Загальне поняття про іменник. Іменники,що означають назви істот та назви неістот



Скачати 26.39 Kb.
Дата конвертації23.02.2016
Розмір26.39 Kb.
Тема: Загальне поняття про іменник. Іменники,що означають назви істот та назви неістот.

Мета:розширити знання про іменник;вдосконалювати вміння виділяти його серед інших частин мови через правильно поставлене запитання;ознайомити з термінами «назви істот» і «назви неістот»;розвивати словниковий запас учнів,виховувати навички грамотного письма.

Обл-ня: словники,роздатковий матеріал для роботи в групах,сигнальні картки,предметні малюнки.
Хід уроку:


  1. Організаційний момент.

-Я всміхаюсь сонечку…

-Здраствуй,золоте!

-Я всміхаюсь квіточці…

-Хай вона росте!

-Я всміхаюсь,дощику…

-Лийся,мов з відра!

-Друзям усміхаюсь я…

-Зичу їм добра!

-Тож поверніться і подаруйте один одному посмішку.Щоб наш урок був гарним і цікавим.


  1. Перевірка домашнього завдання.

1.Прочитати текст,впр.18.

2.Зачитати виписані слова.



  1. Оголошенння теми і мети уроку.

-Діти,сьогодні на уроці ми вирушимо у подорож до країни…А до якох,довідаємось,коли один із учнів відгадає її назву.

-Отже,граємо у гру «Вгадай героя»(опис іменника).

-А на чому ми візьмемо такі іменники:-уважність

-акуратність

-стараність

-пам’ять


  1. Актуалізація опорних знань учнів.

    1. Лінгвістична казка «Цариця Граматика».

    2. Вибірковий диктант (виписати іменники). Каліграфічна хвилинка.

Мама – кохане слово,

Камінь – вагоме слово,

Небо – високе слово,

Учень – старанне слово,

Друг – задушевне слово,

Вітчизна – найкраще слово.



  • Скласти речення з одним із слів і записати

  1. Робота над новим матеріалом.

    1. Колективне виконання Впр. 19, усно.

Ознайомитись з поняттям «істота», «неістота»

    1. Робота з табличкою в підручнику «Правильно вимовляй і пиши», с.11

  1. самостійне напівголосне читання слів, поданих у табличці;

  2. вибіркове читання

      • назви птахів, питання

      • інших істот, питання

      • дерев, питання

      • інших неістот, питання

Висновок. Назви істот –хто? Назви неістот – що?

    1. Робота в парі.

    1. Фізкультхвилинка.

    2. Робота з словником.

  • Прочитайте слова, які записано в рамці. Поясніть значення і запам’ятайте їх правопис.

  • Запис слів.

  • Складання речень.

    1. Вибірковий диктант, Впр.20 (у три колонки: люди, тварини, рослини).

Вказати назви істот і неістот, поставити запитання.

    1. Робота в групах.

І гр. – тварини (виписати з речень іменники-антоніми)

ІІ гр. – квіти (скласти із даних букв найбільше слів)

ІІІ гр. – ягоди (скласти слова зі слова абрикос)


    1. Робота з сигнальними картками.

Хто? Що?

(метелик, їжак, парта, учень, олівець, лисичка, дошка, птах, дерево, синичка, Оленка, спів, гойдалка)



    1. Фізкультхвилинка.

    2. Малюнковий диктант.

    3. Асоціативний кущ.

частина мови предмет
підмет ІМЕННИК хто?
головне слово другорядне слово


    1. Метод «Сенкан».

  1. Іменник.

  2. Навчає.

  3. Зацікавлює.

  4. Використовуємо.

  5. Частина мови.

  1. Підсумок уроку.

  1. Гра «Коресподент».

    • Де ви сьогодні були? (в країні Іменник).

    • А що це – ІМЕННИК?

  2. Оцінювання учнів.

Хочу вам сказать вкінці –

ви сьогодні молодці!!!



  1. Д.з. Впр.21, правило.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка