Загальне виховне завдання: Виховання школярів та формування їх світогляду на засадах християнської моралі, культури та традицій. Конкретне завдання: 1а. Проводити благодійні акції



Скачати 114.65 Kb.
Дата конвертації05.03.2016
Розмір114.65 Kb.

Давайте добро робити будем,

Як навіть хтось про це забуде.

Та пам’ятайте: Господь все бачить

І він за це усім віддячить.

Загальне виховне завдання: Виховання школярів та формування їх світогляду на засадах християнської моралі, культури та традицій.

Конкретне завдання: 1а. Проводити благодійні акції.

Напрям

Що потрібно зробити?(заходи)

Хто це виконує?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Духовно-моральне виховання

1.Створити оргкомітет для проведення благодійних акцій.

ЗДВР, педагог-організатор, президент учнівського парламенту

Вересень, щороку

Без додаткових ресурсів

Наказ, річний план роботи оргкомітету

2.«Круглий стіл» класних керівників з членами учнівського самоврядування з метою виявлення учнів,які потребують допомоги.

Дирекція, класні керівники, психолог, педагог-організатор

Листопад, щороку

Без додаткових ресурсів

Список учнів

3.Виховні години, спрямовані на виховання доброти, милосердя.

Класні керівники

Протягом року

Папір, канцтовари, ксерокс

Матеріали виховних годин

4.Участь у благодійних акція «Миколай про тебе не забуде»;

«Раз добром нагріте серце – вік не прохолоне».



Оргкомітет акції, ЗДВР

Грудень,щороку

Канцтовари, іграшки,продукти, одяг

Фото,звіт оргкомітет про проведення акції

5.Надавати допомогу учням школи, що потрапили у скрутні життєві обставини.

Оргкомітет акції, адміністрація школи, психолог, педагог-організатор

Щорічно за необхідністю

Благодійні внески учнів, батьків,працівників школи,спонсорів

Відвідування учнів вдома, бесіди, телефонні розмови

6.Залучати до співпраці громадські організації. що надають соціальну допомогу дітям.

Адміністрація

Щорічно

Без додаткових ресурсів

Угода про співпрацю


Конкретне завдання:1б.Сприяти тісній співпраці з церквою.

Напрям

Що потрібно зробити?(заходи)

Хто це виконує?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Духовно-моральне виховання

1.Бесіди з учнями 1-11 класів на морально-етичні та християнські теми.

Отці,ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники

Протягом року, двічі на місяць

Папір, комп’ютер

Відвідування лекторію класними керівниками, ЗДВР,відгуки учнів

2. Провести ВГ та загальношкільні свята:

«Митрополит Андрей Шептицький в житті України»;

«Різдво Пресвятої Богородиці»;

«Сяйво Вифлеємської зірки»;

«Світле свято Великдень».


Класні керівники, вчитель християнської етики

Протягом року

Папір, канцтовари, ксерокс, костюми,сценарії, музичний супровід

Матеріали виховних годин, фото

3.Перегляд кінофільмів на християнську тематику.

Отці,ЗДВР, педагог-організатор.

Протягом року

Комп’ютер, проектор, екран

Відгуки та твори учнів

4.Спільна Божественна Літургія.


Учні, батьки,педпрацівники

Релігійні свята

Без додаткових ресурсів

Фото

5.Участь учнів у церковних гуртках, християнських спільнотах(вівтарна та марійська дружини).


Учні,класні керівники, отці

Протягом року

Без додаткових ресурсів

Фото, учнівські газети


2. Загальне виховне завдання: Формування моральних цінностей дитини через повагу до цінностей сімї, традицій і звичаїв українського народу.

Конкретне завдання:2а.Прищеплювати любов і повагу до батьків, до ближнього.

Напрям

Що потрібно зробити?(заходи)

Хто це виконує?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнуто заплановане?




1. Збір інформації від вчителів про наявність методичних матеріалів спрямованих на реалізацію даного завдання.

Класні керівн., педагог - організатор

Вересень, щорічно

Література, записники




2.Організація відкритих уроків з християнської етики

Вчитель христ. етики

Жовтень

Квітень



Література, досвідчені вчителі

Наказ

3.Провести години спілкування та

виховні заходи:

« Найрідніше на землі – моя родина».

« Шануй батька й матір своїх».

« Родинне відчуваємо тепло».


Кл. керівн.

Грудень

Березень


Травень

Ватмани, роздатковий матеріал,література

Матеріали виховних годин, фото

4.Провести заходи «Свята новорічні з близькими для мене людьми ».

Класні керівн., педагог–організ.

Грудень

Січень


Сценарії,

костюми


Фото

Конкретне завдання:2б. Формувати в учнів трудові навички, готувати їх до майбутнього самостійного трудового життя.

Напрям

Що потрібно зробити?(заходи)

Хто це виконує?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Господарсько-трудове виховання, профорієнтаційна робота

1.Організувати чергування в школі, в класах.


Класні керівники, педагог-організатор

Протягом року




Огляд кабінетів

2. Проводити толоки, трудові десанти.


Класні керівники, вч. трудового навчання

Двічі на рік

Інвентар

Огляд території школи

3. Організувати літню трудову практику для учнів 5-8, 10 класів.


ЗДВР, класні керівники

Червень

Необхідні матеріали

Звіт про проведення практики

4. Організувати роботу « книжкової лікарні», проводити рейди – огляди стану збереження підручників.


Бібліотекар, педагог -організатор

Протягом року

Папір, клей, скотч

Огляд підручників, наказ

5. Проводити зустрічі учнів старших класів з представниками ВНЗ та центру зайнятості.


ЗДВР, представники центру зайнятості

Протягом року

Комп’ютер, проектор, листівки,рекламки

Анкети

6. Забезпечити безперебійну роботу профорієнтаційного терміналу та його використання учнями школи.


Центр зайнятості

Протягом року

Профорієн. термінал

Спостереження


Конкретне завдання:3а. Пропагувати здоровий спосіб життя.

Напрям

Що потрібно зробити?(заходи)

Хто це виконує?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Фізичне виховання

1.Здійснити аналіз стану здоров’я учнів школи.

Класні керівники, медпрацівник

Вересень

щороку


Медичні картки, довідки учнів

Створення листка здоров’я учнів

2. Обстежити житлово –побутові умови учнів, які належать до соціально- незахищених категорій.

ЗДВР, класні керівники

Жовтень

щорічно


Папір, ручка

Акти обстеження житлово - побутових умов

3. Проводити бесіди за темою особистої гігієни: « Особливості догляду за порожниною рота»;

«Предмети та засоби особистої гігієни підлітків».




Вч. основ здоров’я, класні керівники

Жовтень - квітень

Папір

Матеріали бесід, шкільна стінгазета

4. Провести спортивні змагання:

«Веселі старти»;

« Першість з настільного тенісу»;

« Козацькі забави».



Вч. фізичної культури

Упродовж року

Папір для плакатів, сценарій

Графік заходів

Конкретне завдання:3б. Культивувати національні та творити шкільні традиції.

Напрям

Що потрібно зробити?(заходи)

Хто це виконує?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Громадянсько-патріотичне, художньо-естетичне виховання

1.Посилити виховний потенціал навчальних предметів, насамперед української мови і літератури, історії, географії

Учителі- предметники

Впродовж 2013-2016 н.р.

Без додаткових ресурсів

Відвідування уроків адміністрацією школи

2. Взяти участь у конкурсах:

« Славетні імена України»;

« Об’єднаймося ж,брати мої».


Вч.- предметники

Щорічно

Відповідна література

Накази

3. Провести ГС та загальношкільні свята патріотичної тематики:

« Моя країна – моя гордість»;

« Я – українець і це звучить гордо»;

« Я- громадянин України»;

« УПА на теренах Сколівщини» (С.Вітрук)


Класні керівники, вч. історії

Щорічно, не рідше раз на семестр

Папір, сценарій

Матеріали заходів, фотозвіти

4.З метою вивчення та дослідження рідного краю, його історії, природи і мистецтва провести:

- екскурсії та подорожі рідним краєм;

- екскурсії в музеї ( Тустань, Нагуєвичі);

_ зустрічі з видатними людьми рідного краю.




ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники

Упродовж року

Транспорт, туристське спорядження

Матеріали заходів, фото, шкільні газети

5. Організувати заходи, присвячені святкуванню ювілеїв видатних людей України та знаменних дат; народних та релігійних свят:

- Лесі Українки, Тараса Шевченка;

- « Андріївські вечорниці»;

- « Ой радуйся земле, син Божий народився»;

- «Зродились ми великої годин»;

- «Крути : подвиг і трагедія».




ЗДВР, класні керівники, педагог-організатор

Щороку, відповідно до календаря знаменних дат та свят укр. народу

Сценарії, костюми

Накази, фото

6. Взяти участь у конкурсах проектних та науково-дослідницьких робіт(« Моя Батьківщина – Україна», « Мій рідний край», « Я з повстанського роду», « Історія, яка нас об’єднує », « Тарас Шевченко і наш край».

Учні, вчителі- наукові керівники

Щороку

Комп’ютер, фотоапарат, проектор

Презентації, стінгазети, малюнки

7. Створити експозицію стендів « Вони навчалися в нашій школі».

Адміністрація школи, учні, вчителі, батьки

Протягом 2015 року

Стенди

Стенди, фотозвіт

8. Провести конкурс творчих пошукових робіт « Мої батьки – учні Сколівської ЗОШ І-ІІІ ст.»

Учні, батьки, класні керівники

Протягом 2014-2015 н. р.

Комп’ютер

Презентації


Конкретне завдання:3в. Проводити профілактику правопорушень.

Напрям

Що потрібно зробити?(заходи)

Хто це виконує?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнуто заплановане?

Правове, громадянсько-патріотичне виховання

1.Забезпечити вивчення учнями основних положень Конституції України, Законів України, Декларації прав дитини.

Вч. правознавства, класні керівники, педагог- організатор

Щорічно

Без додаткових ресурсів

Відвідування уроків правознавства

2. Провести тиждень правових знань (за окремим планом), зустрічі із працівниками правоохоронних органів.

ЗДВР,вч. правознавства, педагог- організатор

Щорічно( грудень, березень)

Ватман, газети

Матеріали заходів, стінгазети, плакати

3. Створити ШРПП та організувати її роботу.

ЗДВР

Щороку(вересень)

Без додаткових ресурсів

Наказ, план роботи, протокол засідання

4. Здійснити психолого- педагогічний контроль та аналіз контингенту учнів з метою виявлення тих, хто схильний до правопорушень, пропусків уроків.

ЗДВР, Класні керівники, психолог

Постійно

Без додаткових ресурсів

Бесіди з вчителями, психологом

5.Забезпечити участь школи в операції « Урок».

ЗДВР

Вересень

Без додаткових ресурсів

Аналіз рейдів

6.Виявляти учнів, котрі пропускають заняття та визначити конкретні причини пропусків.

Психолог, класні керівники

Щоденно

Без додаткових ресурсів

Перевірка класних журналів

7.Провести тренінги, спрямовані на зниження рівня агресії, виявів девіантної поведінки учнів.

Психолог, вч. правознавства

Упродовж року

Папір, ватман

Матеріали тренінгів

8.Забезпечити стовідсоткове навчання та працевлаштування випускників школи.

Адміністрація

До 01.09 щорічно

Без додаткових ресурсів

Перевірка довідок про місце навчання


ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:











База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка