Закріплення знань про перевірку ненаголошеного голосного за допомогою зміни слова або методом добору споріднених слів



Скачати 38.12 Kb.
Дата конвертації07.03.2016
Розмір38.12 Kb.
Вчитель початкових класів

Одеської СШ № 86 Коритова Г.В.

ТЕМА УРОКУ: Закріплення знань про перевірку ненаголошеного голосного за допомогою зміни слова або методом добору споріднених слів.
МЕТА УРОКУ:
1.Закріплювати уміння перевіряти ненаголошений голосний за допомогою зміни слова або методом добору споріднених слів.

2.Розвивати зв’язне мовлення учнів.

3.Виховувати любов до природи і дбайливе ставлення до птахів.
ОБЛАДНАННЯ:
1.Схеми - таблиці, дидактичні картки.

2.Малюнки птахів.

3.Музичний запис із співом птахів.

4.Підручник.



  1. Каліграфічна хвилинка

гір жі иж чж жай лел аст ів

- Використовуючи дані буквосполучення, складіть слова, від яких «Віяло» б весною

(Стрижі, чижі, жайворонки, лелеки, ластівки.)


  1. Гра «Листоноша» - Саморобна листівка (як у вправі 135)

1. Зчитування тексту листівки перед класом.
Любі друзі! А ви готуєтесь до зустрічі птахів? Запрошуємо вас взяти участь у підготовці до зустрічі перелітних птахів. Юннати школи

2.Словникова робота з каліграфічною хвилинкою:

юннат, юнак натураліст

3.Бесіда - діалог про підготовку до зустрічі птахів.

4.Складання речень на задану тему. Запис одного з них у зошит. Визначити головні та другорядні члени речення.

Весною повертаються перелітні птахи.



  1. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Колективне коментоване виконання завдання : визначити частину мови.

стр...жі -

ч...жі-


в...сна -

Висновок : щоб дізнатись, яку букву (є чи и) слід писати в ненаголошеному складі, треба змінити форму слова (один - багато), коли ненаголошений склад стає наголошеним.

2. Колективне коментоване виконання завдання

(прикметник) (іменник) (дієслово) (іменник)

кр...латий - в., .норіє -

ст...пові - бл...щали -

в...шневі- з...мують -

(дієслово) (прикметник)

с...ніла -

т.. .мніють –


Висновок: щоб дізнатись, яку букву треба писати (є чи и) в ненаголошеному складі необхідно підібрати спільнокореневе слово так щоб ненаголошений склад став наголошеним.

3. Самостійна робота. Перевірка колективна

плита - рибалити -

степи - димар -

4. Усно підібрати 2 спільнокореневих слова визначити корінь

іменник прикметник



з л ніє - ,

Фізкультурна хвилинка

5. Вибіркове списування (за вправою 136)
а) читання тексту вправи і з'ясування , які почуття вона викликає в учнів:

б) виписування слів з пропущеними буквами і підбір перевірених слів:

в) коментоване списування речення в якому є звернення до жайворонків. Повторення про спонукальне речення.

6. Попереджувальний диктант.


Вечір.
Надворі почало темніти. На заході небо ще червоніло. На сході понад зеленим лісом воно ще синіло. Але ніч простелилась чорним сукном. Блищали тільки білі стіни хат. Все живе готувалося до сну.

І V. Підсумок уроку.



V. Домашнє завдання . Вправа 140


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка