Закриття тижня початкових класів



Скачати 147.43 Kb.
Дата конвертації06.03.2016
Розмір147.43 Kb.
Управління освіти Первомайської міської ради

Міський методичний кабінет

Первомайська багатопрофільна гімназія

Закриття тижня

початкових класів

Свято «Фабрика зірок»
Підготували

вчителі початкових класів:

Побочна Олена Володимирівна,

спеціаліст вищої категорії,

старший вчитель

Демиденко Оксана Миколаївна,

спеціаліст ІІ категорії

Луганська обл.

м. Первомайськ

2011р.


Тема. Закриття тижня початкових класів .

Свято « Фабрика зірок».



Мета: формувати в учнів позитивне ставлення до навчання, до пізнавальної діяльності; формувати і виховувати стійкий пізнавальний інтерес учнів за ради самого процесу пізнання;

розвивати увагу спостережливість, естетичне почуття, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати комунікативну компетентність учнів, мову, творчі здібності школярів;

виховувати інтерес та повагу один до одного; самостійність; реалізовувати творчі здібності учнів.

Обладнання: яскраві кульки, плакати, виставка малюнків і саморобок учнів, мультимедійне обладнання.
Хід свята

Звучить музика. На сцену виходять сім дівчаток у сукнях кольору веселки. Кожна з них підходить до квітки-семицвітки, бере одну пелюстку, читає прислів’я і розповідає про свій предмет.



Дівчатка (разом): Ми - сім кольорів веселки.

Вводимо вас, діти, в веселковий світ знань.



1 дівчинка (в червоному - читання ):

У школі вас навчають читати,

Бо хто багато читає, той багато знає.

А книжка вчить, як на світі жити.

З книги легко світ пізнати,

Книга все розкаже вам сама.

Книга допоможе мандрувати

По землі і навіть до зірок,

З нею можете повсюди побувати,

Ви ж зробили лише перший крок.

Книга мудра і багато знає,

Вчить людину, як на світі жити.

Мудрий той, хто книжечку читає,

Знайко завжди спереду біжить.



2 дівчинка ( у жовтогарячому – рідна мова):

Пишуть не пером, а розумом,

Хто навчиться грамотно писати,

Тому всі відкриються путі

Й допоможе іншим у житті.

Той, хто рідну мову поважає,

Живучи у рідному краю,

Той усі вершини подолає

І не зрадить матінку свою.

Свою рідну неньку Україну

Берегтиме кожен день і час.

І стоятиме за неї до загину,

Бо земля ця дорога для нас.

3 дівчинка ( у жовтому– математика):

"Математика – гімнастика для розуму”.

Математика- наука найточніша,

Її треба наполегливо учити.

І чим далі – тим вона складніша,

Та без неї людям не прожити.



4 дівчинка ( у зеленому– природознавство):

Земля – це найбільше диво.

Оточує нас дивосвіт.

І довкілля таке красиве

Всіх приваблює з юних літ,

Все в гармонії в цьому світі,

Флора, фауна і зірки.

Тож природу потрібно любити.

І другом їй бути завжди.

Кожну річечку і озерце,

Не забруднюй, а очищай.

Полюби і прийми до серця,

Бережи зелен світ і знай!

5 дівчина (у блакитному– світ музики):

"Музика без язика, а людей скликає”

Всіх людей краса єднає,

Щастя, радість нам дає:

Всяк від радості співає –

І такі уроки є!

Всіх тут музики навчають,

Лунай, пісенний водограю!


(Діти співають пісню «Пісня про школу»)

(Муз. О. Рибнікова, укр. текст Т. Шерстюк)


Якщо довго, довго, довго,

Якщо довго по доріжці,

Якщо довго по стежинці

Бігать, тупать і стрибать,

То напевно, то напевно,

То звичайно, то звичайно,

То можливо, то можливо,

Можна в школу нам прийти!


А –а, вчаться там діти і великі, і малі,

А –а, знань там багато їм дають вчителі,

А –а, там навчаються читати,

А –а, і писати, й рахувати,

А –а, там цікаво всім завжди!
6 дівчинка (у синьому– фізкультура, спорт).

"У здоровому тілі – здоровий дух”.

Головне завдання – всім здоровим бути,

Мусиш сам подбати – і не вередуй.

Тож про фізкультуру як же нам забути?

Дух і волю, тіло вправами гартуй!

І зарядку треба нам щодня робити,

Й бігати, стрибати – всім потрібен рух!

А без цього, діти, в світі не прожити.

Лиш в здоровім тілі є здоровий дух!

(Проводить з учнями фізкультхвилинку)

7 дівчинка (у фіолетовому- праця, малювання):

"Праця людину годує, а лінь марнує”

Мала бджола, а й та працює!

Тому і ти живи в труді,

Бо труд годує, а лінь – марнує.

Працюй – не будеш у біді.

Привчай до праці руки, друже,

А голові давай знання.

Майстерності навчайся дужче,

Будь наполегливим щодня,

Ще вчися гарно малювати,

Бо в світі стільки є краси,

Щоб світ у фарбах передати,

І людям цю красу нести.

Лине тиха музика. Дівчатка-кольори залишають сцену. Виходять ведучі.

Учень 1.

У нас сьогодні свято

Гостей зібралося багато

Тож зустрічаймо їх у нас

Що завітали в добрий час!

Учень 2.

Добрий день, шановні гості!

Раді вас вітати!

Всім бажаємо здоров’я,

Й щастя повну хату!

Учень 3.

Гостей зустрічаємо щиро,

З любов’ю, із хлібом, із миром!

Учень 4.

Як світло й урочисто в нашому залі,

Повсюди яскраві букети стоять

Сьогодні на свято ми з вами зібрались,

Щоб наших зірок Вам всім показати!

Ведуча.

Бачу, класи всі зібрались,

Всі на місті.

Ведучий

– Ні, стривай! Ще немає головних

гостей нині поміж нас.

Зачекались ми на них

Дружно всі покличмо їх!!!

Ведуча.

На наше свято прийшли

А хто, ви здогадайтесь самі!

Загадка

А ця дружила з самими Буратіно

Звуть її просто, друзі, – … (Мальвіна)

У батька є хлопчик дивний.

Незвичайний, дерев’яний,

На землі і під водою

Шукає ключик золотий,

Усюди ніс суне свій довгий…

Хто ж це? (Буратіно).

Ведучий.

Так. Це Мальвіна та Буратіно. А також зустрічаймо на святі

Царицю Математику, Королеву Граматику, Королеву Творчості, Гантелькіна та Мудриграйлика.

(Діти виконують пісню «Дважды два четыре», сл.. М.Пляцковского, муз. В.Шаїнського).



Хлопчик.

Доброго дня, діти. Ну що за життя в мене? Хлопці на майданчику у футбол грають, а мені додому треба – математику вчити. Задачу розв’язати, таблицю множення повторити. І хто її придумав, цю математику?

(На сцену виходить Цариця-Математика).

Цариця-Математика.

Добрий день, друзі. Математика! Це слово виникло в Древній Греції приблизно V ст. до н.е. Воно означає «навчання – знання, отримані через роздуми». Отже, математика – одна з найстаріших наук. (до хлопчика) А як ти вважаєш, можна прожити без математики?



Хлопчик.

Так, звичайно. На світі є багато професій, де зовсім не потрібна ця наука. Ось я, наприклад, мрію стати футболістом. Навіщо мені математика?



Цариця-Математика.

А ви, діти, як думаєте?

(Входить учень. У руках у нього багато книг).

Учень.

Наук у світі є багато.

Їх навіть важко полічити.

Та нам їх треба добре знати,

Щоб Всесвітом оволодіти.

До різних ми наук охочі,

Нехай ведуть нас до вершин.

Та зараз я сказати хочу:

«Нам математиці уклін!»

Хлопчик.

А мені математика – мука!

В ній немає живої краси.

Це важка, нецікава наука.

В ній лиш знаки та чисел ліси.

Учень.

Зрозумій, ти не правий, мій друже,

Не по отому шляху ти пішов.

Ти з задачами, певно, не дружиш,

То й поезії в них не знайшов.

Нестандартні й цікаві задачі

Я б розв’язував ночі та дні.

Хлопчик.

А мене лиш чекають невдачі,

Не щастить в цій науці мені.

Цариця-Математика.

Треба, друже, трудитись сумлінно,

І тоді ти уникнеш невдач,

І розв’яжеш на добре й відмінно

Сотні різних цікавих задач.

Проникаючи в зоряні далі,

В таємниці земної кори,

Математика всіх заклинає:

«Ти міркуй, фантазуй і твори!»

Ведучий.

Діти четвертих класів підготували для вас сценку «Випадок на уроці математики»



Сценка «Випадок на уроці математики»

У класі перерва. За партою Сидоркін і Іванов. Сидоркін збирає речі в портфель.

Іванов: Ти куди це?

Сидоркін: Я з математики піду!

Мене запитають, а я не готовий.

Іванов: Га не зважай ти! Питають тих у яких на обличчі написано: «Я не готовий!».

Сидоркін: От бачиш!

Іванов: Так треба зробити так, як ніби ти готовий! Аутотренінг!

Сидоркін: Що?

Іванов: Самонавіювання! Повторюй за мною: «У мене до математики все готово

Сидоркін: У мене до математики все готово!

Іванов: Я виконав домашнє завдання!

Сидоркін: Я виконав домашнє завдання.

Іванов: Усі три завдання і п’ять вправ!

Сидоркін: Всі три завдання і п’ять вправ.

За аутотренінгом вони не помітили, як увійшов у клас учитель

Учитель: Сидоркін, що я чую, ти готовий до уроку?! Іди до дошки.

Сидоркін: У мене до математики все готово!.

Я виконав домашнє завдання! Всі три завдання і п’ять вправ!

Учитель: нічого не розумію! Покажи зошит! Сидоркін несе зошит. Вчитель дивиться.

Учитель: Сидоркін, Сидоркін! А як впевнено йшов… Два! Сідай.

Сидоркін і Іванов виходять зі школи на особі Сидоркіна передчуття біди.

Сидоркін: Ех, батьки запитають:

– «Як успіхи в школі?» – І мені гаплик.

Іванов: Потрібен аутотренінг. Повторюй за мною: «У мене з математики все відмінно! Скло на перерві розбилося саме!».

Ведучий.

Все зумiли розв’язати,

Про складне й просте сказати.

Вмiли добре рахувати

І нове в усiмпiзнати.

Ведуча.

І тому заслуга ваша —

Вашi грамоти, призи.

Так надалi i тримати —

Математику не забувати.

Ведуча.

Протягом тижня ви демонстрували свої знання з математики, а сьогоднi— пiдведемопiдсумки, вручимо нагороди.



Ведучий.

Цариця-Математики хоче нагородити найкращих знавців математики.

( Нагородження зірок математики)

Учениця.

В землі віки лежала мова

І врешті вибилась на світ.

О, мово наша калинова!

Прийми наш радісний привіт.

Навік пройшла пора безславна.

Цвіти і сяй моя держава.

Учень.

Мово рідна, слово рідне!

Хто вас забуває,

Той у грудях не серденько,

А лиш камінь має.

Як ту мову мож забути,

Котрою учила

Нас всіх ненька говорити,

Ненька наша мила.

От тому, плекайте, діти,

Рідненьку мову

І учіться говорити

Своїм рідним словом!

Ведучий.

Зараз перевіримо, як ви вчили українську мову. Оголошую аукціон. Сьогодні на «розпродаж» виставлені цукерка і яблуко. Ці смачні речі дістануться тому, хто переможе у грі «Слова у слові»

Чотири команди по 5 учнів утворюють нові слова з букв слів «цукерка» і «яблуко». Перемагає команда, яка складе більше слів.

Діти виконують пісню «Шкільна полька»



Буратіно.

Спасибi, друзi, що навчили

Любити цю науку.

Я щиро вдячний всiм-усiм

І подаю вам руку.

Тепер ми друзi:

Ви та я.

Мiцні, мов нерозлийвода.

Нехай вам сонечко сiя

І не приходить хай бiда.



Мальвіна.

А зараз на сцену запрошуємо кращих знавців української мови.

Королева Граматики вручить подарунки зіркам-мовознавцям.

( Вручаються грамоти та подарунки)



1 учень.

Так я люблю малювати…

Мушу визнати дивлюсь не на предмет,

а в його багатогранну душу,

й не простий життя його сюжет.

2 учень.

В дивних фарбах мрії потопають,

різнобарв’ям сипляться думки…

Кольори не мов би оживають

З ледь помітним порухом руки.
Сценка « Урок малювання у школі»

Діти сидять за етюдниками. Учитель біля дошки.

Учитель. Сьогодні діти, ми малюємо вазу.

(Вчитель становить вазу на постамент). Минає час.

Вчитель починає ходити між етюдниками і дивитись, що намальовано.

У всіх учнів ваза в тій або інакшій стадії. Вчитель підходить до одного з учнів і здивовано вдивляється. На папері у учня вибухи, вояки, танки.

Вчитель. Сергій, поясни – що це?!

Учень. Ну, як же Петро Сергійович? Це – ваза!

Вчитель. Це – ваза?!!!

Учень. Петро Сергійович, ви ж художник! Ви повинні розуміти, я так бачу! Ось я бачу вазу! (Показує малюнок).

Вчитель. (спокійно) Ну добре… Давайте щоденник!

Учень несе щоденник вчителю. Вчитель ставить велику двійку, та віддає щоденник учню.

Учень. (дивиться в щоденник) Двійка? За що?!!!

Вчитель. Та що ж ти Сергію? Це не двійка, це – п’ятірка! Просто я її так бачу.



Учні виконують пісню «Вчитись треба весело»

Буратіно. На сцену запрошуються кращі художники.

Королева Творчості вручає подарунки дітям.

Виходить на сцену Гантелькін і читає загадки про спорт.

Гантелькін. – Діти, а чи дружити ви зі спортом?

Тоді відгадайте мої загадки.

Пам’ятаєш транспортний засіб:

Коли ти ще був малий,

Татуся для зручності,

Як конячку запрягав? (Санчата)

Скажи мені назву споруди:

У ньому – чашею трибуни і поле битви? (Стадіон)

Спортсмен вдягнувся в кімоно,

Вчив-вчив прийоми, але

Не вивчив все від і до

І програв свій бій в … (Дзюдо)

Зі стелі – вниз два канати,

Бублики на них, хлопці

Ви, звичайно, дізналися

Що за бублики в спортзалі? (Кільця)

Дві смужки на снігу залишаю на бігу,

Я лечу від них стрілою,

А вони слідом за мною. ( Лижі)

Виходять діти і танцюють спортивний танець.

Мальвіна. На сцену запрошуються зірки спорту початкової школи.

Містер Гантелькін нагороджує дітей.

Буратіно.Останній день Тижня початкових класів був присвячений інтелектуальним іграм. Тому на наше свято до нас завітав Мудриграйлик.

Мудриграйлик.

Добре знає дітвора,

Що найкраще свято – гра.

Тож, коли сьогодні свято,

Пропоную вам пограти.

Мудригайлик читає запитання з різних галузей знань, видає фішку учневі, який відповів найшвидше й правильно. Наприкінці гри той, хто отримав найбільше фішок, оголошується переможцем (15 запитань).

Питання для конкурсу.

1. Які моря омивають Україну? (Чорне, Азовське).

2. Все, що оточує людину, але не зроблене її руками? (Природа)

3. Яка цифра об’єднує райдугу, музику та дні тижня? (7)

4. Державний документ до якого занесенні зникаючі рідкісні рослини і тварини (Червона книга України).

5. Як називається прилад для вимірювання часу? (Годинник).

6. Яке з натуральних чисел найменше? (1)

7. Що являє собою герб України? (Тризуб)

8. Розмова двох осіб? (Діалог)

9. Як називається хліб до випічки? (Тісто)

10. Урочиста пісня – символ держави (Гімн)

11. Що ходить за нами слідом у сонячну погоду? (Тінь)

12. Як називається оповідання про фантастичні пригоди героїв? (Казка)

13. Графічне зображення звука (Буква)

14. Суха трава (Сіно)

15. Як звали собачку Мальвіни? (Пудель Артемон).

Мудригайлик нагороджує переможця вікторини.

Учень.

О, що за дивовижний скарб – знання.

Він невичерпний, навпаки – росте щодня!

Він місця не займає, не важкий,

Бо не кладеться ані в скрині, ні в мішки.

Хто скарб цей має й інший віддає,

При цьому сам біднішим не стає.

І скільки не продай – кінця немає,

Тож, вигода й від продажу пряма!

Ти впевнись,

Що найкращий скарб – знання!

Тоді збирай,

Збирай його щодня.

Мудриграйлик .

Я задоволенвсiма,

Хто в гостiзавiтав,

Хто всi свої сили,

Умiння й знання

Умiло показав

Той нагороди вартий,

Подяк, усiх чеснот.

Тож часу ми не гаймо

І переможцiвпривiтаймо.



Мудриграйлик нагороджує найрозумніших учнів .

Ведуча. Ось і підійшло до завершення наше свято .

Ведучий. Свято знань, свято яскравих зірок.

Ведуча. Всі наші гості прощаються з вами.

Ведучий. До нових зустрічей, до нових висот.

Мальвіна.Найсвітліша дорога на світі –

Це дорога до знань, до школи,



Буратіно. Пам’ятайте це, любі діти,

Не забудьте цього ніколи.



Цариця Математика. І хоч вчитись нелегко буває,

Та наука завжди хороша.



Королева Граматика. Кожна в світі людина знає,

Що знання – це найлегша ноша.



Королева Творчості. Хай не ваблять витребеньки,

Хай вас лінощі не точать.



Гантелькін.Хай живеться вам легенько

Мудриграйлик.І навчається охоче!
Література:

  1. Бабаєва Л.П. Предметні тижні з української мови в початковій школі. - Х. : “Ранок”, 2010.

  2. Божко О.І. Предметні тижні та Олімпіади в початковій школі — Х.: “Ранок”, 2008 рік.

  3. КалашніковаО.В. “Свята цілий рік” - Ж.; “Вчителю” 2003 рік

  4. Нікітіна Л.“Сценарії шкільних свят” - Харків : П.П. Жиган, 2001 рік.

  5. Сухарева Л.С. Предметні тижні з математики в початковій школі. - Х.: “Ранок”, 2010.

  6. Черенкова Є. Свята у школі — Київ, “Освіта” 2010 рік.





База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка