Звіт директора Дроздівської зош І-ІІІ ст про свою діяльність на посаді протягом 2011-2012 навчального року



Скачати 419.56 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації27.03.2016
Розмір419.56 Kb.
  1   2   3
Звіт директора Дроздівської ЗОШ І-ІІІ ст. про свою діяльність на посаді

протягом 2011-2012 навчального року

Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2011-2012 навчального року.

На цих загальних зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування директора Дроздівської ЗОШ І-ІІІ ступенів перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року, яке було затверджено за загальних зборах у червні 2007 року.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.



1.Загальна інформація про школу.

Дроздівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є колективною власністю Куликівської районної ради Чернігівської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Куликівської РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1982 році, земельна ділянка, яка належить школі має площу 2,4 га. У 2011-2012 навчальному році працювало 17 педагогічних працівника та 8 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 51 учень.

Сільська школа – це унікальне явище, тому що школа в селі – це соціокультурний, освітній центр, який акумулює духовність і традиції, національну ментальність і звичаї народу. Якщо живе школа, триває життя села.

Авторитет закладу визначається внутрішньою культурою. Шкільна культура є сукупність традицій та ритуалів. Англійці кажуть: «Хороший той навчальний заклад, у якого старі стіни». Передусім це традиції, які гнучко вписуються в шкільну культуру.



Стан і розвиток шкільної мережі:

Педагогічним колективом закладу проведено певну роботу щодо збереження й розвитку шкільної мережі. На початку 2011-2012 навчального року було 52 учнів, за рік прибуло – 2 учня, вибуло – 3. На кінець навчального року кількість учнів становила 51 учнів.



Організація профільного навчання.

Навчальний рік

Клас

Кількість учнів

Профіль навчання

2009-2010 навчальний рік

10

12

Універсальний

11

5

Універсальний

2010-2011 навчальний рік

10

9

Універсальний

11

12

Універсальний; поглиблене вивчення укр.мови

2011-2012 навчальний рік

10

7

Інформаційно-технологічний

11

2

Універсальний(індивідуальна форма навчання)

У 2011-2012 навчальному році в школі за індивідуальною формою навчалися: 2; 4; 7; 8 та 11 класи. Індивідуальне навчання здійснювалось за індивідуальними навчальними планами, розробленим школою з урахуванням кількості учнів у групі. До проведення індивідуальних занять залучалися вчителі з відповідною педагогічною освітою. Реалізовані практичні заходи щодо впровадження в закладі мовного законодавства, закріплення статусу української мови як державної. Навчально-виховний процес здійснюється українською мовою. Щорічно перевіряється виконання Закону України «Про мови», контролюється стан викладання української мови та літератури. Працював міжшкільний факультатив з української мови (керівник Хоменко Л.М.). Документація ведеться українською мовою. У кожному класі оформлені куточки державної символіки.

2. Кадрове забезпечення.

У 2011-2012 навчальному році штатними працівниками Дроздівська школа була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. 98 % педагогів школи пройшли навчання інформаційним технологіям по програмі Іntel «Навчання для майбутнього». Перспектива в освіті така, що років через п’ять вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями. Адміністрація школи показує приклад усім вчителям - не тільки директор, секретар, а й заступник директора з НВР, психолог володіють навичками роботи з комп’ютерною технікою, яка розміщена у кабінеті інформатики та кабінеті директора : використовується для адміністративної роботи.

По якісному складу педагогічних працівників наша школа є лідером у районі. Більша частина педколективу, а це 9 учителів має вищу кваліфікаційну категорію , 2 мають звання учителя методиста та 1 заслужений працівник освіти України , що говорить про значний досвід колективу. У закладі працювало педагогів пенсійнго віку - 4.За навчальний рік звільнень педагогічних працівників не було. Плинність кадрів у школі за 2011-2012 навчальний рік складає - 0 %. Навпаки працювало 3 молоді спеціалісти.

3. Методична робота.

У школі діє певна система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Вже не один рік педколектив працює над проблемою “Підвищення результативності роботи педагогічного колективу шляхом вдосконалення педагогічної майстерності вчителів,творчого підходу до навчально-виховного процесу.

Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету, який створено в цьому навчальному році під чітким керівництвом та за ініціативою директора школи.

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних, районних методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету, де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси.

У школі працювали міжшкільне методичне об’єднання вчителів історії та хімії(керівники Герасименко С.П. та Заровна В.М.); МО класних керівників “Пошук” (керівник Береговець Н.В.) та “ Школа молодого вчителя” (керівник Шемендюк Л.Б.). Результативною була робота всіх методичних об’єднань. Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність. Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуються у навчально-виховному процесі також проектно-рефлексивні, модульні технології, технології продуктивного навчання.

У 2011-2012 навчальному році атестувалося 4 учителів. За результатами атестації 2 учителям встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 2 - підтверджено кв. кат. «спеціаліст вищої категорії», 1 – підтверджено звання “Учитель-методист” та1-“Старший учитель”.

Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. Так, на базі школи у навчальному році було організовано та проведено 3 районних семінари: - вчителів географії, інформатики та трудового навчання. На високому рівні у квітні пройшов семінар з участю представника обл.інституту післядипломної освіти Літоша. Два вчителі школи брали участь у районному конкурсі «Учитель року 2012»: Заровна В.М. та Шемендюк Л.Б. Переможцем районного конкурсу стала: Шемендюк Л.Б. у номінації «Етика», також вона була учасником обласного конкурсу. У цьому році лише одне напрацювання нашої школи побачило світ у друкованих виданнях: вчителя історії Герасименко С.П. у журналі «». Інші розробки вчителя української мови Хоменко Л.М. нашої школи, були направлені на розгляд наукової ради. Альтернативою я вбачаю розміщення у наступному навчальному році статтей учителів на офіційному веб-сайті школи.

Протягом року на засіданнях методичної ради обговорювались такі питання:



  • шляхи реалізації загальношкільної методичної теми: « Підвищення результативності роботи педагогічного колективу шляхом вдосконалення педагогічної майстерності вчителів, творчого підходу до організації навчально – виховного процесу»;

  • сучасні педагогічні технології у навчально – виховному процесі;

  • підвищення педагогічної майстерності вчителів;

  • аналіз результативності виступу учнів у районному етапі учнівських олімпіад з базових дисциплін, різноманітних предметних конкурсах;

  • аналіз гурткової та позакласної роботи з предметів;

  • хід атестації педагогічних працівників школи та курсова перепідготовка;

  • підготовка та проведення педагогічних рад: Роль органів учнівського самоврядування в організації виховання учнівського колективу,Формування предметних компетентностей засобами історичної освіти», Формування у школярів потреби у здоровому способі життя (стан викладання курсу « Основ здоров’я»), Дай руку першокласнику.

Згідно графіка проводилися предметні тижні: тиждень музики (Пустовіт О.П., Момот М.С.,) безпеки життєдіяльності (Зубок Д.Н., Заровна В.М.), української писемності (Хоменко Л.М.), математики (Желізна Г.С., Фещенко С.І.), початкових класів (Прищепа О.Г., Кононенко В.Г.), історії та правових знань (Герасименко С.П.), іноземної мови (Плічко Л.В.), географії (Береговець Н.В.), психології (Зубок О.Е.), тиждень книги (Кравченко О.В.) фізкультури та спорту (Зубок Д.П.).

Предметні тижні – це своєрідний звіт про творчу співпрацю вчителів та учнів. Різні конкурси, змагання, вікторини, турніри, ігри доводять, що гра – це творчість, гра – це праця.Усі предметні тижні проведені на належному рівні.

У 2011-2012 навчальному році учителі проводили роботу з обдарованими дітьми. В школі був проведений І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. Проведення олімпіад здійснювалося відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади. В ІІ етапі учнівських олімпіад школа взяла участь в запланованих олімпіадах. Учні не показали гарних результатів на районних предметних олімпіадах. На засіданні ШМО був проведений глибокий аналіз та розроблені заходи щодо покращення роботи з даного питання.

Учні школи брали участь в районних турнірах Всеукраїнських конкурсів: у математичному конкурсі «Кенгуру» (11 учнів), фізичному конкурсі «Левеня» (3 учні), історичному “Лелека”(7 учнів), знавців української мови ім. П. Яцика, у якому Чала Юлія зайняла ІІІ місце.

З метою виявлення та самореалізації обдарованих дітей учні школи залучаються до участі в шкільних, районних та обласних конкурсах.

Кононенко В.Г. як учитель образотворчого мистецтва разом з учнями брала участь у районних конкурсах « Безпека та мир в Україні», « Моя сім’я за безпеку дорожнього руху», « Охорона праці очима дітей», « Професія моєї мрії», у якому Кононенко Богдан, учень 6 класу, зайняв І місце, за що нагороджений цінним подарунком.

Герасименко С.П. із членами історико – краєзнавчого гуртка брала участь у районному огляді – конкурсі музейних кімнат (робота передана в область); в обласному етапі конкурсу учнівської комп’ютерної творчості; у районних змаганнях юних туристів – краєзнавців, де команда зайняла І місце у конкурсній програмі; в обласній краєзнавчій телевікторині учнівської та студентської молоді « Край Деснянський – джерело натхнення».

Чала В. І. як педагог – організатор разом з представниками учнівського самоврядування брали участь у районних конкурсах « Гра збирає друзів»,

« Тепло дитячих долонь», «Театральні зустрічі», « Молодь обирає здоров’я», « Чисті роси» (вокальний дует у складі Чалої Ю. та Кравченко Т. зайняли ІІІ місце). Учні школи були учасниками військово-спортивної гри “Зірниця”.

Творча група у складі 5 вчителів під керівництвом директора школи взяли участь у конкурсі “ Школа сприяння здоров’ю”.

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні.

4. Навчальна діяльність учнів.

Протягом 2011-2012 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2011 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 5учнів. У школі існує певна система роботи щодо профільного навчання. У 8-9 класах проводиться допрофільна підготовка. З цією метою була налагоджена робота курсів за вибором та факультативів: креслення та інформатика. Враховуючи потреби учнів, бажання батьків та можливості школи у 10 класі сформований інформаційно-технологічний профіль навчання. Учні нашої школи традиційно активні учасники міжнародних конкурсів. Цього року учасниками конкурсу юних знавців фізики «Левеня» стали 3 учасники, а конкурсу юних знавців математики «Кенгуру» - 11 учасники,конкурсу знавців історії “Лелека” -7 учнів. За підсумками навчального року учні школи показали не досить добрий рівень знань. З 45 учнів 3-11 класів високий рівень показали лише 3 учнів (%), достатній – 16 учів (%), середній рівень – 16учнів (%), початковий рівень –3учні (%). Два випускники 11-го класу завершили навчальний рік.

Працювали такі гуртки: танцювальний (Зубок О. Е.), стрілецький (Зубок Д.Н. , художньої обробки деревини (Кравченко О. П.), військово – патріотичної пісні (Буланенко Л. В.), історичний (Герасименко С. П.), християнська етика (Кравченко О. В.), спортивний та туристичний (Зубок Д. Н.), результати роботи яких були подані у звіті до відділу освіти.

За ініціативи директора школи була винайдена та відремонтована кімната, в якій розмістили кімнату” Бойової слави та українського побуту”.

Згідно з річним планом проводились загальношкільні батьківські збори, на яких розглядались питання про стан навчально – виховного процесу, про харчування учнів у шкільній їдальні, про роботу з учнями, які стоять на внутрішкільному обліку, про роботу батьківського комітету.

У 2011-2012 навчальному році вивчався стан викладання історії, інформатики та основ здоров’я. За результатами перевірки оформлені довідки та видані відповідні накази. Проведені всі заплановані педагогічні ради, наради при директорові. Перевірки свідчать про те, що особливу увагу педагогічний колектив школи приділяє підвищенню результативності уроку, забезпеченню усвідомлення учнями необхідності отримання знань, виробленню на заняттях практичних і пізнавальних умінь, здійсненню самостійної роботи та організації виконання домашніх завдань, здатності до самоорганізації, саморозвитку, застосуванню прийомів, що сприяють підвищенню навчальних досягнень школярів, розвитку обдарованості учнів.

Одним із показників роботи педагогічного колективу являється ДПА учнів 4, 9, 11 класів.

Всі учні 4 класу склали ДПА з української мови, читання і математики, але високих результатів не показали теж саме стосується і учнів 9 та 11 класів.



Результати ДПА у 2011-2012 навчальному році

Клас

Кількість учнів

Кількість учнів склали ДПА на

творчому рівні

достатньому рівні

середньому рівні

початковому рівні

4

3







2

1

9

6




2

3

1

11

2




1




1
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка