Звіт директора Шепетівського навчально-виховного комплексу №1 у складі: «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей» Хмельницької області Гарбарець Валентини Миколаївни



Скачати 298.67 Kb.
Дата конвертації06.03.2016
Розмір298.67 Kb.
Слайд 1 Звіт
директора Шепетівського навчально-виховного комплексу №1 у складі:

«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей» Хмельницької області 

Гарбарець Валентини Миколаївни

           

 Відповідно до Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом, батьками, громадськістю, я зобов’язана прозвітувати про діяльність на посаді директора закладу. І відповідно до цього ж положення учасники конференції мають оцінити роботу шляхом голосування.

       1. Зміцнення та модернізація матеріально-технічної бази.


           Слайд2  Школа побудована за типовим проектом у 1991році. Складається з 1 будівлі. Проектна потужність – 900 учнів.

Школа має 38 обладнаних згідно вимог та естетично оформлених кабінетів:

12 – початкових класів,

3 – інформатики із сучасними комп`ютерами,

6 – іноземної мови,

по  1 кабінету української мови та літератури, російської мови, світової літератури, біології, фізики, основ здоров’я, історії, географії, правознавства, музики, клас хореографї;

по 2 кабінети математики, трудового навчання,

2 спортивні зали,   спортивний майданчик,

бібліотеку з читальним залом,  

їдальню та 2 буфети.

  Будівля школи прийнята в експлуатацію 24 роки назад. Адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані.

За 2014-2015 навчальний рік: 

-   обладнано кабінет №68 новими партами;

-  проведені косметичні ремонти у коридорах, медпункті, спальних кімнатах, туалетних кімнатах;

- зроблена оновлена розмітка поля у спортивних залах

-  у туалетних кімнатах замінено унітази;

-  проведено поточний  ремонт спортивного майданчику (пофарбовано обладнання, );

-  Відремонтовано всі навчальні кабінети. Встановлено нові двері в каб. № 59, 57,89. Замінено жалюзі у каб. № 86. Оновлено мебельну стінку в каб. № 50. Придбано новий телевізор каб. 68.

Слайд 3Створено кабінет реабілітації дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.

 Щиро дякуємо батьківським комітетам за постійну підтримку та співпрацю щодо удосконалення матеріально-технічної бази закладу.

Бухгалтерами планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються, або оприбутковуються. 
            Забезпеченість закладу меблями 100%. Навчально-матеріальна база школи та технічні засоби навчання раціонально використовуються у навчально-виховному процесі.

Слайд 4 Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Частково модернізований музей закладу. Оформлено 2 стенди, присвячених Революції гідності та Герою України М.С. Дзявульському. Облаштована «Алея пам’яті». За сприяння ГО «Громадянська ініціатива Романа Мацоли «Інститут солідарності громад» виготовляється стенд, присвячений воїнам АТО «Неоголошена війна».

Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота по озелененню коридорів. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, своєчасно обрізуються дерева, кущі. Фарбується огорожа, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, періодичне вивезення сміття з території школи.



Слайд 5Загалом на підготовку закладу витрачено 154 344,00 грн.

З них:


бюджетних коштів – 6541,00 грн.

позабюджетних – 147 693,00 грн.

Окрім того,благодійну допомогу надавали:

Багодійний фонд «Зміцнення громад» - 11 000 грн. (ноутбук, принтер, папір А-4, забезпечення спортивною формою 3 учнів позбавлених батьківського піклування, підручники: Букварь та Математика - для учнів 1 класів, Правознавство - для учнів І курсів ліцею).

ВАТ ТД «Шепетівський цукор» - 6000 грн. (новорічні подарунки для учнів пільгових категорій (22уч.) та матеріали для виконання ремонтних робіт);

Приватний підприємець Фещина І.В. – 1 500грн. (Алея пам’яті);



Шепетівське комунальне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства – 3 500 грн (ремонт водопроводу, поновлення каналізаційних люків);
2. Забезпечення школи кваліфікованими педагогічними кадрами.

 

У 2014-2015 навчальному році штатними працівниками Шепетівський НВК №1 був забезпечений на 100%. Розстановка педагогів здійснювалась відповідно до фахової освіти педпрацівників. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. 100% вчителів володіють комп’ютерними технологіями та використовують їх у роботі з учнями та батьками: з комп’ютерною підтримкою проводяться уроки, батьківські збори, позакласні заходи.



          Слайд 6  Викладання в школі  проводять 58 вчителів, з яких 57 мають вищу освіту, 40 вчителів мають вищу кваліфікаційну категорію, 6 вчителів – І категорії, 7- вчителів – ІІ категорії,  спеціалістів –5,  заслужений працівник освіти – 1, вчителів-методистів – 24,  старших вчителів – 9.

У розрізі базових дисциплін ситуація з укомплектованістю педагогічними кадрами має такий вигляд: середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становить 18 год.



Слайд 7 Одним із засобів підвищення фахового рівня і педагогічної майстерності є щорічна атестація педпрацівників. У 2014-2015 н.р. у школі атестувалося 12 педагогічних працівників, з них на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та відповідність раніше присвоєному званню «вчитель-методист» - 2, на присвоєння педагогічного звання «вчитель-методист» - 1, «старший вчитель» - 1, присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії»-3 присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії»- 4; присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»- 2.

Слайд 8 Школа має власний сайт, на якому висвітлюється життя школи, та відбувається соціальне партнерство з батьками учнів.

У школі діє певна система методичної роботи. Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету. 

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками міських та шкільних методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів.

  За їх активної участі проходять предметні декади, методичні засідання, тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету, де сконцентровані нормативні документи про освіту, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних кафедр та творчих груп, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів до різноманітних конкурсів.



Слайд 9,10 Одною з ефективних форм роботи методичних  кафедр  є проведення тижнів «Дні науки на профілі…», які демонструють роботу профілю, дозволяють розкритись творчості кожної дитини та є одним з джерел формування інтересу до кожного навчального предмету.

З метою підвищення ефективності діяльності закладу, моніторингу формування іміджу школи та конкурентоспроможності закладу в сучасних соціально-економічних умовах упродовж навчального року були проведені педагогічні ради за такими темами: 



Слайд 11 «Про підсумки ЗНО в 2014 н.р та завдання педагогів по підвищенню якості освітніх послуг»; «Про підсумки поглибленого медичного огляду в 2014 р.та завдання педагогів»; «Про стан військово-патріотичного та громадянського виховання в навчальному закладі та завдання педколективу по формуванню в учнів патріотичного обов’язку, громадської активності, відповідальності за долю України.»

Слайд 12 За 2014-2015 навчальний рік проведені соціально-психолого-педагогічні семінари за темами:

  • Психолого-педагогічні аспекти формування позитивного іміджу вчителя.

  • Соціально-психолого-педагогічні механізми формування компетентності саморозвитку учнів.

Упродовж навчального року з метою координації і більш ефективної організації навчально-виховного процесу, соціального супроводу учнів 5-х класів було організовано роботу шкільного практичного психолога, проведено діагностику учнів 1-го та 5-го класів з метою вивчення їх адаптації в умовах школи, на підставі якої були розроблені рекомендації щодо роботи вчителів-предметників у 5-му класі під час адаптаційного періоду п’ятикласників.

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на достатньому рівні.



3. Підвищення рівня організації навчально-виховного процесу.

 

 Керуючись положеннями Конституції України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національною державною програмою «Освіта», Національною доктриною розвитку освіти, Положенням «Про порядок звітування керівників дошкільних, загальношкільних та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», у 2014-2015 н.р. педагогічний колектив Шепетівського НВК №1  спрямував свою роботу на розв’язання головної педагогічної проблеми: створення умов для забезпечення рівного доступу до якісної освіти, забезпечення позитивної динаміки розвитку ліцею як відкритої інноваційної системи з метою формування конкурентоздатної особистості ліцеїста.



Слайд 13 У 2014-2015 році заклад є переможцем обласного конкурсу на кращу модель школи ХХІ століття «Панорама творчості» в номінації «Школа здоров’я».

За активну участь у міжнародному освітньо-інноваційному проекті «Освіта для сталого розвитку в дії» нагороджені грамотою Хмельницького обласного інституту післядипломної освіти.



Слайд 14 Упродовж 2014-2015 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділялась охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2014 року до навчання приступили 837 учнів, 30 класів, група продовженого дня. Три учні за станом здоров’я (згідно рекомендації лікарів) здобували освіту за індивідуальною формою навчання.

У школі існує певна система роботи щодо профільного навчання. У 8-9 класах проводиться допрофільна підготовка. З цією метою налагоджена робота курсів за вибором та факультативів: розв’язування задач з параметрами, культура мовлення та стилістика української мови, уроки сталого розвитку. 



Слайд 156 Враховуючи потреби учнів, бажання батьків та можливості школи на І курсах були сформовані наступні профілі: іноземної філології, правовий, інформаційно-технологічний, започаткований математичний профіль; на ІІ курсах ліцею учні продовжували навчання на біолого-хімічному, інформаційно-технологічному, філологічному профілях та на профілі іноземної мови.

Вся система навчання в закладі побудована на принципах системності і наступності, що дає позитивні результати. Окрім того, пропонуємо платні освітні послуги, так у 2014-2015 н.р. були організовані платні послуги з таких предметів:

технології, для учнів І-І/М, ІІ-А/Є, ІІ-В/І курсів;

з української мови , для учнів ІІ-І/В курсу;

з математики, для учнів 9-А, 9-В класів;

з англійської мови, для учнів 1-В, 1-Б класів;

з трудового навчання, для учнів 6-А класу;

з хореографії, для учнів 1-А, 2-В, 2-А класів та для учнів ІІ курсів.



Слайд 16 2014-2015 навчальний рік закінчили 835 учнів із такими результатами:

на високому рівні (10-12 балів) –  249  (30%) учнів

на високому і достатньому рівні (7-9 балів) – 423(51%)  учнів

на достатньому і середньому рівні (4-6 балів) – 163 (19%) учнів

отримали Похвальні листи – 181(22%) учнів

отримали Похвальні грамоти – 17 (12%) учнів (від учнів 9 класів та ІІ курсів)

отримали свідоцтво з відзнакою – 16 ( 20%) учнів (від учнів 9 класів)

отримали Золоту медаль – 15(26%) учнів(від учнів ІІ курсів)

Серед пріоритетних напрямів роботи педагогічного колективу ліцею є розвиток здібностей та обдарувань учнівської молоді, підготовка учнів до участі в олімпіадах, конкурсах різного рівня. Тому в закладі вироблено чітку систему роботи з обдарованими учнями, яка забезпечує їм підтримку, формування інтелектуального доступу до здобуття якісної освіти, соціальний захист здібних та обдарованих школярів. В школі сформований  та щорічно оновлюється банк даних «Обдаровані діти» та створені необхідні умови для розкриття потенціальних можливостей дітей. Розвинута інфраструктура спецкурсів, факультативів, гуртків є невід’ємною складовою успіху в підготовці учнів школи до участі у Всеукраїнських олімпіадах з базових предметів, міжнародних конкурсах, всеукраїнському конкурсі захисті науково-дослідницьких робіт МАН. Школа співпрацює з з національним університетом «Львівська політехніка», з Хмельницьким університетом управління та права.

За минулий рік учні школи отримали 43 призових місця на ІІ етапі предметних олімпіад та 19 призових місць на ІІІ етапі, 3 учні:



Слайд 17Заверуха Богдан, учень 9-Б класу (з математики) (вч. Строюк М.Б.),

Довгалюк Альона, учениця І-А курсу (з астрономії) (вч. Ободянський В.В.), Косовський Віталій, учень ІІ-А курсу (з правознавства) (вч. Турлук Т.І.) стали учасниками ІVетапу предметних олімпіад.

Головним завданням НТУ «Пошук» є виявлення, розвиток і підтримка обдарованих школярів, створення умов для їхнього творчого самовдосконалення; сприяння додатковій освіті шляхом залучення до творчої діяльності; формування умінь і навичок роботи з науковою літературою, приладами, методами науково-дослідницької діяльності; пропаганда наукових учнівських досліджень.

Слайд 18,19 В 2014-2015 н.р. 16 учнів представляли заклад у І етапі Всеукраїнського конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт МАН України, з них 15 учнів посіли призові місця. 10 учнів (Степанець Олександра, Мельничук Юлія, Колісецька Анастасія, Михайлова Галина, Семенюк Андрій, Косовський Віталій, нечипорук Ірина, Музика Ольга, Ярощук Владислав, Семенюк Ілля) стали переможцями ІІ етапу, а учениця ІІ-І курсу Степанець Олександра стала учасником ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт МАН України в секції «Експерементальна фізика» (вч. Самсоненко С.С.).



Слайд 20 Кравчук Вікторія, учениця вже ІІ-А курсу брала участь у заочному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН України з української літератури «Розкрилля душі» і посіла ІІІ місце (вч. Гуменна Л.С.).

Учні школи брали активну участь у Міжнародних та Всеукраїнських інтелектуальних конкурсах і отримали такі результати:



  • Слайд 21 Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс «КОЛОСОК-2014» осінній   –   354 учасники, сертифікатом «Золотий колосок» нагороджено 214 учнів, «Срібний колосок» - 81 учень.

  • Міжнародний математичний конкурс «КЕНГУРУ» осінній – 185 учасників,  з них – відмінний результат – 46, добрий – 88.

  • Міжнародний математичний конкурс «КЕНГУРУ» весняний – 282 учасники,  з них – відмінний результат – 80, добрий – 88.

  • Слайд 22 Всеукраїнський фізичний конкурс «ЛЕВЕНЯ»  – 9 учасників, з них добрий результат – 9.

  • Всеукраїнський конкурс з англійської мови  «ГРИНВІЧ» – 59 учасників,   з них  – Золотий сертифікат – 6 учнів, Срібний – 14 учнів, Бронзовий – 2 учні;

  • Всеукраїнська гра з англійської мови Puzzle - 58 учасників  з них на Всеукраїнському рівні: дипломів І ступеня – 6 учнів; на обласному рівні: дипломів І ступеня -1, ІІ ступеня – 9, ІІІ ступеня – 11.  

  • Слайд 23 Міжнародний конкурс  з інформатики та комп’ютерної грамотності «Бобер» –84  учасників,   з них  – відмінний результат – 11 учнів, добрий результат – 63.

  • Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» - 282 учасників, з них на Всеукраїнському рівні Дипломи І ступеня – 4, ІІ ступеня – 7 учнів, ІІІ ступеня – 13 учнів; на регіональному рівні: диплом І ступеня – 7 учнів, ІІ ступеня – 23 учні, ІІІ ступеня – 13 учнів; дипломів переможців на шкільному рівні – 29 учнів.

  • Слайд 24 Всеукраїнський конкурс з українознавства «Патріот» – учасників 115, з них Золотий сертифікат – 13 учнів, Срібний – 7, Бронзовий – 23.

  • Слайд 25 V Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді ім. Тараса Шевченка – І місце на ІV етапі– учениця вже 9-А класу – Кочергіна І.О. (Вч. Кочергіна Л.М.)

  • ХV Міжнародний конкурс з української мови ім. Петра Яцика – на ІІ етапі – 7 переможців, на ІІІ етапі – 1 переможець, на ІV етапі – 1 переможець.

  • Слайд 26 Обласний дистанційний математичний конкурс «Крок до знань» - ІІІ місце, учень 9-Б класу Заверуха Богдан (вч. Строюк М.Б.).

  • Слайд 27 Обласний заочний математичний конкурс «Юний математик» - ІІІ місце, учениця ІІ-М курсу Мартинюк Тетяна (вч. Кирилюк Л.В.).

  • Слайд 28 Обласний відкритий конкурс учнівської молоді з інформаційних технологій – диплом І ступеня – 1 учениця, Колісецька А. (вч. Колісецький В.І.)

  • диплом ІІ ступеня – 2 учні Коновалов Андрій, Чернушич Володимир(вч. Колісецький В.І.).

  • Слайд 29 Переможці Міжнародного зимового бліц-конкурсу з веб-дизайну та комп’ютерної графіки– дипломи ІІ ступеня Пушарук Тимофій, Вознюк Богдан в номінації «Краща Flash-анімація»(вч. Колісецький В.І.), Заєць Аліса в номінації «Краща графічна реалізація»

  • Слайд 30 Фінальний етап конкурсу «Непізнана історія рідного краю» Рижко Аліна

  • Слайд 31 Переможець Міжнародного бліц-конкурсу WEB-дизайну та комп’ютерної графіки Михайлова Галина (вч. Воронов В.О.)

  • Переможець обласного етапу ХІІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості учениця І-А/Г курсу Вознюк Катерина

Дякую всім педагогам за гарні результати.

Приємно відмітити, що на розширеній педагогічні конференції, яка відбулась 28 серпня 2015 року преміями міського голови було нагороджено 18 вчителів (Кочергіна Л.М., Колісецький .І., Лешкевич А.П., Турлук Т.І., Івасюк Н.Г., Кирилюк Л.В., Білецька Н.С., Коновалова Г.А., Ольшанська О.В., Строюк М.Б., Ободянський В.В., Новікова Н.А., Сікачова М.А., Свентозельська Т.П., Пинда Н.М., Самсоненко С.С., Костік М.В,, Фурман Л.Г.).

Педагоги ліцею посилено працюють з учнями по підготовці до ЗНО. Ця робота знаходиться під постійним контролем. За результатами оцінюється робота закладу та якість освітніх послуг.

Для усіх випускників загальноосвітніх навчальних закладів 2015 року результати ЗНО з української мови і літератури зараховувалися як результати ДПА. Вони визначалися на основі кількості балів, набраних за виконання завдань лише з української мови.

Слайд 32 За результатами зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури 2015 року ліцей посів 265 рейтингове місце з 7264 шкіл України, всі 15 претендентів на отримання Золотої медалі підтвердили свій рівень навчальних можливостей.

Завдяки спільній праці учнів, педагогів та батьків ми отримали такі результати. Дякуємо і сподіваємось, що випускники 2016 року отримають також гарні результати.

За підсумками ЗНО-2015 найвищу кількість балів набрали випускники:


Слайд 33 ЗНО з української мови:

Тихончук Ярослав (197,5)

Мельничук Юлія (196)

Ісаєнко Іван (193)

Михайлова Галина (190)

Степанюк Марина (190)

Тетеря Олександр (190)

з математики:

Степанець Олександра (199)

Тихончук Ярослав (196/190)

Гаврилюк Володимир (198/190)

Музика Ольга (198)

Коновалов Андрій (197)

Столярчук Віра (196)

Мазяр Ольга (195)

Мельник Дмитро (191)

З біології:

Тетеря Олександр (198)

Бережна Надія (197)

Нечипорук Ірина (197)

З хімії:

Коновалов Андрій (193)

З історії України

Ісаєнко Іван (191)

З англійської мови

Мельничук Юлія (197)

Семенюк Андрій (197)

Музика Ольга (194,5)

Тихончук Ярослав (191,5)

З географії

Степанець Олександра (190)


Слайд 34Важливим показником діяльності педколективу є вступ випускників до ВНЗ. Результати свідчать, що майже 90-100% учнів стають студентами, а 70% вступають до ВНЗ за профілем навчання в ліцеї. Цей показник є важливим, бо засвідчує, на скільки якісно в закладі здійснюється профільне навчання та допрофесійна підготовка.

Завдання педколективу полягає в тому, щоб більше працювати над формуванням професійних інтересів учнів, роз’яснювати роль сім’ї у виборі професії дитиною і з тим, щоб зменшити кількість помилок при виборі профілю навчання в ліцеї.

З цією метою у травні 2015 році за підтримки ВАТ ТД «Шепетівський цукор»

громадською організацією «Центр сталого регіонального розвитку» було проведено тестування професійної спрямованості учнів І-А/Г та І-І/М курсів. Тестування визначило направлення особистості, професійну схильність та тип професії, яку може обрати учень. Також результати даного тестування дадуть змогу проаналізувати вступ випускників 2016 року.



Слайд 35 Варто відмітити педагогів, які постійно друкуються в фахових виданнях: Костік М.В., Вітковська С.Р., Мосійчук Ю.М., Уткіна Н.П., Цимбал І.О., Майдачевська Г.М., Макарук С.А., Заїка І.В., Гальчевська Г.М., Губкевич Т.С., Щавінська О.Й., Козікова В.М., Муляр М.А.

Сьогодні навчальний заклад – це передусім простір життя учня, де він здійснює перші кроки життєтворчості, готується до самостійної участі у соціальній діяльності, самоствердження.

Творчий розвиток дитини завжди був і залишається пріоритетним напрямком освітянської діяльності. Педагоги нашої школи постійно працюють над вдосконаленням існуючих та розвитком інноваційних форм виховної роботи з учнівською молоддю. Ці завдання успішно реалізовуються під час позакласної роботи класів, яка об’єднує школярів усіх вікових груп конкурсними програмами та заходами.

Педагоги прагнуть вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації особистості, глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається патріотичне виховання, забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

-  робота з соціального захисту учнів;

-  морально-правове виховання;

- робота з профілактики правопорушень, злочинів, бродяжництва серед неповнолітніх;

-  робота з охорони життя і здоров’я учнів;

-  громадянське виховання;

-  військово-патріотичне виховання;

-  родинно-сімейне виховання,

-  трудове навчання та профорієнтація;

-  художньо-естетичне виховання;

-  екологічне виховання;

- формування здорового способу життя; 

-  учнівське самоврядування.

Виховна робота спрямована на розвиток індивідуальності і разом з тим розрахована на велику кількість виховних заходів. Різноманітні форми виховної роботи дозволяють виявити ознаки загальної творчої обдарованості, що притаманні деяким дітям.

Упродовж 2014-2015 н.р. у школі були проведені наступні заходи:



1. Загальношкільні:

Слайд 36,37 1.1.  Благодійні акції:

      • «Лист солдату» (малюнки та листи воїнам АТО)

      • «Добро починається з тебе» (збір коштів, одягу, взуття, канцтоварів, іграшок для дітей з обмеженими можливостями міського реабілітаційного центру);

      • «Зігрій солдата» (збір теплих речей, продуктів харчування для учасників АТО на Сході України);

      • «Ангел воїну АТО» (виготовлення оберегів з бісеру для воїнів АТО);

      • «Квітка перемоги» (виготовлення та розповсюдження символу Перемоги - маку);

      • ярмарок-розпродаж з метою створення шкільного благодійного фонду «Серце до серця».

Слайд 38 1.2. Тижні безпеки життєдіяльності, впродовж яких висвітлювались наступні питання:

  • Правила техніки безпеки в навчально-виховному процесі. Загальні поняття. Безпека на ігрових та спортивних майданчиках. Безпека під час перебування в групі, натовпі. ”.

  • Правила поводження з незнайомими і вибухонебезпечними предметами, вогнепальною зброєю та при виявленні маловідомих предметів.

  • Правила дорожнього руху. Правила поведінки на транспорті автошляхах та залізниці.

  • Правила поведінки під час подорожі до лісу, під час збирання грибів, ягід та лікарських.

  • Правила поведінки під час осінніх канікул. Пожежна безпека. Безпека поводження біля електро- та газової плит. Електробезпека.

  • Правила поведінки під час терористичного акту.

  • Профілактика шкідливих звичок (тютюнопаління, алкоголізм, наркоманія, токсикоманія, ігроманія)

  • Правила поведінки під час зимових канікул. Небезпека ігор з вогнем у приміщенні, з сірниками, бенгальськими вогнями. Небезпека під час перебування на льоду, водоймищах.

  • Особиста гігієна та здоровий спосіб життя. Профілактика інфекційних захворювань.

  • Пожежна безпека при поводженні з горючими та легкозаймистими матеріалами та речовинами.

  • Правила безпеки під час весняних канікул. Правила поведінки при зустрічі зі свійськими та дикими тваринами. Безпека в побуті.

  • Правила поведінки при користуванні предметами побутової хімії, піротехнічними засобами, при виявленні розливу ртуті.

  • Безпека праці. Правила поведінки під час ручної праці в групі, на земельній ділянці, правила користування сільськогосподарським знаряддям.

  • Правила поведінки під час літніх канікул. Безпека під час перебування біля водоймищ. Безпека під час грози, повені та інших стихійних явищ.

1.3. Колективні творчі справи:

  • Місячник «Увага! Діти на дорозі!»

  • Слайд 39 День народження ліцею;

  • Слайд 40 День українського козацтва;

  • Слайд 41 Новорічна та різдвяна казка в школі;

  • Слайд 42 Школа навиворіт

  • Слайд 43 Місячник родини;

  • Слайд 44 День творчості, на якому традиційно відзначаються учні та та за сприяння батьківського фонду нагороджуються подарунками та грошовими преміями. Так цього року було залучено 4 367,50 грн. та нагороджено 399 учнів, майже 50%.

Слайд 45,46 1.4. Відкриті музейні експозиції присвячені Революції Гідності та Герою України М.С, Дзявульському;

1.5. Відкриті меморіальні дошки Герою України М.С, Дзявульському.



Слайд 47,48,49 1.6. Проводяться Шевченківські дні, флешмоби, бібліотечні заходи.

Упродовж навчального року на базі нашої школи працювали такі гуртки: хореографічна студія «Овація», гурток хорового та вокального співу, гуртки «Чудеса руками», «Народні ремесла», «Юний стрілець», військово-патріотичного виховання, гуртки фізичного напрямку: «Юний футболіст», «Волейбол», гуртки «Феміда», «Євроклуб», ляльковий театр «Соняшник».



Слайд 50 Учні та гуртківці школи брали активну участь в різноманітних міських та обласних конкурсах де посіли почесні місця:

  Міський конкурс-огляд художньої самодіяльності:

Переможці: ляльковий театр «Соняшник» (вч. Якось І.В.);

Вокальна група «Зорецвіт» (вч. Гончаренко М.М.);

Вокальна група «Українська надія» (вч. Гончаренко М.М.);

Хореографічна студія «Овація» (вч. Бейзимова І.М.)



Слайд 51 Переможці чисельних конкурсів з декоративно-вжиткового мистецтва різних рівнів (вч. Муляр М.А., Якось І.В.);

міських спартакіад (вч. Паламар О.Є, Токмина О.А.).

  Обласний конкурс-огляд художньої самодіяльності:

Переможці: в номінації «Вокальний спів» (Метельська Валерія) (вч. Гончаренко М.М.);

в номінації «Художнє читання» (Анікєєва Лілія).

Як результат педагогічний та учнівський колектив школи отримали грамоту управління освіти виконавчого комітету Шепетівської міської ради за активну участь у обласній виставці декоративно-ужиткового мистецтва.



Слайд 52 З метою патріотичного, морального, естетичного, екологічного виховання учнів класними керівниками були організовані відвідування музеїв, виставок, експозицій, присвяченим сучасним подіям у державі, активізовано роботу щодо організації екскурсійних поїздок.

Слід відмітити, що більшість заходів школи та досягнення педколективу неодноразово висвітлювалася у ЗМІ та на сайті навчального закладу.

Аналіз підсумків минулого року показав, що педагогічний колектив школи в процесі своєї діяльності реалізував мету та завдання поставлені на початку навчального року.

 

4. Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів та педагогічних працівників.


            Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становила:


Слайд 53 • сиріт і позбавлених батьківського піклування – 3;

• інвалідів – 16;


• напівсироти – 22 ;
• багатодітних – 82;

  • діти з сімей-переселенців – 1.

Систематично здійснювалось оновлення банку даних на дітей пільгового контингенту, зміни до якого вносились кожного разу після зміни у соціальному статусі учнів. Продовжуємо формувати контингент учнів батьки яких були і є учасниками АТО, загинули під час АТО.

У 2014-2015 н.р. діти пільгових категорій безкоштовно відвідували загальношкільні заходи, міські свята, присвячені дню Святого Миколая, Новому року, отримали новорічні подарунки від батьківського комітету, та від ВАТ ТД «Шепетівський цукор».

 З опікунами дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування підтримується постійний зв'язок класних керівників, практичного психолога, адміністрації школи. 

            Адміністрацією скоординовано річний план роботи школи, план виховної роботи класних керівників, план Ради школи, план учнівського самоврядування з питань соціальної підтримки та допомоги дітям.

            На початку навчального року з метою обліку дітей та сімей, які потребують соціальної підтримки, складаються соціальні паспорти класів та соціальний паспорт школи. У системі вивчаються житлово-побутові умови проживання і навчання учнів пільгової категорії, здійснюється залучення їх до позакласної роботи. Школярі залучаються до роботи предметних гуртків за інтересами, спортивних секцій. Адміністрація та класні керівники здійснюють контроль за продовженням навчання та працевлаштуванням учнів пільгової категорії, здійснюють контроль за проходженням планового медичного огляду. Значна увага приділяється дітям-сиротам, та дітям, які знаходяться під опікою.

Слайд 54 Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт, де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Всі працівники школи щорічно проходять поглиблений медичний огляд. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у медсестри школи.

Слайд 55 Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст..22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням. Гаряче харчування учнів 1-11 класів відбувається згідно графіку у їдальні школи. Як додаток до денного раціону дітей у школі працює 2 буфети. Отже, створені та підтримуються умови для харчування учнів: на сьогоднішній день охоплено різними видами харчування 100% учнів. У 2014-2015 н.р. за рахунок батьківського фонду харчувалось 15 учнів.

Питання організації харчування постійно знаходиться під контролем адміністрації. У квітні спільно з комісією по охороні здоров’я батьківського комітету проводилась перевірка роботи їдальні та підприємця, перевірка показала, що суттєвих недоліків не виявлено, стан харчоблоку задовільний.

Ми працюємо над тим, щоб була можливість дитині обрати варіант обіду, попередньо замовити за талоном. Звичайно, у меню можуть бути лише дозволені СЕС блюда, які не шкідливі для дитячого організму. Але ми ставимо нові завдання: працювати над урізноманітненням меню, підвищувати культуру обслуговування в їдальні, забезпечення більш якісним посудом і разом з вами домогтися 100% гарячого харчування.
          Слайд 56  Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров’я, Дня чистих рук, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, виступи шкільної медсестри на годинах спілкування. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню життя і здоров’я дітей» де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.
           Слайд 57    У червні 2015 року цікаво і змістовно здійснювалося оздоровлення молодших школярів у пришкільному таборі «Струмочок». Під час оздоровлення у таборі відпочинку  проводились цікаві масові заходи.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

            На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові. Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються високими показники травматизму дітей на уроках фізкультури. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

 

5. Залучення педагогічної та батьківської громадськості до управління діяльністю, співпраця з громадськими організаціями.


      Слайд 58      Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. В закладі сформована модель партнерських відносин школи та родини. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі.

Діяльність батьківської ради визначає чітке, конструктивне планування, творчість, ініціативність, атмосферу співпраці і довіри, взаємної поваги та підтримки. У кожному класі обирається батьківський комітет із трьох-п’яти осіб. Із них визначається голова батьківського комітету класу.

У 2014-2015 навчальному році батьківській комітет школи продовжує очолювати Трофімчук Ігор Петрович. Засідання проходили згідно з планом роботи батьківського комітету.

У кожному класі проведено не менше чотирьох батьківських зборів у поточному навчальному році, про що складені відповідні протоколи.

Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною.

Однією з традиційних з форм роботи з батьками у  школі є батьківські лекторії. Тематика лекцій підбирається з врахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторіїв беруть участь соціальний педагог та шкільний психолог. 

 

7. Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності школи. Реагування керівника на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою та піклувальною радою, батьками, представниками інших органів громадського самоврядування.

 

Слайд 59 Упродовж 2014-2015 навчального року зареєстровано 7 звернень, з яких:                        

2 – з проханням індивідуального навчання;

1 –з проханням навчання за очною формою навчання;

1 - з проханням знаходиться в навчальному закладі під час навчання дитини;

1- прохання про дозвіл супроводження дитини на олімпіаду в місто Хмельницький;


  1. прохання про зарахування дитини на ГПД, переселенець;

  1. – корекція оцінки за ІІ семестр.

Всі звернення були розглянуті у передбачений законом термін, питання були розв’язані позитивно. 

Хочу подякувати усім батькам, хто співпрацює з педагогічним колективом, класними керівниками у вирішенні проблем навчально-виховного процесу. І все ж таки звернутись з проханням бути більш активним у батьківських зборах, брати активну участь в різноманітних заходах нашого закладу, оскільки спільними зусиллями ми досягнемо ще кращих результатів.






База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка