Виховна програма Наквашанської зош І-ІІІ ступенів на 2013-2014 н р



Скачати 302.92 Kb.
Дата конвертації08.03.2016
Розмір302.92 Kb.


Затверджено

рішенням педагогічної ради

протокол № 1 від 30.08.2013 р.

Голова педагогічної ради

__________ Г.Є.Нагірняк

Виховна програма

Наквашанської ЗОШ

І-ІІІ ступенів

на 2013-2014 н.р.

Наквашанська загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів

Бродівської районної Ради

Львівської області

с. Накваша Бродівського району

Львівської області

2013 рік


Пояснювальна записка

Наквашанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є опорною школою як школа сприяння здоров’ю з 2006 року.



Місія школи — формувати здорову, гармонійно розвинену особистість, яка в житті керується мораллю Добра, Правди, Краси і Любові.

Виховна діяльність педагогів спрямована на формування системи ціннісного ставлення особистості до соціального, природного довкілля та самої себе.

Дана програма спрямована на розв’язання таких проблем:


  • формування творчо мислячої особистості з розвинутим почуттям національної гідності і чітко визначеною громадського позицією;

  • формування гармонійно розвинутої і фізично здорової особистості;

  • співпраця та співтворчість вчителів, учнів та батьків;

  • забезпечення високого рівня вихованості на українських історичних та культурних традиціях і загальнолюдських цінностях.


Загальні виховні завдання школи

1. Впроваджувати здоров’язберігаючі технології, виховувати орієнтації на здоровий спосіб життя.

2. Формувати моральну свідомість, ідентичність християнина.

3. Виховувати почуття громадянського обов’язку, патріота своєї Батьківщини.

4. Опанувати історичну та духовну спадщину рідного краю.

5. Забезпечити активну участь батьків у навчально-виховному процесі школи.

Виконання виховних завдань школи у 2013-2014 н.р.


Загальні виховні завдання школи

Спосіб виконання

(конкретні завдання)

1. Впроваджувати здоров’язберігаючі технології, виховувати орієнтації на здоровий спосіб життя.

1а. Здійснювати фізичне, валеологічне, превентивне виховання за допомогою діяльнісного компоненту.

1б. Здійснювати цілісний вплив на дитячий колектив, особистість школяра щодо сприяння здоровому способу життя.



2. Формувати моральну свідомість, ідентичність християнина.

2а. Виховувати особистість в колективі, формувати уміння налагоджувати взаємодію, співпрацю.

2б. Удосконалити роботу органів учнівського самоврядування.



3. Виховувати почуття громадянського обов’язку, патріота своєї Батьківщини.

3а. Формувати національну самосвідомість.
3б. Реалізувати проект «Ім’я Шевченка стукає в серця»

4. Опанувати історичну та духовну спадщину рідного краю.

4а. Розвинути почуття любові до рідного краю, бажання дбати про його збереження та процвітання.
4б. Створити шкільний музей історії села та школи

5. Забезпечити активну участь батьків у навчально-виховному процесі.

5а. Підвищувати педагогічну культуру батьків.


Загальне завдання: 1. Впроваджувати здоров’язберігаючі технології, виховувати орієнтації на здоровий спосіб життя.

Конкретне завдання: 1а. Здійснювати фізичне, валеологічне, превентивне виховання за допомогою діяльнісного компоненту.

Напрям

Що потрібно зробити? (заходи)

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Охорона і зміцнення фізичного, психічного та духовного здоров’я

1. Провести діагностику, регулювання, корекцію стану здоров’я учнів

Психолог

Початок навчального року




Діагностичні карти учнів

2. Забезпечити утримання спортивних приміщень, інвентарю в робочому стані

Вч.фізичної культури







Безпечні умови проведення спортивних заходів




3. Поновити спортивний інвентар

Дирекція

Упродовж року

Фінансування

Поновлення матеріальної бази спортзалу




4. Забезпечити оптимальний санітарно-гігієнічний режим діяльності школи

Дирекція

Упродовж року




Дотримання відповідних вимог




5. Попереджувати розповсюдження, вживання шкідливих речовин

Кл. кер-ки, педагог




Наочні посібники

Відсутність випадків вживання шкідливих речовин




6.Контролювати проведення ранкової гімнастики для учнів 1-4 класів

Кл. кер-ки, вч. фізичної культури, учнів. само вряд.

Упродовж року




Обов’якове проведення до початку уроків




7. Провести анкетування учнів з метою вивчення фізкультурно-спортивних інтересів

Кер. спортивних секцій

Вересень

Анкети

Планування спортивно-масової роботи з урахуванням результатів анкетування




8. Організувати заняття спортивних секцій

Дирекція, кер. спортивних секцій

Упродовж року

Необхідний спортивний інвентар

Наявність занять спортивних секцій




9. Проводити здоров’язберігаючі уроки

Вчителі

Упродовж року

Підготовлені методичні рекомендації

Використання фізкульт-хвилинок, валеопауз




10. Забезпечити оформлення “паспортів здоров’я”

Кл. кер-ки, вч. фізичної культури, ЗДВР

Вересень

Медичні картки учнів

Паспорти здоров’я кожного класу




11. Проводити спортивно-масову роботу

Вч. фізичної культури, кер. спорт. секцій, педагог-організатор

Упродовж року




План, графік проведення спортивно-масової роботи




12. Провести дні здоров’я, спорту

Дирекція, кл.кер-ки

Вересень, травень

Додаткове фінансування

Оздоровлення дітей; сценарії проведення


Конкретне завдання: 1б. Здійснювати цілісний вплив на дитячий колектив, особистість школяра щодо сприяння здоровому способу життя.

Напрям

Що потрібно зробити? (заходи)

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя

1. Провести моніторинг, наскільки розповсюдженні серед різних вікових груп учнів шкідливі звички

Психолог, кл.кер-ки

Вересень




Облік дітей девіантної поведінки




2. Створити сценарії тренінгових занять: “Здоров’я та здоровий спосіб життя”

Психолог

Квітень

Необхідні матеріали до тренінгів

Матеріали проведення тренінгів




3. Провести години спілкування: “Я-за здоровий спосіб життя.”; “Особиста безпека. Як запобігти прикрим випадкам життя”; “Ні!” Шкідливим звичкам; “Здоров’я-запорука добробуту людини”; “Абетка здорового учня”

Кл. кер-ки

Упродовж року




Можливість проведення годин спілкування; зменшення випадків паління; збільшення учасників спортивно-масової роботи; зняття з обліку учнів девіантної поведінки




4. Провести спортивно-розважальні ігри: “Козацькі забави”; “Веселі старти”

Вч. фізичної культури

Жовтень

Лютий


Фінансування, призи

Оприлюднення результатів змагань, зацікавлення учнів до участі




5. Відзначити: “Всесвітній день боротьби зі СНІДОМ”; “Всесвітній День Довкілля”

Вч. ОБЖ, кл.кер-ки

Упродовж року

Мультимедійний проектор

Матеріали проведення, розробки, сценарії, активна участь учнів




6. Розробити і провести цикл бесід з безпеки життєдіяльності

Вч. ОБЖ, кл.кер-ки

Упродовж року

Методична література

Матеріали бесід, практичне використання




7. Провести конкурси плакатів, малюнків, учнівських проектів

Педагог-організатор, учн. самовр.

Упродовж року

Канцтовари

Результат конкурсів, нагородження, можливість самореалізації учня




8. Забезпечити активну участь батьків у формуванні здорового способу життя дітей

ЗВР, психолог, кл. кер-ки

Упродовж року




Спільні з батьками виховні заходи




9. Організувати зустрічі з медичними працівниками

ЗВР, педагог-організатор

Упродовж року




Використання отриманої інформації для подальшого обговорення




10. Поповнити кабінет “Основ здоров’я”

Зав. каб.

Упродовж року

Диски фільмів, наочність, література

Картотека кабінету, план проведенні виховної роботи з учнями, кабінет-центр просвіт. роботи




11. Організувати постійно діючу виставку дитячих малюнків “Я малюю безпечний світ”

Педагог-організатор, кл.кер-ки

Січень

Необхідні матеріали для стенду, його оформлення

Наявність дитячих робіт




12. Охопити всіх учнів школи спортивно-гуртковою роботою

Кл. кер-ки, кер-ки гуртків, спортивних секцій

Упродовж року




Облік участі учнів школи у позакласній, позашкільній роботі




13. Проводити місячник “За здоровий спосіб життя”

ЗВР, вч.ОБЖ, кл.кер-ки

Вересень




План проведення, результати проведення, позитивний вплив на свідомість учня

Загальне завдання: 2. Формувати моральну свідомість, ідентичність християнина.

Конкретне завдання: 2а. Виховувати особистість в колективі, формувати уміння налагоджувати взаємодію, співпрацю.

Напрям

Що потрібно зробити? (заходи)

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Організація життєдіяльності учнів

1. Вивчити індивідуальні особливості учня з метою диференціації навчально-виховного процесу

Психолог, кл. кер-ки

Упродовж року

Матеріали для анкетування, опитування

Використання результатів в організації життєдіяльності колективу




2. Провести тренінги: 1-4 кл. “Вчимося спілкування”; 5-9 кл. “Вчимося пізнавати себе”; “Від віри в себе-до творця своєї долі”; 10-11 кл. “Виховуємо духовні потреби, моральні цінності”

Психолог, кл. кер-ки

Упродовж року

Матеріали для проведення тренінгів

Сценарії тренінгових занять; випускник школи-особистість із високим рівнем знань етичних норм і правил, інтелігентна людина




3. Проводити колективні творчі справи

Кл. кер-ки (відповідно своїх планів)

Упродовж року

При необхідності додаткове фінансування

Презентація кінцевого продукта




4. Широко використовувати проектну методику

Вч. школи




Комп’ют. клас

Захист проектів




5. Провести екскурсії, поїздки “Визначні місця Львівщини”

Кл.кер-ки, вчителі

Упродовж року

Фінансування, маршрути

Колажі, альбоми, захист проекту




6. Провести шкільні традиційні свята, свята до знаменних дат календаря

ЗВР, педагог-організатор

Упродовж року




Сценарії, залучення до участі учнів за бажання




7. Творчі звіти гуртків

ЗВР, кер-ки гуртків

Травень

Необхідні реквізити

Виставки учнівських робіт




8. Організація виставки “Таланти твої, школо!”


Кл. кер-ки, кер-ки гуртків

Травень




Творчій звіт




9. Написання творів: “Справжня дружба”; “Я і мій ідеал”; “10 заповідей людяності”

Кл. кер-ки, вч.укр.мови і літ-ри

Упродовж року




Презентація кращих творів, створення ситуації успіху, самореалізації




10. Організувати рольові ігри: “Подивись у дзеркало і розкажи йому, якою повинна бути виховання людина”; “У добрі справи ти вклади прекрасні прояви душі"

Кл.кер-ки, психолог

Упродовж року




Підвищення рівня самовиховання




11. Години спілкування: 1-4 кл. “Життя прожити, щоб...”; 5-9 кл. “Толерантні відносини”; “Світ моїх захоплень”; 10-11 кл. “Навчися керувати собою”

Кл.кер-ки

Упродовж року




Сценарії, активність учнів у дискусії, уміння відстоювати свою точку зору




12. Продовжити співпрацю з церквою св. Юра

ЗВР, вч. христ. етики

Упродовж року




Засвоєння основ християнської етики


Конкретне завдання: 2б. Удосконалити роботу органів учнівського самоврядування.

Напрям

Що потрібно зробити? (заходи)

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Демократизація та гуманізація навчально-виховного процесу

1. Діагностика. Визначення лідерів

Психолог

Вересень




Оприлюднення результатів




2. Провести опитування щодо участі у шкільному житті та ролі учнівського самоврядуван.

Психолог, педагог-організатор

Вересень

Папір для анкет

Оприлюднення результатів, створення ситуації успіху, самореалізації




3. Провести вибори вел. шк. ради, планування роботи

Педагог-організатор

Вересень

Необхідний реквізит для виборів

Склад шкільного парламенту, план роботи




4. Організувати дозвілля учнів з урахуванням побажань учнів

Педагог-організатор

Упродовж року

Фінансування

Графік проведення (сценарій)




5. Брати участь у всіх фестивалях, акціях

Учнівське самоврядування, педагог-організатор

Упродовж року




Результати участі, формування успішної людини




6. Організувати проведення чергування по школі

Педагог-організатор, учнівське самоврядування

Упродовж року

Атрибути чергового

Відповідальне відношення до своїх обов’язків




7. Організувати проведення конкурсів: “Нумо, хлопці”; «Міс школи»

Педагог-організатор, учнівське самоврядування, вчитель ЗВ




Необхідні реквізити

Оприлюднення результатів, підвищення рейтингу учня




8. Організувати проведення рейтингу класів, учня

Учнівське самоврядування, педагог-організатор

Січень, травень




Оприлюднення результатів




9. Створити спільний проект “Школа моєї мрії”

Учнівське самоврядування

Травень

Взяти участь в проекті

Фільм, захист проекту




10. Провести аукціон знань

Вчителі

Грудень










11. Здійснювати інформування щодо результатів конкурсів, олімпіад, змагань школи

ЗНВР




Шк..лінійка, шк.преса

Створення ситуацій, успіху


Загальне завдання: 3. Виховувати почуття громадянського обов’язку, патріота своєї Батьківщини.

Конкретне завдання: 3а. Формувати національну самосвідомість.

Напрям

Що потрібно зробити? (заходи)

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Національне виховання

1. Оголосити конкурс на кращий малюнок (1-4 кл.), твір (5-8 кл.), проект (9-11 кл.) “Я-громадянин України”

ЗВР, педагог-організатор

Січень




Презентація кращих творів, захист проектів




2. Продовжити випуск шкільної преси “Шкільний калейдоскоп”

Педагог-організатор, учнівське самоврядування

Упродовж року

Папір, ксерокс

Випуск газети кожного місяця




3. Забезпечити активну участь у конкурсі “Таланти твої, Україно!”

ЗВР, керівники гуртків

Березень




Оприлюднення результатів, нагородження переможців




4. Продовжити збір матеріалів про рідний край, підготовка проектів




Упродовж року

Мультимедійні засоби

Презентація проектів




5. Проводити інформативні лінійки (Знаменні дати України)

Педагог-організатор, учнівське самоврядування

Упродовж року

Календар Знаменних дат,
радіофікація школи

Матеріали для проведення, активна участь учнів, самореалізація




9. Проводити свято “Рідне слово моє, не мовчи”

Вч. укр.мови та літ-ри

Листопад




Сценарій, мотивація участі учнів за бажанням


Конкретне завдання: 3б. Реалізувати проект «Ім’я Шевченка стукає в серця».

Напрям

Що потрібно зробити? (заходи)

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Національно-патріотичне виховання

1. Організувати загально-шкільний проект «Ім’я Шевченка стукає в серця…»

ЗВР, педагог-організатор

Вересень - березень




Презентація загально-шкільного проекту




2. Провести свято квітів «Сплітаємо вінок Кобзареві…»

Педагог-організатор, кл. кер.

Вересень

Квіти, необхідні матеріали

Виставка композицій




3. Провести цикл виховних годин «Великий Кобзар і нині серед нас»

Кл. кер. 1-11 кл.

Жовтень

Методична література

Сценарії виховних годин




4. Організувати і провести конкурс листівок, газет, малюнків (1-8 кл.), плакатів (9-11 кл.) присвячених творчості Т.Г.Шевченка

Педагог-організатор, кл. кер.

Листопад

Канцтовари

Виставка робіт




5. Провести конкурс декламаторів, вокалістів «Хвилююче слово Тараса»

Педагог-організатор, вч. укр. мови і літ., кл. кер.

Грудень

Оформлення залу

Результати конкурсу, нагородження переможців




6. Провести конкурс на кращий літературний твір «Тарасовими шляхами»

(7-11 кл.)



Вч. укр. мови і літ.

Січень




Збірка кращих робіт присвячених Т.Г.Шевченку




7. Конференція «Тарас Шевченко – голос душі українського народу»


ЗВР, педагог-організатор

Лютий

Мультимедійні засоби

Матеріали конференції




8. Літературно-мистецьке свято «Слово Шевченка – вічне і живе»

ЗВР, педагог-організатор, вч. укр. мови і літ., вч. муз. мист.

Березень

Оформлення залу, музичний центр

Сценарій заходу, активна участь учнів


Загальне завдання: 4. Опанувати історичну та духовну спадщину рідного краю.

Конкретне завдання: 4а. Розвинути почуття любові до рідного краю, бажання дбати про його збереження та процвітання.

Напрям

Що потрібно зробити? (заходи)

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Освоїти історію рідного краю, багатства традиційної культури галичан

1. Продовжити вивчення історії рідного краю

Вч. історії, учнівське самоврядування

Упродовж року

Відеокамера

Складений алгоритм діяльності

2. Організувати науково-дослідницьку роботу окремих класів

Педагог-організатор, кл. кер.

Упродовж року

Проектор, диски, комп’ютер

Презентація проектів

3. Продовжити вивчення історії рідної школи, збір відомостей про випускників школи.

Учнівське самоврядування педагог-організатор

Упродовж року

Фотоапарат, альбом, комп’ютер, відеокатера

Презентація проекту




4. Організувати екскурсії, походи “Стежками рідного краю”; “Музеї Львівщини”

Кл.кер-ки, вчителі, кер-ки гуртків

Упродовж року

Карта Бродівщини, Львівщини, села

Розроблені маршрути




5. Організувати зустрічі з воїнами УПА, сучасними митцями, кращими представника-ми громади

Педагог-організатор, ЗВР

Упродовж року

Відеокамера

Фотографії, інтерв’ю




6. Вивчити героїчний життєвий шлях провідників національно-визвольної боротьби Є.Коновальця, С.Бандери

Учнівське самоврядуван, вч.історії, педагог-організатор

Упродовж року

Необхідні матеріали для оформлення проектів

Презентація проектів, вшанування пам’яті і вшанування героїчних імен




7. Прийняти участь у шкільному та районному фестивалі “Сурми звитяги”


Педагог-організатор, ЗВР, кл. кер.

Жовтень

Необхідні реквізити

Оприлюднення результатів, створення ситуації успіху учня




8. Проводити інформативні години: “Голгофа голодної смерті”; “Трагічні уроки історії нашого краю”

Педагог-організатор, вч.історії, учнівське самоврядування

Листопад

Радіофікація школи

Продовження обговорення отриманої інформації на уроках, виховних годинах




9. Години спілкування: “Що ми можемо зробити для рідного краю”

Кл. кер-ки, учнівське самоврядування

Упродовж року




Складання плану дій




10. Толока з упорядкування пам’ятних знаків та могил на території села

Учнівське самоврядуван, педагог-організатор

Жовтень, квітень, червень

Інвентар

Патріотичне виховання, вшанування пам’яті




11. Провести загальношкіль-ну акцію “Запали свічку пам’яті”

Педагог-організатор

Листопад

Свічки, композиції

Вшанування пам’яті




12. Провести конкурси, інтелектуальні ігри “Чи ти знаєш свій рідний край”

Кл.кер-ки, педагог-організатор

Упродовж року

Слайди, мультимедійний проектор

Сценарій вікторини, результати




13. Провести екологічний тиждень: акцію “Посади дерево”; “Створюй чисте довкілля рідного краю”; “Бережи природу рідного краю”; шкільна толока

Вч.біології, учнівське самоврядування

Квітень

Саджанці дерев, квітів, інвентар

Патріотичне, екологічне виховання, оприлюднення результатів акції


Конкретне завдання: 4б. Створити шкільний музей історії села та школи.

Напрям

Що потрібно зробити? (заходи)

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Національно-патріотичне виховання

1. Проаналі-зувати зібраний матеріал з історії рідного села та школи.

Вчитель історії, ініціативна група

Вересень

Папір, ручка, зібрані матеріали

Зібрані матеріали




2. Зібрати архівні матеріали, свідчення з історії рідного села, школи.

Ініціативна група, вчитель історії

Вересень, лютий

Папір, ксерокс, канцтовари

Зібрані матеріали




3. Записати свідчення старожилів села.

Ініціативна група, педагог-організатор

Листопад, грудень

Папір, ручка

Зібрані матеріали свідчень




4. Провести презентацію зібраного матеріалу.

Ініціативна група, вчитель історії

Грудень - березень

Папір, ручка, комп’ютер, зібрані матеріали

Демонстраційний стенд


Загальне завдання: 5. Забезпечити активну участь батьків у навчально-виховному процесі.

Конкретне завдання: 5а. Підвищувати педагогічну культуру батьків..

Напрям

Що потрібно зробити? (заходи)

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Взаємодія “Учитель-учень-батьки”

1. Встановити чіткий зв’язок взаємодії батьків, педколектив

Кл.кер-ки, вчителі

Упродовж року

Телефон, довідник
кл.кер-ка

Оперативна інформація, наявність шляхів зв’язку з батьками у кожного
кл.кер-ка




2.Урізноманітнити форми і методи роботи з батьками

Кл.кер-ки

Упродовж року

Методична література

План роботи




3. Продовжити роботу батьківського всеобучу

Вчителі, ЗВР, психолог

Упродовж року




План роботи




4. Розробити цикл лекцій із питань громадянського виховання для батьків

ЗВР

Упродовж року

Необхідна література

Матеріали лекцій, використання на батьківських зборах




5. Провести Дні відкритих дверей для батьків

ЗВР

Листопад, квітень




План проведення




6. Встановити дня консультацій для батьків

ЗНВР, ЗВР, вчителі

Вересень

Матеріали для інформування батьків

Графік проведення консультацій




7. Проводити тематичні класні батьківські збори (актуальна тематика для кожного класу)

ЗВР, кл.кер-ки, психолог

Упродовж року

Методична література

Наявність розроблених бесід, протокол батьківських зборів




8. Здійснювати психологічний супровід у просвітницькій роботі з батьками

Психолог, кл.кер-ки

Упродовж року




Надання кваліфікованої допомоги батькам




9. Проводити: рольові ігри “Батьки і діти”, батьківські посиденьки, дні родини, спортивні змагання

Кл.кер-ки, ЗВР, психолог, батьківський комітет

Упродовж року

Необхідний реквізит, спортивний інвентар

Оприлюднення, обмін досвідом




10. Вивчити свої родоводи, сімейні традиції, та реліквії разом з дітьми

Кл.кер-ки, учнівське самоврядування, батьківський комітет

Упродовж року

Виставки, фільми, проектор

Презентація спільних проектів батьків і дітей




База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка