Затверджено Радою Харківської загальноосвітньої



Сторінка1/15
Дата конвертації09.03.2016
Розмір2.25 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   15


01-13

Затверджено Радою

Харківської загальноосвітньої

школи І – ІІІ ступенів №105

Харківської міської ради

Харківської області

протокол від 30.08.2013 № 6

Голова Ради школи Ю.І.Коврига

Директор школи І.М.Молотилова

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ

ХАРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

І – ІІІ СТУПЕНІВ №105

ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Погоджено на засіданні

педагогічної ради Харківської

загальноосвітньої школи

І–ІІІ ступенів №105

Харківської міської ради

Харківської області

протокол № 10 від 30.08.2013

Голова педагогічної ради

школи І.М.Молотилова

2014

ЗМІСТ



Розділ І

Підсумки роботи школи у 2013/2014 навчальному році і завдання на 2014/2015 навчальний рік…………………

4 -76




1.1. Мережа школи……………………………………………………………………………………………………….

4




1.2. Виконання ст.35 Закону України «Про освіту», ст.6 «Про загальну середню освіту»…………………………

5




1.3. Результати навчальної діяльності………………………………………………………………………………….

8




1.4. Профільне та допрофільне навчання ………………………………………………………………………………

24




1.5. Навчання учнів школи за індивідуальною формою навчання …………………………………………………..

24




1.6. Роботу вчителів з інтелектуально обдарованими учнями ……………………………………………………….

26




1.7.Внутрішньошкільна науково-методична робота ………………………………………………………………….

34




1.8. Робота з педагогічними працівниками школи…………………………………………………………………….

44




1.9. Профорієнтація та працевлаштування учнів ……………………………………………………………………...

50




1.10. Профілактична роботи по запобіганню всім випадкам травматизму ………………………………………….

54




1.11. Виконання законодавства України з питань соціального захисту дітей пільгових категорій ……………….

59




1.12. Робота щодо огранізації оздоровлення учнів ……………………………………………………………………

61




1.13. Аналіз стану виховної роботи …………………………………………………………………………………….

71




1.14. Традиційні виховні заходи ……………………………………………………………………………………….

72




1.15. Учнівське самоврядування………………………………………………………………………………………..

73




1.16. Рузультати участі у конкурсах ……………………………………………………………………………………

74




1.17. Організація харчування учнів школи




Розділ II

Організація навчально – виховного процесу. Забезпечення гарантованого права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти……………………………………………………………………………………………….

77-79


Розділ III

Охорона життя і здоров’я учнів та запобігання всім видам дитячого травматизму…………………………………

80-85

Розділ IV

Виконання законодавства України питань соціального захисту дітей пільгових категорій ……………………..

85-87

Розділ V

Громадянське виховання в умовах школи – родини ………………………………………………………………….

88-110

Розділ VI

Робота з педагогічними кадрами. Внутрішкільна методична тема «Підвищення якості освіти шляхом створення розвивального освітнього середовища в умовах школи-родини»………………………………………

111-116


Розділ VII

Спільна робота школи, сім`ї та громадськості по вихованню учнів. Педагогічна пропаганда серед батьків та населення…………………………………………………………………………………………………………………

117


Розділ VIII

Матеріально – технічне забезпечення навчально – виховного процесу……………………………………………..

118-119

Розділ IX

Контрольно – аналітична діяльність……………………………………………………………………………………

120-123

Інформаційна довідка




Рік заснування школи

1937 рік

Рік проходження державної атестації школи

2010 рік

Загальна площа школи

3 845 кв.м

Загальна чисельність навчальних кабінетів

24

Кількість ПК

20

Кількість учнів на 1 ПК

16

Кількість класів на початок 2013 / 2014 н.р.

11

Кількість учнів на початок 2013 / 2014 н.р.

327

Середня наповнюваність класів

29,73

Кількість працівників школи

44

Кількість педагогічних працівників

30

З них:




Спеціалісти вищої категорії

11

Спецалісти І категорії

7

Спеціалісти ІІ категорії

7

Спеціаліст

9

«Вчитель-методист»

8

«Старший вчитель»

2



РОЗДІЛ І

Підсумки роботи школи у 2012/2013 навчальному році і завдання на 2013/2014 навчальний рік
Робота Харківської загальноосвітньої школи I – III ступенів № 105 Харківської міської ради Харківської області була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,«Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу», Комплексної програми розвитку освіти м. Харкова на 2011/2015 роки та інших законодавчих та нормативно-правових документів з питань виконання законодавства України в галузі «Освіта».

1.1Мережа школи

Середня наповнюваність учнів у класі:

2010/2011 н.р - 26,46 ;

2011/2012 н.р. – 26,77;

2012/2013 н.р. – 26,77;

2013/2014 н.р. – 29,73.

1.2. Виконання ст. 35 Закону України «Про освіту», ст. 6 Закону України «Про загальну середню освіту»
На виконання ст. 35 Закону України «Про освіту», ст. 6 Закону України «Про загальну середню освіту» проводиться облік дітей шкільного віку та аналіз охоплення їх навчанням. Відповідно до наказу адміністрації Дзержинського району Харківської міської ради від 19.04.2012 № 26 «Про облік дітей від народження до 18-років та закріплення території обслуговування за загальноосвітніми та дошкільними навчальними закладами району на 2012/2013 навчальний рік» була проведена відповідна робота. Станом на 01.09.2013 року загальна кількість дітей та підлітків у мікрорайоні школи складає 947, що на 72 особи більше, ніж у 2012 році.








Спостерігається тенденція до збільшення кількості дітей та підлітків шкільного віку у мікрорайоні школи, проте кількість дітей, які вступають до школи з мікрорайону заалишається майже незмінною. Учні мікрорайону школи навчаються у школах міста. Найбільше учнів навчається у школах Дзержинського та Київського районів. Одна дитина не підлягає навчанню за станом здоров`я. З року в рік збільшується кількість шестирічок, яких батьки не віддають на навчання. Спостерігається тенденція до збільшення кількості учнів, які навчаються у приватних школах: авторська школа Бойко, ліцей «Професіонал», гімназія «Очаг».
1.3. Результати навчальної діяльності школи
Головним завданням школи є забезпечення високої якості освіти й відповідності її потребам особистості та суспільства. Якість освіти – це педагогічна категорія, що характеризує ступінь відповідності стану системи та результативності процесу освіти державному замовленню на рівень освіченості та вихованості підростаючого покоління.

Підсумки 2013/2014 н.р. у порівнянні з останніми трьома роками засвідчили стабільні показники якості навчальних досягнень учнів.

У 2013/2014 навчальному році 1 учениця закінчила 9-й клас з відзнакою, 7 учнів отримали похвальні грамоти за особливі досягнення у вивченні окремих предметів та 24 учні школи відзначені похвальними листами.


Учні, які нагороджені похвальними листами

Учні, які нагороджені похвальними грамотами

Учні, 9-х, які отримали свідоцтва з відзнакою

Учні, які нагороджені золотою та срібною медалями

2011

2012

2013

2014

2011

2012

2013

2014

2011

2012

2013

2014

2011

2012

2013

2014

15

21

25

24

27

-

12

7

4

4

-

1

4

-

3

-

Рівень якості освіти визначається шляхом оцінювання рівня навчальних досягнень учнів. Найбільш показовими є результати зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації.



Підсумки державної підсумкової атестації учнів 4-А класу

Предмет

Всього учнів

Рівні оцінювання

Початковий

Середній

Достатній

Високий

Кількість

%

Кількість

%

Кількість

%

Кількість

%

Українська мова

23

-

0

4

17,39

15

65,22

4

17,39

Українське читання

23

-

0

3

13,04

11

47,83

9

39,13

Математика

23

-

0

3

13,04

16

69,57

4

17,39


Навчальні предмети

Результат ДПА

Математика

8,22

Українська мова

8,35

Українське читання

9,09









Навчальні предмети

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Середній бал з предмету

Категорія вчителя

Українська мова

1,04

5,35

1,96

8,35

І категорія

Українське читання

1,00

3,74

4,39

9,13

І категорія

Математика

0,65

5,13

2,39

8,17

І категорія

Рос.мова

0,74

5,74

1,91

8,39

І категорія

Іноземна мова (англ)

1,00

2,87

5,09

8,96

І категорія

Я і Україна. Громадянська освіта

0,00

1,09

9,22

10,30

І категорія

Я і Україна. Природознавство

0,74

5,65

1,87

8,26

І категорія

Музичне мистецтво

0,39

1,87

8,00

10,26

вища

Образотворче мистецтво

0,39

0,39

9,91

10,70

І категорія

Трудове навчання

0,00

0,39

10,96

11,35

І категорія

Основи здоров’я

0,00

1,13

9,22

10,35

І категорія

Фізична культура

0,00

3,04

7,09

10,13

вища

Логіка

0,00

1,13

9,22

10,35

І категорія

Всього:

0,46

(4 %)

2,89

(27 %)

6,25

(47 %)

9,59

(74%)




Порівняння результатів ДПА учнів 4-А класу з річним оцінюванням



Предмет

Українська мова

Математика

Українське читання

Результат

Кількість учнів

%

Кількість учнів

%

Кількість учнів

%

Оцінки підтвердили

21

91,30

18

78,26

20

86,95

Оцінки знизили

1

4,35

2

8,70

2

8,70

Оцінки підвищили

1

4,35

3

13,04

1

4,35

У порівнянні з попереднім роком якість знань з української мови, математики та українського читання зменшилась на 13 %. Порівняння з попередніми роками ілюструє наступна діаграма.



Аналіз результатів державної підсумкової атестації учнів 4-го класу виявив наступні проблеми:

  • найкращі результати учні 4-го класу показали з українського читання;

  • школа, не зважаючи на статус україномовної, не досягла середнього показника по місту (9,56) з українського читання.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   15


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка