Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на Задачі на порівняння двох часток. Складені задачі з буквеними даними



Скачати 50.03 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір50.03 Kb.
Математика (3 клас)

Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі на порівняння двох часток. Складені задачі з буквеними даними.

Мета: Формувати навички швидких обчислень табличних випадків ділення на 8; закріплювати знання правил порядку дій, вміння розв`язувати рівняння; розвивати творчу уяву, логічне мислення при роботі над задачами; вправляти учнів у записі розв`язування задач з буквеними даними; виховувати бережне ставлення до природи, навички екологічної культури.

Обладнання: ілюстрації, презентація «Вода»

Тип уроку: закріплення вивченого
Хід уроку

I.Організація класу

- З яким настроєм розпочнемо урок?



II. Перевірка домашнього завдання.

- № 373 – записати розв`язок задачі виразом - (8+8* 9) – 42=38 (кг)

- № 377- найменша відповідь (2) - найбільша (94).

III. Актуалізація опорних знань

- На уроці інформатики ми працювали над кодуванням інформації. Щоб дізнатися що за таємничий гість до нас завітав, вам потрібно розв`язати приклади і за допомогою буквеного коду знайти відповідь.


(76+4* 5) - 8:2= …(92) 15+40:( 13-5)=…(20)
(29+19):8+6=…(12 ) 72:8+21:3=…(16)
31+40:5-2=…(37) 100-16:8-3* 8=…(74)
56:8-24:8= …(4) 40+20:4+32:8=…(49)


12

20

49

4

92

16

37

74

Р

Л

А

П

К

И

А

Н

(Краплина)

У синьої мами – хмаринки

Жила собі дочка – Краплинка

Хмаринка у небі блукала

Й сьогодні до нас завітала.


IV. Повідомлення теми уроку

- Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати тему «Таблиця ділення на 8», рівняння, пригадаємо етапи роботи з буквеними задачами.
V. Мотивація навчальної діяльності

- Але це незвичайний урок, тому що краплиночка не тільки буде гостем, але й розкаже багато цікавого про себе, свою рідню: за чітку роботу, правильні розв`язки, швидке мислення, за ваші міркування ви отримаєте цікаву для себе інформацію.

VI. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Розвиток математичних знань

Логічна розминка

  1. Геометричний матеріал (робота в парах)

За допомогою 7 паличок утворити 2 квадрати.

2) Задачі

- Що буде з козою після сьомого року життя?

- Сашко шукає друзів. Він побачив 8 ніг. Скільки друзів заховалося? - 4(Слайд)

- У семи братів по 1 сестрі . Скільки всього дітей? - 8 (Слайд)



2) Каліграфічна хвилинка

- Яку цифру будемо писати? - 8 (Слайд)


- Хмаринка вам підготувала акровірш про свою рідню.

Вона є на Землі у всьому.

Он в небі хмарою летить.

Дає життя всьому живому.

А от без неї нам не жить.(Слайд)
2) Робота над рівняннями

-№ 379(усно)

15;15;10;9;32;16

(Повідомлення краплинки)

- Все живе складається з води : тіло людини, тварини , рослин.

На Землі Дуже багато води: річки, озера, моря. Суша займає лише третину Землі, а вся інша територія – вода. І без води неможливе існування життя .

3)Робота над задачами

- № 380


- Прочитайте умову задачі. Скільки працювало груп? А по скільки дівчаток було в кожній групі? А яку кількість пиріжків зліпила кожна група?(Умова задачі)

- Число учнів різне, тому краще працювала не та група, яка спекла більше пиріжків, а та, в якій кожна дівчинка зліпила більше пиріжків.

1) 24:4=6(п.)

2) 25:5=5(п.)

- Перша група працювала краще.


Фізкультхвилинка
- Дощику теплий, дощику лапатий

Годі,тобі дощику, в чорній хмарі спати

(руки над головою, стиснути кулачки – хмарки)

- Бризни,срібний дощику, на баштан в долині

(опустити руки, потрусити пальчиками)

- Щоб великі виросли кавуни та дині!

(постукати по парті, показати великі дині та кавуни – розвести руками)
(Повідомлення краплинки)

- Всім потрібна вода. Щоб рости дерева заглиблюють свої коріння у землю до 20 м у пошуках води. А для багатьох тварин вода – це їхня рідна оселя.

- Людина не може існувати без води : за день випиває до 2 л води, а за все життя близько 60 тонн. Воду люди використовують і у щоденних потребах. (слайди)

- № 381

Прочитайте умову задачі. Який це вид задачі? Знайдіть усно відповідь за умови, працювало 8 жінок. (8*6-8=40 ж.)



- № 382

- Прочитайте умову задачі. Скільки було корів? Які удої молока від кожної корови? Про що запитується у задачі? (запис умови)

- Чи можемо сказати скільки л молока надоїли від корів? Чому? Як дізнатися скільки надоїли від 2 корови? Як записати?

1) а+3 (л) – 2 корова

2) а+(а+3) (л)- дві корови

(Робота в групах)

- Придумайте до задачі інше запитання, щоб 2 дією була дія віднімання?

На скільки менше молока надоїли від 1 корови?

1) а+3 (л) – 2 корова

2) (а+3)-а (л)- менше



(Повідомлення краплинки)

- Щоб користь приносило людям молочко, потрібна для корівки чиста водичка. На жаль чиста питна вода стає для людства проблемою.(слайди)

- Щоб наша планета залишилася голубою, що ми можемо зробити?


VII. Підсумок

- Краплинка з нами була весь час, багато цікавого ми дізналися.

- Що на уроці більше всього вдалося? А над чим ще б потрібно попрацювати?


VIII. Рефлексія

Краплинка з вами прощається, дякує за плідну роботу. І пропонує вибрати одну з краплинок – настроїв. Який у вас настрій ?( Різні вирази на обличчях у краплинок)


IX. Домашнє завдання

- Група А - № 384; № 385

- Група Б - № 385; № 386

Література



  1. Вороніна Л. Екологічне виховання: сучасні аспекти // Шкільний світ. – 2002.-

№38

  1. Савченко О.Я. Сучасний урок у початкових класах. – К.: Магістр – S, 1997

  2. www. animashky.ru

Підготувала:

вчитель початкових класів

спеціалізованої школи

I – III ступенів № 6

з поглибленим вивченням

інформаційних технологій

м. Прилук



Скупневська Людмила Василівна


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка