Визначення множинного інтелекту Вальтера Мак Кензі



Скачати 105.66 Kb.
Дата конвертації16.03.2016
Розмір105.66 Kb.
Визначення множинного інтелекту Вальтера Мак Кензі.
Заповніть кожну секцію, поставивши цифру «1» напроти кожного твердження, яке на Вашу думку найкраще Вас описує. Якщо Ви відчуваєте, що твердження не зовсім Вам відповідає поставте «0» напроти нього.
Секція № 1.

  1. Я люблю поділяти речі на категорії, базуючись на загальних характеристиках.

  2. Екологічні питання є важливими для мене.

  3. Такі види діяльності як похід у гори, туризм приносять мені задоволення.

  4. Мені подобається працювати в саду.

  5. Я вірю, що охорона природи є важливим питанням.

  6. Тварини є важливими в моєму житті.

  7. Коли я викидаю непотрібні речі, я звертаю увагу на те, чи їх можна переробити.

  8. Мені подобалося/ подобається вивчати біологію, ботаніку, зоологію.

  9. Я проводжу багато часу на свіжому повітрі.


Секція № 2.

1.Я легко охоплюю шаблони/моделі.

2. Я зосереджуюся на гаморі та оточуючих звуках.

3. Мені легко рухатися під певний ритм.

4. Мені завжди було цікаво навчитися грати на музичному інструменті.

5. Ритм у поезії захоплює мене.

6. Я запам’ятовую речі, коли вкладаю їх у певний ритм.

7. Мені важко зосередитись, коли я слухаю радіо чи телевізор.

8. Мені подобають ся різні стилі музики.

9. Музика набагато цікавіша ніж драматичні вистави.



10. Запам’ятовування ліричних пісень є легким для мене.
Секція № 3.

  1. Я завжди зберігаю речі в порядку.

  2. Для мене корисні покрокові інструкції.

  3. Вирішення проблем є легким для мене.

  4. Я легко впадаю в депресію, коли маю справу з неорганізованими людьми.

  5. Я можу легко здійснювати підрахунки в голові.

  6. Головоломки, що потребують з’ясування причини, приносять мені задоволення.

  7. Я не можу розпочати завдання поки не отримаю всі відповіді на запитання.

  8. Структурованість допомагає мені бути успішним.

  9. Робота над створенням бази даних в комп’ютері здається мені винагороджуючою.

  10. Я повинен (на) бачити сенс речей, інакше я залишаюся незадоволеним.


Секція № 4.

  1. Для мене важливо бачити свою роль у «великій картині».

  2. Мені подобається обговорювати життєві питання.

  3. Релігія є важливою для мене.

  4. Мені подобається споглядати твори мистецтва.

  5. Вправи на релаксацію та медитацію здаються мені винагородою.

  6. Мені подобається відвідувати місця, де я можу перевести подих.

  7. Мені подобається читати стародавніх та сучасних філософів.

  8. Мені легко навчатися новим речам, коли я розумію їхні цінності.

  9. Мені цікаво, чи є інші розумні створіння у Всесвіті.

  10. Вивчення історії та стародавньої культури допомагає мені бачити перспективу.


Секція № 5.

  1. Я навчаюся краще, коли взаємодію з іншими.

  2. Чим більше людей, тим веселіше.

  3. Робота в малих групах є продуктивною для мене.

  4. Мені подобаються гамірні кімнати.

  5. Участь в політиці є важливою.

  6. Мені подобаються телевізійні шоу.

  7. Я - «командний гравець».

  8. Мені не подобається бути на одинці.

  9. Гуртки, клуби приносять мені задоволення.

  10. Я приділяю увагу соціальним питанням та причинам.


Секція № 6.

  1. Мені подобається робити речі своїми руками.

  2. Для мене важко тривалий час сидіти на одному місці.

  3. Мені подобається брати участь в іграх на свіжому повітрі, займатися спортом.

  4. Мені подобається невербальне спілкування, як наприклад – мова жестів.

  5. Треноване тіло важливе для тренованого розуму.

  6. Мистецька діяльність та ручна праця є приємним проведенням часу.

  7. Самовираження за допомогою танцю є прекрасним.

  8. Мені подобається працювати з інструментами.

  9. Мені подобається активний стиль життя.

  10. Я навчаюся через практику.


Секція № 7.

  1. Мені подобаються читати різну літературу.

  2. Коли я роблю нотатки, я краще запам’ятовую та навчаюся.

  3. Я можу довірливо спілкуватися з друзями через листи, електрону пошту.

  4. Мені легко пояснити свої думки іншим.

  5. Я веду щоденник.

  6. Мені подобається розгадування кросвордів.

  7. Я пишу з задоволенням.

  8. Мені подобається гратися зі словами, як наприклад анаграми тощо.

  9. Мені цікаво вивчати іноземні мови.

  10. Мені подобається брати участь у дебатах та публічних виступах.


Секція № 8.

  1. Я добре усвідомлена щодо своїх моральних переконань.

  2. Я краще навчаюся, коли відчуваю емоційний контакт з предметом, який я вивчаю.

  3. Чесність є важливою для мене.

  4. Робота на одинці може бути такою ж продуктивною як і робота в групі

  5. Перед тим, як розпочати, щось робити, я повинна знати чому я це повинна робити.

  6. Коли я вірю у щось, я прикладу 100% зусиль.

  7. Мені подобається бути залученим у випадки, які допомагають іншим.

  8. Я готова виступити з протестом.


Секція № 9.

  1. Я можу викликати уявні образи в думках.

  2. Перестановка меблів приносить мені задоволення.

  3. Мені подобається мистецька діяльність з використанням багатьох засобів.

  4. Я запам’ятовую краще, коли креслю тощо.

  5. Мистецтво приносить мені велике задоволення.

  6. Великі таблиці є чудовим інструментом для складання графіків, таблиць.

  7. Трьохвимірні головоломки приносять мені задоволення.

  8. Музичні кліпи дуже стимулюють мене.

  9. Я можу згадувати речі у ментальних образах.

  10. Я добре можу читати карти.

Просимо Вас підрахувати всі Ваші суми та помножити їх на 10.





Секція

Загальна сума

Помножити на 10

Сума.
































































































Будь-ласка, запишіть Ваші суми у дану таблицю.




100




























90




























80




























70




























60




























50




























40




























30




























20




























10




























0































Секція

1


Секція

2


Секція

3


Секція

4


Секція

5


Секція

6


Секція

7


Секція

8


Секція

9

Ключ:

Секція 1-Натуралістичний інтелект.



Секція 2-Музичний інтелект.

Секція 3-Логіко-математичний.інтелект.

Секція 4-Екзестенційний інтелект.

Секція 5- Міжособистісний інтелект.

Секція 6- Кінестатичний інтелект.

Секція 7-Вербальний інтелект.

Секція 8 - Внутрішньоособистісний інтелект.

Секція 9 – Візуальний інтелект.


Пам’ятайте

Кожен володіє усіма видами інтелекту!

Ви можете розвивати усі види інтелекту!

Даний опитувальник вірний лише вданий момент -:з часом він може змінюватися!



Теорія множинного інтелекту має на меті надихати людей, а не навішувати на них ярлики!
Множинний інтелект

9 типів навчальних стилів.



Ті, у кого сильний інтелект

Думають

Люблять

Потребують

Лінгвістичний (вербальний)

Словами

Читати, писати, розповідати історії, грати у словесні ігри тощо.

Книги, аудіокасети, письмове знаряддя, папір, щоденники, діалог, обговорення, дебати, оповідання тощо.

Логіко-математичний

Розмірковуючи

Експериментувати, задавати питання, вирішувати логічні головоломки, підраховувати тощо.

Предмети,які можна досліджувати, думати про науку,маніпулятивні матеріали, подорож у планетарій, природничий музей тощо.

Просторовий (візуальний)

Уявляючи

Малювати, створювати дизайн, уявляти,машинально малювати тощо.

Відео, фільми, слайди, головоломки, книги з ілюстраціями, подорож в музей мистецтва.

Кінестатичний

Через соматичні відчуття

Танцювати, бігати, стрибати, торкатися, жестикулювати тощо.

Рольові, драматичні та рухові ігри, предмети з яких можна будувати, спортивні та фізичні вправи, тактильний досвід, практичне навчання. тощо.

Музичний

Через та ритм мелодію

Співати, насвистувати,мугикати, тупотіти ногами та плескати в долоні в ритм, слухати тощо.

Мати можливість наспівувати,відвідування концертів, занять музикою удома та в закладі, музичні інструменти тощо.

Міжособистісний

Підхоплюючи ідеї інших людей.

Бути лідером, організовувати, співвідносити, маніпулювати, медитувати тощо.

Друзів, групові ігри, соціальні зібрання, громадські події, клуби тощо

Внутрішньоособистісний

Глибоко занурюючись у себе

Встановлювати цілі, медитувати, мріяти, бути в спокою , планувати тощо.

Приватні місця, час , щоб побути наодинці, самостійну роботу, вибір тощо.

Природничий ( натуралістичний)

Через зв'язок з навколишнім середовищем

Ходити в гори, в походи, бути на свіжому повітрі-ближче до природи, працювати в саду.

Можливість бути на свіжому повітрі, тварини, походи, національні парки.

Екзистенціальний

Про сенс життя

Філософствувати, медитувати, вивчати історію, культуру релігії, обговорювати «життєві» питання

Кн7иги з філософії, релігії,культури,йога.








База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка