Звіт класного керівника Шкляр Л. М. про результати виховної роботи в класному колективі 5-б класу за 2012- 2013 н р. Загальні дані про класний колектив. В 5 б класі навчається 26 учнів: 11 хлопчиків та 15 дівчаток



Скачати 64.96 Kb.
Дата конвертації06.03.2016
Розмір64.96 Kb.
Звіт класного керівника

Шкляр Л. М. про результати виховної роботи в класному колективі 5-Б класу

за 2012– 2013 н. р.

Загальні дані про класний колектив.

В 5 – б класі навчається 26 учнів: 11 хлопчиків та 15 дівчаток.



Виховна мета класного колективу Формувати загальнолюдські цінності, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість учня.
Виховні завдання класного колективу:


  • прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей ;

  • підтримувати позитивний мікроклімат в колективі на уроках і в позаурочному спілкуванні;

  • формувати в учнів високі моральні якості, доброту, чесність, чемність, почуття колективізму, культуру поведінки;

  • розвивати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організа­торські здібності та естетичні нахили в дітей;

  • сформувати навички здорового способу життя , дотримання санітарно - гігієнічних норм здоров'я;

  • виховувати турботливе ставлення одне до одного, до батьків, учителів, молодших за віком і людей похилого віку.

За 2012- 2013 н. р. з учнями 5- б класу проведено значну виховну роботу.

В цілому клас представляє сформований учнівський колектив. Діти всі з достатнім та високим навчальним потенціалом. Учні дуже енергійні, жваві, прагнуть як найшвидше пізнати навколишній світ.

Стосунки між учнями класу дружні й доброзичливі, врівноважені. Конфліктні ситуації швидко вирішуються, діти самостійно знаходять порозуміння товаришують між собою.

Учні класу мають достатній рівень свідомої дисципліни. В цілому дисципліна в класі сприятлива для проведення уроків.

В класі є лідери: Прокопчук Оксана , Новашок Артем , Житнюк Ірина, Чичмар Анна. Здійснюється робота з опорою на лідерів , які можуть повести клас, організувати продуктивну роботу, залучити до активного життя в класі всіх учнів.

Пізнавальні особливості учнів класу високі. У дітей гарно розвинена пам'ять, уява, мислення. У класі є творчі особистості з різними нахилами - Житнюк Ірина, Мельник Тетяна, Чичмар Анна, Буштин Дарія, Пігольчук Юлія.

Учні класу згуртовані, вони вміють організувати справи із власної ініціативи

( вечори , походи , відвідування музеїв ) ,також діти не байдужі до загальношкільних справ, добродійних акцій, завжди приймають активну участь. Майже у всіх учнів розвинуте почуття відповідальності.

Школярі люблять відвідувати музеї, кінотеатр, з радістю погоджуються на позаміські поїздки, щоб більше дізнатися про історію та географію Батьківщини
П’ятикласники охоче трудяться, підтримуючи чистоту та порядок на шкільній території й у приміщенні класу.

Всі діти в класі задіяні в гуртковій роботі БДТ, школи мистецтв, гуртках при міському палаці культури та відвідують шкільні гуртки, секції, факультативи.

Учні активні, люблять і вміють виконувати різні доручення. Упродовж року всіляко підтримувався рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Це добре позначилося на виховних аспектах учнів класу. Ми досягли успіхів у вихованні таких якостей, як ініціативність, чесність, акуратність, відповідальність за власні вчинки.

Протягом року учні класу брали участь у конкурсах і змаганнях різного рівня , мали нагороди ( конкурс ім. П. Яцика – Прокопчук О. , змагання з футболу - І м , міський конкурс вокалістів – Пігольчук Ю., обласний конкурс « Охорона праці очима дітей » - ІІ м. Житнюк І.)

Моральні якості у дітей класу позитивні

Батьки приймають активну участь в житті класу, школи. Всі діти знаходяться під контролем батьків.


Індивідуальна робота з активом классу:

  1. Активне залучення класу до шкільних і позашкільних заходів.

  2. Активна допомога учнів у педагогічній і громадській роботі класного керівника.

  3. Контроль за поведінкою, зовнішнім виглядом школярів.

  4. Взаємодопомога між однокласниками при хворобі та відсутності учнів на уроках.
    Форми роботи з батьками :

1.Батьківські лекторії , збори.

2.Індивідуальні бесіди з батьками ,консультації.

3. Відвідування сімей учнів.

4. Дні відкритих дверей (відвідування уроків, позакласних заходів, факультативів).



  1. Родинні свята.

  2. Практикум „ Ділові ігри „ , Круглий стіл, обмін досвідом виховання в сім'ї

  3. Анкетування, тестування.

  4. Залучення батьків до громадської - корисної роботи класу.

Ставлення батьків до школи і вчителів позитивне.

Самоврядування в класному колективі..

Упродовж року ми підтримували рівень громадської ак­тивності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло ство­ренню позитивного мікроклімату в колективі. Учнівська ініціатива сприяла проведенню в рамках тижня географії відкритого виховного заходу « Посвята в географи », вечорів –до Дня Збройних сил України , Св. Миколая, Св. Валентина, 8 Березня, Свята Матері. П’ятикласники брали активну участь і у шкільних святах: Панні осінь, Новорічний ранок, привітання вчителів з професійним святом , благодійних акціях.

В класі були проведенні тематичні виховні години до Дня писемності «Без мови рідної, юначе, й народу нашого нема», Дня козацтва «Козацькій славі жити у віках», Дня пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій «Прости нас, пам'яте, прости!», Дня Соборності «Соборна Україна: втрати і знахідки років , Дня героїв Крут «На Аскольдовій могилі поховали їх» , «Україна – наш спільний дім», « Діти України про свої права», тематичних тижнів , Дня Довкілля

Організовано протягом року 3 екскурсії: до м. Житомира, м. Вінниця та оглядово- краєзнавча по рідному місту Славута. Також в цьому навчальному році клас відвідував краєзнавчий музей ( до Дня партизанської слави та до 380 річчя заснування міста), міську дитячу бібліотеку, центр туризму та екологічний центр, СЮТ.

В класі була проведена зустріч з місцевим письменником В. Надуваним. До Дня Перемоги волонтери класу провідали ветерана М.Г. Мельничука та записали цікаву розповідь –спогади про його бойові подвиги.

Учні проводять класні збори , де вирішують питання навчання , дисципліни та поведінки окремих учнів класу . Голови секторів контролюють роботу учнів на різних рівнях, допомагають. Клас брав участь у всіх громадських , шкільних заходах : паперовий скарб , прибирання території, захід до Дня писемності , (« Милосердя » , «Подаруй бібліотеці книгу»).


Місячник патріотичного виховання «Мій рідний край у незалежній Україні»

Година спілкування «Мій край – моя історія жива».

Уроки мужності: «Тільки пам’ять не сивіє» до Дня остаточного визволення України від фашистських загарбників випуск стіннівок, відвідування музею Великої Вітчизняної війни.

Місячник морально-правового виховання та правової пропаганди

«Бережи мене, мій законе!»

Тематичні години спілкування: «Захист прав дітей у нашій державі».

Година спілкування «Конвенція прав дитини. Знай свої права!»

Конкурс малюнків «Права дитини».


Тренінгові заняття «Рівний – рівному».

ГС « Попередження дитячої бездоглядності».

Дискусія « Види насильства , як уникнути насильства?»

Місячник громадянського виховання «Шляхами подвигу та слави!»

Година спілкування: «Любіть Україну і пісню її солов’їну».

Свято «Козацькому роду нема переводу»
Декада безпеки руху дітей «Безпека на вулиці!»

Конкурс малюнків і плакатів «Будь уважним на дорозі!»

Вивчення правил безпечної поведінки на вулицях і дорогах (пішохідна екскурсія).

Проведення уроку з безпеки руху напередодні зимових канікул.



Декада антиалкогольної та антинаркоти-чної пропаганди

(до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом)

Класна година «Твоє здоров'я - у твоїх руках»

Виступ агітбригади "Скажемо СНІДу-НІ!"

Бесіди про шкідливість паління й алкоголю для здоров'я дітей і підлітків.

Методичні знахідки , що стали пріоритетними у виховній роботі – це проектна діяльність направлена на формування навичок міжособистісної взаємодії , командної роботи, креативності , критичного мислення , навичок аналізу та рефлексії , комунікативних умінь, самодисципліни і самоорганізації, на підвищення рівня активності в навчально – пізнавальній діяльності учнів класу через вивчення та інтеграцію учнів в класному колективі методом заохочення успіхів особистості в колективних формах діяльності ,на підвищення життєвої активність пасивних учнів класу через стимулювання трудової активності та сформованих цінностей до праці.

У своїй роботі використовую також тренінгові вправи, за допомогою яких намагаюсь створити передумови для успішної роботи в класному колективі , формують в учасників вміння розкривати власні можливості , розвивають навички ефективного спілкування аналізувати свої поведінку та вчинки , розуміти інших.



Отже , підводячи підсумок у роботі , я дійшла висновку: що виховна діяльність класу як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів утворює нове інтеграційне ціле , де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка