Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Кругові приклади



Скачати 37.33 Kb.
Дата конвертації23.02.2016
Розмір37.33 Kb.
Конспект уроку для 1 класу

Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Кругові приклади.

Мета: Закріплювати навички табличного додавання і віднімання, уміння розв'язувати кругові приклади. Вправлятись у складанні та розв'язуванні задач. Розвивати уміння порівнювати, доводити. Виховувати старанність в роботі, бажання працювати.

Обладнання: малюнки звірят, лічильні картки, схеми задач, картки для гри „Телефон", малюнок Гнома, геометричні фігури, комп'ютер, монети.

Хід уроку

I. Організація класу.

- Відгадайте загадку.

Вона буває на обличчі кожного, коли ми радіємо. Вона приносить щастя в дім. Її не можна купити. Вона нічого не коштує, а дає нам багато. (Усмішка)

- Які слова допомогли відгадати загадку?

- Посміхайтесь під час спілкування! Будьте завжди привітні, усміхнені. Нехай тепло вашої посмішки зігріває людей, що поруч з вами.

- Подаруйте один одному веселу посмішку.



II. Актуалізація опорних знань і вмінь.

- Діти, до нас завітав Гном, який теж дарує вам свою посмішку. Він мені розповів, що давно мандрує світом і впевнений, що саме ми йому допоможемо. Приніс нам чарівний вузлик, який ніхто і ніде не міг розв'язати. Надіється на нас. Допоможемо йому? (Так)



Математична розминка

1. Продовж речення:

- Збільшити - це означає........

- Зменшити - це означає.......

- Результат дії додавання - це.....

- Результат дії віднімання - це.....

- Задача складається із........

- Щоб знайти невідомий доданок, треба.......

2. Гра „Кмітливчик" із використанням слайдів-шоу на комп'ютері.

- Хто здогадається, яка цифра в сумі ховається? 4 + 6 =......

- Хто здогадається, який доданок від нас ховається? 6 +.....= 9

- Хто здогадається, яка відповідь у задачі ховається?

Яблук – 5

Груш –?, на 2 менше

- А яка відповідь у вірші ховається?

Біг зайчисько Куций Хвіст,

Сім морквинок мамі ніс.

По дорозі три він з’їв,

Скільки мамі залишив?

ІІІ. Повідомлення завдань уроку.

Мотивація навчальної діяльності.

- Діти, щоб розв’язати чарівний вузлик Гнома, нам треба виконати ряд завдань, а саме:

1. Закріпити вивчені таблиці додавання і віднімання.

2. Вправлятися в складанні і розв’язуванні задач.

3. Розв’язати кругові приклади.

4. Розвивати свої вміння порівнювати, доводити.

5. Бути працьовитими, старанними.

- А щоб виконати ці завдання, які прислів’я ми візьмемо з собою на урок?



IV. Закріплення і повторення вивченого. Розвиток математичних знань.

1. Гра „Телефон” із комп’ютерним супроводом слайд-шоу.

- Вправа „Мікрофон” – учні розв’язують приклади

8 – 3 = 3 + 4 = 1 + 5 = 9 – 1 =

- Телефонує сова. Вона повідомляє, що Гному розв’язати чарівний вузлик вирішили допомогти і звірята. Ну, а якщо в них щось не буде виходити, ми завжди допоможемо.



2. Робота в парах. Скласти задачу за схемою №1.

- Який тип задачі?

- Складіть задачу на знаходження задачі?

- Підкажіть, де знаходиться схема до цієї задачі?



3. Робота з підручником стор.67.

- Ось білочка шишки продає і вона про щось запитує. Прочитаємо запитання в підручнику:

№1

5 + 2, 5 + 1+ 1, 2 + 2 + 2 + 1, 2 + 2 + 1 + 1 + 1



4. Фізкультхвилинка із комп’ютерним супроводом слайд-шоу.

Із звірятами дружить лісовичок Ох. І він буде дуже радий з вами відпочити.



5. Каліграфічна хвилинка.

- Запишіть найбільше одноцифрове число (9)



6. Робота над задачами.

- А сорока хоче придбати конверт без марки, але не знає, скільки треба грошей.

- Розв'яжемо задачу №2.

- Прочитайте завдання.

- Складіть задачу.

- Що означає дешевше?

- Який це тип задачі?

- Запишемо розв'язок з коментуванням 10-3 = 7 (коп.)

- Ой, діти, ви чуєте ніби якийсь шум? Це зайчик до нас скаче, щоб ми йому допомогли.

- Скласти задачу за таблицею.

- Розв'яжіть задачу самостійно. 10-5 = 5 (коп.)

- Перевірка. Який тип задачі?

- Порівняйте ці задачі № 2 і № 3.

- Що спільного? (Обидві розв'язуються дією віднімання, в обох є число 10, про копійки).

- Що відмінного? (Різні питання, 1 задача - на зменшення числа на кільк одиниць, а 2 - на знаходження остачі, різні числа віднімають 3 і 5).

7. Розв'язування кругових прикладів. №4

6-3=3 8-4=4 3+6=9 4+3=7 9-4 = 5 7 + 3 = 10 5 + 3 = 8 10-4 = 6



8. Знайди зайву фігуру

- Доведи, чому вона зайва?



9. Робота в групах.

- Щоб виконати наступні завдання, нам треба об'єднатися у групи за фігурами, які є у вас на партах. Підійдіть до своєї фігури. Візьміть свою фігуру. А тепер потягом їдемо на свою зупинку працювати.



1 група. Скласти і розв'язати задачу:

Було - 8 книг

Подарував - 4 книги

Залишилось -?



2 група. Розв'язати приклади:

8 + 2 – 5 8 – 5 + 6 10 – 6 – 4 5 + 4 – 3



3 група. Скласти і розв'язати задачу:

Берізок – 10

Ялинок – на 2 менше

4 група. Розв'язати приклади:

9 – 6 + 4 7 – 2 + 3 1 + 3 + 4 4 – 3 – 1

Перевірка.

V. Підсумок уроку

Продовж речення:

- Сьогодні на уроці я навчився....

- Що сподобалось?

- Оцінювання.

- Спробуємо розв’язати вузлик?

- Дякую за працю.



- Молодці! Аплодисменти.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка