Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»



Сторінка1/4
Дата конвертації21.02.2016
Розмір0.5 Mb.
  1   2   3   4
Виховна робота

У 2014-2015 навчальному році виховна діяльність була спрямована на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державних національних програм, проблеми виховної роботи школи «Формування особистості учня – свідомого громадянина-патріота, соціально компетентного в нових умовах життя». Виходячи із можливостей школи виховний процес був спрямований на виконання наступних завдань:

- формування правової культури, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів, правової свідомості;

- формування в учнів високої патріотичної свідомості, почуття любові до рідної країни, що здійснюється в першу ергу через сім`ю, безпосереднім соціальним оточенням через передавання певних культурних традицій, звичаїв, обрядів, вірувань;

- створення сприятливих умов для співробітництва вчителів, учнів та їх батьків, як необхідної умови запобігання відхилень у поведінці учнів.

- створення умов для розвитку інноваційної особистості та творчої самореалізації кожного учня;

- формування позитивних загальнолюдських цінностей.

Для реалізації цих завдань у школі був розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани заходів: педагога організатора та класних керівників, план роботи ШП, соціального педагога, практичного психолога, а також розроблено заходи і програми, які охоплюють всі напрями виховання: патріотичне, правове, превентивне, екологічне, естетичне, трудове. Учнівські колективи 1-4 класів працюють за програмою виховної роботи «Дивосвіт», учнівські об’єднання 5-11 класів працювали за напрямками діяльності програми виховної роботи «Патріот».

Весь 2014-2015 року у шкільному плані розбито на окремі місячники та тематичні тижні, що дає змогу конкретизувати види і форми виховної діяльності з учнями, більш цілеспрямовано організовувати роботу з ними. З метою системного підходу та вдосконалення виховного процесу було розроблено та запроваджено єдину форму планів виховної роботи класних керівників.

Також на початку навчального року було створено банк даних дітей, які потребують соціального захисту, опіки, складено соціальні паспорти класів, школи, вивчено стан охоплення учнів у гуртках, секціях у позаурочний час, проведено роботу по залученню учнів до них. Протягом року виявлено і проведено роботу з учнями, схильними до бродяжництва, та які мають девіантну поведінку. З ними проводилась психолого-педагогічна корекційна робота. Ефективність даної роботи підтверджує факт відсутності дітей, що перебувають на обліку у кримінальній міліції.

Протягом року учні школи брали участь у загальноміських та районних заходах:


  • у загальноміських заходах в рамках акції «Пам’ять», присвячених Дню визволення міста, району, області, Дню українського козацтва, Дню вулиці Л. Українки, відкриття музею, Пам’яті учасникам ліквідації на ЧАЕС;

  • у міських заходах до днів пам’яті жертв Голодомору;

- у міській акції «Милосердя» до дня інвалідів;

- у районних спортивних змаганнях та спартакіадах з футболу, баскетболу, волейболу;

- у міських трудових акціях по благоустрою території школи, вулиць 50 річчя Жовтня та Дзержинського.

У школі були проведені традиційні загальношкільні виховні заходи: свято «Першого дзвоника», «Посвята в першокласники», Всеукраїнський олімпійський урок «Олімпійці серед нас» та Малі Олімпійські ігри, святкові концерти «З любов’ю до вчителя», виставки оберегів, конкурс «Українська паляниця»(брали участь у районному конкурсі), брали участь у міських заходах до Дня Незалежності України, Дня міста та Дні пам’яті та примирення, у Міжнародному конкурсі ім.. І.Коваленка, проводили виховні заходи «Минуле стукає у наші серця» (пам’яті жертв Голодомору), новорічні ранки за участю вчителів початкової ланки для учнів 1-4 класів та лідерів школи для 5-11 класів, виховні заходи до Дня писемності, до Дня рідної мови та Шевченківських днів, виховний захід до Дня бібліотеки “Книга – наш вірний друг”, виставка –конкурс «Еко-ялинка» (брали участь у районному конкурсі).

Багато уваги було приділено патріотичному вихованню учнів

Заходи з патріотичного виховання, які відбулися в школі у 2014-15р .


  1. Кожний день навчального процесу розпочинається з Державного Гімну України.

  2. Класними керівниками і класоводами вдосконалюється робота по напрямкам діяльності згідно з програмою виховної роботи школи «Патріот».

  3. Адміністрація школи та лідери учнівського самоврядування плідно співпрацюють з міською радою, соціально-реабілітаційним центром, радою ветеранів ВВв та Г/О «Самооборона».

  4. Проводиться психологічна робота з учнями, які приїхали з зони АТО, та дітьми, чиї батьки беруть участь у бойових діях на Сході країни.

  5. На базі школи проходили заняття Г/О «Самоборона » по наданню першої медичної допомоги в умовах бойових дій (куратор – батько нашого учня Порохницький А.В.), які відвідували учні 10-11-х класів.

  6. Учнями старших класів у вересні-жовтні виготовлявся перев’язувальний матеріал для зони АТО, виготовлялися і розповсюджувалися брошури «Медична допомога в умовах бойових дій»

  7. Було проведено чимало благодійних акцій по збору коштів, речей, продуктів для бійців , що захищають нашу державу:

- акція, яка відбулася 1 вересня по збору коштів для бійців АТО,

- ярмарки-продажі виробів декоративно-ужиткового мистецтва та кулінарних виробів до Дня збройних сил України (на Покрову та після Паски), до яких були залучені не тільки діти, а і батьки, кошти з якого пішли на допомогу сім’ям наших учнів, чиї батьки воюють у зоні АТО;

- акції до Дня Святого Миколая - «Миколайчик для бійця ( збір продуктів харчування, теплих речей, предметів гігієни, оберегів, малюнків, листів), які були відправлені у м. Щастя, благодійна акція «Допомога воїну » у лютому місяці – до Дня Св. Валентина, та до Великодня, де вчителі, діти і батьки зібрали продукти харчування, теплі речі, предмети особистої гігієни, листи, малюнки, обереги та передали бійцям 11 батальйону «Київська Русь».

8. Учнями початкових і старших класів було виготовлено багато оберегів (ляльок-мотанок, янголяток, ладанок, іграшок на ялинку, браслетів та інших речей ). Учні малюють листівки, пишуть листи і вірші на підтримку бійців , які служать в зоні АТО. Вірш Ані Тарасенко «Повертайтеся живими» був відправлений у різні батальйони на підтримку бійців.

9. Учні та вчителі школи брали участь у міських заходах: Дні Прапора, легкоатлетичному пробігу «За мир та єдність», де вибороли 2 призових місця, благодійному ярмарку-продажу виробів декоративно-ужиткового мистецтва, 1107 грн. були передані на нужди 23 бригади боярчан-захисників.

10. Проводились зустрічі учнів з бійцями батальйону «Айдар», учасниками бойових дій у Афганістані, ветеранами ВВв.

11. Були проведені урочисті лінійки до Дня збройних сил України та до Дня гідності і свободи, загальношкільні виховні заходи до Дня захисника України, до Дня пам`яті Небесної Сотні.

12. Провели усні журнали присвячені вшануванню жертв Голодомору 33-го, до Дня Соборності України.

13. Проводилися уроки мужності до Дня пам`яті героїв Крут та пам`яті Небесної сотні.

14. За традицією школи до свята Рідної мови і в Шевченківський тиждень проводиться день вишиванки та шкільний поетично - вокальний конкурс, де брали участь батьки і діти.

15. У грудні, березні, квітні кожного року проходять виставки дитячих робіт та робіт сімейної творчості з декоративно-ужиткового мистецтва та народних ремесел, де учні школи вибороли призові місця.___________

16. На військовому гуртку «Підготовка юнаків до служби у збройних силах України» (керівник Каленяка В.П.) юнаки і дівчата вчаться військовій дисципліні, тактичній та фізичній підготовці, знайомляться зі стрілецькою зброєю та поводженням з нею.

17. До Дня пам’яті та примирення та 70 річниці Перемоги над нацизмом у Європі було проведено ряд заходів: участь у заходах міста, усні журнали, перегляд документальних фільмів, виготовлення маків-символів, виставка малюнків, проведення урочистої лінійки та виховного заходу «Театралізовані хронічки війни – « Ніколи знову…».

18. Провели загальношкільні батьківські збори та районний семінар-практикум для голів БК шкіл «Роль педагогів та батьківської громадськості у національно-патріотичному вихованні дітей» (квітень, травень 2015р.)

З метою запобігання травматизму та підтримання порядку на перервах протягом І семестру організовано чергування по школі учнів старших класів та вчителів.

Для збереження та зміцнення здоров’я дітей в школі проходили тижні безпеки життєдіяльності (у вересні, жовтні та березні), Олімпійський тиждень (з 8 по 12 вересня 2014р). Протягом року було проведено ряд заходів по навчанню учнів та батьків згідно рекомендацій щодо підготовки населення до дій в умовах загрози або вчинення терористичних актів: оформлений куточок з питань ЦЗ, проведені інструктажі та навчання працівників школи та учнів з ЦЗ, проводились щомісячно тематичні заняття з ЦО, включаючи евакуацію, проведено День ЦО (травень), роздані для ознайомлення класоводам пам’ятки поведінки з вибухонебезпечними речовинами, переглянуто навчальні фільми з ЦЗ.

Формування правової культури, прищеплення учням поваги до прав і свобод людини, забезпечення знання й виконання учнями Законів України забезпечувався проведенням в грудні 2014 року місячника правових знань та у лютому – тижня правових знань, де учні 10-х класів представили творчі проекти по праву та провели заняття правової пропаганди “Бережи мене, мій законе”, під час місячника у грудні було проведено: Тиждень правознавства , класні години, усні журнали, “круглі столи” з морально-правової тематики, конкурс малюнків “Права людини очима дітей”, конкурс малюнків “Скажи СНІДу – “НІ!”, випущено валеолистівку “Молодь за здоровий спосіб життя”, проведено зустріч з представниками РЦСССДМ та кримінальної міліції в справах неповнолітніх, виховні години.

Формування екологічної культури, почуття відповідальності за національне багатство, основу життя на Землі розвивався в учнів школи протягом місячника ”Земля – наш спільний дім” який проводився у квітні 2015 року.

Формування інтересу до природи, знань про природу, моральних та естетичних почуттів до неї, позитивної діяльності і поводження в природі відбувалося через: виховні години, тематичні уроки, усні журнали, круглі столи, години класного керівника.

Учні 7-х класів активно працювали протягом року на заняттях факультативу з екології – керівник Малишева Т.В. Їх роботи зайняли призові місця у районних конкурсах «Еко-ялинка», «До кожного свята своя посвята», у учнівському проекті «Земля наш спільний дім», крім того брали участь у акціях «Збережи ялинку». «Зимові плоди». «Нагодуй пташку», «Первоцвіти».

Колектив школи виховує школярів у дусі пізнання, збереження і розвитку національних традицій, які плекають інтелектуально розвинену, духовно багату, цілісну особистість, формує в учнів національну свідомість, історичну пам’ять. Щомісяця в школі проводяться заходи : у вересні - Оберегового тижня, у жовтні – тижня українського козацтва, у листопаді – писемності та мови, у грудні – благодійності, січні – обрядовості, лютому – української культури, березень – Шевченківський, квітень – духовності, травень – пам’яті.

З метою формування навичок здорового способу життя, профілактики шкідливих звичок, розширення знань учнів щодо збереження здоров’я впродовж останніх років так і 2014-15 н.р. Психологом Сумцовою С.Є. у школі впроваджується інноваційна програма ,,Сприяння просвітницькій роботі ,,Рівний-рівному,, серед молоді України щодо здорового способу життя.

Також з метою просвітницької роботи серед учнів школи психолог проводила години спілкування на теми: «Колектив і особистість», «Дороги, які ми обираємо», «Профілактика суїцидальної поведінки», «Вплив мультфільмів на дитячу свідомість», «Комп’ютер, друг чи ворог», «Добрим бути просто чи не просто».

В рамках всеобучу з питань правового виховання було залучено дітей, батьків, педагогів до правової культури. Так, проведено: для учнів 7-8 класів години спілкування «Мої права та обов’язки», «Конвенція ООН про права дитини», «Права свої знай – обов’язки не забувай», для учнів 10-11 класів проведено анкетування на визначення рівня громадянської активності.

З метою профілактики насильства серед учнівської молоді та на виконання Державної програми щодо подолання дитячої безпритульності і бездоглядності психологом було підготовлено та проведено анкетування «Сім’я », «Школа, в якій я навчаюсь: за і проти», корекційні заняття на тему: «Насильство. Як вміти себе захистити». Проведено семінар для класних керівників 7-8 класів на тему: «Робота класних керівників з важковиховуваними учнями», «Єдиний організм: створення і розвиток колективу класу», тренінгові заняття з вчителями «Подолання наслідків гострих стресових ситуацій» .

Для вивчення професійних нахилів протягом року було проведено тестування учнів 9-11 класів ( «ДДО»,Голланда), годину спілкування на тему «Вибір професій», тренінг для учнів 9-11 класів на тему «Ярмарок професій». Надавалась допомога у професійному самовизначенні шляхом індивідуальних бесід зі старшокласниками з проблем професійного вибору. Проводились зустрічі з викладачами ВНЗ.

В січні 2015 р. було підготовлено та проведено засідання шкільної ради на тему: «Спілкування батьків та дітей – основа родинного виховання», на якій обговорювалися питання співпраці педагогів, батьків та вчителів. На засіданні виступили заступник директора з ВР Юрчук О.В., практичний психолог Сумцова С.Є., до участі в обговоренні були запрошені інспектор у справах неповнолітніх Боярської міської ради. Усім вчителям, батькам та учням школи були роздані буклети з методичними рекомендаціями.

За запитом адміністрації школи для батьків, учнів та вчителів школи в січні 2015 року, було проведено засідання шкільної ради на тему: «Реальність проти віртуальності. Психологічні та медичні аспекти негативного впливу комп’ютерної залежності на особистість учня».

Постійно за порадами, індивідуальними консультаціями до психолога школи звертаються учні, батьки, вчителі.

Найчастіші причини звернень: непорозуміння дітей з батьками, проблеми у спілкуванні з однолітками, конфліктні ситуації: учень-учень, вчитель-учень, батьки-діти, підліткові проблеми, адаптація школярів.

Світлана Євгеніївна виступила на батьківських зборах на теми: «Проблема адаптації першокласників у школі», «Причини та наслідки агресивної поведінки у дітей», «Покарання і заохочення в родині», «Труднощі адаптації дитини до навчання в 5 класі», «Спілкування батьків з підлітком», «Індивідуальні особливості дитини», «Казкатерапія», «Подолання гострих стресових ситуацій».

Для участі у засіданні педагогічної ради школи у січні 2015 року на тему: «Психологічний клімат на уроках» було проведено анонімне анкетування учнів на тему: «Вчитель очима учнів. Я і школа» та виступ на дану тему.

З метою вивчення психологічного мікроклімату класних колективів проводилися анкетування учнів на теми: «Анкета для виявлення стосунків у колективі» , «Життя та клімат у колективі».

Завдяки вжитим адміністрацією школи та класними керівниками заходам протягом відповідного періоду учнями школи не скоєно протиправних вчинків. Цьому сприяла систематична профілактична та роз’яснювальна робота серед учнів та батьків школи, постійна увага до відвідування учнями навчального закладу, зайнятість дітей в позаурочний час.

Протягом 2014-15 навчального року проведено 5 засідань штабу з питань профілактики правопорушень, злочинності, бездоглядності серед учнівської молоді і попередження насильства в сім'ї, на яких обговорені проблеми жорстокості в учнівському середовищі, профілактики правопорушень та зняття учнів з внутрішнього шкільного обліку та зарахування до в/ш обліку, у березні були зняті з внутрішнього шкільного обліку Трубач Аліна та Фурманець Дар’я -8-Б кл., у жовтні 2014 року – Левчук Микола 9-Б кл., поставлений на облік Руденко Роман 5-В кл. Сформовано банк даних учнів схильних до правопорушень, дітей, які потребують додаткової педагогічної уваги та сімей, які опинилися в складних життєвих умовах. На засіданнях штабу постійно уточнюються дані щодо кількості учнів, схильних до правопорушень, які знаходяться на внутрішкільному обліку.

Позитивним результатам сприяли інформаційно-просвітницькі і профілактичні заходи проведені на батьківських зборах, під час Місячника правових знань, Всеукраїнського тижня права, зустрічі з представниками відділу кримінальної міліції, управління юстиції, служби у справах дітей, центру соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді, лекторами громадських організацій.

З метою формування в учнівської молоді художньо – естетичної освіченості та вихованості особистості, виховання естетичних поглядів, смаків, які ґрунтуються на народній естетиці та на кращих   надбаннях цивілізації проводили роботу над виробленням умінь в учнів власноручно  примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчуття й відтворення  прекрасного в повсякденному житті  через такі заходи: виставки оберегів, робіт з декоративно-ужиткового мистецтва, малюнків – активна участь учнів 1-4 класів, поетичні та пісенні конкурси, концерти , присвячені Дню вчителя, Міжнародному жіночому дню – лідери школи (5-11кл.) , обрядовим дійствам - «Щедрий вечір» (учнями 6-х класів), «Бал казок» - учні 5-6 кл., проведення майстер-класів з різних технік декоративно-ужиткового мистецтва і відповідно , потім виставки робіт.

Протягом навчального року піднялась профорієнтаційна робота: були укладені адміністративні угоди про співпрацю школи з боярським екологічним коледжем, університетом «КРОК» та Державним університетом телекомунікацій, оформлені куточки профорієнтації в класах та бібліотеці; відбулися екскурсії учнів на підприємства «Рошен», «Вентс», фабрику ялинкових іграшок, швейну фабрику, у медичні заклади, дитячий парк професій відвідали учні 2-6 класів; проводились анкетування випускників 9,11 класів щодо професійних інтересів та намірів. Психологом школи велись психологічні спостереження за учнями щодо визначення їх професійних нахилів, проводились профорієнтаційні бесіди на уроках права, основи здоров’я, захист вітчизни, технології та економіки, тощо. У рамках місячника профорієнтації (лютий 2015р.) проходили: дні відкритих дверей та презентації професій Боярського НВК для учнів 9-х класів, виставка малюнків та фото колажів «Людина і світ професій» та «Професія, яку я обираю», брейн-ринг «Правові орієнтири» - 9-10 кл., презентації проектів на тему «моя майбутня професія» (учнями 9-х кл.).

В школі працювала мережа гуртків: художня і танцювальна студія від районної школи мистецтв, гурток «Майстер» - від ЦТДЮ «Оберіг», спортивна секція Теакван –До, студія сучасного танку – від міської школи танців, спортивна секція під кер. Луцької С.В., військовий гурток – Каленяк В.П., музичні студії під кер. Холод Т.В. та Луцішеної Н.В., гуртки декоративно-ужиткового мистецтва – «Декупажинка» - кер. Бузян С.А. і «Майстриня» - Ткаченко Л.В. Гуртки і платні, і бюджетні , тому діти могли вибрати , деякі ходили на декілька гуртків. По даним, які були подані класоводами гуртковою роботою було охвачено 65 % учнів школи, крім того багато учнів відвідують заняття з різних предметів.

Також до гурткової роботи були залучені учні девіантної поведінки, учні що стоять на внутрішкільному обліку та учні із сімей, що тимчасово потрапили у складні життєві обставини.

З метою запобігання травматизму та підтримання порядку на перервах протягом навчального року організовується чергування по школі учнів старших класів та вчителів. Але цей напрямок роботи ще потребує корекції і сумісних зусиль щодо покращення, а саме:


  • класним керівникам потрібно постійно контролювати своїх учнів під час чергування по школі, не перекладати свою відповідальність на інших вчителів;

  • класоводам 1-4 класів та вчителям-предметникам відповідально ставитись до обов’язків «Чергового вчителя» згідно «Графіку чергування вчителів по школі»;

  • класним керівникам привчати учнів до культурної поведінки у школі, виховувати повагу до чергового учня та вчителя.

З метою демократизації управління школою 10 років назад було створено орган учнівського шкільного самоврядування – Шкільний парламент. Робота учнів у комісіях має сприяти виховання почуття господаря школи, класу, вміння працювати на принципах рівності, чесності, справедливості.

Але, роботу учнівського самоврядування у цьому році вдалось не в повному обсязі. Шкільний парламент, президент школи Лук’янчук Анна брала участь у громадському, культурно-масовому житті та суспільно-корисній роботі, але не була авторитетом для лідерів ШП. «Прес – центр» не налагодив випуск шкільної газети, де б широко висвітлювалось шкільне життя учнів і питання учнівського самоврядування. Однією з причин незадовільної роботи учнівського самоврядування є те, що не працювало самоврядування у класах .

В школі вівся чіткий контроль за відвідуванням та дисципліною учнів. Журнал відвідування заповнювався відповідальними класними керівниками вчасно - це Данилюк Н.Й., Гудзь Т.С., Погребною Т.В.,, Гирею Л.Б., Якимчук Н.В. Решта - треба було нагадувати вчасно заповнити. В цьму році була проблема з учнями, що мали пропуски уроків без поважних причин: Заброди Олександри і Юлії (8-А, 5-Б), Курамшин Даніїл – 7-А, Трубач Аліна – 8-Б, Лупіч Дмитро – 11-А, що привело до переводу у вечірню школу.

Хочу відмітити, що особливою увагою оточені діти були з неблагонадійних сімей та діти сімей переселенців, які опинилися в складних життєвих обставинах, як з боку класоводів, так з боку соціального педагога. Продовжує тісно співпрацювати школа із службами міською соціальною, службою сім’ї та молоді райдержадміністрації. Слід відзначити роботу класоводів та соціального педагога Сумцову С.Є.







Вересень - серпень




Громадянське, патріотич та морально-правове вихован

Охорона та захист здоров΄я учнів Спортивно-туристична робота

Організ учнівського самовр

Робота пед.-орг.

Профорієнт робота

Трудова діяльність учнів.

Екологічне виховання

Соціальні досліджен в школі.

Контрольно-аналітичн діяльність

Масові заходи та організація відпочинку учнів

Художньо-естетичне виховання

Робота з класними керівниками

Взаємодія школи з батьками та громадськістю




І

ІІ

ІІІ

ІV

V



VІІ

VІІІ

ІІІ - ІV ТИЖДЕНЬ СЕРПНЯ

1.Підготовка національної символіки до урочистої лінійки, присвяченої початку навчального року.

2.Запрошення ветеранів педагогічної праці, представників відділу освіти, райдержадміністраціїна святкову лінійку, присвячений Дню Знань.




1. Складання плану проведення спортивно-оздоровчих заходів.



1.Виготовлення вітальної стінної газети «Здрастуй, школо!»


1.Походи, навчальні екскурсії (1-11 кл) за планами кл.кер.

2. Відвідування районного центру еколого-натуралістичної творчості ( День відкритих дверей.)

3.Загальношкілний суботник по прибиранню території школи.


1.Аналіз стану працевлаштування учнів 9,11 класів.

2.Аналіз інформації про контингент батьків.

3.Коригування плану виховної роботи школи на 2015-2016р


1.Участь у святковому концерті, присвяченого Дню Незалежності України.

2.Підготовка до святкової лінійки, присвяченої Дню знань та посвяти в першокласники.



1. Поради класним керівникам щодо планування виховної роботи.

2. Проведення методичного обєднання.



1. Відвідування сімей соціального ризику з метою перевірки підготовки дітей до школи. Проведення роботи щодо обов΄язкового залучення дітей до школи, у гуртки, секції, дитячу організацію.

2. Аналіз інформації про контингент батьків.



І ТИЖДЕНЬ ВЕРЕСНЯ

1. Проведення першого уроку

1. Місячник здоров΄я «Дитина йде до школи»

2. Підготовка та проведення Олімпійського тижня в школі.

3. Проведення тижня безпеки життєдіяльності


1.Підготовка До Виборчих Зборів шкільного парламенту та клас. самоврядування

(2-11).


1. Організація чергування у навчальному закладі.

1.Внесення змін в соціальний паспорт школи.

2.Підготовка наказу «Про заходи щодо профілактики бездоглядності та правопорушень».



1.Урочиста лінійка, присвячена початку навчального року та Дню Знань.


1.Інструктажі по ТБ

2.Складання графіка чергування учнів та вчителів по школі.



1.Організація гарячого харчування учнів. Забезпечення дітей з прийомних та малозабезпечених сімей безкоштовним гарячим харчуванням.

2. Проведення засідання БК та загальношкільної батьківської конференції.



ІІ ТИЖДЕНЬ ВЕРЕСНЯ

Перегляд фільму, присвяченого дню українського кіно. (7-11 класи)

Перегляд українських мультфільмів, присвячених Дню українського кіно. (1-6 класи)

Проведення конкурсу фото «Неосяжна моя Україно!»


1.Бесіди з учнями «Дії в разі загрози терористичного акту» (1-11л)

2.Організація спортивно-гурткової роботи в школі.

3. Відвідування днів відкритих дверей у ЦТ

4. Складання розкладу роботи гуртків, секцій




1.Виборчі збори по загонам. (2-11кл)

2. Оголошення конкурсу «Клас року» на 2014-2015 н.р.

3. Проведення загальношкільного Дня спорту, туризму, здоров΄я.





Підведення підсумків профілактичного медогляду учнів.

1. Конкурс на кращий лист українською мовою, присвяченого Міжнародному дню писемності


Узгодження та затвердження планів виховної роботи класних керівників на І семестр.

2.Складання плану проведення відкритих виховних заходів кл.кер.




1.Організація збору членських внесків за 2014-2015 н.р.

2. Залучення батьків до проведення спортивно-туристичних походів та екскурсій

«Неосяжна моя Україно!»


ІІІ ТИЖДЕНЬ

  1. Участь у заходах до Дня міста.

  2. Шкільна фото виставка «Моє місто»

Підготовка до районного зльоту юних туристів

1.Виборчі збори в учнівській раді.

2.Надання допомоги органам учнівського самоврядування у плануванні організації роботи.



1. Участь юннатів у районному зльоті з нагоди 90-річчя юннатівського руху.

1. Перевірка планів факультативів, гуртків.

2. Робота бібліотеки.









1. Складання інформацій про відвідування дітей, які опинились у складних життєвих обставинах за ІІІ квартал.


І V ТИЖДЕНЬ

1. Проведення заходів до Дня пам’яті жертв Бабиного яру.




1.Підготовка до проведення Дня учнівського самоврядування.

2.Засідання ШП(Підведення підсумків за вересень).

3.Виготовлення туристично-краєзнавчої газети 7 кл.


Закріплення за класами земельних ділянок, території школи, шкільного подвір΄я для прибирання.

1.Проведення загального рейтингу класних колективів за місяць.

2.Виконання інструкції з обліку дітей і підлітків шк.віку в частині своєчасного здійснення обліку у повному обсязі (прот.року.)




1.Підготовка до Дня працівників освіти.



1.Підготовка відомостей про дітей, схильних до правопорушень, дітей з багатодітних та малозабезп. сімей.



  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка