Звіт міського голови Шикера О. Ф. про роботу виконавчого комітету за звітний період з листопада 2011 року по листопад 2012 року



Сторінка1/4
Дата конвертації09.03.2016
Розмір0.66 Mb.
  1   2   3   4






УКРАЇНА

ОСТРОЗЬКА МІСЬКА РАДА

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

(шосте скликання)
Р І Ш Е Н Н Я

28 грудня 2012 року № 374


Звіт міського голови Шикера О. Ф.

про роботу виконавчого комітету

за звітний період з листопада 2011 року

по листопад 2012 року


Заслухавши та обговоривши звіт міського голови Шикера О. Ф. за звітний період з листопада 2011 по листопад 2012 року, погодивши в постійних комісіях, керуючись п. 9 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 16 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», Острозька міська рада
ВИРІШИЛА:

  1. Звіт міського голови Шикера О. Ф. за звітний період з листопада 2011 року – по листопад 2012 року взяти до уваги (додається).

  2. Пропонувати начальникам підвідомчих структурних підрозділів міськвиконкому, керівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності міста до 15 січня 2013 року обговорити звіт міського голови в трудових колективах та подати висловлені зауваження і пропозиції в організаційний відділ виконкому міської ради.

  3. Начальнику організаційного відділу Веруцькій О.А. до 20 січня 2013 року узагальнити, висловлені при обговоренні звіту міського голови зауваження і пропозиції, та розробити робочий план заходів щодо їх виконання і затвердити його на черговій сесії міської ради.

  4. Депутатам міської ради до 15 січня провести звіти за період роботи з листопада 2011 року по листопад 2012 року у своїх виборчих округах, використавши для цього зустрічі з виборцями, зібрання у виборчих округах, виступи в засобах масової інформації. Висловлені при звітах пропозиції та зауваження подати в організаційний відділ виконкому міської ради.

  5. Виконуючому обов’язки головного редактора міської газети «Замкова гора» опублікувати дане рішення в газеті.

  6. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань депутатської діяльності, етики, регламенту, законності та правопорядку і секретарю міської ради Добровольському М.В.


Міський голова О. Шикер
ЗВІТ
Острозького міського голови Шикера Олександра Федоровича

перед територіальною громадою міста Острога


Шановні жителі міста Острога!

У відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» я, Острозький міський голова, звітую перед Вами про виконання своїх повноважень за два роки перебування на обраній посаді. Вся робота Острозької міської ради, її виконавчого комітету спрямовувалась на створення сприятливих умов для стабілізації соціально-економічної ситуації в господарському комплексі міста, збільшення надходжень у розвиток економіки, покращення добробуту острожан.

З цією метою за звітний період депутатами міської ради, членами виконкому, посадовими особами місцевого самоврядування, працівниками структурних підрозділів проводилась відповідна робота щодо забезпечення реалізації на території міста вимог Конституції України, Законів України, відповідних документів органів влади вищого рівня та власних розпорядчих документів.
Організаційна робота
Основне завдання міської влади та міського голови, зокрема, полягає у відстоюванні прав та інтересів місцевого самоврядування і ми повинні пам’ятати, що за плечима у кожного керівника міста – інтереси територіальної громади та її мешканців.

Для депутатів Острозької міської ради пріоритетом у здійсненні регіональної політики залишається нарощування економічного потенціалу міста, вирішення соціальних питань, підвищення життєвого рівня острожан.

Депутатський корпус Острозької міської ради складається із 30 депутатів.

У міській раді діє три депутатські фракції – фракція політичної партії Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина», фракція політичної партії «Сильна Україна» та фракція Партії Регіонів. З урахуванням фахової підготовки депутатів, сформовано п’ять депутатських комісій міської ради, які активно вивчають та обговорюють проекти рішень напередодні кожного пленарного засідання. Депутати виступають на пленарних засіданнях сесій, вносять пропозиції до їх рішень та порядку денного, обговорюють та відстоюють свої позиції з піднятих питань.

Протягом звітного періоду проведено 12 сесій міської ради. На засіданнях сесій прийнято 140 рішень. Протягом року затверджено 12 міських програм, які спрямовані на покращення економічного, соціального, культурного розвитку міста та його інфраструктури. В порядку контролю заслухано 28 інформацій про хід виконання раніше прийнятих програм.

Нинішній депутатський корпус є активним та дієвим. У період з листопада 2011 року подано три депутатські запити на розгляд сесії міської ради, 7 депутатських звернень, адресованих виконкому міської ради. На зауваження та пропозиції депутатів, висловлені на засіданнях комісій та безпосередньо на пленарних засіданнях сесій дано 14 протокольних доручень для виконання відділами та структурними підрозділами виконкому Острозької міської ради.

Протягом звітного періоду народні обранці ініціювали звернення до Президента України, Голови Верховної Ради України, Генерального Прокурора України та звернення до Рівненської обласної ради.

Варто відзначити, що значну кількість рекомендацій постійних депутатських комісій з соціально-економічних, житлово-комунальних, гуманітарних питань було враховано в роботі виконавчого комітету.

Виконання власних та делегованих державою повноважень, здійснює виконавчий комітет Острозької міської ради, в кількості 11 членів виконкому.

До персонального складу виконавчого комітету входять: міський голова, керуючий справами виконкому, секретар міської ради, два заступники міського голови, а також представники малого бізнесу, культури, освіти та науки, медицини, правоохоронних органів та фінансової сфери діяльності.

В період діяльності міськвиконкому з листопада 2011 року по даний час проведено 20 засідань виконкому, на яких прийнято 311 рішень. Більшість засідань проводилися у розширеному складі за участі керівників структурних підрозділів, комунальних підприємств, представників правоохоронних органів, освіти, громадськості міста, студентів, які проходили практику на базі міськвиконкому.

Важливе значення міськвиконком надавав вирішенню економічних, соціальних питань щодо поліпшення життєзабезпечення інвалідів, ветеранів війни та праці. Вирішувалися питання надання допомоги дітям з багатодітних та неблагополучних сімей, контролювалося належне виконання опіки і піклування над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування. Розглядалися питання літнього відпочинку та оздоровлення дітей, забезпечення і захисту їх прав і законних інтересів. Приділялася велика увага питанням профілактики та охорони здоров’я населення, розвитку середньої освіти, малого підприємництва. На постійному контролі знаходилися питання роботи комунальних служб, торгівлі та інші аспекти життя територіальної громади. Значна увага мною приділялася питанням боротьби із корупцією, дотриманням виконавської дисципліни посадовими особами та уважного ставлення до всіх мешканців міста.

На засіданнях виконавчого комітету розглянуто 130 планових питань, заслухано 29 звітів керівників установ, організацій, комунальних служб, працівників міськвиконкому, членів виконкому. В порядку контролю розглянуто виконання 21 рішення, 151 рішення прийнято за наслідками розгляду звернень громадян.

Міським головою видано 152 розпорядження з основної діяльності та 244 – з кадрових питань.

Протягом 2011-2012 років в Острозькому міськвиконкомі продовжує працювати електронна програма документообігу «Мегаполіс», до якої підключено 5 робочих місць. За 10 місяців 2012 року в Острозький міськвиконком надійшло і було опрацьовано 2185 документів, з них від органів влади вищого рівня – 199. Посадовими особами міськвиконкому підготовлено 3999 інформацій на їх виконання, в тому числі і на звернення громадян та інші документи.

Найважливішим аспектом у роботі міського голови, посадових осіб структурних підрозділів було і залишається уважне та професійне ставлення до людей, до їх проблем, впровадження нових форм і методів у наданні соціальних послуг населенню, забезпечення виконання запитів і звернень громадян.

Міська влада тісно співпрацює із керівниками підприємств, установ та організацій міста всіх форм власності. Щоквартально проводяться при міському голові наради, де вирішуються важливі питання щодо вирішення проблем забезпечення життєдіяльності Острозької громади.

З метою забезпечення організації та проведення виборчого процесу в Україні при виконавчому комітеті Острозької міської ради постійно працює відділ ведення Державного реєстру виборців, основна функція якого – ведення Реєстру виборців міста Острога.

Автоматизована система та колектив відділу пройшли випробування виборами 2010 та 2012 років, виконали поставлені завдання, хоч це не завжди було легко – деякі питання щодо роботи не були виписані на законодавчому рівні, проте за рік ситуація покращилась і у даний час система обліку виборців працює стабільно та розвивається, змінюючись найкраще. Станом на 01.11.2012 року база виборців міста Острога налічує 10245 осіб.

Протягом звітного періоду до відділу ведення Державного реєстру виборців звернулось 125 громадян з письмовими заявами, з них: 4 звернення щодо зміни виборчої адреси, 11 звернень щодо внесення змін до персональних даних та 110 щодо тимчасової зміни місця голосування. Заклик разом зробити Реєстр кращим знайшов відгук, сподіваємось на конструктивну співпрацю і в подальшому. Знайшли себе у співпраці з відділом і заклади, установи та організації, що надають відомості щомісячних поновлень, відповідають на запити відділу. З ініціативи відділу та допомоги відповідних служб було уточнено інформацію про 690 осіб.

Функціонування Державного реєстру виборців – це безперервний процес, який діє незалежно від проведення виборів. Потреба в постійному оновленні Реєстру безпосередньо пов’язана з активними демографічними змінами, що відбуваються, як в Україні, так і в нашому місті. Щомісяця вносяться зміни щодо виборчих адрес громадян, повноліття, фактів смерті, фіксуються будь-які міграційні процеси. Протягом звітного періоду відділом внесено до бази даних 304 особи, яким виповнилось 18 років, 1 особа набула громадянства України, зареєструвалося у місті 328 виборців, 616 осіб вибули з міста, зафіксовано 144 факти реєстрації смерті громадян, 170 виборців змінили свої прізвище, ім’я або по-батькові, 28 виборців змінили місце народження або дату народження, 10 осіб були визнані судом недієздатними, внаслідок чого над ними була встановлена опіка, 20 особам була встановлена відмітка «нездатні самостійно пересуватися».

Підводячи підсумки на рівні нашого міста, хотілося б подякувати виборцям, які були активні, і допомагали та продовжують допомагати виправляти неточності, які ще, на жаль, мають місце у Державному реєстрі виборців України.

На виконання вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», керуючись Положенням про державного адміністратора і порядок його взаємодії з регіональними, місцевими дозвільними органами та суб‘єктами господарювання, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.01.2012 року №28, при виконавчому комітеті Острозької міської ради функціонує дозвільний центр з видачі документів дозвільного характеру суб’єктам підприємницької діяльності. Основним принципом діяльності його є захист прав та законних інтересів суб’єктів господарської діяльності міста, розвиток здорової конкуренції, прозорість видачі документів дозвільного характеру, додержання рівності прав суб’єктів господарювання та усунення проявів корупції у діяльності посадовців у процесі проходження дозвільної процедури.

Дозвільний центр працює у напрямі надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності за принципом “єдиного вікна” та забезпечує взаємодію регіональних, місцевих дозвільних органів щодо видачі документів безпосередньо через дозвільний центр.

За звітний період дозвільним центром надано 120 консультацій, розглянуто та зареєстровано 221 звернення (заяви та повідомлення) щодо отримання документів дозвільного характеру. Видано 75 документів дозвільного характеру з них 4-м суб’єктам господарської діяльності відмовлено у видачі. За декларативним принципом суб’єктам господарської діяльності в дозвільному центрі зареєстровано 134 декларацій, що на 82 декларації більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Відсутні відмови щодо видачі документів дозвільного характеру та реєстрації декларацій.

Поряд з відміченими показниками, всі представники місцевих дозвільних органів, які беруть участь у роботі Дозвільного центру, добре розуміють, що є ще над чим працювати, щоб дійти до високого рівня надання суб’єктам господарювання послуг у дозвільній сфері.

Для більш досконалої роботи дозвільного центру в рамках вимог Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” в перспективі планується здійснити забезпечення дозвільного центру виконкому Острозької міської ради окремим приміщенням та відповідною матеріально-технічною базою.

Протягом звітного періоду виконавчий комітет Острозької міської ради проводив відкриту та прозору діяльність щодо роботи із зверненнями громадян міста.

Щоквартально на засіданнях міськвиконкому аналізувалася діяльність всіх структурних підрозділів виконкому Острозької міської ради щодо забезпечення права кожного громадянина на звернення.

Міським головою, відповідно до затверджених графіків, проводився прийом громадян як у робочий, так в позаробочий час та у вихідні дні. За звітний період мною проведено 31 прийом громадян з особистих питань, з них 5 у вихідні дні (суботу). Затверджений і виконувався графік виїзних прийомів громадян міським головою у трудові колективи міста. За звітний період проведено 8 таких прийомів. Про кожен із них було проінформовано мешканців міста через міську газету та розміщені оголошення в колективах.

Важливого значення набула така форма роботи із населенням міста, як виїзні зустрічі, прийоми за місцем проживання.

Міський голова спільно із заступниками, начальниками відділів, керівниками комунальних служб міста, депутатами проводив зустрічі за місцем проживання громадян. Жителями піднімались питання ремонту та будівництва доріг, санітарного стану вулиць, освітлення, асфальтування дворів у багатоповерхових будинках, проведення водопроводів, влаштування дитячих майданчиків та багато інших.

Такі зустрічі керівників міської влади з острожанами дають змогу визначити шлях вирішення важливих наболілих проблем, покращити довіру жителів до міської влади.

З січня по листопад 2012 року до Острозького міськвиконкому надійшло: 910 звернень, в порівнянні з минулим періодом 2011 року це на 24 звернення більше. Розглянуто і вирішено позитивно 770 звернень, що становить 84 % усієї їх кількості.

Звернення від пільгової категорії населення перебувають на особистому контролі міського голови. Всі вони вирішувались згідно чинного законодавства. Із загальної кількості звернень, що надійшли впродовж звітного періоду, від пільгової категорії звернулося 73 особи. Колективних звернень надійшло 29, 11 з них вирішено позитивно, 18 перебувають на особистому контролі у міського голови, так як потребують додаткових коштів з міського бюджету міста. В цих зверненнях піднімались житлово-комунальні питання, освітлення окремих вулиць, ремонт та реконструкція доріг та інші проблеми.

Слід відмітити, що за звітний період 2012 року від мешканців міста до органів влади вищого рівня надійшло 23 звернення. Всі звернення повернулися на вирішення до міської влади м. Острога.

Тому я знову звертаюсь до Вас, шановні острожани, вирішуйте свої проблеми, запити на місцях із міським головою, депутатами, працівниками міськвиконкому.

У виконкомі Острозької міської ради з листопада 2002 року працює «Громадська приймальня», до якої звернулося за звітний період 2166 громадян.

Протягом звітного періоду у міськвиконкомі працювали: постійно діюча цілодобова «гаряча» телефонна лінія, електронна адреса «довіри» та «прямий» телефонний зв’язок з населенням міста.

Через урядову «гарячу» телефонну лінію надійшло 24 звернення, на які надано конкретні роз’яснення заявникам.

Виконком Острозької міської ради продовжує працювати в Міжнародному Проекті Фонду ПАУСІ на тему «Впровадження відкритого самоврядування в малих містах України», що дає можливість дотримуватись принципів прозорості та співпраці з територіальною громадою у вирішенні їх нагальних проблем. Складений перелік послуг, що надаються населенню міста всіма управліннями, відділами та комунальними службами міста. Загальна їх чисельність складає 104 види. З метою інформованості населення Острога, у приміщенні міської ради, на першому поверсі, розміщені стенди з картками послуг (для індивідуального користування громадян) та вся інформація.

Велика увага посадовими особами міськвиконкому та його структурних підрозділів приділяється запитам громадян, відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації». На офіційному сайті Острозької міської ради постійно розміщуються матеріали про роботу міської влади, інформується про проведення різноманітних заходів, висвітлюються рішення виконкому, міської ради, розпорядження міського голови з питань життєдіяльності міста та багато іншої інформації. На запити громадян надається, у визначені терміни, конкретна інформація.

За звітний період від юридичних та фізичних осіб до міської влади надійшло 14 запитів про інформацію. На усі запити було надано відповідну інформацію.

Приємним фактом є те, що робота зі зверненнями громадян в Острозькому міськвиконкомі визнана кращою в області.

Працівниками міськвиконкому виготовлено інформаційний буклет «Роботі зі зверненнями громадян – особлива увага», в якому детально описано методи роботи зі зверненнями громадян з досвіду щодо роботи в цій галузі.

Цей інформаційний буклет було розповсюджено у всі адміністрації та міські ради Рівненської області.


Бюджет міста за звітний період
Головними проблемами у бюджетному забезпеченні реалізації повноважень органів місцевого самоврядування для Острозької міської ради, як і для всіх міст і селищ України є:

  • фінансова незабезпеченість делегованих державою повноважень місцевому самоврядуванню;

  • низька фінансова спроможність щодо реалізації власних повноважень;

  • блокування та затримка у проведенні Державною казначейською службою України бюджетних платежів, що здійснюються органами місцевого самоврядування.

Нечітке розмежування повноважень, відсутність державних соціальних стандартів призводить до проблем недофінансування делегованих повноважень у частині освіти, культури, охорони здоров’я.

Однак, завдяки чіткій бюджетній політиці, спрямованій, у першу чергу, на вирішення нагальних проблем міста, нам вдалося уникнути серйозних проблем. Була збережена мережа бюджетних установ, збережені ставки вчителів, працівників культури та соціальної сфери, не допускалось заборгованості з виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ, вчасно здійснювались проплати за енергоносії, спожиті бюджетними установами. У повному обсязі здійснювались інші виплати соціального характеру. Відповідальними особами та керівниками структурних підрозділів постійно контролюється баланс надходжень та витрат, стан виконання бюджету та фінансово-бюджетної дисципліни, ставка робиться на жорстку економію і концентрацію витрат на пріоритетних напрямках.

Впродовж звітного періоду основні зусилля були спрямовані на збільшення обсягу бюджету міста в порівнянні з минулими роками. Зупинимось на основних цифрах, які наочно відображають стан справ.

За 10 місяців 2012 року до загального фонду бюджету міста надійшло 24291,7 тис.грн., що на 3958,6 тис.грн. або на 19,5 відсотка більше, ніж за відповідний період минулого року.

Джерелами наповнення загального фонду бюджету є:


  • власні доходи – 9741,4 тис.грн. або 40,1 відсотка до всіх надходжень загального фонду;

  • дотації – 5019,7 тис.грн. або 20,7 відсотка;

  • субвенції – 9530,6 тис.грн. або 39,2 відсотка.

В структурі власних доходів найбільшу частку займає податок на доходи фізичних осіб – 9062,7 тис.грн. або 93,0 відсотка від суми надходжень. Приріст надходжень по цьому виду податку порівняно з відповідним періодом 2011 року склав 11,1 відсотка або 901,9 тис.грн.

До спеціального фонду бюджету міста надійшло 3530,8 тис.грн., що на 815,7 тис.грн. більше, ніж за 10 місяців 2011 року. Найбільший приріст в порівнянні з відповідним періодом минулого року відбувся по: єдиному податку – 115,4 відсотка або на 648,8 тис.грн. більше, ніж за відповідний період минулого року.

Протягом 10 місяців поточного року із загального фонду міського бюджету проведено видатків в сумі 25216,4 тис.грн., з них на установи, організації та заходи, що фінансуються з міського бюджету, спрямовано 15685,8 тис.грн.

У загальних видатках бюджетних установ основними статтями є заробітна плата та нарахування на неї, які становлять 13514,3 тис.грн. або 86,2 відсотка, оплата енергоносіїв ­­­– 7,1 відсотка та інші витрати – 6,7 відсотка.

У обсязі видатків на установи, організації та заходи, що фінансуються з міського бюджету питома вага видатків на фінансування установ освіти за 10 місяців 2012 року становить 65,7 відсотка, соціального захисту та соціального забезпечення – 6,3 відсотка, закладів культури і мистецтва ­­– 8,9 відсотка, ЖКГ – 2,0 відсотка, органів управління – 15,4 відсотка, інші – 1,7 відсотка.

З метою своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ міста, розрахунків за спожиті енергоносії, продукти харчування до міського бюджету залучено позик з Єдиного казначейського рахунку на суму 13681,8 тис.грн.

Неприємним і дуже складним питанням, яке виникло, є ситуація, що склалась з готелем «Вілія». Готель «Вілія» відсуджено у попереднього власника, компанії «Славекс-Авто», якій міський бюджет повинен сплатити 550 тис. гривень за вартість готелю, проданого у 2005 році. Після тривалого судового процесу рішенням Апеляційного суду міську раду зобов’язано сплатити ці кошти. Оскільки в міському бюджеті такої суми немає, добровільно провести сплату немає можливості, а стягнення є примусовим. Тому відкрито виконавче провадження. Крім цього, в Господарському суді додатково розглядається позов про стягнення з міської ради коштів в сумі понад 570 тисяч гривень за втрати позивача, понесені за невід’ємні поліпшення в готелі.

Очевидно гроші, витрачені в 2005 році, повертати доведеться і цей борг перекреслить попередні плани розвитку міста, а це - облаштування дитячих майданчиків, відновлення тротуарів, ремонт доріг, будинків, освітлення вулиць міста та інші нагальні проблеми.


Економіка міста

Промисловість


Упродовж 2012 року робота органів виконавчої влади та місцевого самоврядування була спрямована на виконання завдань Програми економічного та соціального розвитку міста.

Про це свідчить той факт, що протягом січня-вересня 2012 року зменшено спад обсягів реалізації промислової продукції порівняно з відповідним періодом минулого року на 11,8 відсотка, тобто, якщо в січні – вересні 2011 року спад обсягів реалізації промислової продукції по відношенню до січня-вересня 2010 року складав 14,3 відсотка, то в січні-вересні 2012 року порівняно до січня-вересня 2011 року спад обсягів реалізації продукції становить лише 2,5 відсотка. Це вдалося, в першу чергу, завдяки уповільненню спаду обсягів реалізації продукції на ТОВ “Острозький завод мінеральної води”, якщо в 2011 році спад реалізованої продукції порівняно з попереднім роком тут становив 18,7 відсотка, то в цьому році цей показник зменшено на 16,2 відсотка і становить лише 2,5 відсотка.

Острожани, мабуть, знають, що Острог не є промисловим містом. І сьогодні в місті діє лише два промислових підприємства: ТОВ «Острозький завод мінеральної води» та ТОВ «Острозька друкарня». Причому більше 95 % - це продукція ТОВ «Острозький завод мінеральної води», а питома вага продукції ТОВ “Острозька друкарня” в загальноміському обсязі реалізації становить всього 2,9 відсотка.

ВАТ «Острозька меблева фабрика» сьогодні не працює. Частина виробничих площ закрита на реконструкцію, а решта здаються в оренду.

ВАТ «Острозький шиноремонтний завод» з вересня 2009 року визнанний банкрутом.

За наслідками роботи міської робочої групи, станом на 01 листопада 2012 року було проведено 74 відповідні перевірки роботодавців, які використовують працю найманих осіб без законодавчого оформлення трудових відносин. На сьогодні механізовано 15 робочих місць.

Прикладом позитивних зрушень в структурі промисловості міста стало створення в 2011 році приватного підприємства «Респект-Острог» на базі орендованих виробничих площ КП фабрики «Вілія». За рахунок інвестування виключно власних коштів в основні фонди на підприємстві окрім виготовлення міжкімнатних дверей, планується розпочати виробництво керамічних виробів. Підприємство забезпечило робочими місцями 11 жителів міста.

На орендованих площах ВАТ «Острозька меблева фабрика» в 2012 році розпочав роботу цех з пошиття верхнього одягу – філія ВАТ «Троттола», де працює 35 робітників. Окрім того, розпочало діяльність ТОВ «Зібарт» з виробництва котлів для твердого палива, де працює 8 працівників.



Галузь виробництва будівельних матеріалів у нашому місті представляє приватне підприємство «Дах», яке виготовляє піщано-цементну черепицю в асортименті кольорів та приватний підприємець-фізична особа Журик В.М., який займається виготовленням будівельних блоків, тротуарної плитки, цементних парканів та огорож.

З початку року в місті виконано будівельних робіт на загальну суму 943,0 тис. грн., або темп росту до відповідного періоду минулого року склав 58,1 відсотка. Спад обсягів виконання будівельних робіт за цей період становить 41,9 відсотка. Це пояснюється зміною юридичної адреси одного з провідних будівельних підприємств, яке перереєструвалось та перейшло в районне підпорядкування – ТзОВ «Будівельні послуги» (власник Загорський В.І.).

Протягом звітного періоду введено в експлуатацію 26 об”єктів житлового будівництва площею 576,4 кв.м.

Мале підприємництво.

Важливу роль у розвитку економіки міста відіграють суб’єкти малого підприємництва.

Ми зробили ставку на малий та середній бізнес, що дозволило нам збільшити зайнятість та суттєво поповнити міський бюджет.

Мале підприємництво відіграє істотну роль у поліпшенні соціально-економічного стану міста, а саме:



  • створює нові робочі місця;

  • сплачує податки, значна частина яких залишається в міському бюджеті;

  • створює конкурентне середовище, що забезпечує розширення можливостей вибору для споживачів і підвищення якості продукції, товарів і послуг.

За рахунок використання потенціалу малого підприємництва вирішено проблему пасажирських перевезень та торговельного обслуговування.

Саме на малих підприємствах міста розпочато впровадження передових технологій будівельних і оздоблювальних робіт. Це якісно змінило зовнішній вигляд нашого міста.

Завдяки роботі, яка була проведена міською радою з розвитку підприємництва, вдалося забезпечити зростання виробничих, кількісних і фінансових показників діяльності малого бізнесу.

Зокрема, кількість діючих малих підприємств зросла з 92 у 2011 році до 98 у 2012 році або на 6,5 відсотка.

Кількість фізичних осіб–суб’єктів підприємницької діяльності зменшилась за цей період на 3,6 відсотка та становить 800 осіб. Їх кількість продовжувалась зменшуватися за рахунок скасування державної реєстрації тих підприємців, які протягом тривалого періоду не займалися підприємницькою діяльністю і не подавали звіти про доходи.

Загалом у малому бізнесі сьогодні задіяно близько 2 тисяч острожан.

Про зростання ролі малого бізнесу в соціально-економічному житті міста свідчить той факт, що надходження до міського бюджету від діяльності суб’єктів малого підприємництва з року в рік збільшуються. Так, за 9 місяців поточного року міський бюджет отримав від діяльності суб’єктів малого та середнього бізнесу 946,2 тис. грн., що в два рази більше рівня минулого року за рахунок надходження єдиного податку фізичних осіб–суб’єктів підприємницької діяльності.

  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка