Юркова Ольга Олександрівна. (Жовтянська зош) я вважаю, що урок



Скачати 34.36 Kb.
Дата конвертації26.02.2016
Розмір34.36 Kb.

Самоаналіз уроку фізики вчителя Жовтянської ЗОШ Юркової Ольги Олександрівни


Ім'я, по батькові, прізвище вчителя, (назва школи)

Досягнення мети уроку (практичної, розвивальної, освітньої, виховної)

Обгрунтування

структури

уроку

Доцільність та ефективність використаних прийомів, режимів та форм роботи

Доцільність використання засобів навчання

Мотивація навчальної діяльності учнів

Аналіз результатів навчальної діяльності на уроці

Юркова Ольга Олександрівна. (Жовтянська ЗОШ)

Я вважаю, що урок досяг мети: спираючись на знання, отримані раніше, учні аналітично встановили залежність між потужністю, роботою та часом виконання роботи, потужністю та силою і швидкістю; ознайомились з одиницями вимірювання потужності.

На уроці я сприяла вихованню гордості за рідний край, екологічної культури учнів .

Створювала умови для розвитку уяви, спостережливості, логічного мислення, пам’яті учнів, вміння раціонально використовувати час.

Відповідно до місця уроку, теми у розділі що вивчається, основної мети та завдань його окремих частин тип уроку вибрано правильно - комбінований. 3 урахуванням особистісно зорієнтованого підходу до навчання я віддаю перевагу обраній структурі уроку, на уроці була присутня мотивація уроку, що сприяє збудженню інтересу учнів до вивчення нової теми актуалізація опорних знань, вивчення нового матеріалу і закріплення нового матеріалу. На кожному своєму уроці я намагаюсь дати уроки - життя. Уроки, після яких діти зможуть застосовувати знання, отримані на уроках в побуті, техніці, для пояснення явищ, які відбуваються навкруги. Сприяти вихованню дбайливого ставлення до природи, екологічної культури учнів.

Форми та прийоми роботи було підібрано з урахуванням віку учнів, їхніх нахилів та здібностей, вони відповідають обраному типу уроку, його структурі. Розрахований режим роботи, використані прийоми та методи дозволили мені досягти мети уроку, визначити рівень готовності учнів до вивчення теми на початку уроку, максимально стимулювати учнів до роботи протягом уроку, і оцінити рівень засвоєння знань учнями. Таким чином кожен учень приймав посильну дію в співпраці на уроці і отримав оцінку своєї роботи.

Використання наочностей та технічних засобів навчання (презентація, відеоролики), їх застосування дозволило не тільки доступно викласти новий матеріал і закріпити його, але й знайти вихід з ситуації нестачі демонстраційного електричного обладнання. Зекономити час на вироблення практичних вмінь і навичок учнів на самому уроці, це особливо важливо, тому що попереджається перевантаження школярів. Використання технічних засобів допомогло учням глибше проникнути в суть матеріалу що вивчається. Запитання вчителя спонукали учнів до самостійних суджень і практичних дій.

Мотивація навчальної діяльності учнів на початку уроку проявлялась через розкриття разом з учнями зв’язку навчального матеріалу з сучасністю, оточенням школи і життєвим досвідом учнів. У спонуканні до зацікавленості учнів про можливість використання отриманих знань у повсякденному житті та можливість пояснення явищ оточуючого світу з наукової точки зору. Через бесіду, запитання учням, протягом уроку відбувалась мотивація навчального матеріалу перед кожним етапом роботи. В результаті учні перебували у постійній зацікавленості, бажанням отримати кінцевий результат.

Учні вміло використовували знання з попередніх уроків під час виведення формули що установлює зв`язок потужності та швидкості; Учні вміють працювати індивідуально, в парах, групах. Вміють правильно побудувати свою відповідь, розрахувати час для виконання певного завдання. Працюючи над вивченням нової теми ще раз замислились про дбайливе ставлення до природи, раціонального використання природних ресурсів.







База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка