За підручником: Савченко О. Я. Літературне читання: Підруч для 2 кл. — К.: Освіта, 2013 та навчальним посібником Савченко О. Я. «Я люблю читати»



Скачати 187.11 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір187.11 Kb.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Календарно-тематичне планування укладено відповідно

Програми для загальноосвітніх закладів із навчанням українською мовою

1-4 кл.,2012р.



за підручником: Савченко О. Я. Літературне читання:

Підруч. для 2 кл. — К.: Освіта, 2013 та

навчальним посібником Савченко О.Я. «Я люблю читати»

для учнів 2 класу . – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013

ІІ СЕМЕСТР

Розділ «Тарас Шевченко – великий народний поет і художник»

49







Дитячі роки великого Кобзаря. Вступ до розділу «Тарас Шевченко – великий народний поет і художник».: Д.Красицький «Тарас Шевченко».

с.88-90


50







Образ української природи в поезії Тараса Шевченка Т.Шевченко: «Світає…», «Встала й весна, чорну землю…», «Вранці»,.

с.90-92


51







Образ української природи в поезії Тараса Шевченка «Зоре моя вечірняя». Узагальнення знань за розділом Перевір свої досягнення

С.93-94

Розділ «Твори українських письменників»

Тема «Вірші цікаві і різні»

52








Вірші – поетичні картини природи. Вступ до розділу «Твори українських письменників» та теми «Вірші цікаві і різні».М.Рильський «Зима» , М.Рильський (про автора)

с.94-96


53








Вірші – поетичні картини природи.

Леся Українка «Красо України, Подолля!»,Леся Українка (про автора)

С.96-97

54







Ритм руху заметілі.

Л.Костенко «Пряля» , Л.Костенко (про автора)

с.97-98


55







Вірші-діалоги.

М.Підгірянка «Розмова про сонце» М.Підгірянка(про автора, В.Марсюк «Рідна гора»

с.98-99, с.100



56







Позакласне читання Тарас Шевченко — видатний український поет





57







Небилиці-небувалиці – цікаві розповіді про те, чого не буває. П.Воронько. «Картина» П.Воронько(про автора)

Т. Коломієць «Диваки»,

с. 100-101

посібн.

с.90-91

58







Вірші-загадки.

Л.Глібов «Котилася тарілочка» , «Хто доня? (додатково),Л.Глібов(про автора)

с.103-104


59







Вірші-безконечники. І.Світличний. «Безконечник»

Узагальнення знань за темою. Чи уважно ти читав?



(тем.бал)

с.102,

с.104

Тема «Казковий дивосвіт»

60







Вступ до теми «Казковий дивосвіт».

Як посолиш, так і їстимеш. І.Франко. «Лисичка і Журавель», І.Франко( про автора)



с.105-107


61







Літературна казка у віршах.

М.Підгірянка «Безконечні казочки»

с. 107-108


62







Дива у садочку-зеленочку.

Л.Костенко «Бузиновий цар»

с.109-110


63







Потрібно учиться — завжди пригодиться.

Ю.Ярмиш «Зайчаткова казочка»

с.111-112


64







Позакласне читання

Літературна казка (І.Франко, Т.Коломієць,Н.Забіла,Леся Українка та інш.)







65







Кожен повинен мати свій голос.

Матеріал до уроку: «Як Лиска голосок собі кувала» В.Каменчук.

Посіб., с.60-61


66







Г.Малик «Чому Равлик ховається»


Посіб., с.62


67







Кожен бачить те, що йому миліше.

С.Маршак «Казка про розумне мишеня».

Посіб., с.63-64


67







. Урок узагальнення знань за темою. Вікторина «Чи уважно ти читав?.Пригадай і поміркуй…»(тем.бал)

Підручник с.112

Посіб., с.65


Тема «Оповідання про світ дитинства»

68







Вступ до теми «Оповідання про світ дитинства».

Радість розуміння.



В. Сухомлинський. «У привокзальному садку»

с.113-115


69







Від смутку до радості.

В. Сухомлинський.: «Про що думала Марійка»

с. 115-116

70







Краса доброго вчинку.

В. Сухомлинський.: «Горбатенька дівчинка»

В. Сухомлинський (про автора)

с.116-117


71







Позакласне читання Людина починається з добра (за творами В. О. Сухомлинського) . . . . . . .




72







Оповідання – моральна задача. Совість у людини — головне В.Нестайко «Руденький».

с. 118-119

73







Мужній вчинок

За В.Кавою «Він живий!».

с.120-121

74







Чесний вчинок.

М.Конончук. «Гірке морозиво»

с. 122-123

75







Право на життя.

В.Сухомлинський «Соловей і Жук»

Посіб., с. 55

76







Краса доброго вчинку.

М.Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку».

Посіб.,, с.56-57

77







Краса доброго вчинку.

Ю.Ярмиш «Трамвай і щиглик»

Посіб., с. 58-59

78







Скільки на землі ще цікавого

Нузет Умеров Скільки на землі ще цікавого ,

. В. Струтинський «Таємниця». Загадки. В. Скомаровський «Сліди». В. Лучук «Скоромовки»


Посіб.,, с.100-101

79







Позакласне читання (бібліотечний урок). Шукай нові знання у дитячих журналах Практичне ознайомлення учнів з поняттям «рубрика». Розвиток умінь самостійно працювати з дитячими періодичними виданнями




80







Кольоровий світ навколо. В. Сухомлинський «Як змінюється колір снігу» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Посіб.,, с.102-103

81







Дитячі енциклопедії — джерело нових знань. Дива поряд з нами

Чи розуміють тварини одна одну (З енциклопедії)



Посіб., с.106-107

82







Дитячі енциклопедії — джерело нових знань. Дива поряд з нами.

«Чому кішка так часто вмивається?»( З енциклопедії)

с.124-125


83







Чи можна керувати дощем? «Як «видоїти»хмару?» А.Григорук.

с.125-126

84







Подорож до музею.

«Державний музей іграшки» За Людмилою Гладун.

с.127-128

85







Узагальнення знань за темою.

Матеріал до уроку: Перевір свої досягнення.

с.129


86







Позакласне читання Чомучкині книжки.( Науково – пізнавальна література). Чи знаєш ти ? Для допитливих (цікава інформація про речі,що нас оточують ) (тем.бал)




Розділ «Ой весна, весна, днем красна…»

87







Краса природи навесні. Вступ до розділу

«Ой весна, весна, днем красна…» Н.Мовчан-Карпусь.

с.130-131

88







Краса природи навесні.

О.Копиленко «Весна у лісі».

с.131-132

89







Краса природи навесні. Л.Костенко «Берізки по коліна у воді», .«Перекинута шпаківня»

с.132-133

90







Краса природи навесні.

В.Марсюк «Ластівка», О.Копиленко «Весна іде».

Посіб.с.111-112

91







Як почути мову природи

В.Сухомлинський «Все в лісі співає»,Варвара Гринько «Струмок»

Посіб.,

с113

92







Великдень – величне християнське свято.

«Крашанки і писанки» За О.Менем, «Писанка»Д.Чередниченко.

Посіб.

с116-117

93







Великдень – величне християнське свято(стаття) «Писанка» К.Перелісна

с.134-135

94







Позакласне читання А вже весна, а вже красна.. В.Сухомлинський « Весняний вітер»,Ю.Старостенко «Смілива зозулька», Олександр Олесь«Весна, весна, радійте діти!»




95







Красиві по-різному.

«Квіти – землі окраса» За Ю.Смоличем

Робота з ілюстрацією


С.135-136

96







Красиві по-різному.

«Пролісок» М.Познанська, «Українські квіти» Г.Черінь, «Сонце сипле квіти» Л.Костенко.

Посіб. с.118-120

97







Порівняння-образ

З.Мензатюк Дощиковий цвіт»

Посіб.с. 120-121

98







Наш символ

«Український віночок» За Ольгою Кириченко,

Дмитро Павличко «Пісня про пшеницю»

Посіб. с.121-122

99







Як творити добро.

А.Мястківський «Сливка», П.Воронько «Липка».

Посіб. с.123-124

100







Як творити добро.

Г.Чубач «Я беру своє відерце».

с.137


101







Позакласне читання.( Бібліотечний урок )Практичне ознайомлення учнів із розстановкою книжок у відкритому фонді дитячої бібліотеки




102







Порівняння-образ.

О.Копиленко «Найвеселіший місяць»,

П.Сиченко «Українська ніч», Л.Компанієць. «Чотири квіточки»

с.138-139

Посіб.,

с.125

103







При сонці тепло, а біля матері добре.

А. Костецький «Все починається з мами»



В.Гринько«Мама» ,Е.Саталкіна«Мамині руки

с.139-

Посіб

.с.115

104







На зеленому горбочку.

Леся Українка «На зеленому горбочку».



Перевірка досягнень за розділом «Ой ,весна ,весна, днем красна»(Тем.бал)

с.140-141

Розділ «Я хочу сказати своє слово!»

105







Вступ до розділу «Я хочу сказати своє слово».

Т.Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник»,

с.142-143

106







Як побачити живу казку?

В.Струтинський «Жива казка»

с.144-145


107







Вчимося складати казки.

Д.Онкович «Город, мов килим…», Г.Малик «Що для чого треба?» Перевірка навички читання вголос

с.146-147

108







Позакласне читання Ознайомлення учнів із видами бібліотечно-бібліографічної допомоги: книжковою виставкою (авторською, тематичною)

Ми дякуєм Богу за те , що ви у нас є (Слово до Матері)




109







Чи просто складати вірші?

П.Глазовий. «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»

с.148-150


110







Коли відоме стає незвичайним.

В.Сухомлинський «Синій світ» \

Перевірка навички читання вголос(продовження)

с. 151-152


111







Вчимось римувати слова.

«Ліс і лис» В.Коломієць, «Підкажи словечко» С.Жупанин.А.Камінчук «Бабусині квіти» ,Н.Гернет, Д.Хармс «Дуже-дуже смачний пиріг»,.



152-153

Посіб.

с.136

112







Дитячі спогади поетеси Наталі Забіли.

Н.Забіла «Як я придумала перший вірш».

Посіб. с.129-131

113







Мало хотіти, треба вміти.

М. Носов «Як Незнайко був музикантом»


Посіб. с.132-135

114







Мало хотіти, треба вміти.

М. Носов «Як Незнайко був музикантом»

(продовження)

Посіб. с.132-135

115







Вступ до теми. Нумо гратися! «Перстенець» (дитяча народна гра)

Ігровий фольклор. Г. Бойко «Ну й охочий брат мій Ігор». А. Качан «По дорозі їхав віз». С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше». В. Гринько, А. Камінчук, М. Людкевич «Лічилки


Посіб.

с.141-145

116







Грайтесь так, щоб усім було весело. О. Буцень «Новий м’яч», А. М’ястківський «Паличка-стукалочка»


Посіб. с.146-147

117







А дружити треба вміти. М. Пономаренко «Суниці для Лесі»


Посіб.

С.147-149

118







Світ дитячих захоплень. Л. Повх «У горах». Юрій Старостенко «Літо прийшло» Підсумок за темою. Пригадай і поміркуй (тем. бал)


Посіб.,

с.150-151

119







Позакласне читання

Проект «Поетичний букет із улюблених квітів»






120







Підсумковий урок за рік.






База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка