Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»



Скачати 383.29 Kb.
Дата конвертації08.03.2016
Розмір383.29 Kb.

Яготинськарайоннадержавнаадміністрація

Відділосвіти
Н А К А З

12.09.2014 №169 -н


Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами

у 2014/2015 н.р.

На виконання законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про інноваційну діяльність», «Про молодіжні та дитячі громадські організації», з метою реалізації завдань Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті, Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти, Державної цільової соціальної програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року, Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року, керуючись Положенням про дистанційне навчання, Концепцією розвитку інклюзивної освіти, Концепцією літературної освіти, Положенням про районний методичний кабінет відділу освіти Яготинської районної державної адміністрації, Програмою розвитку освітньої системи Яготинського району на 2011-2014 роки


НАКАЗУЮ:


  1. Спрямувати діяльність методичної служби відділу освіти, загальноосвітніх, дошкільних і позашкільних закладів на виконання другого етапу проблеми «Підвищення якості навчально-виховного процесу на основі модернізації змісту науково-методичної роботи» та вирішення при цьому таких основних завдань:

    1. підвищення якості надання науково-методичних послуг;

    2. активізацію співпраці шкільних та РМО у напрямі формування готовності педагогів до роботи в умовах реалізації завдань нових Державних стандартів; видань навчально-методичного забезпечення з актуальних питань освітньої діяльності; використання педагогами нових технологій навчання й виховання під час вивчення різних предметів навчального плану;

    3. реалізацію сучасних технологій професійного розвитку у між курсовий період; завдань інклюзивного навчання та організація роботи з дітьми із особливими освітніми потребами;концепції підвищення кваліфікації педпрацівників, які атестуються на присвоєння звання «вчитель-методист», «вихователь-методист»;

    4. забезпечення науково-методичного супроводу реалізації Державного стандарту початкової , базової і повної загальної середньої освіти; науково-методичного супроводу допрофільної підготовки та профільного навчання; повного й ефективного використання варіативної складової навчальних планів;

    5. використання системи позашкільної освіти у процесі допрофільної підготовки та профільного навчання;

    6. організацію умов для широкого застосування електронних засобів навчального призначення; удосконалення бази шкільних методичних кабінетів, приведення їх у відповідність до Типового положення; розробки програмного й науково-методичного забезпечення для впровадження комп’ютерно-інформаційних технологій навчання;

    7. утвердження інноваційних форм методичної роботи (майстер-класів, творчих та динамічних груп); розвитку музейної справи в освітніх навчальних закладах;

    8. продовження роботи міжшкільних факультативів та гуртків; реалізації напрямів дослідно-експериментальної роботи;

    9. підготовку педагогів до результативної участі у конкурсах фахової майстерності; до міжнародної співпраці та проектів.




  1. Районному методичному кабінету(Остапенко Н.О.)затвердити:

2.1 модель структури науково-методичної роботи(додаток 1);склад керівників професійних об’єднань та методичних формувань і їх керівників(додаток 2);

2.2 організувати проведення районного етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності «Учитель року – 2015».



  1. Керівникам навчальних закладів:

    1. Забезпечити системний підхід до організації методичної роботи, дбати про її результативність, координувати діяльність шкільних професійних об'єднань, диференціювати методичну роботу з педагогами на діагностичній основі;

    2. Забезпечити активну участь педагогів у навчальних закладів в загальнорайонних та обласних заходах;

    3. Використовувати атестацію, конкурси, огляди майстерності для стимулювання праці педагогів, розвитку їх творчої активності.

  2. Затвердити графік проведення адресної допомоги у навчальних закладах (додаток 3).

  3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на завідуючу районним методичним кабінетом Остапенко Н.О.



В. о. начальника відділу освіти Л.Г.Даценко

Додаток №1 до наказу

відділу освіти

Яготинської районної

державної адміністрації

12.09.2014 № 169 - н


Модель структури науково-методичної роботи в Яготинському районі у 2014/2015 н. р.


Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки облдержадміністрації Київської області, відділ освіти Яготинськоїрайдержадміністрації

Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів



oval 29oval 28
Науково-правова база, нормативно-настановча інформація

Нормативно-методична інформація
oval 32 autoshape 5 autoshape 31 autoshape 30 autoshape 26 autoshape 25 autoshape 24 autoshape 23 autoshape 22 autoshape 21 autoshape 20 autoshape 19 autoshape 18 autoshape 17 autoshape 16 autoshape 15 autoshape 14 autoshape 13 autoshape 12 autoshape 11 autoshape 10 autoshape 9 autoshape 8 autoshape 7 autoshape 6

autoshape 34


oval 35oval 36

autoshape 37


autoshape 38


autoshape 43autoshape 42autoshape 41autoshape 39autoshape 40

autoshape 47autoshape 46autoshape 45autoshape 44

autoshape 48

autoshape 49


autoshape 50autoshape 51


autoshape 52
autoshape 57autoshape 56autoshape 55autoshape 54autoshape 53


autoshape 58

Додаток №2 до наказу

відділу освіти

Яготинської районної

державної адміністрації

12.09.2014року №169-н


Склад керівників професійних об’єднань та районних методичних формувань і їх керівників
Склад науково-методичної ради районного методичного кабінету


п/п

П. І. П.

Обов’язки

Посада

1

Остапенко Н.О.

голова науково-методичної ради

завідуюча районним методичним кабінетом відділу освіти, старший учитель української мови та літератури

2

Пахар О.Ю.

секретар науково-методичної ради

методист районного методичного кабінету відділу освіти, старший учитель фізичної культури, практичний психолог



3

Мірошник С.І.

член науково-методичної ради

завідуюча кафедрою педагогіки та психології КОІПОПК, кандидат педагогічних наук (за згодою)

4

Бранець О. І.

голова РМО вчителів української мови та літератури

старший учитель української мови та літератури Яготинського навчально-виховного комплексу“Cпеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2”

5

Висоцька Н.І.

член науково-методичної ради

методист районного методичного кабінету, учитель –методист початкових класів

6

Волошина О.М.

член науково-методичної ради

заступник директора з науково-методичної роботи, учитель української мови та літератури, французької мови Яготинського навчально-виховного комплексу“Cпеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2”

7

Ганжа С.І.

член науково-методичної ради

методист районного методичного кабінету, старший учитель математики та фізики

8

Гетьман І.Г.

член науково-методичної ради

заступник директора,старший учитель математики Лемешівської загально освітньої школи І-ІІІ ступенів

9

Корнієнко О.М.

член науково-методичної ради

заступник директора, старший учитель історії та правознавстваКапустинського навчально-виховного комплексу

10

Логвин Н.В.

член науково-методичної ради

заступник директора,старший учитель української мови та літератури Черняхівського навчально-виховного комплексу

11

Миненок О.В.

член науково-методичної ради

методист районного методичного кабінету, керівник гуртків Яготинського будинку дитячої та юнацької творчості

12

Мрачик Н.А.

член науково-методичної ради

методист районного методичного кабінету,учитель спеціальної педагогіки, практичний психолог

13

Навальна О.В.

член науково-методичної ради

методист Яготинського Будинку дитячої та юнацької творчості,учитель світової літератури

14

Пономаренко Т.В.

член науково-методичної ради

заступник директора, учитель математикиЛозовоярівського навчально-виховного комплексу,

15

Пух І.Г.

член науково-методичної ради

методист дошкільного навчального закладу №4 «Пролісок»

16

Степанченко М.Т.

член науково-методичної ради

методист районного методичного кабінету,старший учитель історії та правознавства, менеджер освіти

17

Стовбчата Л. П.

член науково-методичної ради

учитель-методист іноземних мов Яготинського навчально-виховного комплексу“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2”

18

Трішина В. М.

член науково-методичної ради

завідуюча районною психолого-медико-педагогічною консультацією, старший вчитель –логопед, дефектолог

19

Ус С.І.

член науково-методичної ради

Голова районної організації профспілки працівників освіти

20

Черниш А. Г.

член науково-методичної ради

методист районного методичного кабінету, учитель біології Черняхівсько навчально-виховного комплексу

21

Юхта Ю.В.

член науково-методичної ради

заступник директора, учитель -методист математики Яготинського навчально-виховного комплексу“ Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

Склад керівників професійних методичних об’єднань



№ п/п

Професійне об’єднання

керівник

Категорія

Звання

Навчальний заклад

1

учителів української мови та літератури

Бранець О.І.

Вища

старший учитель

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2”

2

учителів світової літератури

Шипуліна В.В.

Вища

старший учитель

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школаІ-ІІІ ст. № 3”

3

учителів російської мови

Борисенко Л. В.

Вища

учитель вищої кваліфікаційної категорії

Супоївськийнавчально-виховний комплекс

4

учителів іноземної мови

Стовбчата Л.П.

Вища

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школаІ-ІІІ ст. № 2”

5

учителів хімії і природознавства .

Моцак О. С.

Вища

старший учитель

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

6

учителів біології та основ здоров’я

Бойко І. Г.

Вища

старший учитель

Двірківщинський навчально-виховний комплекс

7

учителів географії та основ економіки

Шевченко Л.М.

Вища

вчитель-методист

Яготинська загально освітня школа №1

8

учителів математики

Лисенко О.Є.

Вища

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

9

учителів фізики та астрономії

Задоя В.А.

Вища

старший учитель

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2”

10

учителів фізичної культури

Солодкий В.В.

Вища

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

11

шкільних психологів та соціальних педагогів

Яковець В.М.

Вища

психолог-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

12

учителів початкових класів.(1 клас)

Палагеча Н.І.

Вища

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2”

13

учителів початкових класів (2 клас)

Ковальчук Г.І.

Вища

старший учитель

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2”

14

учителів початкових класів(3 клас)

Мостова Т.М.

Вища

старший учитель

Засупоївський навчально-виховний комплекс

15

учителів початкових класів(4 клас)

Кошанська Л.О.

Вища

старший учитель

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

16

вихователів ДНЗ

Заморока Н.М.

Вища

вихователь-методист

Дошкільний навчальний заклад №5 «Берізка»

17

музичних керівників ДНЗ

Придибайло І.П.

Вища

муз. керівник

Дошкільний навчальний заклад №3 «Ромашка»

18

вчителів-логопедів ДНЗ і ЗНЗ

Мовчан О. Г.

Вища

учитель-логопед

Дошкільний навчальний заклад №1 «Зіронька»

19

учителів історії та правознавства

Білаш Л.М.

Вища

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2”

20

учителів трудового навчання

Білоус О.П.

Вища

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2”

21

учителів образотворчого мистецтва

Бойко І.В.

Вища

учитель вищої кваліфікаційної категорії

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

22

старших медичних сестер ДНЗ

Крамна Т.В.

Вища

медична сестра

Дошкільний навчальний заклад №3 «Ромашка»

23

шкільних бібліотекарів

Довгорук О.О.

Вища

завідуюча шкільною бібліотекою

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

24

учителів музики

Кошельник І.В.

Вища

учитель вищої кваліфікаційної категорії

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

25

учителів захисту Вітчизни.

Колесник Г.О.

Вища

учитель вищої кваліфікаційної категорії (полковник запасу)

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№ 3”

26

вихователів груп продовженого дня .

Рудь В.В.

Вища

учитель

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

27

завідуючих ДНЗ

Рибинська О.В.




завідуюча

Дошкільний навчальний заклад №5 «Берізка»

28

вчителів інформатики

Шевченко А.В.

Вища




Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2"

29

учителів художньої культури


Бойко І.В.

Вища

учитель вищої кваліфікаційної категорії

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”


Склад керівників районних шкіл ППД



п/п

Школа ППД

Керівник

Звання

Навчальний заклад

1

учителів початкових класів з “Формування_ навчальних умінь і навичок учнів шляхом удосконалення форм і методів сучасного уроку”.

Кожушко Л.О.

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2”

2

учителів початкових класів з “Формування всебічно розвиненої творчої особистості”.

Майсак Г.Г.

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

3

учителів початкових класів з “Формування інформаційних компетентностей”.


Радіонова Н. Г.

старший учитель

Яготинська загальноосвітня школа № 1

4

вихователів ДНЗ з “Художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку”.

Крамар В.І.

вихователь-методист

Супоївський навчально-виховний комплекс

5

учителів математики з “Організації роботи з обдарованими учнями”

Юхта Ю.В.

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

6

учителів англійської мови із “Використання інтенсивних методик при викладанні іноземної мови”.

Кудінова Т.М.

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

7

керівник школи ППД вчителів французької мови із “Організації роботи з обдарованими учнями на уроках іноземної мови”.

Яковець О.С.

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

8

керівник школи ППД вчителів фізичної культури із “Основ туризму”

Майсак О.О.

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

9

керівник ШППД вчителів біології “Організація роботи з обдарованими учнями на уроках біології ”

Бойко Н.В.

учитель-методист

Лемешівська Загальноосвітня школа

10

керівник школи ППД заступників директорів з виховної роботи із проблеми «Сучасні виховні системи й технології виховання».

Майсак М.О.

старший учитель

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2”

11

керівник школи ППД вчителів історії та правознавства із “Організації науково-дослідницької діяльності учнів”.

Черко Н.П.

старший учитель

Яготинська загальноосвітня школа №1

12

керівник школи ППП вчителів української мови із “Створення та використання диференційованих тестових завдань”.

Пєнкіна Л.П.

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2”

13

керівник школи ППД із “Розвитку творчих здібностей на уроках української мови та літератури”.

Хвіст Л.О.

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2”

14

керівник школи молодого вчителя

Курило С.Б.

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс“Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”



Склад керівників районних творчих груп



№ п/п

Районна творча група

Керівник

Посада,категорія,звання

Навчальний заклад,установа

1

Голів РМО з підготовки педагогів до роботи з обдарованими учнями

Степанченко М.Т.

Методист районного методичного кабінету,старший учитель

Районний методичний кабінет

2

вчителів початкових класів з упровадження науково-педагогічного проекту"Інтелект"

Лапада Н.П.

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс “Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

3

Вчителів початкових класів з упровадження психолого-педагогічного проекту“Розвивальне навчання”

Наказна Т.М.

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс “Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2”

4

Вчителів математики з “Особливостей викладання математики в умовах профільного навчання”

Гирич В.І.

старший учитель

Яготинський навчально-виховний комплекс “Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2”

5

вчителів фізкультури з

організації позакласної спортивно-оздоровчої роботи в школі



Солодкий В. В.

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс “Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

6

Вчителів початкових класів з реалізації науково-педагогічного проекту “Росток”

Сехно Н.М.

учитель-методист

Яготинський навчально-виховний комплекс “Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”

7

вихователів-методистів ДНЗ з упровадження Програми розвитку дітей старшого дошкільного віку “Впевнений старт”

Кривенко Т.В.

вихователь-методист

Дошкільний навчальний заклад №3 «Ромашка»

8

вихователів ДНЗ з організації життєдіяльності дітей в групах раннього віку

Ситікова Н.О.

вихователь-методист

Дошкільний навчальний заклад №2 «Дюймовочка»

9

вчителів біології з проектноїдіяльністі учнів на уроках біології

Стригун О. В.

старший учитель

Яготинська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 1

10

Вчителів початкових класів з проблеми впровадження проектних технологій у початковій школі

Мосьпан Л. П.

старший учитель

Яготинська загальноосвітня школа І-ІІІст.№1

11

Вчителів початкових класів з проблеми впровадження інтерактивних методів навчання в практиці роботи школи І ступеня

Майсак Я.М.

старший учитель

Яготинський навчально-виховний комплекс “Спеціалізована школа-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2”

12

вчителів історії та правознавства із проблеми використання інформаційних технологій при викладанні предметів суспільно-гуманіратарного циклу

Любенко Л. М.

старший учитель

Яготинський НВК “CШ-ЗОШ І-ІІІ ст. № 2”

13

вчителів фізики із проблеми оптимального використання можливостей фізичного експерименту

Троян Л.М.

старший учитель

Панфильський навчально-виховний комплекс

14

Вчителів-логопедів з проблеми «Корекція порушень усного та писемного мовлення на основі інноваційних технологій»

Рак С. Г.,

учитель-логопед вищої кваліфікаційної категорії

Яготинський НВК “CШ-ЗОШ І-ІІІ ст. № 3”

15

вчителів інклюзивної освіти з проблеми інноваційних форми та методів роботи в інклюзивній освіті

Кононенко В.М.

учитель вищої категорії

Яготинська загальноосвітня школа І-ІІІст. № 1

16

Вчителів початкових класів з проблеми розвитку продуктивного мислення

Висоцька Н.І.

учитель-методист,

методист РМК



Яготинський навчально-виховний конкурс “спеціалізована-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2”,

РМК


17

Шкільних психологів з проблеми психологічного супровіду обдарованих дітей

Яковець В.М.

психолог-методист

Яготинський НВК “спеціалізована-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3”


Склад

консультаційних пунктів


з/п

Назва консультаційних пунктів

Керівник

школа

Українська мова

1

Диференціація навчально-виховного процесу в умовах співробітництва вчителя і учня

Ріпа Н.Г.учитель вищої категорії, старший учитель

Яготинська

ЗОШ №1




2

Нестандартні форми та методи проведення уроків української мови і літератури

Твердохліб Н.І.учитель вищої категорії, старший вчитель

3

Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури


Бобир В.Г. - учитель вищої категорії

Яготинського НВК “CШ-ЗОШ І-ІІІ ст. № 2”

4

Підготовка учнів до ЗНО

Басанець Г.М.учитель вищої категорії, старший учитель

Яготинського НВК “CШ-ЗОШ І-ІІІ ст. № 3”


5

Вивчення літератури рідного краю на уроках української літератури

Вірич А.М.учитель вищої категорії , старший учитель

6

Організація туристичної роботи в школі

Майсак О.О. учитель вищої категорії , учитель-методист

7

Організація військово-патріотичного виховання шкільної молоді

Колесник Г.О. учитель вищої категорії , старший учитель

8

Сучасні методи підвищення орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів

Супрун В.М.учитель вищої категорії, старший учитель

Жоравська ЗОШ


9

Підготовка учнів до участі у мовно-літературних конкурсах

Пінчук В. Л.учитель вищої категорії , учитель-методист

Фарбованський НВК


Для вчителів світової літератури


10

Компаративістика на уроках світової літератури

Пархацька Т.М.учитель вищої категорії, старший вчитель

Яготинська ЗОШ №1


11

Робота з розвитку мовлення на уроках світової літератури

Панченко Л.Г.учитель вищої категорії , старший вчитель

12

Розвиток кваліфікованого читача на уроках світової літератури

Мовчан С.О.учитель вищої категорії, старший вчитель

Яготинського НВК “CШ-ЗОШ І-ІІІ ст. № 2”


13

Система роботи з розвитку мовлення на уроках світової літератури

Питель І.І.

учитель вищої категорії, старший вчитель



Яготинського НВК “CШ-ЗОШ І-ІІІ ст. № 3”


14

Ігрові методики навчання учнів літератури

Завертайло Л. П. учитель вищої категорії , старший вчитель

15

Підготовка учнів до творчих конкурсів

Пінчук В.Л. учитель вищої категорії , старший вчитель

Фарбованський НВК


Для вихователів ДНЗ


16

Організація логопедичної роботи в дошкільному навчальному закладі

Мовчан О.Г. учитель вищої категорії , учитель-логопед

ДНЗ №1 «Зіронька»


17

Організація роботи щодо взаємодії дошкільного навчального закладу з родиною

Гаврущенко Л. С. вихователь вищої кваліфікаційної категорії

18

Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва

Ситікова Н.О. вихователь вищої категорії, вихователь-методист

ДНЗ №2 «Дюймовочка»


19

Розвиток співочих здібностей у дітей дошкільного віку

Придибайло І.П. муз.керівниквищоїкваліфікаційної категорії

ДНЗ №3 «Ромашка»


20

Мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку

Цюнько І.А. вихователь вищої кваліфікаційної категорії

21

Екологічний розвиток дітей дошкільного віку

Кривенко Т.В. вихователь вищої категорії, вихователь-методист

22

Розвиток творчого мислення дітей старшого дошкільного вік

Добровольська Г. П. вихователь вищої категорії, вихователь-методист

ДНЗ №4 «Пролісок»




23

Формування правильної поведінки дітей дошкільного віку на вулиці

Заморока Н.М. вихователь вищої категорії, вихователь-методист

ДНЗ №5 «Берізка»

Для вчителів початкових класів




24

Екологічне виховання учнів шляхом проектної діяльності

Мосьпан Л.П. , учитель вищої категорії , старший учитель

Яготинська ЗОШ І-ІІІст. №1


25

Створеня бази навчального кабінету як умови ефективного розвитку учня початкових класів


Перетятько Н. М. учитель вищої категорії , старший учитель

26

Розвиток пізнавальної активності на уроках читання через дидактичну гру

Барабаш В.Л.учитель вищої категорії, старший учитель

Яготинського НВК “CШ-ЗОШ І-ІІІ ст. № 2”


27

Словникова робота як засіб підвищення грамотності учнів

Даниленко Л.В.

учитель вищої категорії, старший учитель



28

Розвиток пізнавальних інтересів учнів початкових класів

Гопкало Т. П.учитель вищої категорії , старший учитель

Панфильський НВК


Для вчителів іноземних мов


29

Проектні технології на уроках англійської мови

Бондарєва Г.Я.учитель вищої категорії, старший учитель

Яготинська ЗОШ №1


30

Проведення нестандартних уроків як засіб інтенсифікації у навчанні іноземної мови

Грабовська В.І.учитель вищої категорії, старший учитель

Яготинська СЗОШ №3


31

Активізація мовленнєвої діяльності учнів на уроках англійської мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій

Денисенко Т. І.учитель вищої категорії , старший учитель

Для вчителів природничого циклу


32

Краєзнавчий матеріал на уроках географії

Шевченко Л.М.учитель вищої категорії , учитель-методист

Яготинська ЗОШ №1


33

Екологічні задачі, ігри та вікторини

Тяпкова Г.П.учитель вищої категорії,старший учитель

Яготинський НВК “CШ-ЗОШ І-ІІІ ст. № 2”


34

Формування критичного мислення учнів на уроках географії

Кривоколиско В. І.учитель вищої категорії , вчитель-методист

35

Підготовка учнів до участі в природничих конкурсах

Кругляк Н. М.учитель вищої категорії , старший учитель

36

Підготовка учнів до розв’язування географічних задач

Година Р. І.учитель вищої категорії, старший учитель

37

Розвиток творчих здібностей учнів на уроках хімії

Маршевська В.М.учитель вищої категорії, старший учитель

38

Підбір довідкових матеріалів для практичних робіт з екології

Цимбаленко Л. М.учитель вищої категорії, старший учитель

Яготинський НВК “CШ-ЗОШ І-ІІІ ст. № 3”


39

Залучення учнів до проектної діяльності

Чесніша Л. О.учитель вищої категорії, старший учитель

40

Використання ІКТ на уроках біології

Салобута Т. В.учитель вищої категорії, старший учитель

41

Підготовка учнів до олімпіади з хімії

Терещенко В. М.учитель вищої категорії, старший учитель

42

Первинна профілактика поширення ВІЛ-інфекції серед молоді, через проведення освітньої та роз'яснювальної роботи із залученням засобів масової інформації та мережі Інтернет

Моцак О.С. учитель вищої категорії, старший учитель

43

Активізація пізнавальної діяльності учнів як основа розвитку їх інтересу до змісту шкільної географічної освіти

Кононенко І.О.учитель вищої категорії , старший учитель

Жоравська ЗОШ


44

Тренінгові заняття на уроках основ здоров'я

Поліщук Л. Г.учитель вищої категорії , старший учитель

Засупоївський НВК


Для вчителів трудового навчання



45

Використання національних традицій на уроках обслуговуючої праці

Федько Л.М. вчитель вищої категорії, старший вчитель

Панфильський НВК


46

Формування знань, умінь і навичок учнів під час ручної і механізованої обробки деревини

Рябуха А.М. вчитель вищої кваліфікаційної категорії

Жоравська ЗОШ


Для вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін


47

Застосування опорних схем у навчанні історії

Нестерко В.І., вчитель вищої категорії , старший вчитель

Яготинського НВК “CШ-ЗОШ І-ІІІ ст. № 3”


48

Використання нормативно-правових документів на уроках правознавства

Гришко В.М., вчитель вищої категорії , старший вчитель

49

Використання засобів музейної педагогіки

Білокур В. М. вчитель вищої категорії ,старший вчитель

Ничипорівський НВК


Для практичних психологів загальноосвітніх навчальних закладів


50

Розвиток творчої особистості в умовах загальноосвітньої школи

Яковець В.М., психолог-методист

Яготинського НВК “CШ-ЗОШ І-ІІІ ст. № 3”



:

Завідуюча РМК Н.О. Остапенко



відділу освіти Яготинської районної державної адміністрації 2.09.2014 року №169


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка