Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»



Скачати 35.76 Kb.
Дата конвертації10.03.2016
Розмір35.76 Kb.
Дошкільний навчальний заклад діє згідно з Конституцією України, Конвенцією «Про права дитини», Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про дорожній рух», «Про охорону дитинства», «Про пожежну безпеку», «Про охорону праці», «Про забезпечення санітарно - епідеміологічних норм», постановою Кабінету Міністрів України від 29.08.03 р. №1380 «Про ліцензування освітніх послуг», Концепцією дошкільного виховання в Україні, Статутом ясел - садку, «Колективною угодою між адміністрацією, профспілковим комітетом та трудовим колективом», Правилами внутрішнього розпорядку, Посадовими інструкціями, «Положенням про порядок здійснення інноваційної діяльності», Базовим компонентом дошкільної освіти України (нова редакція).

У яслах – садку функціонує 13 груп: 2 групи для дітей раннього віку, 3 – корекційні для дітей з порушенням мовлення та 8 садових груп.

До послуг малят різні режими перебування в дитячому садку: протягом повного дня, тільки під час навчання з короткотривалим відвідуванням.

Заклад працює за Базовою програмою „Я у Світі”, „Впевнений старт”, використовує в роботі авторську методику навчання дітей раннього читання

Л.В. Шелестової „Вчимося читати”

У закладі сформувалась модель оптимальної взаємодії всіх спеціалістів, об’єднаних єдиною професійною метою, які допомагають у реалізації медико – педагогічного супроводу дитини.

Створена система оздоровчих та фізкультурних заходів першочерговим вважала завдання щодо формування у дітей мотивації здоров’я і поведінкових навичок здорового способу життя.

Ще одним з пріоритетних завдань у роботі нашого закладу є розвиток творчих здібностей дітей. З метою удосконалення навчально-виховного процесу використовуємо авторські програми та методики, педагогічну спадщину педагогів, зокрема:

- Ликова І.О.

Програма з худож­­­нього вихован­ня, навчання і роз­вит­ку дітей 2-6 ро­ків. "Ко­льорові до­ло­нь­ки

- Петровська Н. А.,

Борисович О. А.

Паперовий дивограй

-Т.Шумей, І. Сергєєва «Маленькі дослідники»,

- Шкваріна Т.М Англійська для малят



- Шевчук А.С. „Дитяча Хореографія”

та поглиблене впровадження методики Л.В. Шелестової «Вчимося читати». Педагоги в ході навчально – виховного процесу цілеспрямовано, послідовно реалізовували завдання, які підбирали за Програмою „Я у Світі” і „Впевнений старт”, спрямовували їх на розвиток тих чи інших здібностей дітей, їх життєвої компетенції, виховання культури поведінки, доброго смаку, створення естетичної обстановки у всіх видах діяльності та побуті.

Всі педагоги систематично працюють над вдосконаленням своєї фахової майстерності, відвідують постійно діючі семінари, упроваджують перспективний педагогічний досвід.

У дошкільному закладі вихователями всіх вікових груп проводиться робота з сім’єю відповідно до умов життя, складу сім’ї психологічного клімату.



Враховуючи досягнення і перспективи розвитку, проблеми дошкільного закладу на 2012– 2013 н.р. педагогічний колектив ДНЗ № 29 визначає такі пріоритетні напрямки діяльності:

Завдання:
1 . Організація розвивального життєвого простору для дітей дошкільного віку та інші форми здобуття дошкільної освіти дітьми 5-ти річного віку в умовах дошкільного навчального закладу відповідно основним вимогам та концептуальним засадам Базового компоненту дошкільної освіти України (нова редакція)

2. Забезпечити наступність в роботі з дітьми старшого дошкільного віку , учнями перших класів та створення розвивального життєвого простору шляхом впровадження ІКТ технологій

3. Формування позитивно – діяльного ставлення дитини до життя, її мовленнєвої компетенції через гру, як форму життєдіяльності дошкільника;

4. Створення комплексного підходу щодо формування у дітей свідомого ставлення до власного життя та здоров’я;



В нашому “Барвінку” створені всі умови для всебічного розвитку дитини, а сааме6

  • муз.зал;

  • спортивний зал;

  • кабінет практичного психолога

В дит.садку особливу увагу приділяють співпраці та сім`ї в створенні оптимальних умов для розвитку здорової дитини. Основними напрямками роботи колективу у “стежинці до здоров`я” є:

  • Корегуюча гімнастика, як профілактика порушень постави.

  • Систематичне проведення різноманітних занять, розваг, свят фізкультурно-оздоровчого спрямування.Де діти – там гра, де гра – там радість (народна мудрість). Саме так – через задоволення, радість, тозвагу веде гра дитину в її емоційному, комунікативному,розумовому розвиткові.

Гра дає дітям відчуття єдності, вміння взаємодіяти, спілкуватись, фантазувати. Саме ці можливості гри використовують педагоги нашого садка для розвитку творчих здібностей кожної дитини. На творчих заняттях – іграх ми намагаємось охопити різні напрямки становлення особистості дитини. Розвиток уваги і спостережливості, різних видів пам`яті, уяви, фантазії, мовлення та культури спілкування, координованості рухів, пластичності, орієнтуванні у просторі – це не повний перелік того, над чим ми працюємо.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка