Зовнішній вигляд



Скачати 69.51 Kb.
Дата конвертації26.02.2016
Розмір69.51 Kb.
ТЕМА: Зовнішній вигляд

Мета: уточнити і закріпити найпростіші навички особистої гігієни, формувати переконання необхідності дотримання режиму дня для здоров’я дитини, розвивати вміння стежити за своїм зовнішнім виглядом; виховувати бажання завжди бути чистим і охайним.

Обладнання: лист і посилка з адресою, малюнок з казки «Федорине горе».

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

Вітання. Передача сигналів добра.


  • Діти, щоб нам працювалось на уроці, я хочу передати вам почуття радості, добра, дружби і взаємоповаги. Приймайте ці сигнали.

Продзвенів дзвінок, починається урок.

Працюватимем старанно, щоб почути у кінці,

Що у нашім першім класі дітки – просто молодці!

Я сподіваюсь, що наш урок буде саме таким

Ми будемо Урок буде

Активні продуктивним

Працьовиті цікавим

Творчі добрим
2. Яка пора року на вулиці?

Який місяць йде? (квітень)

Чому його так назвали

В нас на уроці розквітла квіточка, але щоб вона стала різнокольоровою, нам треба гарно попрацювати.


3. Проблемне питання

Як ви вважаєте чи потрібно бути щодня чистим і охайним щоб зберегти своє здоров’я? (Відповіді учнів)


4. Гра «Сім правил»

Зараз ми пограємо в гру, яка називається «Сім правил». Це ті правила, які ви маєте виконувати щодня. Хто уважний на уроках, хто хоче бути здоровим і докладає до цього всі зусилля, той легко впорається з цим завданням, вгадає потрібне слово.



  • Як прокинувся – вставай, ліні волі… (не давай)

  • Квіточку роса умила, а тебе умиє … (мило)

  • І дивись не барись, в школу швидко-швидко …(мчись)

  • Але тут не поспішай, подивись спочатку …

  • Чи нічого не забув, чи в портфелі все в ….. (порядку)

  • Не носи в кишені жуйки, крейду, яблука і булки, кнопки, цвяхи, сірники, а носи … (носовички)

  • В школі, класі не брудни, сміття бачиш …. (підніми)

  • Будь охайним завжди сам, уникай дірок і …. (плям)


А ви всі правила виконуєте?

Зараз ми перевіримо, як ви виконуєте п’яте правило: витягніть із своїх кишень свої носовички. Покажіть їх. Чи вони охайні, чистенькі, гарно складені?



  • А хто сьогодні вранці помив обличчя, шию, вуха?

  • А хто не почистив зуби?

(стук у двері)

На адресу нашого класу прийшов лист і посилка.



  • Як ви думаєте, що необхідно відкрити першим? І що написано у цьому листі.

Лист до всіх дітей з дуже важливого питання.

«Дорогі мої діти. Я пишу вам листа. Я прошу, мийте частіше руки і обличчя. Необхідно митись вранці і ввечері. Перед прийомом їжі, після сну і перед сном. Тріться губкою й мочалкою, терпіть – це не біда. І чорнило і варення змиє мило і вода.

Дорогі мої діти! Дуже – дуже вас прошу: мийтеся частіше – я брудну лей не люблю. Не подам руки бруднулям, я з такими не дружу. До побачення».

Ваш Мийдодир



  • Ось, діти ми і дізналися, від кого прийшов лист. Напевно і посилка прийшла від Мийдодира.


( В посилці знаходиться великий лист)

«Дорогі діти! Разом із листом висилаю вам посилку. В ній знаходяться цікаві звукові загадки».




  1. Гарне і запашне, роботяще змалу

Люблять всі чомусь мене вдень і на світанку.

Кажуть, я даю красу і здоров’я й силу

Чистоту у дім несу, звуть мене всі… (мило).


  1. Я невтомна трудівниця, мені вірять люди

Хто зі мною поведеться – той здоровим буде

Буде часто усміхатись білими зубами

Мене знає вся малеча, і бабусі й мами

Чистоту тримаю в домі, справу знаю чітко,

Вам моє ім’я знайоме, бо зубна я … (щітка).


  1. Я м’якенька полотнинка, випрана дбайливо,

Не серветка, не хустинка, знаю своє діло.

Я до щічок, до головки притулюсь ласкаво

Я вберу усі краплинки з тіла після ванни.

Я не гість – хазяїн в домі, і лежать не звик я

Ім’я моє відоме, пригадайте, я … (рушник).


  1. Маю вигляд я і смак – можеш подивитися

І без мене вам ніяк всім не обійтися.

Я – не страва, не напій, та в роботі часто

З милом, з щіткою дружу. Ім’я моє ….. (паста).

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності



  • Діти, подивіться на цей малюнок.

  • Кого на ньому зображено? (Бабу Федору)

  • З якої казки?

  • Яка ж біда сталася у Федори?

  • Чому від неї повтікали всі речі, майно?

  • Чим закінчується казка?

  • Чому речі повернулися до Федори?

Отже, якщо не будемо виконувати правил то із вами може статися горе, тому що із неохайною людиною неприємно дружити, розмовляти, на неї навіть дивитися неприємно.
Кому подобається м’ятий, брудний одяг, нечесане волосся, невмите обличчя. Хотіли б ви мати такого друга. А самі б хотіли бути такими.
Повідомлення теми, мети уроку

  • Я знаю, що всім вам подобаються білі, здорові і міцні зуби, гарна посмішка, красиве волосся, охайний, випраний, випрасуваний, чистенький одяг. Але для цього необхідно щодня чистити зуби, вмиватися, розчисуватися, чистити взуття і привчати себе до цього необхідно змалку. Заважати вам у цьому може лише ваша лінь. Необхідно навчитися переборювати своє лінощі. Тому сьогодні тема нашого уроку «Твій зовнішній вигляд».






  • Чи ліниві бувають охайними?

  1. Робота над оповіданням «На вулиці».

  • То як ви думаєте, чи може бути лінивий охайним?

  1. Слухання вірша «У місті Лінивому»

Ось послухайте, як живуть люди в місті Лінивому

  • Діти, а у вас не буває такого?

  • Що ви порадите жителям цього міста?

ВИСНОВОК Кожній речі – своє місце.




  1. Фізкультхвилинка




  1. Робота з сигнальними картками.

Гра «Так, ні».

Я буду говорити, а ви, якщо вважаєте, що так, показуєте зелений колір, якщо не згодні – червоний.


Якою повинна бути людина?

Людина повинна бути: охайною, грубою, слухняною, сердитою, веселою, не причесаною, умитою, доброю.




  1. Сприймання учнями навчального матеріалу.

Ви вже знаєте, щоб вирости здоровими, необхідно виконувати певні правила.

«Чистота – запорука здоров’я, - говорить народна мудрість. Чистота – неодмінне правило попередження різних захворювань. Дуже важливо дбати про чистоту рук. Руки треба мити частіше, ніж обличчя. Бо руки забруднюються від м’яча, ручки якою ми пишемо, дверних ручок. А якщо руки не помити перед їжею, то весь бруд разом з їжею потрапляє до рота. А з брудом часто переносяться різні інфекційні хвороби.

У народі говорять: «Води не бійся – частіше мийся».

Робота в групах

Скласти прислів’я


  1. Мийся частіше – будеш миліше.

  2. Хто руки миє – той не хворіє.

Прочитаємо таку пам’ятку

  1. Діти на усій землі

Знають правила прості

Треба жити в чистоті!

Умиватись треба з милом,

Щоб усі тебе любили,

Мити руки, ноги мити

І охайненьким ходити.


В усіх куточках землі люди хочуть бути здоровими і гарними. Чого вони тільки не робили: розмальовували шкіру, прилаштовували до носа блискучі кільця, проколювали вуха. Людина створювала себе і свою зовнішність. Немає людей негарних, - стверджує французьке прислів’я, - є люди ледачі.

Давайте пригадаємо казку про Білосніжку.



  • Що було найбільшим скарбом злої Королеви – мачухи? (Чарівне дзеркало).

Щодня вона запитувала своє дзеркало, чи вона на світі найкрасивіша, чи ні.

  • А що сталося з Білосніжкою, опишіть якою вона була.

Білосніжка була не лише красивою, вона була ще й доброю, любила тварин, нікого ніколи не образила, а ще була працьовитою, чуйною. Про таких людей кажуть, що вони красиві душею.

А тепер, щоб переконатися, що ми теж гарні нам допоможе дзеркало. Подивіться на цього хлопчика.



  • Чи подобається він вам? Чим.

Подивіться і ви на себе в дзеркало.

  • Чим ви собі подобаєтеся?

  • Який у вас настрій?


Завдання

Із записаних на дошці слів виберіть і запишіть слова, які передають вашу вдачу: веселий, сумний, охайний, добрий, брудний, вродливий.


А тепер подивіться на себе ще раз і скажіть «Я дуже гарний! Я себе дуже люблю». І посміхніться собі, і нашим гостям. Адже посмішка прикрашає кожну людину і впливає на її здоров’я.

Пісня «Сонечко»


V. Підсумок уроку

- Чи сподобався вам урок? Чим?


Дорогі діти! Щоб бути завжди гарними робіть кожного дня зарядку, вмивайтесь, чистіть зуби, стежте за чистотою свого тіла.

І давайте хором прочитаємо правило:



«Твоє здоров’я у твоїх руках».

  • Чи помітили ви, що трапилось з нашою квіткою, яка розквітла на початку нашого уроку?

  • Що це означає, ми працювали гарно?


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка