Знайомство. Моя сім’я. Краса сім’ї



Скачати 228.22 Kb.
Дата конвертації03.03.2016
Розмір228.22 Kb.
Конспект родинного

бінарного заняття

«Моя сім’я»

(молодша група



студії «Дзеркало»)







k1ravjxxj_u.jpg

Тема: Знайомство. Моя сім’я. Краса сім’ї.
Мета:
• познайомити учнів одного з одним в рамках групи;
• сформувати почуття взаємоповаги, виробити партнерські стосунки;
• дати поняття про сім’ю, стосунки в родині та їхню красу;
• навчити працювати в невеликих мікрогрупах;
• провести тестування дітей за тестом «Я і моя сім’я».

Хід заняття:

 І. Знайомство. (проводиться у формі гри).


- Сьогодні ми зібралися всі разом на перше заняття. Ще не всі учні гарно знають одне одного. Тому я пропоную вам познайомитись. Спочатку я пропоную кожному назвати своє ім’я так, як йому подобається, щоб його називали. (Миколка, Оленька…). А тепер потисніть одне одному руки, вимовляючи при цьому якісь приємні слова.
- А зараз розкажіть, будь ласка, який у вас настрій.
- Я бачу, що не у всіх сьогодні веселий настрій. Діти, давайте спробуємо підняти настрій Сашкові. Як це можна зробити? (За допомогою жестів , міміки, лагідних слів, вірша чи пісні).
ІІ. Повідомлення нового матеріалу.
1. - Я бачу, що настрій у вас тепер гарний. Але ви, напевне, скучили за домом, трішки стомилися. А хто чекає вас вдома? А як вас усіх назвати одним словом? (Сім’я, родина ).
- Хто входить у сім’ю? (Мама, тато, діти…)
- Це члени сім’ї. Чим вони відрізняються? (Віком, статтю) . 2. - А зараз я пропоную вам гру, яка називається «Крісло автора».

(Учні за бажанням сідають у «крісло автора» і розповідають про свою сім’ю, відповідаючи на такі запитання :

скільки чоловік налічує твоя сім’я, як їх звуть?;
• чим любить займатися твоя сім’я?;
• чи дружно живе твоя сім’я.

3. - Що для вас в сім’ї робить мама? (готує їжу, прибирає…).


- Що робить тато? (заробляє гроші, ремонтує, допомагає мамі…)
- Чи допомагаєш ти батькам? Як?
- Як живуть люди в сім’ї: разом чи окремо? Чому? (Разом, бо всі допомагають один одному, всім разом весело…).

4. - Фізкультхвилинка:


- Давайте спробуємо показати за допомогою рухів, яку роботу ви виконуєте вдома.

5. - Гра «Додай речення»:


- Мені весело, коли … Я люблю … Я хочу … Мені сумно, коли … Мені цікаво, коли …
- А зараз перевіримо, чи гарно ви знаєте членів своєї родини. Продовжіть ці ж речення, розповідаючи про когось із членів своєї родини. (Мамі весело, коли… Мама любить…).

6. - Чи красиве ваше житло? Хто його прикрашає? (Всі разом)


- Чи допомагає спільна робота в сім’ї прикрашенню вашого житла? Як? (Разом можна все швидко прибрати, почистити, поклеїти шпалери…).
- Що можна зробити для краси вашого житла? (Ремонт, гарні речі, картини, світлини, іграшки, книжки, прикраси…)

ІІІ. Практична робота:
- А як можна прикрасити наш клас?
- Сьогодні ми виготовимо прикрасу для нашого гуртка.
- Ми виготовимо дерево гуртка.
- Як зручніше працювати: кожному окремо чи разом? (Разом) Чому?
Виготовлення дерева.

ІV. Тестування:
- А тепер кожен із вас пригадає свою сім’ю і намалює її. Малюнок ми назвемо «Я і моя сім’я».
- Кого обов’язково потрібно зобразити?
(Діти працюють, а психолог проводить міні-бесіди за змістом малюнка).

V. Підсумок заняття:
- Кого ми називаємо сім’єю?
- Яку роботу виконують члени вашої сім’ї?
- Як краще працювати: спільно чи окремо? Чому?
- Яку сім’ю можна назвати красивою?
- Як ви допомагаєте своїй сім’ї?

dsc01446.jpg

«Театральне заняття,

як практика гуманітарної освіти»

(тренінг)

Театр повинен просвіщати розум .

Він повинен наповнювати світлом наш мозок ...

Ромен Ролан

Експозиція

" Театр - вища інстанція для вирішення життєвих питань" , - писав О. І. Герцен.

Світ, що оточує нас , настільки багатогранний і динамічний, що сучасній людині неможливо осягнути його у всьому розмаїтті. Постійна зміна духовно - моральних цінностей, економічних та соціальних умов , дійсно, не дозволяє " зупинитися", щоб переосмислити все ті "метаморфози", які відбуваються у нас в процесі особистісного зростання.

Цей " безперервний рух життя " потребує перегляду та коррекції основних підходів до вивчення циклу гуманітарних дисциплін, зокрема літератури. Безсумнівно, пріоритетними для освіти залишаються завдання формування у дітей загальнолюдських цінностей (здатності до співпереживання, співчуття, вмінню відчувати і розуміти красу навколишнього світу ), виховання особистості , здатної до самостійного осмислення як художнього слова, так і явищ дійсності, здатної створювати власний творчий продукт.

У цій ситуації закономірним є процес появи в діяльності педагогів нових практик , здатних вирішити дані завдання. Такою практикою гуманітарної освіти є "театральний урок" . Звернення до світу театру - не випадково , оскільки саме через призму театральних постановок нам , гімназистам і вчителям , легше поглянути на власне життя , на власні проблеми і труднощі , простіше розібратися і переоцінити будь-які переломні моменти в житті.



Зав'язка

" Без творчих пошуків немає справжнього мистецтва ", - говорив

Д. Шостакович .

Шепетівський ЦДЮТ розробляє і апробує практики гуманітарної освіти. Це, так звані, уроки: "музейний, музичний, театральний ";



Розвиток дії

Шарль Барі розмірковував: " Автор пише одну п'єсу, актори грають іншу, а глядачі бачать третю" .

Це відбувається при авторському розумінні проблем , порушених у творі і представлених у театральній постановці , це так звана інтерпретація художнього тексту.

Інтерпретація (лат. interpretatio - роз'яснення , тлумачення ) - у мистецтві - творче освоєння художніх творів, пов'язане з його вибірковим прочитанням: в обробках і транскрипціях, у художньому читанні, режисерському сценарії акторської ролі, музичному виконанні... У мистецтві і літературі інтерпретація заснована на принциповій багатозначності художнього образу.

Різний текст розуміється, сприймається кожним суб'єктом по- своєму. Для глибокого розуміння театральної постановки , тексту художнього твору ми розробили так званий " театральний урок" .

Спираючись на висловлювання Шарля Барі , ми можемо сформулювати визначення " театрального уроку ". Отже, театральний урок - це практика гуманітарної освіти, де осягнення художнього твору і самого себе будується в особливому культурно - освітньому середовищі й на основі переживань, суб'єктивного досвіду автора тексту, режисера і підлітка - глядача.

Під гуманітарною освітою ми розуміємо людиноорієнтовану освіту, спрямовану на розвиток " людського в людині " (В. І. Слободчиков ) . Під особливим культурно - освітнім середовищем ми розуміємо здатність говорити мовою мистецтва, глибоко проникати в специфіку даного мистецтва, а також сприятливі умови для розкриття і самореалізації особистості.

Таким чином , театральний урок дозволяє закріпити первинні знання з теорії драматургії про театр, придбані практичні навички відвідування театру і, також інтегруючи досвід, вивести гуртківців на новий рівень осмислення себе, подій та іншого.

Кульмінація

"Якщо сенс театру був би тільки в розважальному видовищі, може , і не варто було б вкладати в нього стільки праці . Але театр-це мистецтво відображати життя ", - стверджував К. Станіславський.

Спираючись на висловлювання К. Станіславського, відзначимо, що відвідування театру ми перетворимо в освітню подію, яка дозволить осмислити художній твір у різних інтерпретаціях.

Важлива умова реалізації даної практики - інтеграція позаурочної діяльності . Театральну подорож. Реалізація даної практики проходить поетапно. Ми можемо виділити три основних етапи: підготовчий , власне театральний і етап рефлексії. Зупинимося на кожному етапі детальніше.



Перший етап - підготовчий .

Підготовчий етап спрямований на створення умов для розуміння мови творів мистецтва ( літературного та театрального) .

На цьому етапі проводяться заняття підготовчого плану:

Найважливішим із них є урок - оволодіння театральною лексикою. Не зможуть діти вільно використовувати театральну лексику у власній промові, доки ми, викладачі, їх цьому не навчимо. Тому в даному випадку необхідно не тільки познайомитися з театральною лексикою, але і включити її в контекст, щоб ця лексика знайшла для дитини смислове значення.

Іншим важливим уроком підготовчого плану є урок - обговорення вибору спектаклю. Зазвичай це урок проходить у технології проблемного навчання. Щоб вистава стала для гімназиста особистісно значущою, необхідно враховувати кілька взаємопов'язаних факторів: співвідношення шкільної програми , театрального репертуару і, найголовніше , тих проблем , які хвилюють підлітка "тут" і "зараз" , на даному етапі його особистісного становлення (це можуть бути як шкільні, так і моральні проблеми , проблеми самосвідомості , проблеми особистого вибору ...).

Урок - вивчення творчого шляху автора п'єси. Якщо заплановано відвідання вистави за твором , яке не входить в рамки обов'язкової освітньої програми , то на цьому етапі вихованці отримують первинні знання про автора твору , вчаться самостійно знаходити й обробляти інформацію (урок з виходом в інтернет , де вчитель показує , як можна знайти інформацію про цього автора - посилання на інтерактивній дошці )

Урок - майстерня ідейно- художнього задуму автора. На цьому уроці гуртківці вчаться самостійно визначати ідейно- художній задум автора п'єси.

Урок - майстерня інтерпретації художнього задуму режисером. На цьому етапі діти знайомляться з режисером постановки, розглядається питання інтерпретації авторського твору і режисерського прочитання. Увага гуртківців акцентується на актуальності вистави, на тих аспектах діалогу з глядачем, які режисер відображає. Знайомство і освоєння дітьми мови театру. Знайомство на більш глибокому рівні з основними невід'ємними елементами театральної дії: грою акторів, костюмами, оформленням (декорації , музичний супровід , світлове оформлення).

Урок - заочна екскурсія або віртуальна екскурсія за лаштунки театру.

Другий етап - театральний

Це безпосереднє відвідування вистави. На цьому етапі відбувається емоційний вплив на гуртківця, проживання та переживання театральної дії, і, найважливіше, відбувається процес співпереживання кожного моменту вистави спільно з іншими дітьми . Більш зримим, видимим і чутним стає на сцені життя героїв театральної постановки не тільки завдяки інтонаційній і смисловій виразності слова, а й завдяки іншим компонентам вистави: грі акторів, музичному супроводу, світловому оформленню, художньо - образотворчому рішенню.



Третій етап - рефлексивний

Цей етап передбачає відображення в текстах різних жанрів та інших форм вражень від театральної постановки. На цьому етапі проводяться заняття рефлексивного плану. Рефлексивний етап можна розділити на три взаємопов'язані частини: осмислення побаченого у формі тренінгів та уроків - зустрічей , створення творчих робіт і створення робіт інших форм осмислення.

Тренінгове заняття спрямоване на осмислення всього побаченого в театрі. На цьому занятті пропонується ряд "вправ" , що дозволяють перейти на якісно новий рівень усвідомлення набутого досвіду. Всі "вправи" засновані на "педагогіці переживання", що базується на автентичних (не награлися або конструюються) інтенсивних переживаннях у цілях їх включення в процес особистісного зростання. Метою цих тренінгових занять є можливість на основі пережитого вербалізувати власні емоції в групі вихованців. Для підліткового віку дуже важливим є момент озвучування власного емоційного переживання , це дозволяє більш глибоко зрозуміти не тільки себе , а й почути іншу людину.

Урок - зустріч з режисером, акторами театру, можливість вести живий діалог.

Створення творчих письмових робіт як відображення в текстах особистісного досвіду через призму авторського осмислення . Перша група - роботи різних жанрів : відгук , есе , рецензія , твір-роздум , стаття в газету , написання сценарію та ін. Друга група - роботи дослідницького характеру. Третя група - роботи творчого характеру: альманахи , збірники творчих робіт, поетичні збірки .

Виконання робіт інших форм на вибір. Це фоторепортаж, відеофільми та презентації , малюнки до спектаклю, власні постановки окремих сцен літературного твору.



Розв'язка

"Головне в художній творчості - побачити й осмислити нове, що дає право братися за перо або кисть ", - писав В. Борисов.



Фінал

" Тлумач, пeдaгoг і дзepкaлo - тpи личини peжиcepa ", - А. Васильєв.

Фінал п'єси - це емоційно - смислове завершення . У нашому випадку - це проведення тренінгових занять, пов'язаних з первинним осмисленням побаченого. Це можливість через розроблену систему рефлексивних дій підвести підлітка - глядача до розуміння авторських задумів і власних відкриттів.

Система тренінгових занять будується за певною схемою: "включення" в заняття , основна частина і рефлексивна частина тренінгу .

1. У першій частині тренінгу пропонуються ігри, що дозволяють створити дружню, відкриту обстановку, що допомагають налаштуватися на спільну продуктивну, творчу, роботу:

- Вправа "Імпульс " - провідний передає " імпульс " у вигляді бавовни в долоні по колу в одному напрямку , потім вправу ускладнюється: " імпульс " передається в різних напрямках. Головне , щоб учасники вчасно ловили " імпульс " і передавали його іншим .

- "Дослідження простору " - учасники рухаються в хаотичному порядку , головна умова - вони повинні під час руху заповнювати весь простір приміщення і не повинні стикатися один з одним. Ведучий визначає швидкість руху учасників.

- Вправа "Шеренга" - учасники із закритими очима повинні вишикуватися по росту, за розміром взуття , по довжині волосся , за початковою літерою імені , головна умова - забороняється розмовляти.

2. Розглянемо деякі вправи з основної частини тренінгу. Вправи , які проводяться на цьому етапі , спрямовані на осмислення театральної постановки на глибшому рівні:

- Вправа "Асоціація" - кожен по колу називає першу асоціацію , яка з'явилася у нього після перегляду вистави .

- Вправа "Вербалізація" - діти повинні спробувати розповісти тим , хто не бачив виставу, про те, що відбувалося на сцені.

- Вправа "Фото спектаклю " - перший учасник приймає позу (за мотивами вистави) , другий - доповнює перший , третій - другого і т.д. , не виходячи за рамки заданої теми ( вистави). Потім " фотограф " робить " знімок" . Фотографію можна повторити: перший учасник змінює позу , інші теж змінюють свої пози в тій послідовності , в якій вони робили це в перший раз , і доповнюючи попереднього учасника .

3. Закінчується тренінгове заняття рефлексивним етапом , на якому відбувається озвучування власного емоційного переживання , що досить складно і важливо для гімназистів 13-14 років. Пропоную кілька можливих варіантів рефлексії :

- Вправа "Записки" - учасникам пропонується написати адресні записки з побажаннями один одному. Зміст записок не озвучується .

- "Круг" - всі учасники встають у велике коло, заплющують очі і піднімають руки , потім кожен починає рухатися до центру кола до тих пір , поки не торкнеться кожною рукою з долонею іншого учасника . На прохання ведучого всі учасники розплющують очі , ведучий дивиться , скільки кіл у результаті утворилося і чи не залишився хтось один.

- Вправа "Клубок " - у колі учасники передають клубок один одному , при цьому говорять фразу, що починається наступними словами " я вдячний тобі за ..." або " я радий сьогоднішній зустрічі , тому що ... " .

Епілог

"У кожної людини під капелюхом - свій театр , де розгортаються драми, часто більш складні , ніж ті , що даються в театрах "

Т. Карлейль

Гуманітарна практика " театрального уроку " дозволила поглянути на формування духовно -моральних цінностей гуртківців по-іншому. Я побачила, що діти навчилися розуміти мову художнього твору , оволоділи театральною лексикою, відчуваючи при цьому радість від самого процесу пізнання.

Безумовним результатом я вважаю почуття єднання , духовної співпричетності в ході проведення " театрального уроку ". Ця практика не тільки збагатила мої уявлення про потенційні можливості дітей, а й допомогла відкрити нові грані їхньої особистості.

Не потрібно бути педагогом, щоб розуміти , як сьогодні важлива й унікальна кожна особистість. Креативність дитини найчастіше проявляється не на уроках, а в інтернет - просторі. Дуже важливо при роботі з талановитими дітьми спрямовувати їхню креативність на вирішення навчальних, життєвих завдань, завдань особистісного розвитку. Театр йде на противагу віртуальної реальності на користь " живого" спілкування і "живого" знання. Зіткнення з театральним мистецтвом допомагає нам , педагогам , зазирнути " під капелюх " кожної дитини, визнати її індивідуальність , допомогти у вирішенні проблем у процесі особистісного становлення дитини.



dsc_0782.jpg


Установче заняття «Запрошуємо в гості !»

Мета уроку:

  • Прищепити інтерес до театрально-ігрової діяльності;

  • розвинути виконавські уміння в створенні художніх образів;

  • надихнути дітей для роботи над казкою.

Завдання: Розвинути мислення, пам'ять, увагу, уяву в процесі роботи над казкою.

Устаткування: стільці, ілюстрації, картки з загадками, записи фонограми, сценічні атрибути, костюми, декорація – теремок.

Хід заняття

Вступна частина. Я запрошую вас у чарівний світ мистецтва, у результаті якого народжується вистава.

Питання для дітей:


  • Які види театрів ви знаєте?

  • Які театральні постановки ви бачили?

  • Хто працює в театрі?

  • Для чого потрібні декорації, світло, музика?

Діти сідають у творче півколо.

Тренінг “Будьмо знайомі”.

Пояснення тренінгу: Мене звуть Наталія Володимирівна , хто випливає за годинниковою стрілкою говорить: Наталія Володимирівна, (і називає своє ім'я) Сашко, хто випливає - говорить: Наталія Володимирівна, Сашко, (і називає своє ім'я) Таня. (І так, доки всі діти  не представляться. Усі добре запам'ятають, як звати один одного.)

Керівник :

Діти, а чи любите ви казки?

(Показую відеоряд із сюжетами з казок, діти відповідають, що це за казка.)

Діти, відгадайте загадку:

Під кущами, під ялинками,
Котиться клубок з голками.

Керівник:

– Давайте покажемо, як дихає Їжачок. Через ніс вдихаємо, через ротик видихаємо, вимовляючи “ пих ”. (Діти виконують вправу на подих “Їжачок”). Добре!

– Згадайте свій улюблений запах. Уявіть, що ви вдихаєте цей аромат через ніс, а видихати будете тонким струмком на свою долоньку (діти виконують вправу на подих “Аромат”).


  • Почуваєте, як тепло ллється на долоньку?

Керівник:

  • Тепер розімнемо наші пальчики (пальчикова гра):

Раз, два, три, чотири, п'ять,
Вийшли пальці танцювать.
Великий пустився в танок,
Вказівний у перепляс,
Середній поклонився,
Безіменний причаївся,
А мізинець – молодець
Ланцюг зімкнув. Молодець!
Як же далі танцювати?
Треба ланцюг – розірвати!

(повторити кілька разів із прискоренням)


(модель Т. Боровик)

Керівник: (вправи на розвиток мовної апарат).

На губу язичок клади,


пя-пя-пя для нас скажи .
М'язи розслаблюються,
Лопаточка з’являється.

Ти під рахунок її тримай до п'яти:


1, 2, 3, 4, 5 –
І лопатку забери.
Язичок, як жало змійки,
Швидко висуну зараз,
Покрути їм уліво вправо.
Усе вийде в нас!

Загадки:

Руда крутійка, хитра та спритна,


У хлів забігала , курей рахувала. (Лисиця)

Сіренькі, маленька ,вушка на макусі,


Любить сир в ловушці . (Мишка)

Узимку біленький, а влітку сіренький. (Заєць)

А про яку комаху наступна загадка:

Навколо носа в'ється,


А в руки не дається. (Муха)

Хвіст із візерунками,


Чоботи зі шпорами,
Ранком заспіває,
Час нагадає . (Півень)

Квакає на воді, а живе на землі. (Жаба)

Бурий, клишавий по лісі бреде,
Любить позичити він у лісових бджіл мед. (Ведмідь)

Діти, ви швидко і добре відгадували загадки, а тепер спробуємо перетворитися в цих, перерахованих представників тваринного світу. Давайте згадаємо їхній характер, звички, манери поведінки .

(Діти під музику, характерну для кожного персонажа показують і зображують комара, мишку, муху, жабу, півня, лисицю, зайця, ведмедя. Керівник вибирає на ту або іншу роль дітей , що добре справилися з завданням.)

Діти, ви чудово упоралися з завданням і ми підібрали артистів для виконання казки..... А хто здогадався, якої казки? У якій казці живуть ці герої, ці персонажі? (Діти відповідають)

Правильно, ми будемо ставити спектакль за мотивами казки “Теремок” (Діти одягають костюми).

Звучить музика.



Керівник: Стояв у лісі терем-теремок, прилетіла муха-горюха і запитує:

– Теремок, теремок. Хто в теремі живе?

Бачить – нікого , вона залетіла в теремок і стала там жити-поживати.

(музика)


Прилетів комар-пискун і запитує:

– Теремок,теремок. Хто в теремі живе?

– Я муха-горюха. А ти хто?

– Я комар-піскун.

– Іди до мене жити.

(музика)


От вони стали жити вдвох. Прибігла мишка-норушка і запитує:

– Теремок, теремок. Хто в теремі живе?

– Я муха-горюха, я комар-пискун, а ти хто?

– Я мишка-норушка.

– Іди до нас жити.

(музика)


Стали вони жити втрьох. Прискакала Жабка-квакушка і запитує:

– Теремок, теремок. Хто в теремі живе?

– Я муха-горюха, – я комар-піскун, – я мишка-норушка, а ти хто?

– Я жабка-квакушка.

– Іди до нас жити.

Стали вони жити вчотирьох. Біжить зайчик і запитує:

– Теремок,теремок. Хто в теремі живе?

– Я муха-горюха, я комар-піскун, я мишка-норушка, я жабка-квакушка, а ти хто?

– Я зайчик-побігайчик.

– Іди до нас жити.

(музика)

Стали вони жити разом . Йшов поруч півник і побачив теремок:

Теремок, теремок. Хто в теремі живе?

Я муха-горюха, я комар-піскун, я мишка-норушка, я жабка-квакушка, я зайчик-побігайчик, а ти хто?

А я півничок – золотий гребінець.

Іди до нас жити.

(музика)

Стали вони жити разом . Бігла повз лисичка і запитує:

– Теремок, теремок. Хто в теремі живе?

– Я муха-горюха, я комар-піскун, я мишка-норушка, я жабка-квакушка, я зайчик-побігайчик, я півник– золотий гребінець.А ти хто?

– Я лисиця.

– Іди до нас жити.

(музика)

Ось живуть вони семеро всі разом – і горя мало. Вийшов на галявину ведмідь і побачив теремок.

– Теремок, теремок. Хто в теремі живе?

– Я муха-горюха, я комар-піскун, я мишка-норушка, я жабка-квакушка, я зайчик-побігайчик, я півник– золотий гребінець, я лисиця, А ти хто?

– А я – ведмідь. Пустите мене до себе жити.

Звірі: – Ти великий, нам теремок зламаєш.

– Не зламаю, я тихенько.

(Ведмідь лізе в теремок і ламає його)

Ох, пробачте мене. Що ж робити?



Мишка: Простимо, якщо новий зумієш побудувати. Зумів зламати, зумій і побудувати.

(усі разом будують новий теремок)

Грає фінальна музика.

Діти розсаджуються.

-Діти, як ви думаєте, ведмідь добре вчинив чи погано? А як ви думаєте, дружними були всі ті герої, що жили в теремку? А дружба їм допомогла? Про що ви сьогодні довідалися на занятті? Хто працює в театрі, люди яких професій? (Діти відповідають)


  • Я сьогодні була дуже рада познайомитися з вами, я сподіваюся, що і вам сподобалося на занятті театрального гуртка.



p4130017.jpg

СЦЕНАРІЙ СВЯТА

«На театральних підмостках»


foto_37.jpg

Фанфари.


Вихід Ведучих.
Вед: Добрий вечір, друзі, наші шановні гості! Ви пам’ятаєте своє перше враження від театру. Чарівний світ манив мене з нестримною силою. Можете собі уявити мою радість, мій захват, коли батьки привели мене на перший у моєму житті спектакль. Мрія збулася! З тих пір світ театру став моїм другим будинком, моєю дійсною любов'ю. І я запрошую вас зануритися в цей чудовий, яскравий, незабутній казковий світ.
Вед: Я запрошую на сцену учасників сьогоднішнього конкурсу

"На театральних підмостках..."


Діти піднімаються на сцену.

Вед: І зараз перше завдання для вас: потрібно вишикуватися на сцені півколом за алфавітом


Діти виконують завдання,

Ведучий представляє учасників конкурсу: називає ім'я дитини, місце, відкіля він приїхав, і який табір він представляє.


Вед: От і всі наші учасники конкурсу. Оплески нашим "героям". У нашій конкурсній програмі буде три тури, після кожного з них деякі залишать цю сцену. У третій, заключний тур вийде тільки 6 учасників.

Саме з цих дітей наше шановне журі і вибере кращого. А зараз прийшов час представити наше журі.


Ведучий представляє членів журі.
Вед: Ну ось, усе готово. Можна починати. Всі учасники першого туру розбиті на 3 групи. У першу групу входять учасники.

Отже, пропоную дітям першої групи .

Дорогі друзі, умови першого конкурсу такі: вам потрібно встати в коло і рухаючись за годинниковою стрілкою, зображувати ту ходу, що я назву. Через тридцять секунд завдання змінюється. Отже, покажіть нам як:

"першокласники йдуть у школу...",

"йде показ колекції одягу весняно-літнього сезону...",

"ви йдете в похід з важким рюкзаком...",

"вас вигнали з уроку."
Спасибі! Ви можете відправлятися на свої місця, а вам на зміну приходять учасники другої групи. Завдання аналогічне. Усі готові? Ми можемо починати? Покажіть нам, як

"зірка естради проходить повз юрбу шанувальників...",

"гру в класики...",

"вас викликали до директора..."

, "ви йдете до зубного лікаря...".
Оплески учасникам другої групи! Їх змінюють хлопці - учасники третьої групи. Ваше завдання: покажіть нам,

"як йде людина, якій черевики натерли ноги...",

"ви йдете на іспит...",

"ви йдете в їдальню ,

"ви йдете додому після бійки..."
2 .Спасибі всім учасникам нашого конкурсу, а ми переходимо до другого завдання першого туру. Виконувати його ви будете в групах

по 6 чоловік.

А тепер умови конкурсу. Він називається "Комплімент артистові". Нам знадобитися допомога залу. Учасники конкурсу, будуть зображувати на сцені виступ, а ви повинні будете слухати й аплодувати в тому стилі, що я вам пропоную. Артисти повинні реагувати на поведінку глядачів. Отже, перша група виходить уперед і показує нам "завершення виступу естрадного ансамблю".

Далі для всіх груп завдання аналогічні


2 група: "Симфонічний оркестр" і "Захват залу"
3 група: "Естрадний ансамбль" і "Провал" (для залу)
4 група: "Симфонічний оркестр" і "Бурхливий успіх, але артисти спізнюються на літак".
5 група: "Хор народної пісні" і "Повний провал".
Діти повинні гідно вийти зі скомпонованої ситуації!
Ведуча: Спасибі! А тепер останній конкурс першого туру. Для того, щоб його провести, мені знадобиться допомога чоловіків. У цьому конкурсі беруть участь ті ж групи, що й у попередньому, тільки завдання будуть індивідуального плану. Я прошу вийти вперед учасників першої групи. Вам необхідно зобразити "паркову скульптуру". Будь ласка. А от чоловіки повинні перенести ці скульптури і розставити їхній уздовж рампи.
Діти виконують завдання.
Завдання для другої групи - "давньогрецька скульптура".
Для третьої - "вітрина магазину "Одяг".
Для четвертої - "балетна скульптура"
Для п'ятої - "скульптура важкоатлета".
Ну що ж, я дякую учасникам першого туру, спасибі велике чоловікам. Поки журі радиться і підбиває підсумки першого туру, ви можете спуститися в зал і взяти участь в артикуляційній розминці, що для нас

проводить керівник театральної студії. Прошу!


Артикуляційна гімнастика.
По закінченні розминки на сцену виходить Ведучий.
Вед: Спасибі, давайте ще раз оплесками подякуємо за урок. Ну а тепер, рішення журі! Я прошу вийти вперед дітей з цифрами . /у зал/. Влаштуйте грім овацій для учасників першого туру!
Спасибі , ви можете спуститися в зал. А ті, хто залишився на сцені - це учасники другого туру.
Отже, актор - це людина, що повинна уміти робити абсолютно усе: і пекти, і танцювати, і навіть ходити на руках.
Перший конкурс другого туру – це "Танцювальний конкурс .Для кожної групи буде звучати по дві фонограми, а вам, любі уболівальники, потрібно танцювати, відповідно до їхнього стилю. Отже, почнемо...
/Фонограми для першої групи: "Летка-єнка", "Сиртакі".
Фонограми для другої групи: "Єврейський", "Циганочка".
Фонограми для третьої групи "Лезгінка", "Російський танок"./
Вед: Переходимо до другого конкурсу другого туру. Друзі, я попрошу вас розбитися на пари. Конкурс називається "Говорять тварини..."

Через кілька хвилин вам потрібно буде показати нам маленький діалог тварин, а от, хто кому дістанеться, ми зараз подивимося. Отже, перша пара готує діалог - "курки і півня",

другій парі дісталася - "свиня і корова",

третій парі - діалог "великого і маленького собаки".

Четверта пара покаже - "діалог двох мавп",

в п'ятої пари – розмова "лева і барана",

класичний варіант у пари номер шість - "кішка і собака",

і нарешті, сьомій парі дісталися - "гусак і качка".

Доки я роздавав завдання, перша пара повинна була підготуватися. Пари по черзі демонструють те, що вони підготували

Спасибі, учасники! /У зал/ Вам сподобалося? А ми переходимо до третього завдання другого туру. Воно називається "Здрастуйте, товаришу дорослий!" . Вам потрібно буде сказати цю фразу з визначеною інтонацією, кожному дістанеться своя. Я попрошу учасників другого туру по черзі підходити , одержувати завдання і відразу його виконувати. Давайте почнемо...


Конкурс. Завдання для учасників: "Сказати фразу з однією із інтонацій:
- із захватом;
- із презирством;
- з ніжністю;
- з ненавистю;
- з лінню;
- із заздрістю;
- зі страхом;
- з радістю;
- з повагою;
- з розпачем;
- з тугою;
- з ревнощами;
- з бадьорістю;
- з нахабністю.
Вед: Спасибі . От і прийшов час довідатися, хто ж буде брати участь у третьому турі.
Оголошення рішення журі. Нагородження учасників другого туру .

От вони - учасники третього туру. Я прошу моїх асистентів винести шість стільців для кожного . А доки мої помічники готують сцену, я розповім вам про наступний конкурс. У ньому беруть участь усі фіналісти одночасно. Головна умова - ви виконуєте завдання, не встаючи зі стільця. Прошу всіх, сідайте, і ми починаємо перший конкурс третього туру. Завдання дуже прості - вам необхідно зіграти ролі:


а) шести бабусь, що бачать як їхніх онуків б'ють;
б) шість дорослих просять злізти з дерева своїх вихованців;
в) шість хлопців, під вікнами, викликають своїх коханих;
г) шість уболівальників на стадіоні;
д) шість чоловік на безлюдному острові раптом побачили корабель;
Ведучий: Спасибі учасникам. Усі настільки гарні, що я думаю, нашому журі треба буде розв'язати дуже складну задачу, а ми складемо наступний іспит, що називається коротко і ясно "Лемент".

Отже, перший учасник покаже нам -"як кричить людину, якій наступили на ногу гострим каблуком";



  • другому учасникові - дістався "лемент" схвалення з гальорки театру;

  • для третього учасника - "лемент" пастуха, що зганяє череду". Прошу!

Четвертий учасник покаже нам, "як кричать викликаючи пором, із протилежного берега річки"...

П'ятому учасникові дістався- "лемент розгніваної матері, що кличе свою дитину".

Останнє завдання - "лемент у горах з луною".
Ну от ми і підійшли до самого останнього конкурсу. Він називається "Розмова по телефону з невидимим абонентом".

Зараз я роздам вам завдання, вони дуже прості:


а) несподіваний дзвінок о третій годині ночі;
б) перешкоди на лінії, дуже погано чутно;
в) вас розігрують;

е) ви розігруєте;


д) дзвінок змусив вас вийти з ванної кімнати, не домившись;
ж) вам розповідають дуже веселу історію.
Учасники демонструють те, що вони встигли підготувати за час пояснення завдання.
Ведучий: настав найбільш урочистий момент. Я надаю слово журі.
Виступ журі, нагородження учасників третього туру, нагородження переможця третього туру.
Ведучий: От і закінчилася наша зустріч, сподіваюся, що наша подорож у світ акторської майстерності була для вас цікавою. До нових зустрічей!

fcupbs1mnhg.jpg


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка