Зміст плану Аналіз роботи закладу за минулий рік



Сторінка1/7
Дата конвертації09.03.2016
Розмір1.91 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7


Зміст плану
1. Аналіз роботи закладу за минулий рік…..…………………………..….…4

2. Завдання на навчальний рік……………………………………….............14

3. Методична робота з кадрами

3.1. Підвищення педагогічного рівня і фахової підготовки педагогів..…....15

3.1.1 Семінари-практикуми……………………………….……..………….17

3.1.2. Психолого-педагогічні консиліуми………………………………….22

3.1.3 Консультації…………………………………………………………... 23

3.1.4. Колективний перегляд……….………..……………………………...27

3.2. Школа «Молодих вихователів»…………………………………………..28

3.3. Творча група з народознавства…………………………………………...30

3.4. Педагогічні ради.

3.4.1. Педрада №1……………………………………………………….…...32

3.4.2. Педрада №2…………………………………………………………....33

3.4.3. Педрада №3…………………………………………………………....34

3.4.4.Педрада №4……………………………………………………...……..35

3.5. План проведення педгодин……………………………………………..…36



4. Вивчення стану організації життєдіяльності дітей……………………...39

5. Організаційно – педагогічна робота……………………………..…..……41

5.1. План роботи з забезпечення наступності ДНЗ №8

та ЗОШ №7 і ЗОШ №8…………………………..…………..……………42

5.1.1. Робота з дітьми……………………………………...………………….46

5.1.2. Спільна діяльність ДНЗ, ЗОШ та батьків……………………………..47

5.2. План роботи з батьками……………………………………………..…….48

5.2.1. Загальні батьківські збори……………………..…………………...….49

5.2.2. Батьківські збори, консультації в групі 3-го р.ж……………..………50

5.2.3. Батьківські збори, консультації в групі 4-го р.ж…………………......51

5.2.4. Батьківські збори, консультації в групі 5-го р.ж……………….….…52

5.2.5. Батьківські збори, консультації в групі 6-го р.ж………………….….53

5.2.6. Робота з батьками по безпеці життєдіяльності………………….……54

5.2.7.Школа «Молодих батьків»………………………..……………………59

5.2.8. План роботи консультативного пункту……………………..….……..60

5.3. Гурткова робота……………………………………………...…………….64

5.4. Тематичні тижні……………………………………………………………65



6. Робота методичного кабінету...……………………………………………...66

6.1. Вивчення досвіду роботи вихователя Оксьом О.І………………….…....68

6.2. Впровадження передового педагогічного досвіду

вихователя Акімової А.І…...……………….……………………….…….69

6.3. Поширення передового педагогічного досвіду

вихователя Юхти В.М……………………………………………….…….70



7. Адміністративно – господарська діяльність

7.1. Укріплення матеріально-технічної бази………………………….............71

7.2. Загальні збори колективу……………………...…………………………..72

7.3. Засідання ради дошкільного закладу…………………………………..…73

7.4. Виробничі наради…………………………………………...……………..74

7.5. Наради при завідуючій………………………………………………...…..75


8. Додатки
Медико-профілактичні заходи

План проведення свят та розваг, театральних дійств

Графік проведення фізкультурних розваг в ДНЗ

План роботи психологічної служби

План роботи вчителя логопеда
9. Список використаних джерел


1. АНАЛІЗ РОБОТИ ЗАКЛАДУ

ЗА 2014-2015 н.р.
Роменський дошкільний навчальний заклад (ясла - садок) № 8 «Дзвіночок» Роменської міської ради Сумської області знаходиться за адресою: м. Ромни, вул. 9 Травня, 24 Б.

У 2014 -2015 навчальному році нараховувалось – 288 дітей; працювало 12 груп, із них:

2 групи – раннього віку;

3 групи – 4-го року життя;

3 групи – 5–го року життя;

3 групи – 6-го року життя;

1 група – логопедична.

Всі п’ятирічні діти мікрорайону охоплені дошкільною освітою (100%).

Режим роботи відповідав запитам батьків. Дві групи з 12 годинним режимом з 6.30 до 18.30 год., десять груп з 10,5 годинним режимом з 7.00 до 17.30 год.

Групи укомплектовані згідно вимог навчальної програми. Групові приміщення складаються з групових кімнат, спалень, санвузлів, роздягалень, ігрових кімнат, які розділені на центри: ігровий, розвивальний, творчий та ін. Обладнання відповідає сучасним санітарно – гігієнічним вимогам.

Ділянка закладу поділена на 12 майданчиків. Кожна група має свій майданчик з спортивним, ігровим обладнанням та пісочницями.

На території закладу є майданчики: для вивчення правил дорожнього руху та спортивний; створено куточок лісу, саду, городи. Територія дитячого садка озеленена, розбиті квітники, майданчики упорядковані, їх обладнання відповідає санітарно – гігієнічним нормам та правилам безпеки життєдіяльності дітей.

До послуг дітей у дошкільному закладі є 1 музична зала, спортивна зала, музично-спортивна зала, кабінет психолога, логопедичний кабінет, театральна кімната та народознавча.

Дошкільний заклад забезпечений педагогічними кадрами, крім соціального працівника та керівника гуртка, в зв’язку з недостатнім фінансуванням.

У ДНЗ працювало 27 педагогів, медичного персоналу – 2 працівники, технічного персоналу –28. Педагоги з вищою освітою – 24, середня спеціальна - 4.

За минулий навчальний рік на курсах при Обласному інституті післядипломної педагогічної освіти підвищили свою фахову майстерність 8 вихователів. Атестовано 4 педагоги. За результатами атестації двом педагогам підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та присвоєно звання «Вихователь – методист», а музичному керівнику підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст», інструктору з фізичної культури присвоєно «спеціаліст ІІ категорії».

За наслідками атестації педагоги мають такі кваліфікаційні категорії:

«спеціаліст вищої категорії–7 педагогів (26 %)

«спеціаліст І категорії» – 6 педагогів (22 %)

«спеціаліст ІІ категорії» – 6 педагогів (22 %)

«спеціалісти» – 8 педагоги (30 %)

Підвищенню професійної компетентності педагогів та результативності навчально-виховної роботи з дітьми сприяє активна участь педагогів в методичній роботі міста. 75% педагогів систематично відвідували методичні об’єднання міста різних категорій з наступним обговоренням на нарадах при завідуючій.

Молоді вихователі: Гаркуша О.М., Батичко Т.М., Шелудько О.А. брали участь в роботі міської Школи молодого вихователя на тему: «Креативна особлива характеристика молодого вихователя»; вихователь – методист відвідувала Школу молодого керівника на базі міського відділу освіти .

Упродовж року на базі ДНЗ №8 «Дзвіночок» під керівництвом вихователя-методиста для вихователів дошкільних навчальних закладів міста працювала Школа передового педагогічного досвіду з проблеми «Використання новітніх технологій та інтерактивних методів в дошкільній освіті». На засіданні ШППД, 27 листопада 2014 року, вихователь Юхта В. М. провела майстер-клас на тему: «Петриківський розпис» та ознайомила слухачів з історією виникнення та особливостями Петриківки.

19 лютого 2015 року вихователь Божко Л.І. провела заняття з дітьми 4 року життя на тему: «У пошуках Маші» використовуючи методику раннього читання Зайцева та презентувала ігровий матеріал з навчання читанню на засіданні школи передового педагогічного досвіду.

20 лютого 2015 року проведений семінар для завідуючих з проблеми : «Театралізація в дитячому садку – нові погляди». Уході якого в практичній частині були представлені авторські театри: «Фартушок», «Хусток» та музично – драматична вистава «Муха - Цокотуха». В теоретичній частині завідуюча ДНЗ Слєпко В.М. та вихователь – методист Заворотько Л.А. виступили з мультимедійною презентацію з досвіду роботи з питання «Організація театралізованої діяльності в ДНЗ».

7 квітня 2015 року відбулося методичне об'єднання інструкторів з фізичної культури. Шкаруба Ю.В. спільно з вихователями старших груп провела спортивне свято «Подорож до країни Здоров'я». В ході якого ознайомила із нетрадиційними методами оздоровлення: вокалотерапією, ароматерапією, сміхотерапією, фітотерапією та іншими.

Для регулювання роботи дошкільного закладу керувалися такими нормативно – правовими документами: Конституцією України, Законом України «Про дошкільну освіту», «Про освіту», «Положенням про дошкільний навчальний заклад», Базовим компонентом дошкільної освіти, власним Статутом, наказом МОЗ України та Міністерством освіти і науки України від 01.06.05. № 242/329 «Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», наказом від 30.08.05. за № 432/495 «Про вдосконалення організації медичного обслуговування у дошкільному навчальному закладі», лист МОН «Про організацію навчально-виховного процесу в 2014-2015 н. р.»

У 2014 – 2015 році педагогічний колектив поглиблено працював над розв’язанням таких проблемних питань:

1. Збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дітей.

2. Розвиток мовленнєвої компетентності та навчання дітей грамоти через застосування інтерактивних форм та новітніх технологій.

3. Трудове виховання в процесі організованої самостійної предметно-практичної діяльності дітей.

4. Забезпечення наступності в реалізації завдань духовного, патріотичного, трудового виховання між дошкільною і початковою ланками освіти.

Педагогічний колектив дошкільного закладу продовжував реалізувати завдання Базового компонента дошкільної освіти, втілювати в практику оптимальні форми і методи роботи по розвитку особистості дитини, її нахилів та здібностей, життєво важливих умінь і навичок, формуванню компетентної поведінки в різних життєвих ситуаціях.

Пріоритетний напрямок роботи навчального закладу – мовно-народознавчий. Для реалізації завдань цього напрямку створені необхідні умови:


  • зібрано нормативну базу;

  • обладнано народознавчу кімнату «Світлицю»;

  • дібрано дидактичний матеріал;

  • в групах організовано етнографічні куточки;

  • напрацьовано конспекти занять, психолого-педагогічні проекти, розробки тижнів народознавства;

  • напрацьовано розробки народних свят та розваг, родинних свят;

  • узагальнено досвід педагогічного колективу на тему «Формування основ національної свідомості та мовленнєвого розвитку дошкільників засобами народознавства»;

  • працює творча група з народознавства;

  • створено міні-музеї: «Народної іграшки», «Писанки», «Посуду», «Українських рушників», «Хліба».

Творча група планує роботу з патріотичного виховання засобами народознавства на рік, узагальнює та оформляє напрацьовані матеріали.

У грудні проведено тиждень української писемності і мови. В рамках даного тижня розроблені заняття, конкурси, екскурсії, виставки малюнків та дидактичних ігор, завершився тиждень святом: «І прекрасна, і чудова наша Українська мова» з участю батьків, дітей та працівників дитячого садка. А в січні місяці в дитсадку проведено тиждень української казки, де кожна вікова група показала гру-драматизацію . У квітні місяці у кожній віковій групі проведено тиждень народознавства, який завершився cтворенням міні-музею «Писанок».

Протягом навчального року вихователями розроблялись та впроваджувались психолого-педагогічні проекти на теми: «Професії» (всі вікові групи), «О мій Роменський край» (6 рік життя), «Театр в дитячому садку» (всі вікові групи), «Мандруємо Всесвітом» (6 рік життя).

Вихователі систематично планували і проводили заняття з народознавства, знайомили з традиціями, побутом українського народу, виховували любов і повагу до найрідніших людей (мами, тата, бабусі, дідуся, братів, сестер), створювали «родинні дерева», вчили цінувати членів своєї сім'ї, теплоту рідної домівки, проявляти турботу про рідних. Педагоги знайомили дітей з історичним минулим України, красою рідного краю, міста, дитячого садка, побутом та народними ремеслами.

З метою вдосконалення навчально-виховного процесу педагогічний колектив використовував інноваційні методики та технології, а саме:


  • Психолого-педагогічне проектування. Автор Т.О. Піроженко ( всі педагоги)

  • Формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників. Автор О.Лоза (всі педагоги)

  • Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з зображувальної діяльності. Автор Л. Шульга (Вихователь Юхта В.М.)

  • Пізнавальний розвиток дошкільників через пошуково-дослідницьку діяльність. Авт. Лисенко Н.В.( Вихователі: Павліч Л.О., Корнус С.А.)

  • технологія раннього й інтенсивного навчання. Авт. Зайцев М.О. (Вихователь: Божко Л.І.)

  • розвиваючі ігри Нікітіних (Вихователі: Костенко І.Г., Шелудько О.А.)

  • Логічні блоки Дьєнеша (Вихователі: Оксьом О.І., Гаркуша О.М.)

  • Музейна педагогіка (всі педагоги)

  • Розвивальне читання. Автор Шелестова Л.В. (Вихователь: Романенко О.О.)

  • Театр фізичного виховання. Автор Єфименко М.М. (Вихователь з фізичної культури Шкаруба Ю.В.)

  • Елементи технології розвитку творчої особистості (ТРВЗ) (всі педагоги);

  • Складання описових розповідей за картками-схемами К.Крутій. (всі педагоги).

95% педагогів систематично брали участь в засіданнях педагогічної ради дошкільного закладу. Заслуговує на увагу рівень проведення та результативність засідань педагогічних рад.

На засіданнях педагогічної ради обговорювались проблеми:

- про аналіз результатів освітньої та методичної роботи за минулий навчальний рік та пріоритетні завдання педагогічного колективу на 2014-2015 навчальний рік;

- про збереження життя і здоров'я дітей як одного із основних напрямків роботи дошкільного закладу;

- мовленнєвий розвиток дошкільників у контексті Базового компонента дошкільної освіти;

- життєва компетентність дошкільника як складова формування шкільної зрілості майбутнього школяра.

Активну участь в засіданнях педагогічної ради брали вихователі: Матузок Л.П., Оксьом О.І., Романенко О.О., Москалець В.М., Корнус С.А., музичний керівник Ющенко І.Ю., практичний психолог Прокопець С.О.

Робота педагогічних рад була проведена на науковій основі. Педагоги обмінювалися досвідом своєї роботи, активно включалися до обговорення «за круглим столом», інформували, аналізували, звітували про власні здобутки, ділились власним досвідом роботи.

Результативно та з високим рівнем зацікавленості пройшли семінари з педагогами:


  • 9 вересня практичний семінар «Правове виховання дошкільників».

  • 17 грудня проблемний семінар: «Сучасний звуковий аналітико – синтетичний метод навчання грамоти»

  • 22 січня семінар-практикум «Інноваційні педагогічні технології в роботі з дошкільниками»

  • 4 квітня – семінар «Народні ігри» в формі “Круглого столу”

Зміст проведених семінарів складався з теоретичних, практичних завдань і використання активних та інтерактивних форм роботи з кадрами. В результаті роботи семінарів, підвищилась ефективність діяльності колективу.

Про майстерність педагогів закладу свідчать виготовлені посібники: «Методика дитячого експериментування» - Павліч Л.О.,Корнус С.А. «Театр фізичного виховання та оздоровлення» - Шкаруба Ю.В., «Система роботи за блоками Дьєнеша» - Оксьом О.І., Гаркуша О.М. «Розвиток творчих здібностей на заняттях з малювання» - Юхта В.М.;надруковані матеріали практичного психолога Пелех Н.В. у журналі «Дошкільний навчальний заклад» № 11 за 2014 рік, тренінг для педагогів «Профілактика та подолання емоційного вигорання у педагогів». З метою реалізації завдань річного плану були проведені 100% колективні перегляди занять. Практичний показ проводився згідно діагностики.

З метою розвитку творчих здібностей, нахилів та інтересів, розвитку сенсорних відчуттів, вироблення трудових умінь у дітей старшого дошкільного віку в дошкільному навчальному закладі з 15.01.15 по 31.01.15 р. проведена виставка поробок з солоного тіста дітей старшого дошкільного віку «Діло – майстра величає».

З 19.12.14 по 27.12.14 р. була проведена виставка новорічно-різдвяних іграшок «Фабрика Діда Мороза», у виготовленні яких приймали активну участь батьки та діти. Виставка продемонструвала естетичний смак та любов до зимових свят всіх учасників. Традиційними є виставки малюнків відповідно пір року. Порівнюючи з минулим роком кількість та якість малюнків покращилась. У роботах з'являються нетрадиційні техніки малювання, колажі та інше.

З 16.09 організована фото виставка «З Україною в серці», кожна група дитячого садка представила найкращі фотоматеріали. А виставка «Хобі моєї сім'ї» перенесено на 2015 -2016 н. р.

9.10.2014 року в ДНЗ проходив конкурс на кращий природничий куточок у групі та паспорт до нього. Вихователі всіх груп придбали програмові квіти, естетично оформили паспорт до куточка, пошили фартушки та є інвентар для проведення праці в природі.

Цікавою виявилась робота в рамках Фестивалів: Фестивалю гармонії руху, Фестивалю театрального мистецтва та в проведенні тижня правових знань та тижня толерантності. Фестиваль «Гармонія руху» проходив з 5 по 19 вересня 2014 року. Масові форми роботи з дошкільниками проводились за складеною Програмою, до якої були включені різноманітні форми роботи з дітьми молодшого та старшого дошкільного віку і батьками.

У травні 2015 року була проведена діагностика рівня знань, умінь та навичок згідно з розділами програми в усіх вікових групах. Рівень засвоєння знань дітьми:

3-й р. ж. гр. «Бджілка» вихователі Гаркуша О.М., Оксьом О.І. – 87%;

3-й р. ж. гр. «Віночок» вихователі Шелудько О.А., Костенко І.Г. – 86%.

4-й р. ж. гр. «Яблунька» вихователі Легуша Л.І., Захарченко В.А. – 73%;

4-й р. ж. гр. «Ромашка» вихователі Москалець В.М., Мусієнко Н.І. – 79%;

4-й р. ж. гр. «Дюймовочка» вихователі Божко Л.І., Сколота О.П. – 82%;

5-й р. ж. гр. «Теремок» вихователі Корнус С.А., Павліч Л.О. – 88%;

5-й р. ж. гр. «Калинка» вихователі Батичко Т.М., Романенко О.О. – 76%;

5-й р. ж. гр. «Веселка» вихователі Матузок Л.П., Костюченко К.І. – 87%;

6-й р. ж. гр. «Краплинка» вихователі Юхта В.М., Божко Л.І. – 92%;

6-й р. ж. гр. «Грибок» вихователі Акімова А.І. – 90%;

6-й р. ж. гр. «Сонечко» вихователі Серкілова В.С., Ляшенко О.М. – 91%;

З результатів видно, що вихователям групи «Яблунька» в наступному році необхідно спланувати роботу для підвищення результативності, ширше використовувати інтерактивні методи та новітні технології.

80 дітей шестирічного віку пішли до школи. Моніторинг стану готовності вихованців закладу до школи за психологічними критеріями показав:

високий рівень готовності до навчання мають 51% дошкільнят;

середній рівень готовності до навчання мають 48% дошкільнят;

низький рівень готовності до навчання мають 1% дошкільнят.

Результат свідчить, що діти-випускники володіють загально-навчальними вміннями та навичками, вміють узагальнювати, аналізувати, порівнювати. Вони мають достатній рівень соціального розвитку, дотримуються етичних форм спілкування з однолітками та дорослими, володіють формами висловлювання, вмінням вести діалог, спільно діяти в дитячому колективі.

Педагоги ДНЗ особливу увагу приділяли індивідуальній роботі, що сприяла подальшому розвитку дітей та адаптації дошкільного навчання. Наприклад робота за моделлю: вихователь – логопед – психолог має високу ефективність усунення мовленнєвого недорозвинення і негативного впливу розладів мовлення на формування пізнавальної діяльності.

В логопедичній групі в 2014 -2015 році налічувалось 15 дітей, з якими працювала логопед Тритяк Р.В.

Логопед проводила цілеспрямовану систематичну і системну роботу з дітьми-логопатами. Увагою були охоплені всі діти дитячого садка, які мали мовленнєві порушення.

На кінець навчального року всі діти логопедичної групи мали 100% вимову.

Вихователі планували свою роботу з урахуванням вимог програми та корекційної роботи щодо кожної дитини відповідно характеру її мовного порушення. Систематично з дітьми-логопатами проводила корекційну роботу психолог.

Турбуючись про життя та здоров’я дітей педагоги велику увагу приділяли фізичному вихованню дітей: заняттям з фізкультури, фізкультурно-оздоровчій роботі (ранковій гімнастиці, гімнастиці після денного сну з елементами корекції, фізкультхвилинкам та фізкультпаузам, заняттям з фізичної культури на прогулянці, різним видам масажів, фізкультурним святам і розвагам, дитячому туризму, рухливим іграм, самостійній руховій діяльності, «дням здоров’я»).

Значна увага надавалась профілактиці простудних захворювань в осінньо-зимовий період. У групах під час їжі вживались цибуля та часник. Проводилась робота щодо вітамінізації дитячого організму: по можливості у щоденне меню дітей включались овочеві салати, соки, свіжі овочі. Після прогулянки діти промивали носові пазухи з милом, а після приймання їжі полоскали горло сольовим розчином. Також проводилися різні види масажів: точковий, дотиковий, вушних раковин.

Влітку були проведені оздоровчі заходи, які полягали у використанні загартовування повітрям, сонцем, водою. Діти з задоволенням ходили босоніж по траві та по «доріжках здоров’я». При складанні меню – розкладки намагалися урізноманітнити страви, вводячи в раціон овочі, соки. Але недостатніми в раціоні дітей залишається кількість м’ясних, рибних, молочних продуктів, яєць, фруктів. Не виконуються норми харчування на 100% у зв’язку із браком коштів.

Для здійснення оздоровчої роботи у ДНЗ створено задовільні умови. Дошкільний заклад має медичний кабінет, фізкабінет, ізолятор. Їх обладнання відповідає нормативним вимогам. Медичний кабінет забезпечений лікарськими засобами на 90%.

Вся медична робота у закладі спрямована на зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей. Згідно з медичними висновками, зробленими спеціалістами під час огляду, встановлено та виявлено такі патології: ортопедична – 30 дітей, хірургічна – 18 дітей, лор - 13 дітей, окуліст - 20 дітей, стоматологічні – 1 дитина. По групах здоров’я розподіл проведено таким чином: основна група – 219 дітей (77,6%), підготовча – 63 дітей (22,3%), спеціальна – 0 дітей. На диспансерному обліку перебуває 90 дітей. Серед загальної кількості дітей закладу 68,1% становлять здорові діти, 31,9% - діти з виявленими патологіями. У структурі захворюваності дітей найбільш поширеними є хвороби органів дихання, зору, опорно-рухового апарату.

Робота з дітьми велась за затвердженим комплексом фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками. Кожний вид фізичної діяльності планується і проводиться з урахуванням стану здоров'я та фізичного навантаження кожної дитини. Заняття з фізичної культури проводила вихователь з фізичної культури Шкаруба Ю.В. Вихователями груп та вихователем з фізичної культури враховуються рекомендації лікарів, які стосуються II та III груп здоров'я щодо фізичного навантаження (окремим дітям виключені вправи з бігу та стрибків).

Протягом навчального року медичними працівниками та адміністрацією на заняттях з фізичної культури проводилися заміри моторної щільності занять в усіх вікових групах. Щільність в основному відповідає нормам, становить 65 -70% в молодших, середніх групах та 70 -75% у старших.

З метою зацікавленості дітей до занять фізичними вправами і спортом вихователі всіх вікових груп протягом навчального року використовували нестандартне спортивне обладнання (килимки різного призначення ,«ліани» для лазання, «купинки» - для стрибків, доріжки з ґудзиками, місточки з пробок, тощо).

Система фізкультурно-оздоровчої роботи потребує вдосконалення. Педагогам потрібно систематично проводити роботу еколого-валеологічного спрямування, навчати дітей дбати про своє здоров’я. Медичним сестрам проаналізувати розподіл дітей за групами здоров’я та патологіями за останніх 3 роки.

Плідно працювали протягом року гуртки: «Говоримо англійською» (керівник Коцур А.В.), художньої гімнастики (керівник Момоток Т.В.), танцювальний «Веселка» (керівник Ющенко І.Ю.), «Руками творимо дива» (керівник Акімова А.І.), «Народні умільці» (керівник Юхта В.М.). Потрібно поліпшити роботу гуртків «Витинанки» (керівник Павліч Л.О.), «Мовні перлини» (керівник Матузок Л.П.), «Аеробіка» (фізкерівник Шкаруба Ю.В.).

З метою реалізації завдань річного плану були проведені 100% колективні перегляди занять. Практичний показ проводився згідно діагностики.

Тісна співпраця педагогів з учителями ЗОШ №7 та ЗОШ №8 (обмін досвідом, бесіди, дискусії, участь у батьківських зборах тощо) сприяли підвищенню фахового рівня педагогів, психолого-педагогічній підготовці дошкільнят до навчання в школі. Спільно з учителями і психологами проводилися засідання педагогічної ради, загальні батьківські збори «Готуємо до школи дітей разом і вже зараз», «круглий стіл», консультації. Систематично вчителі шкіл №7 та №8 відвідували заняття в групах дітей старшого віку, а вихователі – уроки в 1 класах, де навчаються наші випускники, знайомилися з успішністю, розвитком дітей, обмінювалися досвідом з вчителями.

Співпрацюючи з батьками, вихователі залучали їх до участі в загальних, групових батьківських зборах, бесід, свят, , родинних розваг, тренінгів, Днів здоров’я. Особливу увагу приділяли індивідуальним формам роботи з батьками. Результатом такої діяльності стало зростання авторитету мам і татусів серед дітей, авторитету педагогів серед батьків, встановлення міцних емоційно – позитивних доброзичливих стосунків з родинами, велась активна робота батьківського комітету по зміцненню матеріально-технічної, культурно-спортивної та оздоровчої бази.

Фінансово-господарська діяльність у ДНЗ здійснювалась згідно з річним планом. Із метою забезпечення стабільної роботи закладу за сезонами були розроблені спеціальні заходи, а контроль за їх виконання здійснювався адміністрацією та відповідними комісіями профспілкового комітету.

Матеріальна база у ДНЗ у значній мірі утримувалась за рахунок благодійної, батьківської та спонсорської допомоги. Так за навчальний рік поліпшилася та зміцніла матеріально-технічна база закладу, а саме: капітальний ремонт кімнати для миття посуду, умивальної кімнати для дітей в сер. гр. «Б»; ремонт підлоги в ІІ мол. групах «А», «Б»; ремонт підлоги в музично-спортивній залі (стяжка, лінолеум); монтаж натяжної стелі в І мол. гр. «Б», сер. гр. «В»; придбали меблі для методкабінету; була проведена часткова заміна посуду; заміна вікон на металопластикові – 19 шт.; заміна міжкімнатних дверей – 9 шт.; придбано проектор.

Проводячи підсумок роботи педагогічного колективу ДНЗ у продовж навчального року, треба зазначити, що поставлені завдання виконані в цілому, але ж слід відмітити, що поряд із успіхами і надбаннями маємо ряд недоліків, а саме:

1. Мало уваги приділялося роботі щодо впровадження музейної педагогіки.

2. Потребує постійного вдосконалення навчання дітей звукового аналізу, складання творчих та описових розповідей.

3. Недостатньо проводилась робота з школи Молодого вихователя.

4. Моніторинг знань дітей за освітньою лінією «Дитина у природному довкіллі» свідчить про необхідність розширення форм і методів роботи щодо ознайомлення дітей з природою.

5. Музичні керівники не впроваджують інноваційні технології.

6. Потребує розширення інтерактивних форм та новітніх технологій у формуванні основ здорового способу життя в роботі з дітьми.

2. ЗАВДАННЯ 2015-2016 НА НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Відповідно до виявлених досягнень, недоліків, запитів батьків та державних вимог, педагогічний колектив дошкільного закладу ставить перед собою на новий навчальний рік такі завдання:



  • патріотичне виховання;

  • екологічне виховання;

  • формування основ здорового способу життя;

  • комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільників.


3. МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ
Підвищення теоретичного рівня і фахової підготовки педагогів

дошкільного навчального закладу


п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Примітки

1

Із метою підвищення теоретичного рівня та фахової майстерності педпрацівників:

- направити на курси підвищення кваліфікації

Павліч Л.О., Сколота О.П., Костенко І.Г., Легуша Л.І., Ющенко І.Ю., Корнус С.А.

- забезпечити докурсовими і післякурсовими завданнями педагогів, які будуть відвідувати курси;

- створити портфоліо вихователям що атестуються;

- зобов'язати педагогів відвідувати методичні об'єднання, семінари в ДНЗ та міста

- знайомити з новинками науково - методичної літератури, періодичними виданнями


упродовж 2015-

2016 н. р.

упродовж року

до 1.03.2016


упродовж року
щомісяця

Зав ДНЗ,


вихователь-методист
Зав ДНЗ,

вихователь-методист


Вихователі
Вихователь-методист
Педагоги




2

Із метою підвищення педагогічної діяльності, адаптації до стилю роботи ДНЗ здійснювати індивідуальне консультування педагогів, які тільки розпочали працювати та за бажанням.

упродовж року

Зав ДНЗ,

вихователь-методист






3

Із метою підвищення самоосвіти опрацювати:

- програму розвитку дитини «Я у світі»;

- Програму художньо – естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості» (авт.: Борщ Р. М., Самойлик Д. В.);

- Програма з морального виховання дітей дошкільного віку «Скарбниця моралі» (Л.Лохвицька);

- Програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку «Казкова фізкультура» (М. Єфименко);

-Програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років «Про себе треба знати, про себе треба дбати» (авт. Лохвицька Л. В.)

-Програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі «Грайлик» (авт.: Березіна О. М., Гніровська О. З., Линник Т. А.)

-Програма для дітей старшого дошкільного віку, методичні рекомендації «Граючись вчимося. Англійська мова» (авт.: Гунько С., Гусак Л., Лещенко З.)

- методичні посібники;

- скласти плани самоосвіти і включити питання екологічного, патріотичного виховання, формування основ здорового способу життя дітей дошкільного віку.



упродовж року

до 02.10.2015



Вихователь-методист

Вихователь-методист






4

Із метою надання методичної допомоги:

- систематично здійснювати контроль за самоосвітою педагогів;

- проводити засідання „ Школа молодих вихователів»;

упродовж року

1 раз у місяць

Зав. ДНЗ
Вихователь-методист






5

Із метою якісного підвищення професійної майстерності педагогів:

- видати наказ по ДНЗ про підготовку на проведення атестації в 2015-2016 н.р.

- атестувати у 2015-2016н.р. педагогів;

- вивчити систему роботи педагогів, які підлягають атестації;

- видати наказ по ДНЗ за результатами атестації, ознайомити колектив із наслідками атестації.


17.10.2015


протягом року
до 20 березня

Зав. ДНЗ


Атестаційна комісія
Зав. ДНЗ




6

Із метою підвищення якості реалізації річних завдань у 2015-2016 н. р.:

- визначити зміст педпроцесу, скласти

навчальні плани;

- систематично проводити „педгодини";

- створити на заняттях і в повсякденному житті мікроклімат педагогіки співробітництва;

- провести інтерактивний захід – презентацію «Фестиваль країн планети Дошколярія» для педагогів дошкільного закладу, які атестуються.

- провести ділову гру для вихователів «Ми разом» (форми роботи з батьками).


протягом року

Вихователь-методист, педагоги

Вихователь-методист

Практичний психолог

Вихователі

Вихователь - методист

Практичний психолог






















30.03.2015
12.01.2016




Семінар – практикум

  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка