Витяг з річного плану роботи школи Організація виховної роботи у 2014 2015 н р



Сторінка1/7
Дата конвертації07.03.2016
Розмір1.08 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7


Загальноосвітня школа І –ІІІ ступенів №30

Кіровоградської міської ради

Кіровоградської області


Витяг з річного плану

роботи школи

Організація виховної роботи

у 2014 - 2015 н.р.

Кіровоград – 2014



ЗМІСТ

І. АНАЛІЗ СТАНУ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗА 2013-2014 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ.

ІІІ. ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ.

ІV. ПІДВИЩЕННЯ РОЛІ ГРОМАДСЬКОСТІ В ЖИТТІ ШКОЛИ.

V. НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ.

VІ . КОНТРОЛЬНО – АНАЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА УПРАВЛІННЯ ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ

VІІ. РОБОТА З БАТЬКАМИ



І. АНАЛIЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗА 2013-2014 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Виховна робота у 2013 – 2014 н.р. здійснювалася відповідно до програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 №1243.



Педагогічний колектив працював над проблемним питанням виховної роботи: «Використання передових технологій виховного процесу як умови для повноцінного розвитку учнів, становлення творчої особистості з постійною потребою в самореалізації та самовдосконаленні»

Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в закладі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би учням легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.



Зміст виховної діяльності було сплановано у відповідності до наступних ключових ліній:

  • ціннісне ставлення до себе;

  • ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;

  • ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

  • ціннісне ставлення до праці;

  • ціннісне ставлення до природи;

  • ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

  • Пріорітетними були наступні напрямки виховної роботи: ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей; цінісне ставлення особистості до суспільства і держави.

  • Виховна робота у 2013-2014 н.р. була направлена на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей на кожному з вікових етапів, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально - етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі здорового способу життя , на осмислення самовизначення у виборі професії, на пропаганду духовних надбань українського народу, на виховання любові до рідної землі ,мови, на формування правової культури, негативного ставлення до протиправних діянь, розвиток учнівського самоврядування, співпрацю з батьками, з закладами охорони здоров’я та громадськими організаціями.

Виховна робота здійснювалася відповідно до законів України „Про освіту”, „Про охорону дитинства”, Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української держави, Концепції виховання дітей та молоді в національній системі освіти, національної програми „Діти України”, загальнодержавних та обласних програм з питань формування здорового способу життя, профілактики ВІЛ – інфікування, загальнодержавних та обласних програм з питань попередження насильства над неповнолітніми, профілактики дитячої бездоглядності та злочинності, правової та психологічної підтримки дітей, які потрапили в складні соціальні умови тощо.

Система виховної роботи школи передбачає:

  • Щотижневе планування позаурочної виховної роботи в школі.

  • Організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання учнівської молоді.

  • Організацію учнівського самоврядування, співпрацю з міським парламентом дітей.

  • Розвиток здібностей учнів у гуртковій роботі.

  • Залучення обдарованої молоді до участі у фестивалях, конкурсах, змаганнях різних рівнів.

  • Співпрацю з позашкільними закладами, громадськими, культурно – просвітницькими організаціями, правоохоронними органами в проведенні позаурочної виховної роботи в школі.

  • Систему сімейного виховання, педагогічного всеобучу батьків та громадськості.

  • Контроль за організацією позаурочної виховної роботи та керівництво нею.

Всі напрямки виховної роботи щільно взаємопов’язані між собою та виконуються згідно з річним планом виховної роботи, планами роботи класних керівників, вихователів, планом МО класних керівників, планом педагога-організатора, СПС та керівників гуртків.

Щотижневе планування форм виховної діяльності здійснюється відповідно до потреб кожного окремого класу, визначено терміни їх виконання та відповідальних осіб. Оформлено додатками плани проведення форм роботи щодо тематичних тижнів, місячників, ювілейних та пам’ятних дат.



Протягом року були проведені наступні тематичні Місячники та Тижні:

  • Місячник «Увага! Діти на дорозі!» (вересень)

  • Місячник фізичної культури та спорту, туристсько-краєзнавчої роботи(вересень)

  • Місячник безпечного користування газом у побуті (жовтень.0

  • Місячник української писемності та мови (листопад)

  • Місячник морально-правового виховання (грудень)

  • Місячник творчого вчителя (січень)

  • Місячник екологічного виховання (квітень)

  • Місячник військово-патріотичного виховання (травень)

  • Тиждень громадянського виховання (вересень)

  • Тиждень знань правил дорожнього руху (вересень)

  • Олімпійський Тиждень(вересень)

  • Тиждень бібліотек (вересень)

  • Тиждень патріотичного виховання (жовтень)

  • Тиждень знань правил пожежної безпеки (листопад)

  • Всеукраїнський тиждень права (грудень)

  • Тиждень художньо-естетичного виховання (січень)

  • Тиждень сприяння здоровому способу життя та безпеки життєдіяльності(січень)

  • Тиждень учнівського самоврядування (лютий)

  • Тиждень пам’яті Т.Шевченка (березень)

  • Тиждень психолога(березень)

  • Тиждень профорієнтації (березень)

  • Тиждень довкілля (квітень)

  • Тиждень дитячого читання (квітень)

  • Тиждень родинно-сімейного виховання (травень)

Проводилися заходи щодо відзначення важливих пам’ятних та ювілейних дат, зокрема:

125 років з дня народження І. Нечуя-Левицького, 150 років від дня народження Б. Грінченка, 200 років від дня народження Т.Г.Шевченка,120 років від дня народження О.Довженка тощо

До пам’ятних та знаменних дат класні керівники, педагог-організатор та члени учнівського парламенту проводили інформаційні години, разом з учнями створювали стіннівки, інформаційні листи.

У виховній роботі класні керівники використовували різноманітні за формою та змістом заходи( екскурсії, зустрічі, змагання, вікторини, «круглі столи», дискусії тощо)

Організаційно – масові заходи допомагали здійснювати фізичний та інтелектуальний розвиток учнів, сприяли засвоєнню правових, екологічних знань. Кожен захід переслідував певну мету, даючи при цьому простір для творчості, для виявлення здібностей вихованців.

Велика увага приділялась питанню охорони дитинства. Протягом навчального року класні керівники вивчали умови проживання дітей та матеріальний стан сімей, де вони виховуються, при потребі надавали необхідну допомогу батькам та опікунам в питанні організації безкоштовного харчування, придбання спортивної форми для дітей-сиріт, святкових запрошень і подарунків.

Значна увага приділялася формуванню правової культури учнів. Щомісяця проводилися класні години на правову тематику, учні брали активну участь у проведенні заходів у межах Місячника правового виховання, Всеукраїнського тижня права, Днів правових знань, конкурсі на кращого знавця Конституції тощо. Вся робота з правового виховання була направлена на усвідомлення особистістю своїх прав, свобод, обов'язків, на свідомому ставленні до законів та державної влади.

З метою покращення ролі превентивного виховання проводилися зустрічі учнівської молоді з працівниками служби у справах дітей, дільничним інспектором, спеціалістами Центру здоров’я, Центру репродукції та планування сім’ї. Проведено низку заходів щодо профілактики ВІЛ/СНІДу, негативного ставлення до шкідливих звичок, профілактику бродяжництва та безпритульності, попередження суїцидальної поведінки, виникнення конфліктних ситуацій. Класні керівники, керівники гуртків, СПС постійно залучали дітей із девіантною поведінкою до роботи в гуртках, до активної участі у житті класу та школи. Кожен класний керівник протягом року вів щоденник спостереження за дітьми, які важко піддаються вихованню, та підтримував постійний зв’язок з батьками учнів даної категорії. Проведені заходи з превентивного виховання передбачають профілактику негативних проявів поведінки дітей та учнівської молоді, допомагають їм виробити імунітет до негативних впливів соціального середовища, відвернення суїцидів, попередження конфліктів, формування навичок безпечних статевих стосунків.

У центрі уваги були питання національно-патріотичного виховання учнівської молоді. Велику роботу проводили класні керівники в межах акції «Зірка пам’яті». Разом з учнями вони відвідували ветеранів мікрорайону вдома, вітали зі святами, брали інтерв’ю, надавали адресну допомогу. Проводилися цікаві заходи до дня звільнення України від фашистських загарбників(Урок пам’яті «Їх імена безсмертні», 5 кл., кл. керівник Неборак К.О.;Усний журнал «69 – й річниці звільнення України присвячується…» 8 кл., класний керівник Левкуліч Л.М.); заходи до 75-ї річниці утворення Кіровоградської області :тематичні класні години «Кіровоградщина – моя мала батьківщина» (1-11 кл.),День краєзнавства «Кіровоградщина – наша гордість, наша слава"; участь у міському етапі конкурсу учнівської творчості на кращу пошуково – дослідницьку роботу з історії рідного краю «Кіровоградщина – перлина скіфського степу».

Під керівництвом вчителя музики Бурдаковської С.В., педагога-організатора Ставратій І.В. та класних керівників учні 5-11 класів брали участь у конкурсі на краще виконання патріотичної пісні до Дня українського козацтва, учні 1-11класів - у конкурсі на кращу вишиванку та краще прочитання вірша про Україну до Дня Соборності України; у заходах до Дня Перемоги; у міському конкурсі пісні і строю (8-11 кл.); у військово-спортивній грі «Зірниця» (10-11кл.), проводили зустрічі з воїнами-афганцями та учасниками ліквідації аварії на ЧАЕС.



Важливим традиційним засобом національно-патріотичного виховання є вивчення народних та державних символів, яке постійно поглиблюється в ході проведення таких виховних заходів: «День державного Прапора» (5 клас, Неборак К.О.), «Народні символи України» (7 клас, класний керівник Краузе А.Ф.), «Становлення та утворення державної символіки»(9 клас, класний керівник Кондратенко О.П.)

Завжди цікаво проходять у школі заходи до Дня рідної мови, які мають на меті познайомити учнів з історією розвитку української мови, культури, кращими здобутками українського письменства.

Національно-патріотичне виховання було і є серцевиною виховної роботи, адже воно покликано формувати людину-патріота, виробляти глибоке розуміння громадянського обов’язку. Проведені заходи мали на меті поглибити знання учнів з історії державотворення, виховувати повагу до історичного минулого, родинних зв’язків, гордість за свою державу, свій народ, турботу про його благо, повагу до українських звичаїв і обрядів, усвідомлення спільності власної долі з долею Батьківщини, досконалому володінні української мовою.

З метою формування в учнівської молоді культури міжетнічних стосунків, виховання толерантності в людських взаємовідносинах 07 листопада 2013 року в закладі проведено регіональний урок на тему «Єдина родина в центрі України»

При підготовці виховних години класні керівники активно використали методику «занурення в національну культуру». Кожен клас підготував цікаві заходи про національні меншин, які населяють нашу Кіровоградщину. Діти змагалися у читанні віршів, представляли національні костюми, національні страви, описували звичаї та традиції, вели відкриті діалоги, в центрі яких було толерантне ставлення до особистості в полікультурному середовищі.

Значна увага приділялася питанням щодо пропаганди здорового способу життя, впровадження в практику роботи школи інтерактивних форм навчання для здобуття знань і формувань життєвих навичок щодо зменшення вразливості до ВІЛ – інфікування.

Проведено:

- моніторинг захворюваності учнів навчального закладу за підсумками медоглядів (травень, 2014 р.)

- моніторинг травматизму дітей у позаурочний час (квітень, 2014 р.)

- Опитувальник «Про дотримання режиму дня» (1-4 кл., січень, 2014р)

- Опитувальник «Раціональне харчування» (5-6 кл., січень, 2014р.)

Учні школи взяли участь:



  • першість міста з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч» (2 вікові групи);

  • першість міста з гандболу серед юнаків

  • - у спортивних змаганнях «Козацький гарт»;

  • у змаганнях «Старти надій»;

  • у змаганнях з техніки спортивного туризму;

  • у військово - спортивній грі «Зірниця»;

  • у змаганнях «Олімпійське лелеченя»

  • першість міста з туризму серед школярів

Сплановано та виконуються виховні заходи, щодо реалізації державних та обласних програм з питань формування здорового способу життя, планування сім’ї, відповідального батьківства, заходи на виконання Державної програми «Репродуктивне здоров’я нації» на період до 2015 року.

Ефективна виховна робота неможлива без зв’язків з родиною учнів. Зокрема, класними керівниками 9-11 класів за участю бібліотекаря школи Мотузової Н.М., вчителів та батьків було проведено «Круглий стіл» «Цінності сімейного виховання» у «Листах до сина» В.О. Сухомлинського, класними керівниками 5-6 класів за участю вчителя трудового навчання Віватенко О.П. та батьків організовано краєзнавчу зустріч із майстринею народної вишивки мікрорайону Кушнерьовою Г.І., загально шкільне свято «Тато, мама, я – спортивна сім’я» за участю батьків учнів 1-4 класів. Батьки учнів 1-11класів брали активну участь в організації традиційних Великодніх виставок, святі «Дари осені», акціях «Щедрий врожай», «Серце до серця»

Класні керівники працювали за індивідуальними планами, змістовна наповнюваність яких відповідала віковим особливостям учнів і була спрямована на виховання у них ціннісного ставлення до себе, родини, людей, до праці, до природи, до культури і мистецтва, ціннісного ставлення до держави.



Класні керівники: Туніченко К.Л., Майборода Н.С., Бондаренко О.А., Краузе А.Ф., Левкуліч Л.М., Кондратенко О.П., Шепель І.В., Віватенко О.П. творчо підходили до організації і проведення різноманітних виховних заходів, активно використовували сучасні форми організації виховної діяльності з учнями, розміщували матеріали на сайті школи, надавали фотозвіти про проведені заходи.

Вчителі та учні співпрацювали з міською та обласною ветеранськими організаціями, обласним центром туризму, краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді, міською станцією юних техніків, обласною організацією товариства «Червоний Хрест».



Партнерами школи були:

  • Центр пропаганди УМНС України

  • Центр планування сім’ї та репродукції людини

  • Обласний Центр зайнятості

  • Спілка воїнів – афганців

  • Музей ім.. М.Л. Кропивницького

  • Обласна дитяча філармонія

  • Обласний художній музей

  • Обласний краєзнавчий музей

  • Бібліотека ім.. О.Бойченка

  • Бібліотека ім.. Д. Чижевського

  • Бібліотека ім.. М. Островського

Школа співпрацювала з громадськими організаціями міста, міським парламентом дітей, в результаті чого учні школи збагатилися новим соціальним досвідом та отримали різноманітні життєво необхідні навички.

Питання щодо організації виховної роботи розглядалися на засіданнях педагогічних рад:



  • «Про підсумки оздоровчої кампанії влітку 2013 року, проведення навчальних екскурсій та навчальної практики для учнів 1-8, 10 класів в 2013 2014 н.р.

( Протокол №8 від 30 серпня 2013 року )

  • «Про підсумки впровадження в систему виховної роботи громадянського виховання»;

(Протокол №9 від 26 листопада 2013 року)

  • «Проблема виховання культури поведінки в учнів школи»

(Протокол №9 від 26 листопада 2013 року)

  • «Про виконання Державних програм щодо правової освіти молоді,

профілактики правопорушень в учнівському середовищі»

(Протокол №1 від 30 січня 2014 року)



  • «Нестандартні форми гурткової роботи як засіб розвитку творчої активності учнів»

( Протокол № 3 від 20 березня 2014 року)

  • «Про стан відвідування учнями школи»

(Протокол №4 від 19.04. 14.)

Діяльність школи висвітлювалась на обласному телебаченні.



Методичне об’єднання класних керівників

Структурним підрозділом внутрішньо шкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників, є шкільне методичне об’єднання.



До методичного об’єднання входять класні керівники 5 – 11 класів. Протягом року класні керівники підвищували свій теоретичний та науково - методичний рівень із питань психології та педагогіки. На засіданнях та в роботі між засіданнями класні керівники учнівських колективів вивчали науково-методичну та психолого-педагогічну літературу з проблем виховання, вивчали передовий досвід виховання учнів, елементи якого впроваджували в практику, брали участь в колективних обговореннях найважливіших проблем виховної роботи в класі.

  • Протягом року було проведено:

  • «Круглий стіл» на тему:«Виховання через любов – основна теза у вихованні дітей по Сухомлинському» (вересень)

  • Заняття з елементами гри «Організація та проведення КТС» (жовтень)

  • Практикум для класних керівників «Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків на основі гуманізації освіти» (грудень)

  • Семінар – практикум «Роль професіоналізму вчителя у формуванні гармонійних, інтелектуальних і духовно-багатих особистостей» (січень)

  • «Методичний акваріум»: «Роль родинно – сімейного виховання в підготовці молоді до дорослого сімейного життя» (березень)

  • Теоретичний семінар «Бережливе ставлення до природи як засіб екологічного виховання школярів»(квітень)

Класні керівники постійно удосконалювали самоосвітню роботу. На засіданнях були заслухані та обговорені наступні доповіді:

  • «Принцип особистісно- орієнтованого підходу до навчання та виховання – принцип визнання відсутності нездібних дітей» ( Шепель І.В.)

  • «Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків на основі гуманізації освіти» (Кондратенко О.П.)

  • «Українські народні традиції в сімейному вихованні» (Віватенко О.П.)

Кожний класний керівник обрав для роботи з класним колективом проблему для поглибленого вивчення, над якою працював протягом року:

  • 11 клас – класний керівник Віватенко О.П., вчитель трудового навчання, працювала над проблемою виховної роботи класного колективу«Формування у школярів особистісних рис громадянина України»

  • 10 клас – класний керівник Шепель І.В., вчитель англійської мови - над проблемним питанням «Здійснення мікроклімату родинності, формування національного менталітету»

  • 9 клас – класний керівник Кондратенко О.П., вчитель української мови та літератури - над проблемою «Попередження насильства в дитячому середовищі та сім’ї»

  • 8 клас – класний керівник Левкуліч Л.М., вчитель математики - над проблемою «Виховання культури поведінки учнів в системі громадянської освіти»

  • 7 клас – класний керівник Краузе А.Ф., вчитель фізичної культури - над проблемою «Формування і розвиток гармонійних, інтелектуально і духовно багатих особистостей»

  • 6 клас – класний керівник Бондаренко О.А., вчитель математики та інформатики-над проблемою «Формування особистості та самовиховання учнів, засвоєння ними основ християнської та загальнолюдської моралі, звичаїв і традицій рідного народу, зміцнення любові до України»

  • 5 клас – класний керівник Неборак К.О., вчитель історії -над проблемою «Виховання свідомого ставлення до навчання та прищеплення стійких навичок культури поведінки»

Працюючи над проблемними питаннями, класні керівники намагаються виявити і допомогти учням розвинути інтелектуальні, творчі здібності. Творчо обдаровані діти залучалися до проведення загальношкільних заходів. З метою пізнавально – розвиваючого рівня проводяться ігрові класні години, анкети для оцінювання творчих здібностей дітей.

Протягом 2013-2014 навчального року учні та вчителі школи були переможцями багатьох міських заходів:



Назва конкурсу

П.І.П. учасника

Результативність

П.І.П.

керівника

Міський конкурс “Пам’ять наших сердець”.

Шепель Максим

Дудник Єлизавета



ІІ місце

ІІІ місце

Ставратій І.В.

Шепель І.В.

Перемога у номінації “Плакат” до Міжнародного Дня толерантності

Косякова В., Дудник Є.

І місце

Шкільний євроклуб Ставратій І.В.


Міський конкурс малюнків “Я хочу жити в якісному світі»

Косякова В.

ІІ місце

Ставратій І.В

Міський конкурс малюнків “Міліція очима дітей”

Приймак К.

І місце

Ставратій І.В.

Міський етап Всеукраїнського конкурсу робіт юних фотоаматорів “Моя Україна!”

Дудник Є.

ІІ місце

Ставратій І.В.

Десятий чемпіонат міста з інтелектуальних ігор «Що?», «Де?», «Коли?»

Команда учнів 8, 10 класів

Відзначені грамотою

Ставратій І.В.

Міський краєзнавчий конкурс електронних презентацій «Моя Кіровоградщина – перлина скіфського степу»


творча група учнів 10 кл.

ІІІ місце

Неборак К.О.

Телевізійна програма “12 балів”

Учні 4 класу

Переможці гри

Туніченко К.Л.

Конкурс читців польської поезії

Сулімова Анастасія

І місце

Писанко Н.А.

Міський конкурс «Театральна молодь креативного міста»

Бурлака Анастасія

І місце



Писанко Н.А.


Міський фестиваль – конкурс «Степові джерела». Номінація ДУМ

Щипак Марина

Лауреат конкурсу

Кожевник А.В.

Міський фестиваль – конкурс «Степові джерела». Номінація «Вокал»

Сулімова Анастасія

Грамота за майстерне виконання

Бурдаковська С.В.



М/о класних керівників організовувало колективне планування та колективний аналіз життєдіяльності класних колективів

Пріоритетними напрямками роботи були:

  • превентивне виховання учнів,

  • виховання культури поведінки,

  • розвиток інтелектуальних здібностей,

  • зміцнення фізичного та духовного здоров’я.

  • національно-патріотичне виховання учнів

  • - забезпечення високого рівня виховання на українських історичних і культурних традиціях та загальнолюдських цінностях.

Протягом року члени методичного об’єднання відвідували відкриті виховні заходи класних керівників, вчителів, які атестуються. Рівень проведення цих заходів завжди обговорювався на планових засіданнях м/о.

На високому рівні були проведені відкриті виховні заходи:

  • Загальношкільне свято «Прощання з Букварем»- 1 кл., Проценко А.М.

  • Класна година, присвячена 95-й річниці з Дня народження

В.О. Сухомлинського «Найбільша людська радість – жити для людей»- 4 кл., Туніченко К.Л.

  • Усний журнал « Шевченко – явище незбагненне» 7 кл., Краузе А.Ф.

  • Диспут «Тобі запропонували сигарету» - 6 кл., Бондаренко О.А.

  • Свято рідного слова «Рясне осіннє золото» - 9 кл., Кондратенко О.П.

  • Урок –рольова гра «Ти і закон» - 8 кл., Левкуліч Л.М.

  • Виховна година «Сторінками долі Кобзаря»- 10 кл., Шепель І.В.

Протягом року проведено 6 засідань методичного об’єднання.

Надано допомогу у роботі з молодим класним керівником Неборак К.О., з питання щодо моделювання виховної системи класу.

На засіданнях м/о обговорювалися питання вивчення та впровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.

В організації роботи з класом більшість класних керівників використовували активні форми і методи. Класні керівники Віватенко О.П., Кондратенко О.П. Шепель І.В., Левкуліч Л.М. надавали перевагу у роботі з вихованцями застосуванням проектних технологій. Так класні керівники 9-11 класів залучили учнів до створення проектів на тему «Твоя діяльність визначає твою цінність»; у межах Місячника української писемності та мови учні 8 класу (класний керівник Левкуліч Л.М.) за участю вчителя української мови та літератури Ставратій І.В. створили цікаві проекти: «Рідна мова», «Новорічні пісні — щедрівки, колядки», «Сучасники про українську мову»; у межах проведення Тижня здорового способу життя учні 11 класу (класний керівник Віватенко О.П.) брали участь у захисті соціального проекту «Здоровими - у доросле життя»; учні 5-11 класів брали участь у конкурсі - захисті учнівських проектів на екологічну тематику.



Класні керівники брали активну участь у відеоконференції на тему:«Формування екологічної культури школярів».

На виконання листа Центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Кіровоградської міської ради № 140 від 22 травня 2014 року класні керівники надали матеріали Першого уроку для участі в конкурсі серед категорій:

1. Початкова школа:



  • Національні і народні символи України (Туніченко К.Л., 4 клас)

2. Основна школа:

  • Подорож мережею Інтернет: віртуальні музеї (Бондаренко О.А., 6 клас)

3. Старша школа:

  • Видатні військові України (Шепель І.В., 10 клас)
  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка