Я і Україна. Громадянська освіта



Сторінка1/5
Дата конвертації20.02.2016
Розмір0.86 Mb.
  1   2   3   4   5


Я і Україна. Громадянська освіта

(за підручником Т.М.Байбари, Н.М.Бібік)





Ти і Україна









Людина - частина суспільства









Освіта як складова життєвого успіху.









Вчимося вчитися









Школа. Правила поведінки учня.









Людське «Я». Характер людини.









Зовнішній вигляд.









Акуратність.









Досягнення успіху.









Умови успіху.









Людина серед людей. Сім’я. Обов’язки в сім'ї.









Правила поведінки в громадських місцях.









Правила поведінки в громадських місцях.









Про дружбу і товаришування.









Про дружбу і товаришування.









Тематичний контроль навчальних досягнень









Людські чесноти. Ввічливість.









Людські чесноти. Щедрість і жадібність.









Людські чесноти. Доброта. Делікатність.









Додержуй даного тобою слова. Намагайся не обманювати.









Не можна брати чуже.









Узагальнюючий урок за темою «Людина серед людей»









Правила життя в суспільстві.









Основні правопорушення, поширені серед дітей.









Великий дім - держава, злагода в ньому – закон.









Народні свята України.









Державні свята.









Скарби України.









Таємниці географічних назв. Подорож картою України.









Подорож картою України. Рекорди нашої країни.









Багатства України.









Господарська діяльність людей України.









Славетні українці.









Тематичний контроль навчальних досягнень









Підсумковий урок за рік.







Я і Україна. Природознавство

(за підручником Т.М.Байбари, Н.М.Бібік)





Природа і ми

Що таке природа. Якою буває природа. Цінність природи для людей.











Явища природи. Охорона природи.









Тіла. Речовини. Молекули.









Тіла. Речовини. Молекули.









Нежива природа

Сонячне світло і тепло.











Повітря навколо нас.









З чого складається повітря. Збережемо чистим повітря.









Без води немає життя. Властивості води – рідини.









Вода - розчинник. Перетворення води.









Кругообіг води в природі. Вода має бути чистою.









Що таке гірські породи. Як гірські породи утворилися в природі.









Що таке корисні копалини. Гірські породи потребують охорони.









Що таке ґрунт. Охорона ґрунту.









Контроль навчальних досягнень.









Жива природа

Зелене диво землі. Як розрізняються рослини.











Рослини - живі організми.









Якими бувають дерева, кущі, трав’янисті рослини.









Різноманітність рослин у природі.









Як виростити рослину з насіння. Як виростити рослину без насіння.









Навколишнє середовище рослин. Як рослини пристосовуються до різних умов довкілля.









Тварини в природі. Як розрізняють тварин. Тварини - живі організми.









Різноманітність тварин у природі.









Як живляться тварин. Ланцюги живлення.









Як розмножуються тварини.









Навколишнє середовище тварин. Як тварини пристосовуються до різних умов довкілля.









Охорона тварин і рослин.









Гриби в природі.









Бактерії. Дроб’янки. У природі все взаємопов’язане.









Контроль навчальних досягнень.









Людина - частина живої природи. Організм людини. Шкіра - захисник організму.









Скелет – опора тіла людини.









Як відбувається живлення людини.









Для чого людині органи кровообігу.









Мозок і нерви. Як людина сприймає оточуючий світ.









У природі все взаємопов’язане. Підсумковий урок.



















Образотворче мистецтво



У художникаживописця

У майстерні живописця. Колір як засіб виразності. Поняття про споріднені кольори.











Край шляху калина червона росла. Уявлення про кольорові контрасти.









Соняшник у золотім брилі. Вибір колірного вирішення.









Осінь така мила. Гармонія споріднених кольорів. Фігура людини як центр композиції.









Листопад, листопад, золота віхола. Хроматично - ахроматичні колірні контрасти, ритмічно-рівномірно розташування елементів на площині.









Вже обтрусили айстри роси. Порівняльні особливості гуаші та акварелі.









Тихенький вечір на землю сідає. Техніка роботи аквареллю по вогкій основі.









Осінній дощ. Передавання динамічного стану об’єктів.









У художника – графіка

У майстерні художника графіка.











Зелені друзі. лінія як засіб виразності.









Чарівний листок. Пляма як засіб виразності. Силует.









У художника – скульптора

У майстерні скульптора. Цілісність форми.








  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка