Загальна фізична підготовка з елементами спортивних ігор та олімпійської освіти. «Спорт, творчість і краса»



Скачати 300.52 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір300.52 Kb.
УРОКИ ФІЗКУЛЬТУРИ

З досвіду роботи переможця міського етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2012», вчителя ЗОШ І-ІІІ ступенів № 7 Мулика Ярослава Євгенійовича.
Олімпійський урок

План – конспект уроку. 5 клас

Тема: Загальна фізична підготовка з елементами спортивних ігор та олімпійської освіти. «Спорт, творчість і краса».

Девіз уроку: « Олімпійці серед нас !»



Тип уроку: урок – гра.

Метод проведення: змагальний.



Мета: Сприяти зміцненню здоров’я учнів, залученню до спортивних занять засобами естафет, ігор, вправ.

Завдання:

  1. Ознайомити учнів з загальними відомостями про Олімпійські ігри.

  2. Удосконалити техніку виконання окремих елементів спортивних ігор.

  3. Сприяти розвитку рухових якостей учнів: швидкості, сили, стрибучості, спритності та координації рухів.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: 2 волейбольні м’ячі, 14-16 надувних кульок, 2 мішки, фішки, спортивне табло.

Технічні засоби навчання: мультимедійна система.


п\п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

1

2.
3.

4.
5.

6.

7.



8.

9.
10.

11.
12.
13.
14.

1.

2.



3.

4.
5.

6.

7.

1.



2.
3.
4.

5.

6.


7.

Підготовча частина уроку:

Шикування в одну колону перед входом до спортивного залу. За командою вчителя під звук музичного супроводу вхід до спортивного залу на традиційне місце шикування.

Учитель: Лунав дзвінок ?

Діти: Лунав дзвінок ?

Учитель: Розпочинаємо урок !

Фізкульт - привіт, фізкульт-ура!

Отож, до праці дітвора!

Черговий, рапорт здати пора!


Шикування. Рапорт чергового.

Привітання.

Учитель: Здрастуйте, юні олімпійці !

Повідомлення завдання уроку. « Спорт, творчість і краса».


Учитель: « То, що ж малеча, працюватимемо завзято, про Олімпійські ігри сьогодні дізнаємось багато».

Учні: Працюватимемо.

Учитель: Сьогоднішній урок, ми проведемо у вигляді спортивно-інтелектуальних змагань. А які ж Олімпійські змагання, проводяться без олімпійського вогню.

Право, внести олімпійський вогонь надається переможцям шкільної спартакіади з «Легкої атлетики», Марині Купчинській і Главацькому Василю.


Учитель: Будь-які Олімпійські ігри розпочинаються підняттям прапора.

Право підняти Олімпійський прапор надається призерам всеукраїнських конкурсів із спортивно-бального танцю Левіну Миколі та Гнесь Ользі.


Техніка безпеки на заняттях.

Замірювання ЧСС за 6 с.


Стройові та організовуючі вправи на місці: повороти ліворуч, праворуч, кругом.
Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості.

Ходьба:


- на носках;

- на п’ятках;

- на зовнішній стороні стопи ;

- на внутрішній стороні стопи ;

- напівприсіди ;
- присіді ;
Біг та його різновиди: звичайний, приставними кроками, спиною вперед.
Вправи на відновлення дихання.
Комплекс загально-розвиваючих вправ у русі:


  1. Відведення прямих рук назад: в. п. – ліва рука вгору, права внизу; 1-2 відведення рук назад, 3-4 зміна положення рук.

  2. Повороти тулуба: в.п. руки за головою; 1- крок лівою, поворот тулуба ліворуч; 2- крок правою, поворот тулуба праворуч; 3-4 те саме.

  3. Колові оберти ліктями: в.п. – руки до плечей; 1-2 оберти ліктями вперед; 3-4 назад.

  4. Нахили: в.п.- нахил вперед; 1- крок лівою, пальцями рук торкнутися лівої ступні; 2- те саме, з правої.

Вправи на відновлення дихання.


Ходьба.
Перешикування в колону по два.
Замірювання ЧСС за 6 с.

Основна частина:

Конкурс: «Візитна картка»

Опис: учні кожної команди вибирають капітана, дають назву команді і девіз.
Естафета «Передай м’яч». Учень тримаючи м’яч двома руками перед собою, оббігає навколо «своєї» фішки і передає м’яч наступному учасникові своєї команди.
Конкурс – інтелектуал.

Учитель кожній з команд по черзі завдає запитання на Олімпійську тематику:



  1. На якому полотні зображений Олімпійський прапор ?

  2. Назвіть кольори Олімпійського прапора ?

  3. За перемогу в боксі – спортсмени нагороджуються медалями ?!

  4. Даний вид спорту називається – амреслінг ?

  5. Перші молодіжні Олімпійські ігри відбулися в 2010р. в Сінгапурі ?

  6. За перемогу спортсмени нагороджуються золотою, срібною та металевою медалями ?

Естафета «Стрибки в мішках».

Опис: учні кожної з команд, за сигналом вчителя, стрибають навколо «своєї» фішки, і передають мішок наступному учаснику.
Конкурс капітанів.

Учитель: Як справжні капітани, ви маєте знати вірші, гуморески, прислів’я та приказки на спортивну тематику.


Естафета «Скелелаз».

Опис: учні кожної команди за сигналом вчителя біжать до шведської драбини, дістають кульку, повертаються передаючи естафету наступному учасникові своєї команди.


Учитель: Гарно,гарно працювали

Гарно бігали,стрибали

А тому підходить час

Зробити підсумок для вас.

Ну, а щоб не сумували

Коля і Оля – вам танок

підготували.
Заключна частина:

Оголошення результату Олімпійських ігор.

Шикування в одну шеренгу.
Вимірювання ЧСС.
Учитель: Відпочили ?

Діти: Відпочили ?

Додали умінь та сили,

Вдома будемо тренуватись,

З вправами не розставайтесь !

Будемо радісні й здорові !

До випробувань готові !

Повідомлення домашнього завдання.

Підведення підсумків уроку.

Учитель: Працювали дуже плідно !

В ігри пограли на ура,

Оцінку ставлю всім «відмінно»

До побачення !
Організований вихід дітей до роздягальні.


10 – 11хв.

1хв.

1хв.

2хв.


1хв.
1хв.

30c.


1хв.

10м.


10м.

10м.


10м.

10м.
10м.


2-3хв.

30с.
2-3хв.


6-8р.
6-8р.
6-8р.

6-8р.

30с.
20м.
10-12с.
20-24хв.

1-2хв.

2-3хв.
3-5хв.

2-3хв.
1-2хв.

2-3хв.

3-4хв.
3-4хв.



1-2хв.

30с.
30c.


30с.

20с.


30с.

10-20с.


Учні перевдягнені у два комплекти спортивної форми.

Клас вишуковано у шеренгу. Діти відповідають хором.

Внесення вогню під музичний супровід, учні стоять струнко.

Учні піднімають прапор під музичний супровід, вся шеренга дивиться на прапор.

Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС.

В обхід по залу. Темп середній, стежити за правильною поставою.

Руки вгору.

Руки за голову.

Руки на поясі.

Руки за спиною.

Спину тримати рівно

Дистанція два кроки.

Дистанція 2-3 кроки.
Темп повільний.
Дистанція 2-3 кроки.

Руки в ліктях не згинати.

Ноги не згинати в колінному суглобі.

Збільшувати амплітуду рухів.


Ноги не згинати в колінному суглобі.

Темп виконання

повільний.
Через середину спортзалу.

Звернути увагу на дітей у котрих пульс більше 160 уд/хв..

Команду представляє капітан.

Перемагає команда яка швидше перенесла м’яч. Змагальний метод.

Для підтвердження правильних відповідей використовуємо мультимедійну систему. Перемагає команда, яка дала більшу кількість правильних відповідей. Змагальний метод.

Змагальний метод. Мішок одягати перед лінією.

Змагальний метод.

Звернути увагу на правила техніки безпеки.


Учні утворюють уявну сцену.

Учитель підбиває підсумки Олімпійських ігор.
Нагородження учнів грамотами та голубами, як символом миру.

Визначити ступінь відновлення.

Учні разом з учителем проголошують речитатив.
Вправи на розвиток швидкісно-силових якостей.

Діти відповідають хором.


В колону по одному

під музичний супровід.



План - конспект уроку. 6 клас.

Тема уроку: Закріплення техніки елементів футболу, баскетболу, легкої атлетики з використанням нестандартного обладнання.

Мета уроку. Розвиток швидкості, гнучкості, сили та рухливості, вироблення свідомого ставлення до занять фізичною культурою і спортом.

Інвентар. Баскетбольні м’ячі, набивні м’ячі, обручі, гімнастичні лави, футбольні м’ячі, стояки, прапорці, резинки для стрибків та для бігу з високим підніманням стегна, канат для перетягування, мішки без дна, естафетні палички, нестандартне обладнання, гімнастичні містким, скакалки, спортивні стенди, магнітофон, світлофори, пілотки, форми моряка, малі м’ячі.

Місце проведення. Шкільний спортивний майданчик



пор.

Зміст

Дозування

Організаційно –методичні вказівки

І. Підготовча частина

1

2
3


4
5

6


Шикування, рапорт, привітання.

Повідомлення завдань уроку.


Правила поведінки і техніки безпеки під час виконання фізичних справ

Підрахунок ЧСС за 6 с



Стройові вправи на місці.

Повороти на місці ліворуч, праворуч, кругом.

Перешикування з однієї шеренги в шеренгу по три.

Примовка:



Учитель: Олімпійський девіз класу.

Діти: Тільки вперед, ні кроку назад, зможемо всі олімпійцями стать.

1 хв

30 с


30 с
2-3 рази

1 раз


Фронтальний метод, музичний супровід протягом усього уроку
Для перешикування потрібно подати такі команди: «На перший, другий, на місці розрахуйсь!» «На рахунок на свої місця кроком руш!». Перші номери крокують крок вперед, другі номери крокують два кроки вперед, хто говорив «На місці», залишається на місці. Далі подається команда: «На свої місця в одну шеренгу кроком руш!». Перші й другі номери, повернувшись через ліве плече кругом, крокують у шеренгу. Зробивши зупинку, повертаються через ліве плече кругом.


7

8


9
10
11

12


Різновиди ходьби по спортивному майданчику:

1) ходьба на внутрішній частині стопи

2) ходьба на зовнішній частині стопи.
Примовка:

Учитель: Раз – два

Діти: Три – чотири

У. Три – чотири

Д. Раз – два

У. Хто крокує – з-під ніг дзвін

Д. Олімпійський наш загін.
Ходьба на носках: руки вгору
Ходьба на п’ятках: руки в сторони
Розминка на чотири групи:

1. Біг з приставними кроками правим, лівим боком.


2. Біг з високим підніманням стегна.
3. Колові рухи руками 1-2 вперед, 3-4 – назад.

Руки на рівні плечей прямі:


4. Так само, тільки руки коло плечей зігнуті в ліктях.
5. Біг з кидком гомілки назад.
6. Присідання в колі: руки покласти на плечі один одному.
7. Згинання і розгинання рук в упорі лежачи: статична вправа.
8. Стояти в упорі, лежачи на двох руках.
9. Повернутися боком, стояти на правій і лівій руці.
10. Перешикування в коло лицем всередину.
11. Перешикування в коло лицем зовні.
12. Перешикування з кола в коло по чотири для роботи на станціях.

ЧСС за 6с.



30 с

15 с
15 с


20 с

20 с
5-6 разів

5-6 разів

10 разів


20 с

2х20 с
2х20 с


2-3 рази
2-3 рази
1 раз

Загальнорозвивальні вправи виконує кожна група зі своїм командиром.

Музичний супровід

Для перешикування треба подати такі команди: «3 кола за своїми командирами по групах в колону по чотири для занять на станціях шикуйсь!», «До наступного виду занять бігом руш!». Музичний супровід «Козацький марш».




ІІ. Основна частина

(31 хв)

1
2


3

4

5


6
7

8
9


10
11

12

13



14

1

2



3
4

5
6


7

8
9


10



Станція № 1 (хлопці)

Стрибки в русі, відштовхування лівою ногою, права нога зігнута на рівні пояса.

Лазіння у висі по руко ходу.

Лазіння у висі по кільце ходу.

Кут у висі на шведській стінці.

Смуга перешкод, біг між паралельними брусами та лабіринтом.

Біг з високим підніманням стегна за допомогою ластикової стрічки.

Метання пружини, яка рухається по тросу.

Стрибки з місця на двох ногах через набивні м’ячі.
Стрибки у висоту способом переступання з розбігу.
Вправи для футболіста.

Передача м’яча у колі зовнішньою і внутрішньою частиною стопи.

Зупинка м’яча підошвою.

ЧСС за 6 с.

Спортивна вікторина.

Зустрічна естафета: перетягування каната.
Станція № 2 (хлопці)

Лазіння у висі по рукоходу.

Ножиці – дістати ластикову стрічку двома ногами в стрибку, ноги прямі поперемінно.

Стрибки з правої ноги на ліву на шведській стінці, тримаючись за опору двома руками на рівні голови, ноги на висоті 50 с.

Те саме, тільки на гімнастичному містку.

Згинання і розгинання рук в упорі лежачи, ноги на шведській стінці на висоті 30 см.

Лазіння по перекладинах у висі (на відстань 10м).

Лазіння і пере лазіння на шведській стінці.

Вис на кільцях, піднімання ніг на рівні пояса, ноги зігнуті в колінах.

Вправи для футболіста.

Біг зі зміною напрямку, квадрат 4х4, вправу виконують 6-8 учнів.

Перехоплення м’яча: гравці передають м’яч один одному. Той, хто водить, прагне перехопити м’яч.
ЧСС за 6 с.

5 разів
1 раз

1 раз

10 с


1 раз
10-12 разів
3 рази

3 рази
1 раз

2 хв
1 хв

30 с

1 раз

10 разів



6 разів
10 разів
10 разів

5 разів
1 раз

1 раз

5 разів


1 хв
2 хв

Вправи виконують на багатофункціональному гімнастичному приладі.

Метання виконують з місця і одного кроку вперед.

Стрибки виконують через ластикову стрічку, натягнуту між стояками на висоті 1м.

Під час перебігання від станції до станції в зустрічній естафеті змагаються моряки.

Музичний супровід: О.Газманов «Морячка».
Вправи виконують на складному багато прольотному гімнастичному приладі.

Груповий метод.

Під час перебігання від станції до станції в зустрічній естафеті змагаються моряки і солдати. Музичний супровід: В.Леонтьєв «Каждий хочет любить»


11

12


Спортивна вікторина.

Зустрічна естафета: перетягування каната.



30 с

1 раз

Змагальний метод.

1
2
3

4

5

6


7
8
9

10

11



12

Станція №3 (хлопці) комбінована

Стрибки на двох ногах через гімнастичну лаву.


Стрибки у довжину з розбігу способом зігнувши ноги через резинку, натягнуту між стояками (висота 50 см).

Піднімання штанги (поштовх)

Прискорення з високого старту.

Прискорення з низького старту.

Лазіння по похилій гімнастичній лаві за допомогою рук в упорі лежачи.

Підтягування на різновисоких брусах у висі, ноги на низьких брусах.

Статистична вправа сидячи на гімнастичній лаві: руки за головою, тримаючись ногами за опору на висоті.

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи на гімнастичній лаві.

Вправи для футболіста.

Зміна місць у колі з центровим.

ЧСС за 6

Спортивна вікторина.



5 разів

1 раз


5 разів

2 рази-20м

2 рази

20 м 1 раз


5 разів

1 раз


Вправи виконують на багатофункціональному гімнастичному приладі .

Груповий метод.




1

2


3

4


Станція № 4 (дівчата)

Вправи для баскетболіста

Передача м’яча в парах від грудей в русі.

Передача м’яча в парах від грудей з одним відскоком від землі в русі.

Передача м’яча двома руками із-за голови в русі.

Біг за стояк з м’ячем і передача його двома руками із-за голови.


3 рази


3 рази
3 рази

2 рази


Темп виконання середній.

М’яч передається на відстані 3 м.


5
6

7


Біг за стояк з м’ячем і передача його двома руками від грудей.

Передача м*яча від грудей в трійках зі зміною місця.

Передача м’яча із-за голови в трійках зі зміною місця.


2 рази
5 разів

3 рази





8

9

10



ЧСС за 6 с

Спортивна вікторина



Зустрічна естафета

30 с


1 раз

Звернути увагу на учнів з підвищеним ЧСС

1
2


3
4

5
6
7

8

9
10



11

12


Станція № 5 (дівчата)

Вис на перекладині, піднімання ніг на рівні пояса, ноги зігнуті в колінах.

Лазіння у висі по руко ходу

Біг з високим підніманням стегна за допомогою еластичної стрічки.

Підтягування у висі на низькій перекладині.

Стрибки на двох ногах на місці, тримаючись за опору двома руками на рівні голови.

Піднімання тулуба сидячи на горизонтальній лаві (руки за головою). Вправи для баскетболіста.

Передача м’яча в трійках від грудей, стоячи на місці.

Передача м’яча із-за голови, стоячи на місці.

Метання малого м’яча у вертикальну ціль (на відстані 6-8 метрів).

ЧСС за 6 с.

Спортивна вікторина



Зустрічна естафета.

5 разів
1 раз

10 разів
5 разів

10 разів
5 разів


5 разів

5 разів
5 разів


30 с

1 раз


Вправи виконують на багатофункціональному гімнастичному приладі.

Під час перебігання від станції до станції в зустрічній естафеті змагаються морячки. Музичний супровід


1


2
3
4
5

6

7



8
9

10

11



12

13
14


15

16
17

18
19


Станція №6 (дівчата) комбінована

Передача баскетбольного м’яча над головою.


Вис на перекладині і піднімання прямих ніг на рівні пояса.

Стоячи боком до шведської стінки, права нога на стінці, стрибки на лівій нозі.

Стоячи боком до шведської стінки, ліва нога на стінці, стрибки на правій нозі.

Лазіння у висі по руко ходу.

Підтягування у висі на низькій перекладині.

Стрибки на двох ногах через набивні м’ячі.

Тренажери для метань, метання з місця. Вправи баскетболіста.

Ведення м’яча лівою рукою навколо стояка.

Ведення м’яча правою рукою навколо стояка.

Ведення м’яча за стояк і передача від грудей.

Ведення м*яча за стояк і передача із-за голови.

Ведення м’яча до щита, зупинка і кидок у корзину двома руками зверху.

Ведення м’яча і кидок його по корзині після подвійного кроку однією рукою зверху.

Спортивна вікторина.

Двократна гра в футбол (хлопці).


Двократна гра в баскетбол (дівчата) комбінована.

Комбінова легкоатлетична естафета і рухлива гра «Знайди скарб».

ЧСС за 6 с.

1 раз

5 разів
5 разів
5 разів
1 раз

5 разів


5 разів
3 рази

3 рази


2 рази

2 рази


2 рази

2 рази
2 рази


30 с

5 хв

1 раз

Під час передачі м’яча над головою останній учень у колоні, одержавши його, біжить з м’ячем і стає попереду товаришів. Передавши наступному учню, перший з групи біжить виконувати вправи на гімнастичному приладі. Таким чином додержується вимога; учні починають виконувати завдання через певний проміжок часу.


Музичний супровід


Музичний супровід



ІІІ. Заключна частина

(4 хв)

1

2


Шикування.

Ходьба, вправи на відновлення.






Музичний супровід з кінофільму «Циган»

3

4


Примовка: Учитель: сім у п’ять.

Діти: тридцять п’ять.

У: п’ять у п’ять.

Д: двадцять п’ять.

У: як здоров’я?

Д: всі на п’ять.

Олімпійцями всі стали

Будем далі так тримать.

Шикування, підведення підсумків, оцінювання.


1 раз




5

Підняття прапора школи на честь кращої групи.

Завдання додому.






Музичний супровід

1

Згинання і розгинання рук в упорі лежачи на підлозі

по 15 разів





План-конспект уроку. 7 клас.

Модуль: Футбол

Тема: Техніка прийому-передачі м’яча внутрішньою-зовнішньою стороною стопи, підйомом, стопою, коліном, головою. Техніка ведення м’яча. Навчальна гра.

Мета: Навчити основних елементів гри у футбол, сприяти вихованню в учнів сумлінного ставлення до поставленої задачі, відповідальності під час самостійного виконання вправи. Сприяти розвитку дихальної системи.

Завдання:

  1. Навчити техніки прийому м’яча внутрішньою, зовнішньою стороною стопи , стопою, коліном та головою.

  2. Навчити техніки передачі м’яча внутрішньою, зовнішньою стороною стопи, носком , підйомом, головою.

  3. Закріпити техніку ведення м’яча зовнішньою, внутрішньою стороною стопи, носком, підйомом, стопою. Удар по м’ячу після ведення.

  4. Навчальна гра.

Тип уроку: Навчально-тренувальний.

Місце проведення: стадіон.

Інвентар: футбольні м’ячі, футбольна сітка, секундомір, свисток, фішки, прапорці, навчальна дошка, технологічні картки.


п\п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І.

1.

2.



3.
4.
5.

6.


7.
8.
9.
10.

11.


12.

13.

1.

2.

3.



4.

5.


6.

7.


8.

ІІ.

1.

2.


3.

4.


5.

6.


7.

ІІІ.

1.
2.


3.

4.

5.



Підготовча частина: Шикування, рапорт чергового.

Повідомлення завдання уроку.

Замірювання ЧСС

Повторення стройових команд: шикуйсь, рівняйсь, струнко.

Стройові вправи-праворуч, ліворуч, кругом.
Різновиди ходьби:

- на носочках

- на п’ятках

- на внутрішній стороні стопи

- на зовнішній стороні стопи

- напівприсіді

- повному присіді
Повільний біг із завданням:

- приставним правим, лівим боком.

- спиною вперед.
Біг з винесенням прямих ніг вперед і назад .
Перемінний біг
Підскоки з м’ячем, рук и вгору.
Ходьба

Ходьба випадами з м’ячем.

Перешикування із колони по одному в колону по два.
Вправи на відновлення дихання.

Вимірювання ЧСС



Загально-розвиваючі вправи на місці з м’ячем:

Вихідне положення – стійка ноги нарізно, м’яч тримаємо перед грудьми , на 1-2 поворот вліво, 3-4 вправо.


В.п. – ноги нарізно, руки вгору, на 1-4 великі кола руками вправо, 1-4 вліво.
В.п. – ноги нарізно, м’яч за голову, 1-2 нахил тулуба вперед, 3-4 назад.
В.п. – ноги нарізно, руки витягнуті перед собою: 1- торкання до лівої ноги м’ячем, 2- вихідне положення, 3- до правої, 4- вихідне положення.
В.п. – випад правою ногою, руки з м’ячем на коліно, 1-2 пружні погойдування, 3-4 зміна положення ніг стрибком.
В.п. – сід на правій нозі, ліва в сторону, руки з м’ячем за головою: 1-2 перенесення ваги тіла на ліву, 3-4 перенесення виги тіла на праву.
В.п. – спиною один до одного, руки в гору ,м’яч в руках : на 1- нахил вліво, 2- вихідне положення, 3- нахил вправо, 4- вихідне положення.
Замірювання ЧСС.

Основна частина:

Прийом-передача м’яча внутрішньою, зовнішньою стороною стопи.


Передача м’яча носком та підйомом, зупинка стопою.
На відстані 3-4 метри, учень підкидає м’яч своєму партнерові руками, а він – приймає м’яч на коліно і ловить його в руки. Потім він робить таку ж саме передачу.

В.п. – те саме, учень кидає м’яч своєму партнерові руками, а той в свою чергу відбиває м’яч передньою частиною лоба йому назад. Потім зміна положення.


Ведення м’яча внутрішньою, зовнішньою стороною стопи, підйомом, носком.

Опис.


- Виставляються фішки на відстані 2 метри одна від одної, і учні ведуть м’яч між ними.
- Учні ведуть м’яч і обводять кожну фішку.
- Учні ведуть м’яч між фішками і виконують удар у задану площину воріт одним із попередньо вивчених способів.

Навчальна гра «краби»


Вимірювання ЧСС 6 с



Заключна частина:

Шикування


Вправи на відновлення в русі:

- повільний біг

- ходьба

Підведення підсумків уроку.

Повідомлення домашнього завдання.

Замірювання ЧСС 6 с


Організований вихід дітей на перерву.

10-15хв.

20с.


40с.

15 с


4-5 команди

2р.

10м.

10м.


10м.

10м.


10м.

10м.
60м.

20м.
20-30м
20-30м.
15-20м.
20м.
10-15м.

10-12с.


6с.

10-12р.

10-12р.

8-10р.


8-10р.

10-12р.

8-10р.

10-12р.



15 с.

20-25хв.

10-15 передач

2-3хв.

14-16 передач.


2хв.


2-3хв.

2-3хв.

2-3хв.

5-7хв.


3-5хв.

20с.


30с.

30с.

1хв.

20с.


Перевірка наявності спортивної форми.

Звернути увагу на учнів із підвищеною ЧСС

По команді вчителя.

Слідкувати за чіткістю виконання.


Руки вгору.

Руки за спиною.

Руки на пояс.

Руки за спину

Спина пряма

Дистанція два кроки.

Дистанція між учнями 1-1,5 м.
Руки з м’ячем витягнуті перед собою.

Чіткість виконання.


Перехід з бігу на ходьбу за свистком вчителя.

М’яч на кожен крок проносимо під ногою яка зігнута в коліні.

Чіткість виконання
Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС

Лікті розвести в сторони.

Максимальна амплітуда рухів.

Інтенсивне виконання вправи.


Ноги в коліна не згинати.
Звернути увагу на техніку виконання вправи.
Перенесення ваги тіла як найнижче до землі.
Руки в ліктях не згинати.

Учні по команді вчителя перешиковуються в дві шеренги, перша шеренга по команді кругом повертаються обличчям до другої шеренги. Обидві команди роблять два кроки назад . Учні самостійно працюють в парах.


Правильність виконання.


На відстані 3-4 метри, учень дає передачу , а інший приймає.

М’яч приймає на стегно ноги.

Звернути увагу на виконання вправи, удар виконується з місця і в стрибку.

Змагальний метод.

Звернути увагу на те, щоб учні не відпускали далеко м’яч від ноги.

Поставити за умову: за кожен ефективний удар по м’ячу, зараховується 1- бал. ( 5 балів прирівнюється до одного гола ).

Клас розподілено на 4 команди, які розташовані на обох половинах майданчика. Учні приймають положення»крабів» і намагаються забити м’яч у ворота суперника усіма частинами тіла. Вставати і грати руками не можна. Виграє команда яка забила більше голів. Акцентувати увагу учнів на взаємодію гравців під час гри, чіткому дотриманні правил і дотриманні правил техніки безпеки.

На зазначеному місці.


Темп повільний. Глибоке дихання, повільно піднімати руки вгору і розслаблено опускати униз.

Визначення кращих учнів, виставлення оцінок.

Виконувати удари внутрішньою стороною стопи у стінку або в ціль.

Команда переможець проходить коло пошани.






База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка