня знань учнів в ГПД шляхом застосування інноваційних технологій», під час проведення самопідготовки вихователь застосовує інтерактивні методи роботи, які активізують діяльність учнів, розвиваючи їх творче мислення, вміння спілкуватися, міркувати, робити висновки. Моделює реальні життєві ситуації, пропонує проблеми для спільного розв’язання, використовуючи рольові ігри, які найбільше сприяють формуванню в учнів умінь і навичок, виробленню в них власних цінностей, створює атмосферу співробітництва, творчої взаємодії у навчанні.

Серед інноваційних технологій вихователь надає перевагу таким формам і методам, як: «Інтерв’ю», «Асоціативний кущ», «Мікрофон», «Прес», «Ланцюжок», «Коло ідей», «Продовж думку», які спонукають учнів до активності, розвивають мовленнєві та творчі здібності, дають можливість висловити власну думку, розкрити особистість.

Вікторія Володимирівна використовує елементи педагогічного досвіду видатного вчителя-методиста Попільнянської гімназії №1 Житомирської області Логачевської Світлани Панасівни - індивідуальний та диференційований підхід до навчання. Під час перевірки домашніх завдань здійснює «взаємоперевірку», «самоперевірку». Для здібних дітей застосовує картки з індивідуальним завданням. Також проводить роботу «в парах», «групах». Із слабовстигаючими учнями проводить індивідуальну роботу біля дошки.

Цікаві форми роботи допомагають учням швидко та якісно виконати домашнє завдання та перевірити його.

Під час навчально-виховного процесу вихователь приділяє належну увагу збереженню здоров’я дітей. З цією метою проводить бесіди «Чистота – запорука здоров’я», «Продукти харчування – наші друзі й вороги»; засідання круглого столу «Як я дбаю про своє здоров’я»; уявну гру-мандрівку «До країни здоров’я». У ході самопідготовки проводить фізкультхвилинки для тіла та очей, а також слідкує за осанкою дітей.

Для розвитку творчих здібностей учнів під час виконання домашніх завдань вихователь застосовує пам’ятку.

Пам’ятка


- Цікався матеріалом, що вивчаєш.

- Поширюй свій кругозір. Знання - «цеглинки думок», вони мають магічну силу притягувати до себе нові знання.

- Поглиблюй знання.

- Розвивай гнучкість мислення. Гнучкість мислення-це здатність іти до вирішення головного завдання різними шляхами.

- Навчайся мислити самостійно, критично. Без довіри до науки не можна чогось навчитися, але засвоївши знання, прагни самостійно їх перевірити.

Під час спортивно-оздоровчої години вихователь підбирає та проводить різноманітні комплекси вправ; рухливі ігри : «У річку – гоп», «День – ніч», «Струмочок», «Козаки та розбійники», «Морозко» та інші; естафети з кеглями, м’ячем, обручем і скакалкою. Також проводяться прогулянки на свіжому повітрі: екологічні хвилинки «Буду я природі другом», «Збережемо чистим довкілля»; спостереження «Зміни в природі», під час яких Вікторія Володимирівна знайомить учнів із навколишнім світом природи, привчає їх бачити прекрасне, сприймати й розуміти звуки природи, прищеплює почуття любові до рідного краю, виховує бережне ставлення до навколишнього середовища.

З учнями, які з уповільненням засвоюють тему чи не опанували матеріал на уроці або пропустили декілька уроків і потребують додаткової допомоги, вихователь проводить індивідуальну роботу з урахуванням індивідуальних особливостей учнів: детальніше пояснення, виконання випереджуючих завдань, наведення додаткових прикладів на допущені помилки, усне повторення матеріалу та інші форми роботи. Також залучаються до роботи сильні учні - «помічники вихователя», які спочатку пояснюють виконане завдання вихователю, а потім учню, який потребує допомоги.

До кожної справи вихователь підходить творчо, запалює в дитячих душах вогник творчості, допитливості.

Документацію оформлено та систематизовано в портфоліо.

Режим дня учнів 3-А, 3-Б класів

(коли 4 уроки), які відвідують групу продовженого дня

1 урок 8.00-8.40

Перерва 8.40-8.50

2 урок 8.50-9.30

Перерва 9.30-9.50

3 урок 9.50-10.30

Велика перерва 10.30-11.05

4 урок 11.05-11.45

11.45 - 11.55 Прийом дітей. Взаємозв'язок вчителя і вихователя.

11.55-12.25 Обід.

12.25-12.55 Виховна година.

12.55-13.55 Заняття за інтересами. Гурткова робота.

13.55-14.20 І самопідготовка.

14.20-15.10 Рухливі ігри.

15.10-15.50 І І самопідготовка.

15.50-16.50 Спортивно-оздоровча година.

16.50-17.40 Індивідуальна робота. Співпраця з батьками.



Режим дня учнів 3-А, 3-Б класів

Коли 5 уроків.

12.40-12.50 Прийом дітей. Взаємозв’язок вчителя і вихователя.

12.50-13.20 Обід.

13.20-13.50 Виховна година.

13.50-14.50 Заняття за інтересами. Гурткова робота.

14.50-15.15 І самопідготовка.

15.15-15.50 Рухливі ігри.

15.50-16.45 І І самопідготовка.

16.45-17.45 Спортивно-оздоровча година.



17.45-18.40 Індивідуальна робота. Співпраця з батьками.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка