З поглибленим вивченням англійської мови з першого класу касьянова Світлана Григорівна



Скачати 82.26 Kb.
Дата конвертації07.03.2016
Розмір82.26 Kb.
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА № 2

З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З ПЕРШОГО КЛАСУ



Касьянова Світлана Григорівна

вчитель початкових класів

вчитель вищої категорії

вчитель – методист

відмінник освіти



РОЗРОБКА ВИХОВНОЇ ГОДИНИ

3 КЛАС

МАРГАНЕЦЬ

2006

Тема: «У гості до Злюки»



Мета: Вчити дітей керувати емоціями, від яких залежить їх успіх взаємодії з

людьми, успіх сприйняття їх іншими, успіх їх соціального розвитку, соціалізації.

Розвивати креативне мислення, творчість.

Виховувати толерантне ставлення до людей.


Тип виховного заходу: урок – подорож.
Обладнання: Малюнки та аплікації Країни Злюки;

ілюстрації з ,,Букваря емоцій ,,Т.М.Цидзіна (с.41,42,45,46,48);

відеозапис по темі, аудіозапис, картини К.Білокур, індивідуальні

картки, запис на дошці, геометричний матеріал для палацу Злюки;

медальки, хмаринки, аркуш паперу, олівці, клей,

індивідуальні дзеркальця, сигнальні світлофорчики.



Хід виховного заходу



I. Організація класу. Мотивація завдань виховного заходу.

Спостереження та корекція емоційного стану.
Пролунав дзвінок і наповнив ваші серця емоціями. У вас на партах

світлофорчики. Виберіть той знак ,який відповідає вашому стану. Підніміть руки ті , хто бажає бути успішними у житті. Я спробую вам допомогти.

Знання про світ емоцій людини та вміння керувати своїми емоціями допоможе вам стати успішними у житті.

Я побачила ,що до нас завітали не тільки позитивні емоції, а й негативні. Подивіться на гостей, товаришів, подаруйте їм сонячну посмішку і тим, хто сумує чи хвилюється. Протягніть руки до сонечка та прокажіть пошепки: ,,Мені тепло і приємно. Я спокійний.”

Ми починаємо урок-подорож в Країну емоцій. Від усього страшного ми від`їдемо подалі. Об`єднайтесь у групи (діти беруться за руки, утворюючи кола). Сідаємо на чарівні уявні м `які хмаринки і (звучить весела мелодія) попливли .

Ми опускаємося над водою, торкаємося пальчиками, вона тепла, граємося нею, бризкаємо, умиваємося, зачерпнули у кошик і полили галявину запашних квітів, піднялись високо на хмаринках до сонечка. Що відчуваєте?

Хороший настрій і вірні друзі–це перший секрет успіху у всіх справах.

Що очікуєте від нашого виховного заходу? Я очікую ваших щирих відповідей, активну співпрацю зі мною і друзями. Бажаю бачити вас успішними і щасливими.

Сьогодні ми завітаємо до нової емоції. Знання про людські емоції допоможуть вам краще зрозуміти свій стан, стан інших людей. Продовжимо вчитися керувати власними емоціями. Це другий крок до успішності у житті (музика змінюється на тривожну) .

Та ось наближається темна велика хмара із-за неї з `являється

палац Злюки і сама Злюка (діти сідають за парти по групах).
II. Актуалізація опорних знань з попередніх занять. Перевірка

домашнього завдання творчих груп.

- Чому ви приземлились і сховались? (Ми злякались…). Яка це емоція? (негативна)

- Як заспокоїти друга? Використайте знання з попереднього уроку.

- Ви Злюку вже колись бачили?

- Яка вона? Намалюйте її образ. Покажіть її у дзеркалі. Що про образ скажете.
Творча група моїх помічників - художників підготує малюнки палаців Злюки, а група архітекторів спробує створити аплікаційно ( з готових кольорових смужок) палац Злюки. ( час-1-2хв.) (Зразки роботи груп на дошці.)

III Постанова навчальної задачі.

Злюка вам знайома. Мабуть ви її запрошували в гості?

- Так, Злюку не запрошують, вона приходить сама. (Зразок Злюки з букваря) Чи потрібно нам знати про емоції, наміри Злюк? Навіщо?

А злитися це добре чи погано для людини? Просигналізуйте світлофорчиком. А чи потрібно сердитись людині? Чи приносить це їй і людям користь?


IV. Розв`язок навчальної та виховної ситуації.

Давайте поспостерігаємо за образами та діями Злюк.

1.Уривок з мультфільму ,,Царівна-жаба,,(образ Кощія описують учні). Опишіть образ Злюки. Про людину, яка злиться, ще можуть говорити: сердиться, а коли дуже злиться, то кажуть вона … (Ребус мал. №2 - гнівається).

Уся зовнішність того, хто гнівається, говорить про те, що людина ,,кипить”. Її обличчя горить, червоніє, м `язи напружуються (мал.№3). Це викликає у неї відчуття хоробрості або впевненості. Обличчя розгніваної людини схоже на хмару, з якої зараз ударить грім і блисне блискавка.

2.Інсценізація уривку з казки ,,Коза –Дереза” Хто був злюкою? Коза отримала хатку. Значить злість приносить користь?
3.Сценка з життя дітей. М.Пригара ,,Розбишака”

- Люди говорять:,, Посієш вчинок-пожнеш звичку,

Як це зрозуміти?
4.Вірш Т.Цидзіна .Якщо гнівається хтось…
5.Робота за малюнками с.41 (Мал.№2а,б,в,г.)

У гнівному стані людина часто не контролює себе.

- Чи шкодить це людині? А тим, на кого направлений цей гнів? Чи потрібно гніватись?
6.Епізод з фільму ,,Попелюшка” (промова задоволеної мачухи ). Чи була тут

Злюка?
7.Інценізація уривку з казки ,,Лисиця та вовк”

Хіба переглянуті образи підходять під наш опис ЗЛЮК.

Діти: Ні. Злюки можуть іноді приховувати зло за зрадливою посмішкою, за добрим виразом обличчя.

- Чи можна їх тоді впізнати ?
8.Вірш А.Костецький ,,Вітя може все”

-Так. За їхніми словами і вчинками

- Чи траплялося ,що Злюка вселялась у вас?

Коли ви гніваєтесь?


  • Напишіть на хмаринках.(Зразки на дошку)Чи подобається вам цей стан? Чому?

  • Кому подобаються злюки?

  • Чому все-таки злість приходить?

Гніватися, виявляється, також нормально, як і радіти, сумувати, цікавитися, дивуватися (мал.№3 а, б ,в, г). Це твоя реакція на події. Гнів буває не завжди несе зло іншим, а навпаки, наприклад, застерігає від нещасного випадку

(учні наводять приклади із свого дошкільного періоду життя)

Та про злість у народі говорять: ,,У кого є злість, той своє серце їсть” Поясніть цей вислів.

Так, коли ти гніваєшся ти псуєш своє здоров `я.

- Чи є у вас рецепти для тих, хто злиться? Я к їм зберегти своє здоров`я?
9.Робота у групах

Як зберегти здоров `я і гарні стосунки з товаришами, дорослими?

(пишуть і зачитують діти)



Поради від жителів Країни емоцій(лист)

1.Щоб краще почуватися, ти повинен поговорити з кимсь про свої почуття.

2.Немає нічого поганого в тому ,щоб сказати ,,Я розсердився!”

Спробуй пояснити причину свого гніву.

3.Не виміщу свої почуття на менших та речах.
Якщо гніваються через тебе мама, тато, учитель , друг:

1.Не приховуй справжніх переживань;

2.Спробуй,коли мине буря, пояснити свій вчинок;

3.Якщо винен, умій признати вину і вибачитись;

4.Запропонуй помиритись.

Які ви знаєте мирилки. Де у класі ми миримося ?(Куточок миру)



  • Але головне навчитися ,,випускати пару,” Мал.№5а,б,в



10.Трененг із заспокоювання

( підготовлені учні показують і коментують вправи, а всі повторюють)


Робота зас.45,46,,Буквар емоцій” Мал. № 6а,б

(Обговорення про вибір видів заспокоювання в різних ситуаціях)



-Гра-практикум

Покажи, як ти будеш заспокоюватись :

- на уроці ,коли викликали до дошки не вас і ви розсердились;

- ви отримали бал нижче ніж сподівались;

- ви впали, а хтось посміявся;

-у вас взяли без дозволу шкільні речі…

Є в житті такі злюки, які вже перетворилися на забіяк, вони без бійок не можуть прожити і дня.

Придумайте для них вдома правила.



V.Рефлексія уроку Демонстрація картин художниці К.Білокур
Подивіться на картини і скажіть, чи могла ці квіти на малювати зла людина? Чому?

Це картини відомої української художниці К.Білокур. Доля склалася так, що вона була самотньою, читати і писати навчилась самотужки, але не стала злою людиною, бо думки були гарні.

Її картини світяться неповторним сяйвом , добротою і людина в наших очах постає красивою і величною, з якою хочеться спілкуватися .

Що ж треба робити ,щоб Злюка менше вселялась у ваші душі, щоб ви були успішними у житті?

Діти:

Старатися думати про хороше, робити хороші вчинки і на злобу не залишати часу. А якщо розізлилися ,то постаратися випустити пару, заспокоїтися.


- То ж я бажаю вам думати про хороше, робити добрі вчинки, і про вас люди будуть говорити добре, і всі хотітимуть мати вас за друга.

Сплетемо хмаринку одну на всіх і повернемось з Країни емоцій.(Діти беруться за нитку темного кольору і промовляють слова.)

Діти:

Щоб у класі опинитись і ніде не загубитись ,



На хмаринку сідай , про що дізнавсь не забувай.
З темної країни дісталась нам темна хмаринка. Змотаємо її , швидко називаючи добрі справи, які ви зробите сьогодні чи завтра.

Подивіться ,наші добрі думки у скільки разів зменшили зло. А від наших добрих справ воно зникне повністю.

- На згадку про нашу подорож я дарую ігровий куточок (с.48 ,,Буквар емоцій”) кожній групі окремо.

(Нагороджую медальками найактивніших учнів.)
VI. Завдання для наступного виховного заходу

Складіть щоденник своїх емоцій протягом тижня.



Намалюйте піктограму Злюки, яка навчилась заспокоюватись.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка