Ю.І. Коврига Директор школи І. М. Молотилова



Сторінка1/10
Дата конвертації08.03.2016
Розмір1.58 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
01-13

Затверджено Радою

Харківської загальноосвітньої

школи І – ІІІ ступенів №105

Харківської міської ради

Харківської області

протокол від 30.08.2013 № 6

Голова Ради школи Ю.І.Коврига

Директор школи І.М.Молотилова



РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ

ХАРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

І – ІІІ СТУПЕНІВ №105

ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Погоджено на засіданні

педагогічної ради Харківської

загальноосвітньої школи

І–ІІІ ступенів №105

Харківської міської ради

Харківської області

протокол № 10 від 30.08.2013

Голова педагогічної ради

школи І.М.Молотилова

2013

ЗМІСТ
1. Підсумки роботи школи у 2012/2013 навчальному році і завдання на 2013/2014 навчальний рік… …………………………………………………………….3

1.1. Мережа школи…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………3

1.2. Виконання ст.35 Закону України «Про освіту», ст.6 «Про загальну середню освіту»………………………………………………………………………………….. 4-8

1.3. Результати навчальної діяльності…………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………..8-12

1.4. Профільне та допрофільне навчання…………..………………………………………………………………………………………………………………………………………………….12-13

1.5. Навчання учнів школи за індивідуальною формою навчання……………………………………………………………………………………………………………………….13-14

1.6. Профорієнтація та працевлаштування учнів…………..……………………………………...……………………………………………………………………………………………...19-21

1.7. Профілактична роботи по запобіганню всім випадкам травматизму……………………………………………………………………………………………………………21-24

1.8. Виконання законодавства україни з питань соціального захисту дітей пільгових категорій………………………………………………………………………..24-27

1.9. Робота щодо огранізації оздоровлення учнів ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..27-28

1.10. Аналіз стану виховної роботи…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………28-43

1.11. Традиційні виховні заходи …………………………………………..……………………………………………………………………………………………………………………………... 43

1.12. Учнівське самоврядування…………………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………………………43-45

1.13. Рузультати участі у конкурсах …………………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………………...45-46

1.14. Організація харчування учнів школи……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….46-47

2. Організація навчально – виховного процесу. Забезпечення гарантованого права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти…50-52

3. Охорона життя і здоров’я учнів та запобігання всім видам дитячого травматизму ……………………………………………………………………………………………. 53- 58

4. Виконання законодавства України питань соціального захисту дітей пільгових категорій …………………………………………………………………………….. 59- 61

5. Громадянське виховання в умовах школи – родини……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 62- 85

6. Робота з педагогічними кадрами. Внутрішкільна методична тема «Підвищення якості освіти шляхом створення розвивального освітнього середовища в умовах школи-родини»…………………..…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….86-92

7. Спільна робота школи, сім`ї та громадськості по вихованню учнів. Педагогічна пропаганда серед батьків та населення…………………………………… 93

8. Матеріально – технічне забезпечення навчально – виховного процесу…………………………………….………................................................................... 94-95

9. Контрольно – аналітична діяльність………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………..96-99



РОЗДІЛ 1

ПІДСУМКИ РОБОТИ ШКОЛИ У 2012/2013 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ І ЗАВДАННЯ НА 2013/2014 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Робота Харківської загальноосвітньої школи I – III ступенів № 105 Харківської міської ради Харківської області була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,«Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу», Комплексної програми розвитку освіти м. Харкова на 2011-2015 роки та інших законодавчих та нормативно-правових документів з питань виконання законодавства України в галузі «Освіта».

1,1Мережа школи
Середня наповнюваність класів у 2010/2011 н.р 26,46 учня, у 2011/2012 н.р. – 26,77, у 2012/2013 н.р. – 28,36

Райони проживання (реєстрація) учнів школи



1.2. Виконання ст. 35 Закону України «Про освіту», ст. 6 Закону України «Про загальну середню освіту»
На виконання ст. 35 Закону України «Про освіту», ст. 6 Закону України «Про загальну середню освіту» проводиться облік дітей шкільного віку та аналіз охоплення їх навчанням. Відповідно до наказу адміністрації Дзержинського району Харківської міської ради від 19.04.2012 № 26 «Про облік дітей від народження до 18-років та закріплення території обслуговування за загальноосвітніми та дошкільними навчальними закладами району на 2012/2013 навчальний рік» була проведена відповідна робота. На початок 2012/2013 навчального року загальна кількість дітей та підлітків у мікрорайоні школи складає 947, що на 79 осіб быльше, ніж у попередньому році.


Розподіл дітей шкільного віку у мікрорайоні за районами міста

(в державних денних загальноосвітніх закладах міста Харкова )

Кількість дітей шкільного віку у мікрорайоні школи за роками народження


Охоплення навчанням дітей та підлітків шкільного віку у мікрорайоні школи

Спостерігається тенденція до збільшення кількості дітей та підлітків шкільного віку у мікрорайоні школи, проте кількість дітей, які вступають до школи з мікрорайону заалишається майже незмінною (51 дитина). Учні мікрорайону школи навчаються у школах міста. Найбільше учнів навчається у школах Дзержинського та Київського районів.. Одна дитина не підлягає навчанню за станом здоров`я. З року в рік зменшується кількість шестирічок, яких батьки не віддають на навчання. Спостерігається тенденція до збільшення кількості учнів, які навчаються у приватних школах: авторська школа Бойко, ліцей «Професіонал», гімназія «Очаг».
1.3. Результати навчальної діяльності школи
Головним завданням школи є забезпечення високої якості освіти й відповідності її потребам особистості та суспільства. Якість освіти – це педагогічна категорія, що характеризує ступінь відповідності стану системи та результативності процесу освіти державному замовленню на рівень освіченості та вихованості підростаючого покоління.

Підсумки 2013/2014 н.р. у порівнянні з останніми трьома роками засвідчили стабільні показники якості навчальних досягнень учнів.

У 2012/2013 навчальному році 2 випускника 11-х класів закінчили школу з золотою медаллю, що становить 9% від загальної кількості випускників 11-х класів, 5 випускників отримали похвальні грамоти за особливі досягнення у вивченні окремих предметів, 20 учнів школи відзначені похвальними листами.



Учні, які нагороджені похвальними листами

Учні, які нагороджені похвальними грамотами

Учні, 9-х, які отримали свідоцтва з відзнакою

Учні, які нагороджені золотою та срібною медалями

2010

2011

2012

2013

2010

2011

2012

2013

2010

2011

2012

2013

2010

2011

2012

2013

15

21

25

20

27

-

12

5

4

4

0

0

4

-

3

2

Рівень якості освіти визначається шляхом оцінювання рівня навчальних досягнень учнів. Найбільш показовими є результати зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації.

Підсумки державної підсумкової атестації учнів 4 класу засвідчили високий рівень знань.

Підсумки державної підсумкової атестації учнів 4-А класу








Рівні оцінювання

Предмет

Всього

учнів


Початковий

Середній

Достатній

Високий







Кількість

%

Кількість

%

Кількість

%

Кількість

%


Українська

мова


24

-

0

1

4%

10

42%

13

54%

Українське читання

24

-

0

2

8%

10

42%

12

50%

Математика

24

-

0

3

12%

9

38%

12

50%

Школа має наступний рейтинг за рівнем навчальних досягнень учнів (середній бал табелів учнів 4-го класу) за два останніх навчальних років:

Навчальний рік

Ранговий номер в районі

Ранговий номер в місті

Рівень кваліфікації вчителів

Середній бал табелів про початкову середню освіту

2011/2012

9

41

7,40

9.50

2012/2013

13

22

9.20

9.54

Аналіз результатів державної підсумкової атестації учнів 4-го класу виявив наступні проблеми:

  • Найкращі результати учні 4-го класу показали з української мови

  • Середній бал табеля з українського читання перевищує середній рівень навчальних досягнеь випускників 4-го класу за результатми державної підсумкової атестації (-0.03), що свідчить про те, що вчитель даншина М.І. не дотримується вимог Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів

  • Школа, не зважаючи на статус україномовної, не досягла середнього показника по місту (9,56) з українського читання

Результати ДПА учнів 9-х класів




Навчальний предмет


Загальна кількість учнів 9-х класів

Кількість учнів, які звільнені від проходження ДПА

Рівень навчальних досягнень учнів (кількісні показники)

початковий

середній

достатній

високий

1

українська мова (диктант)

36

1

0

11

13

11

3

математика

36

1

0

3

26

6

4

біологія

36

1

0

6

23

6

5

географія

36

1

0

8

21

6

6

Іноземна мова (англійська)

36

1

0

7

16

12

Рівень навчальних досягнень учнів 11 класу з предметів ДПА:






Навчальний предмет


Кількість учнів, які складали ДПА

Рівень навчальних досягнень учнів

початковий

середній

достатній

високий

1

українська мова

20

0

0

9

11

2

Історія України

20

0

0

8

12

3

Математика

11

0

4

5

2

5

Біологія

3

0

0

2

1

6

Іноземна мова (англ.)

5

0

0

2

3

7

Фізична культура

1

0

0

0

1

Результати державної підсумкової атестації учнів 4,9,11 класів з української мови

Середній бал табелів учнів 4,9,11 класів складає:

1.4. Профільне та допрофільне навчання

На виконання ст. 15,16 Закону України «Про загальну середню освіту», наказу Міністерства освіти і науки України від 20.05.03 № 305 «Про затвердження Типових навчальних планів для організації профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», Закону України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти», починаючи з 2003/2004 навчального року організовано профільне та допрофільне навчання. Учні школи отримували знання в 10-А,11-А класі за універсальним профілем.

Для якісної роботи з питань організації впровадження профільного навчання школа співпраціє з Харківським інститутом бізнесу та менеджменту, Харківським національним університетом радіоелектроніки, Харківським національним університетом імені В.Каразіна. Профільне навчання учнів школи зорієнтоване на диференціацію, варіативність, поєднання загальноосвітньої та професійної освіти. У 8–А класі відбувалось допрофільне навчання за суспільно – гуманітарним профілем навчання, викладались курси за вибором «Уроки стійкого розвитку», «Основи споживчих знань», «Географія своєї місцевості». 100% учнів 8–х класів охоплено допрофільним навчанням.


1.5.Навчання учнів школи за індивідуальною формою навчання

Протягом 2012/2013 навчального року за індивідуальною формою навчалися 7 учнів, з яких 5 є інвалідами.


Дані про організацію навчання учнів за індивідуальною формою у 2011/2012 навчальному році.


Клас

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Всього

Кількість учнів




1

1







1

1

1




1

1

7


Рівень навчальних досягнень учнів, що навчаються за індивідуальною формою


Рівень навчальних досягнень

Початковий

Середній

Достатній

Високий

Кількість учнів

0

3

4

0

Дана таблиця ілюструє, що немає учнів, які мають низький та високий рівень навчальних досягнень, 43% учнів мають середній рівень, а 57% - достатній рівень навчальних досягнень.

У 2012/2013 навчальному році проводилась контрольно – аналітична діяльність адміністрації школи. Були здійснені фронтальні перевірки стану викладання української мови, захисту Вітчизни, фізичної культури, правознавства та правознавства (практичний курс, екології, художньої культури, основ здоровя, я і Україна (Я і Україна. Природознавство. Я і Україна. Громадянська освіта. Я і Україна)

Роботу вчителів з інтелектуально обдарованими учнями у 2012/2013 навчальному році можна вважати задовільною. 10 учнів школи здобули перемоги в ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін та 3 учні в І етапі конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН. 2 учня школи (Федоришин В., Артем`єв А.) стали призерами ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіадах з трудового навчання та фізичної култури. Учениці 11-А класу Дімова А., Заказнова А. стали призерами ІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН в секція «Українська мова» та «Українська література».



Моніторинг участі учнів школи у Всеукраїнських учнівських олімпіадах та конкурсі-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН



Всеукраїнська учнівська олімпіада

Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт МАН

ІІ етап

ІІІ етап

І етап

ІІ етап

2011

2012

2013

2011

2012

2013

2011

2012

2013

2011

2012

2013

22

10

9

-

-

2

-

3

2

-

2

2

Але слід звернути увагу на недостатню активність вчителів по залученню учнів школи конкурсу–захисту робіт МАН.
Результати участі випускників школи І ступеня в предметній олімпіаді «Путівка в науку»

Рік

2009

2010

2011

2012

2013

етап

районний етап

міський етап

районний етап

міський етап

районний етап

міський етап

районний етап

міський етап

районний етап

міський етап

Кількість призерів та переможців

1




2




1

1

2




1




Аналіз виступу в олімпіаді учнів початкових класів показує: учні школи мають високий рівень знань з української мови та математики, але за п`ять років не було жодного призера в номінації «Природознавство».

Учні школи брали участь в різноманітних конкурсах.

Моніторинг участі учнів школи у конкурсах

Система внутрішньошкільної науково-методичної роботи була спрямована на підвищення професійно- педагогічної культури вчителів, яка концентрувалася навколо науково – методичної проблем «Підвищення якості освіти шляхом створення розвивиального освітнього середовища в умовах школи-родини».

Робота над проблемою активізувалась через різні форми методичної роботи. Були проведені семінари для вчителів Дзержинського району: для вчителів англійської мови (Зубкова О.В., Литвиненко В.М.), вчителів природознавства(Суворова О.В.), для вчителів української мови та літератури (Буряк Г.І., Любченко Л.Г.), вчителів початкових класів (Дурнєва І.П.).

Для всіх вчителів школи були проведені консультації з планування, ведення шкільної документації, впровадження інновацінийх технологій навчання (інтерактивні форми навчання, європейське мовне портфоліо, використання інформаційно- комунікаційних технологій навчання). Продовжуваласть робота школи щодо вровадження інновацій: школа сприяння здоров`ю, громадянська освіта та виховання в умовах школи-родини.

Недоліками в організації методичної роботи школи є те, що невелика кількість педагогів займаються впровадження інноваційних технологій навчання.

У 2012/2013 навчальному році була проведена робота стосовно вирішення питань раціонального підбору й розстановки педагогічних кадрів, підвищення професійного рівня педагогічних працівників.






Категорія

Звання

Всього

учителів


Вища

І

ІІ

Спеціаліст

Старший

учитель


Учитель - методист

30

16

7

2

5

2

10

Освітній рівень вчителів


У школі працювали 30 педагогів, що відповідає рівню попереднього навчального року. За освітніми рівнями працювало: 28 (93%) педагогічних працівників з вищою освітою, 2(7%) – середню спеціальну. Плинність педагогічних кадрів залишалась на рівні попередніх років.

Важливою складовою кадрової політики була система роботи з підвищення кваліфікації педагогічних праівників та їх атестації. У 2012/2013 н.р. пройшли атестацію 3 вчителів.



Всього атестувались

За планом

Позачергово

3

1

2

Педагогічні працівник школи пройшли курси підвищення кваліфікації на базі КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти».






2012 /2013 н.р.




Вересень – грудень




План

Факт

Спецкурси

Кількість

8

8

5

Протягом року учителі школи мали змогу підвищувати свою кваліфікацію, відвідуючи районні, міські, обласні методичні заходи.


  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка