Загартовування. Аплікація з картону і паперу. Виготовлення з деталей геометричної форми паперових макетів прикрас за шаблонами



Дата конвертації24.02.2016
Розмір47.2 Kb.
Інтегрований урок з основ здоров’я та трудового навчання в 2 класі.
Тема: Загартовування. Аплікація з картону і паперу. Виготовлення з деталей геометричної форми паперових макетів прикрас за шаблонами.

Мета: формування ключових компетентностей:

здоров’язбережувальна компетентність - уявлення і поняття про здоров’я, здоровий спосіб життя та безпечну поведінку; усвідомлення здоров’я як вищої життєвої цінності; взаємозв’язок організму людини з природнім і соціальним оточенням; дбайливе ставлення до свого здоров’я - загартовування;

соціальна компетентність - продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими;

предметних компетентностей: поглибити знання учнів про вплив загартовування на здоров’я, вчити виготовляти аплікацію з паперу та картону за шаблоном з деталей геометричних форм;

виховувати прагнення систематично займатися загартовуванням для зміцнення імунітету, вести здоровий спосіб життя, охайність та взаємодопомогу.



Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

  1. Створення проблемної ситуації.

  • Сьогодні до нашого класу потрапив лист. Адресовано для учнів 2 класу, отже ми маємо право його відкрити. Прочитаємо?

Лист.

Любі друзі! Здоров’я – це найвище благо, дароване людині природою. Без нього життя не може бути повноцінним і щасливим. На жаль, досить часто ми бездумно розтринькуємо цей дарунок, забуваючи, що втратити здоров’я легко, а повернути – дуже важко, інколи неможливо.

Як не прикро, природа дарує здоров’я з однією умовою: його потрібно належним чином підтримувати, зміцнювати, тренувати. Якщо ж людина порушує цю умову – природа відбирає здоров’я і дарує його комусь іншому з тією ж умовою.

Лікарі стверджують: здоров’я людини на 10% залежить від спадковості, на 5% - від медицини, а решта – 85% - у руках самої людини.

Отже, ваше здоров’я залежить від ваших звичок, від ваших зусиль щодо його зміцнення.

Бажаю вам обрати вірний шлях у житті, бути природі другом і дбайливим господарем свого здоров’я!



Клуб моржів.

  1. Мозковий штурм «Хто такий морж?»

Варінати відповідей: 1.тварина, яка живе серед вічної мерзлоти; 2.загартована людина, яка може купатися в крижаній воді

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

  • Сьогодні на уроці ми познайомимось із загартовуванням.

  • Визначимо помічників загартовування.

  • Вивчимо правила загартовування.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Евристична бесіда.

Ми всі бажаємо бути здоровими. А що означає: бути здоровим?

Де організму брати сили?

Що ж таке загартовування?

Це, діти, коли ваш організм може витримувати будь-які погодні явища. Адже ми перебуваємо у

тісному зв’язку з навколишнім середовищем. На наш організм впливають різні природні умови: дощ, спека, холод, і стійкість організму знижується. Ви починаєте хворіти на застудні захворювання. Щоб опір організму підвищувався, слід його загартовувати – поступово пристосовувати до змін, які відбуваються в навколишньому середовищі.

2. Схематичне складання «Абетки загартовування». Відгадування загадок.


  • Загартовування має 3 помічників. А хто вони ви здогадаєтесь, коли відгадаєте загадки.

1 помічник) Нею миємось щодня.

Це – основа для життя.

Як нема її – біда.

Звісно, діти, це - … (вода).

Є такі види загартовування водою: - обтирання,

- обливання;

- контрастний душ;

- купання.

Правила загартовування водою:

- обтирай тулуб зволоженими руками, а потім енергійно розтирайся рушником до приємного теплого відчуття рушником;

- найкращий час для загартовування – ранок, після зарядки;

- для душу використовуй воду як температура тіла – 36, і поступово знижуй її до 15*;

- холодні ванни для ніг. Найкращий час – перед сном;

- улітку плавай і купайся у відкритих водоймах.

2 помічник) Добре, хороше на всіх людей дивиться,

а на себе дивитися не дозволяє. (Сонце).

Сонячні промені теж допомагають загартовувати організм. За їх допомогою у нашому організмі виробляється вітамін Д, необхідний для росту, розвитку людини, захищає організм від інфекцій.

Правила загартовування сонцем:



  • не перегріватись;

  • засмагай поступово від 10 хвилин ;

  • засмагай до 11год. Ранку та з 17 год. вечора;

  • захищай голову від прямих сонячних променів.

3 помічник) Ми його вдихаємо. Як побачити – не знаємо. (Повітря)

- Чи воно тепле, чи холодне, чи морозне, чи вологе, різне повітря корисне.

Правила загартовування повітрям:

- гуляти і гратися на свіжому повітрі

- приймати повітряні ванни: влітку – на подвір ї, взимку – в кімнаті, відкривши кватирку

- одягайся по погоді, не перегрівай свій організм теплим одягом.

- спи з відкритою кватиркою влітку, а взимку – провітрюй кімнату.


  1. Фізкультхвилинка. Пограємо в театр

V. Застосування набутих знань, формування умінь і навичок.

  1. Перегляд уривку гумористичного журналу «Єралаш» - «Сергію, виходь».

Випереджувальне завдання: «Яку помилку допустив хлопчик?» (обговорення).

Висновок. Потрібно одягатися по погоді: не мерзнути і не перегріватися.



  1. Робота в малих групах.

Творча робота «Одягни ляльку»

  • Розподіл на групи,

  • Встановлення завдань:

  1. група - одягнути правильно ляльку – для прийняття повітряних ванн влітку

  2. група - одягнути правильно ляльку – для прогулянки в дощову погоду.

  • Колективне виконання та захист робіт.

3. Практична робота: створення аплікації.

1 – етап: стимулювання до виготовлення аплікації: як доказ того, що нашими друзями стали вода, повітря і сонце, Що ми з малечку будемо турбуватися про своє здоров’я, я пропоную вам виготовити кулони – емблеми.

2 – етап: Пізнавальна хвилинка: a) робота з тлумачним словником «кулон»;

б) робота з підручником. (ст. 43- 44)

3-етап: інструктаж з безпеки життєдіяльності - безпечна поведінка під час користування ножицями.

4-етап: індивідуальне виготовлення кулона – емблеми за шаблоном.



VІ. Підсумок уроку.

  1. Фронтальна бесіда.

  • Чи змінеться ваше життя після цього уроку?

  • Які будуть зміни?

  1. Підсумок вчителя.

Але ж, діти, нам, як порядним людям, треба дати відповідь на листа. Пропоную одягнути наші кулони – емблеми і сфотографуватися. Це фото ми викладемо в Інтернет на сайт нашої школи і «морж» побаче, що його поради і побажання не пройшли даремно. А , можливо, ми теж станемо «моржами»..!

  1. Домашнє завдання. Ст. 50 – 51.- Переглянути завдання з батьками і залучіть і їх до загартовування.







База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка