Випускна робота з проблеми «Науково-методичне забезпечення формування ключових компетентностей в учнів з порушеннями психофізичного розвитку» може бути представлена у формі



Скачати 44.43 Kb.
Дата конвертації28.03.2016
Розмір44.43 Kb.
Випускна робота з проблеми «Науково-методичне забезпечення формування ключових компетентностей в учнів з порушеннями психофізичного розвитку» може бути представлена у формі:

1. Соціально-правовий захист дітей із порушеннями психофізичного розвитку в Україні.

  1. Система спеціальних освітніх закладів для дітей із порушеннями психофізичного розвитку.

  2. Зміст та організація навчально-виховного процесу у спеціальному закладі освіти.

  3. Модернізація спеціальної освіти в Україні.

  4. Впровадження інклюзивного навчання в загальноосвітній простір.

  5. Диференціація «норми» та «аномалії» у психофізичному розвитку дитини.

  6. Вікові та індивідуальні особливості дітей з порушенням розумового розвитку.

  7. Клініко-психолого-педагогічна характеристика дітей-олігофренів.

  8. Диференційоване викладання в інклюзивному класі.

  9. Модернізація системи спеціальних освітніх закладів для дітей із порушеннями психофізичного розвитку.

  10. Зміст та організація навчально-виховного процесу у спеціальному закладі освіти.

  11. Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі.

  12. Роль шкільної психолого-медико-педагогічної консультації у виявленні та попередженні відхилень психофізичного здоров’я дітей.

  13. Організаційно-педагогічні та дидактичні засади корекційного-компенсаторного навчання учнів з особливими освітніми потребами.

  14. Сучасні вимоги до системи перевірки й оцінювання навчальних досягнень учнів із вадами інтелекту.

  15. Сучасні технології навчання дітей з особливими освітніми потребами.

  16. Корекційні можливості застосування комп’ютерних технологій у спеціальній школі.

  17. Корекційно-компенсаторна діяльність як психолого-педагогічна проблема у роботі з учнями різних нозологій.

  18. Формування комунікативної компетентності у дітей з особливими освітніми потребами.

  19. Соціальна компетентність як форма інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в суспільне життя.

  20. Життєва компетентність дітей з особливими освітніми потребами.

  21. Формування інформаційної компетентності в учнів з особливими освітніми потребами.

  22. Загальнокультурна компетентність учнів з особливими освітніми потребами.

  23. Особливості формування пізнавальної компетентності в учнів з обмеженими можливостями здоров’я.

  24. Корекція емоційно-вольових розладів у дітей з особливими освітніми потребами.

  25. Природа дитячої агресивності та шляхи корекції агресивних проявів у дітей з порушеннями психофізичного розвитку.

  26. Психологічний клімат школи як фактор розвитку особистості учня з особливими освітніми потребами.

  27. Організація корекційно-розвивальної роботи на заняттях трудового навчання у спеціальному закладі освіти.

  28. Особливості формування міжособистісних стосунків учнів з особливими освітніми потребами.

  29. Сутність професійно-трудової підготовки учнів допоміжної школи в умовах реформування освітньої галузі.

  30. Специфічність корекційно-виховного процесу у школі-інтернаті для слабозорих учнів.

  31. Сутність педагогічної корекції девіантної поведінки підлітків у ході проведення навчально-виховного процесу.

  32. Зміст превентивної роботи із неповносправними учнями спеціального освітнього закладу.

  33. Психолого-педагогічна профілактика дезадаптації у шкільному середовищі.

  34. Шляхи удосконалення змісту навчання школярів із сенсорними порушеннями.

  35. Формування морально-правової компетентності в учнів з особливими освітніми потребами.

  36. Засоби формування в учнів спеціальної школи позитивного ставлення до господарсько-побутової праці.

  37. Інноваційнні моделі навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами.

  38. Рання діагностика як основа корекційно-відновлювальної роботи з дітьми, що мають відхилення у психофізичному розвитку.

  39. Організація самообслуговуючої діяльності учнів з порушеннями рухової сфери.

  40. Корекційно-компенсаторна спрямованість роботи вчителя-дефектолога у навчанні дітей різних нозологій.

  41. Корекційні можливості застосування комп’ютерних технологій у спеціальній школі.

  42. Науково-методичні засади організації роботи з учнями з особливими освітніми потребами.

  43. Роль соціальних служб у розвитку творчих здібностей дітей із порушеннями слуху, зору, мовлення, рухової сфери, інтелекту.

  44. Характеристика психоневрологічних відхилень у молодших школярів із затримкою психічного розвитку.

  45. Метод проектів у навчанні школярів з особливими освітніми потребами.

  46. Диференційований та індивідуальний підхід у навчанні учнів різних нозологій.

  47. Дидактичні засади організації роботи з учнями різних нозологій.

  48. Інтерактивні техніки у навчанні дітей з особливими освітніми потребами.

  49. Застосування казкотерапії у формуванні ключових компетентностей учнів з особливими освітніми потребами.

  50. Розвиток креативності у дітей з обмеженими можливостями здоров’я.

  51. Професійна компетентність вчителя-дефектолога.

  52. Подолання страхів та тривожності у дітей з особливими освітніми потребами.

  53. Технології критичного мислення у дітей з обмеженими можливостями здоров’я.

  54. Ігрова діяльність у роботі з дітьми різних нозологій.

  55. Артпедагогіка і арттерапія у роботі з учнями, що мають обмежені можливості здоров’я.

  56. Застосування ейдетичних технік у роботі з учнями з особливими освітніми потребами.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка