Звіт про діяльність директора Вознесенської гімназії №1 Вознесенської міської ради Миколаївської області



Скачати 218.81 Kb.
Дата конвертації06.03.2016
Розмір218.81 Kb.
Звіт

2013-2014 н. р .

Відповідно до наказу відділу освіти Вознесенської міської ради   «Про проведення звітування керівників загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів перед педагогічним колективом і громадськістю» та у відповідності з примірним положенням про порядок звітування, затвердженим наказом Міністерства освіти та науки України №178 від 23.03. 2005 року, сьогодні на порядку денному конференції - звіт про діяльність директора Вознесенської гімназії №1 Вознесенської міської ради Миколаївської області.

Головним завданням гімназії як закладу нового типу вважаємо забезпечення високої якості навчального процесу, розвиток творчого потенціалу як кожного учня, кожного педагога, так і колективу в цілому. Поєднання колективної мудрості та індивідуальної творчості дає змогу віднаходити шляхи до вершин педагогічної майстерності.

    В гімназії створені належні умови для здійснення профільного навчання. Навчальний процес відбувається за трьома профілями: математичний (поглиблене вивчення математики), біолого-хімічний (поглиблене вивчення біології та хімії) та іноземної філології (вивчення двох іноземних мов  -  англійської та ІІ іноземної мови: французької, німецької, іспанської). Ви знаєте, що в цьому навчальному році учні 5 класу навчалися за новими програмами. Відповідно до статті 31 Закону України «Про загальну середню освіту» Кабінет Міністрів затвердив державний стандарт базової і повної середньої освіти. Незалежно від профілю учні вивчають 2 іноземні мови і інформатика викладається з 5 класу.

Профільне навчання передбачає поглиблене та професійно-зорієнтоване вивчення циклу споріднених предметів. Профільні загальноосвітні предмети є обов’язковими для учнів, що навчаються в класах відповідного профілю. До складу профільного навчання входять також факультативи, курси за вибором, спецкурси, індивідуальні та групові заняття. Ці види занять сприяють поглибленню знань учнів, формуванню базового ядра їх  освітньо-професійної компетентності.   На профільне навчання в гімназії відводиться до 30% навчальних годин варіативної частини базового навчального плану.

        Навчальний процес в гімназії організовується відповідно до навчального плану, який визначає структуру навчального року, перелік та розподіл навчальних предметів, тижневу та річну кількість годин на їх вивчення. З цього навчального року розроблені навчальні плани з п’ятиденним навчальним тижнем.

      Здійснення профільного навчання, поглибленого вивчення окремих предметів та перехід на новий зміст освіти  неможливі без відповідного кадрового забезпечення. В гімназії працює 38 педагогічних працівників, (7 сумісників), з них спеціалістів вищої категорії – 28, мають звання “вчитель-методист” – 14, “старший учитель ” – 12. Це – сильний колектив педагогів-новаторів, справжніх майстрів своєї справи.

    Збагаченню навчально-виховного процесу сприяє впровадження перспективних освітніх технологій, широке використання нових інформаційних технологій, засобів мультимедіа.

    Методична робота з педкадрами, що спрямована на створення сприятливих умов для підвищення фахової майстерності вчителів, організується на 5 предметних кафедрах. Завідувачі кафедр Липитенко Т.Ю., Животівська О.О.. Малючкова О.Ф., Чебану Н.М., Замостяник С.Г. - висококваліфіковані спеціалісти, вміють організувати й спрямувати роботу членів кафедри на оптимізацію навчально-виховного процесу, високу результативність як в методичному напрямку, так і в плані роботи з обдарованими учнями. Продовжують працювати методичні підрозділи «Нова школа – нові стандарти» (керівник Ткач Т.В.), «За здоровий спосіб життя» (керівник Семерня Г.Є.) та Школа росту педагогічної майстерності (керівник Котляренко Р.І.)

   З питань впровадження освітніх інновацій гімназія співпрацює з МОІППО, МНМЦ. Забезпечується функціонування Ресурсного центру, Прес-центру та Центру здоров’я, що були відкриті в результаті написання грантів у співпраці з Корпусом Миру США. На базі гімназії працює опорна школа з проблем методики викладання англійської мови, яку очолює досвідчений вчитель  Карпікова Л.О..

   Кафедрою художньо-естетичного виховання продовжується експериментально-дослідна діяльність по впровадженню цілісної моделі художньо-естетичної освіти, що проводиться спільно з МОІППО.

         У навчально-виховний процес впроваджується програма по застосуванню інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків».  В поточному навчальному році педагогічні працівники гімназії пройшли навчання ІКТ технологій за програмою «Вчителі в Онлайні» (керівник Лук`янченко А.В., Слухай А.І.).   

        Не залишено поза увагою просвітницька робота щодо нетерпимості до проявів корупції та удосконалення правової освіти старшокласників. В квітні  для учнів 5(9)-7(11)-х класів вчителями правознавства Денисюк О.М. та Ільясовим О.Р. були проведені тематичні заняття з питань протидії корупції. Дані заходи були підготовлені на високому рівні та проведені у формі просвітницького заняття з елементами круглого столу та інтелектуальної гри, з залученням старшого прокурора Вознесенської міжрайонної прокуратури Павлова М.О., головного державного інспектора Вознесенської ОДПІ Ліпкан О.Г. та начальника відділу обслуговування платників податків Вознесенської ОДПІ Наконечного В.І.   

     У фаховому журналі міського науково-методичного центру «Паралель» друкували матеріали Семерня Г.Є., Липитенко Т.Ю., Замостяник С.Г., Варзацький В.В., Ткач Т.В., Руденко О.М.

   У міську газету «День за днем» надаються статті про значущі події в житті гімназії.

    Вчителями та адміністрацією гімназії випускаються збірки, в яких систематизовано багаторічний досвід роботи як окремих учителів, так і систему роботи всього колективу. Ці матеріали представляємо на фахові конкурси та освітні виставки. Цього навчального року на обласному конкурсі щодо кращої організації роботи по вшануванню та популяризації творчої спадщини Т.Г.Шевченка колектив гімназії отримав перемогу. Згідно з Положенням про проведення конкурсу, гімназія ініціює присвоєння нашому навчальному закладу ім’я Т.Г.Шевченка, громадське обговорення розпочалося на сайті Вознесенської гімназії №1 з 4 червня 2014 року. Матеріали, представлені на конкурс, були  підготовлені заступником директора з НВР Руденко О.М.  разом з учителями української мови та літератури Липитенко Т.Ю., Рейш В.Л. та учителями кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін.

Вчителі гімназії беруть активну участь у конкурсах педагогічної майстерності та демонструють високу результативність і  професіоналізм. Цього навчального року опис досвіду роботи класного керівника на конкурс «Парк педагогічної майстерності» представила Ткач Т.В., практичний психолог Семерня Г.Є. взяла участь у обласному заочному конкурсі портфоліо з відеоматеріалами «Досвід освітян регіону – 2014», опис досвіду роботи колективу по вшануванню творчості Т.Г.Шевченка посів у цьому конкурсі ІІ місце. Животівська О.О. взяла участь у написанні мікрогранту в рамках проекту «Дні Європи 2014. Діалоги про цінності». На участь у міському конкурсі «Шкільна бібліотека» збірку з досвіду роботи підготувала бібліотекар Шевченка Л.І., ця робота посіла ІІ місце. Кафедра суспільно-гуманітарних дисциплін взяла участь у міському конкурсі «Фестиваль шкільних методичних об’єднань». До участі у конкурсі була представлена збірка з досвіду роботи учителів кафедри (укладач - завідувач кафедри Липитенко Т.Ю.) та творчий звіт – виступ, підготовлений учителями української мови та літератури. В результаті методичне об’єднання гімназії здобуло перемогу в номінації «Педагогічні профі» та отримало грамоту.  В рамках заходів , присвячених 200-річчю від дня народження Т.Шевченка Руденко О.М. взяла участь у реалізації обласного проекту «Тарасовими шляхами». До участі у заході був представлений відеофільм та презентація.

       На участь в обласній науково-практичній конференції доповідь представила практичний психолог Семерня Г.Є., Лук’янченко А.В. взяв участь у роботі Всеукраїнської прес-конференції "Підсумки 10-річчя реалізації освітніх програм Intel в Україні. Нова стратегія інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) Intel в системі освіти України" у рамках V Міжнародного Форуму Intel «Нові горизонти ІКТ в освіті». Учителі Ратушна Т.В. та Ільясов О.Р. підготували методичні розробки в рамках участі у Всеукраїнському тижні права. Замостяник С.Г. взяла участь в обласному методичному проекті з математики – підготувала розробку уроку за новою програмою 6 класу з використанням краєзнавчого матеріалу. Учасниками вебінарів з питань впровадження нових інформаційних технологій стали Лук’янченко А.В. і Руденко О.М.

    Педагоги гімназії діляться досвідом роботи зі своїми колегами, вчителями міста. Рейш В.Л. та Липитенко Т.Ю. виступали на засіданнях міського методичного обєднання вчителів української мови та літератури, відкриті уроки на рівні міста провела Горбачова Л.В.. Майстер-клас для колег на рівні міста провели учителі кафедри іноземних мов Животівська О.О., Карпікова Л.О., Варзацький В.В., Ткач Т.В..  Для колег на рівні гімназії відкриті уроки та заходи провели Ратушна Т.В., Животівська О.О., Стеля О.Ю., Лук’янченко А.В., Ільясов О.Р..

    На високому рівні були проведені заходи у рамках предметних тижнів з іноземної мови (завкафедри Животівська О.О.), з української мови та літератури (завкафедри Липитенко Т.Ю.), з математики (зав кафедри Замостяник С.Г.).

    Педагоги гімназії очолюють міські методичні підрозділи:   Денисюк О.М., Поліщук Л.Л., Горбачова Л.В., Рейш В.Л., Карпікова Л.О., П’янова О.О.. Керівником секції МАН працювала Савенко О.О..

    Вчителі Поліщук Л.Л., Горбачова Л.В., Савенко О.О., Денисюк О.М., Руденко О.М., входять до складу творчих груп при МОІППО. Вони беруть участь у конференціях, семінарах, виступають з доповідями, діляться досвідом роботи з колегами. Поліщук Л.Л. підготувала матеріали з питань методики виконання міні-проектів за темами, запропонованими в навчальній програмі в рамках засідання обласної творчої групи учителів біології, фізики, хімії. Руденко О.М. виступила з доповіддю з досвіду роботи на ІІІ Міжнародній школі методичного досвіду її стаття увійшла до збірки матеріалів за результатами роботи Школи.

   Науково-методична робота в гімназії забезпечує як підвищення фахового рівня педагогів, так і високу результативність навчально-виховного процесу, науково-пошукової роботи із здібними та обдарованими учнями.   

   В гімназії створені всі умови для розвитку особистості учня, тому і кількість гімназистів є сталою. На кінець цього навчального року в гімназії навчається  – 403 учня, 58 учнів закінчили старшу школу. На відмінно закінчили навчальний рік 34 учнів перевідних класів. Серед випускників 7(11)-х  класу  за особливі досягнення у навчання нагороджені Золотою медаллю 15 учнів, за досягнення у навчання Срібною медаллю – 3 учні,  грамотою «За високі досягнення у вивченні окремих предметів» - 25  випускників. Претендентами на одержання свідоцтва з відзнакоюпро базову середню освіту  є 7  дев’ятикласників.

     Стало традицією в гімназії в кінці кожного семестру та навчального року підводити результати академічного рейтингу класів. Із 16 класів в першу шістку входять 7м, 7г, 7п, 1а, 6г, 6м класи. Щороку  крім рейтингу класів  визначається  і академічний рейтинг учнів. Учнів, середній бал яких складає:

·       10-12 балів в гімназії –– 63 (15,6%),

·       7-9 балів -  –221(53,1%).

    Найвищий рейтинг мають випускники гімназії Поліщук Олена, Потоцька Катерина, Хоронжук Анжеліна, Пономаренко Олена.

     Про результативність навчання в гімназії свідчать підсумки олімпіад, інтелектуальних конкурсів, турнірів.

        За підсумками ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад гімназія посідає І місце в рейтингу серед шкіл міста. Гімназисти посіли 85 призових місць у міських предметних олімпіадах: І місць -  23, ІІ місць - 35,  ІІІ місць -27.

    На обласних олімпіадах гімназисти вибороли 9 призових місць, 1  учень став учасником Всеукраїнського етапу олімпіади з іспанської мови.

    Призерами обласних олімпіад стали:



Піпія Денис, 7-М клас, фізика- 3 місце, учитель П’янова О.О.

Харченко Андрій, 5-М клас, фізика – 3 місце, учитель П’янова О.О.

Павлова Ірина, 5-Г клас, історія- 3 місце, учитель Денисюк О.М., французька мова- 2 місце, учитель Животівська О.О.

Карпенко Віолетта, 6-Г клас, географія – 3 місце, учитель Чебану Н.М., французька мова - 3 місце, учитель Животівська О.О.

Сологор Роман, 6-М клас, укр.мова і літ - 3 місце, учитель Липитенко Т.Ю.

Поліщук Олена, 7-Г клас, укр.мова і літ. – 3 місце, учитель Котляренко Р.І.,

англ.мова - 3 місце, учитель Карпікова Л.О.



Макаренко Марк, 7-Г клас, іспанська мова - 1 місце, учитель Родрігез Л.О.

Кравцова Елеонора, 7-Г клас, німецька мова- 3 місце, учитель Колосова Л.М.

Франко Ярослава, Брус Владислав (6-Г) та Сологор Роман (6-М) стали переможцями Міжнародної програми «Флекс» по обміну учнями з США (вч. Родрігез Л.О.).

 Гімназисти максимально залучаються до участі в конкурсах. На рівні міста 85% посідають призові місця. Дипломантів обласного рівня підготували вчителі: Липитенко Т.Ю., Рейш В.Л., Чебану Н.М., Руденко О.М., Губкін В.В., Котляренко Р.І..  

   Учні гімназії – постійні учасники Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» (координатор – Замостяник С.Г.), Всеукраїнських конкурсів з природознавства «Колосок» (Поліщук Л.Л.), «Геліантус» (Горбачова Л.В.), з фізики «Левеня» (П’янова О.О.), з інформаційних технологій «Бобер» (Лук’янченко А.В.), з науки і техніки «Технік юніор» (П’янова О.О), Всеукраїнського інтерактивного конкурсу з історії «Лелека» і «Ман-Юніор Ерудит Історик» (Денисюк О.М.), Всеукраїнської гри з англійської мови «Пазл» (Ткач Т.В.), Всеукраїнського конкурсу з англійської мови «Гринвіч»та конкурсу з французької мови «Галлус» (Животівська О.О.), з німецької мови «Орлятко» (Варзацький В.В.)

    Науковий супровід навчання збагачується за рахунок співпраці ШНТ з МАН.    Цього навчального року в попередньому тестуванні до МАН взяло участь 47 учнів 5-6 класів. Результати попереднього тестування показали, що більшість учнів мають ґрунтовні знання з базових предметів.  9 – успішно пройшли тестування та  стали слухачами МАН. Це  Павлова Ірина (учитель Денисюк О.М.), Гайченко Валентина (учитель Поліщук Л.Л.)- 5-Г клас, Іванов Віталій (учитель Чебану Н.М.), Шевчук Вікторія та  Івон Анастасія (учитель Савенко О.О.), Мартиненко Ольга (учитель Поліщук Л.Л.), Пашнін Владислав (учитель П’янова О.О.), Букорос Тетяна (учитель Романенко К.І.) - 6-М клас, Харченко Андрій (учитель П’янова О.О.) - 5-М клас.

     В обласному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН взяли участь:

Бебкевич Катерина, 7-Г -  (секція географії – вч.Чебану Н.М.)

Усманова Марина, 6-П клас (секція ветеринарія – учитель Савенко О.О.)

Телетник Олег, 7-П клас, (секція хімії- учитель Савенко О.О.)

Гончаренко Антон, 7-М (секція економіки – вч.Чебану Н.М.)

Карпенко Віолетта, 6-Г клас (керівник МАН)

       Цього навчального року Карпенко Віолетта (6-Г) стала стипендіатом міської ради в номінації «Кращий учень – 2014», Бонакер Олександр (6-М)  - у номінації «Творча обдарованість»

   Учні гімназії не тільки вміють вчитися, творити, вони - кращі й у спорті. За підсумками ХІІІ Спартакіади серед ЗНЗ міста гімназія посіла ІІ місце, що свідчить про наявність ефективної роботи вчителів фізичної культури з учнями, що мають інтерес до занять фізкультурою та спортом.

За підсумками спортивних змагань гімназія посіла:

·       І місце у змаганнях «Шкіряний м’яч» на рівні міста та І місце на рівні області;

·       ІІ місце в обласних змаганнях зі стрітболу;

·       І місце з волейболу серед юнаків;

·       І місце серед юнаків з баскетболу;

·       ІІ місце з футболу

·       І місце в обласних змаганнях з плавання

·       ІІ місце на рівні міста з легкої атлетики серед юнаків;

·       І місце у змаганнях  тенісу;

·       Перші місця у змаганнях «Козацький гарт» та військово-спортивній грі «Ну-мо, хлопці!»

·       І місце у міських змаганнях з футболу на приз «Шкіряний м’яч»,  хлопці 2002 року народження і І місце на обласних змаганнях у хлопців 2001 року народження

·       І місце у змаганнях з шахів.

Потребу в здоровому способі життя, інтерес до занять спортом виховують у молодого покоління вчителі фізичної культури Губкін В.В. та Грішагін О.В.

    Одним з пріоритетних завдань гімназії - створення безпечних умов навчання та праці.     Протягом навчального  року робота педагогічного колективу була спрямована на   проведення  профілактичних заходів запобігання травмувань серед учасників навчально-виховного процесу.  До пропаганди  питань безпеки життєдіяльності залучалися фахівці відповідних служб та організацій: ЦРЛ, газового господарства, електрогосподарства тощо. Було проведено навчання з питань охорони праці за результатами якого працівники успішно склали відповідний залік. 

  Не залишається поза увагою пропаганда питань техногенної безпеки. З  метою вдосконалення організації і ведення цивільного захисту, підготовки особового  складу невоєнізованих формувань до захисту та дій в надзвичайних ситуаціях, відпрацювання в працівників, учнів, вихованців навичок захисту від зброї масового ураження, небезпечних наслідків аварій, катастроф, стихійного лиха, сильнодіючих отруйних речовин,24 квітня 2014 року був проведений День Цивільного захисту, в рамках якого  була проведена низка навчально-методичних, практичних та агітаційних  заходів, до проведення якого були залучені співробітники МВС, військовослужбовці військової частини А-29/20.

 Гімназією підтримуються договірні стосунки з ВНЗ, що входять до НМК гімназії: ОНАХТ, ОНУ ім. І.Мечнікова, ЧДУ ім.П.Могили, МНУ ім..В.Сухомлинського, МДАУ, ВК МДАУ. рамках цієї співпраці проводиться профорієнтаційна робота. Було організовано зустрічі старшокласників з представниками цих ВНЗ. Вперше в нашому закладі був проведений телеміст із студентами університету ім..Мечнікова, хім.факультету. Викладачі кафедри іноземних мов МНУ ім. В.О.Сухомлинського провели практичні заняття з учнями гуманітарних класів гімназії. У науково-практичних конференціях шкільного наукового товариства взяли участь представники ЧДУ імені Петра Могили та МНУ імені В.О.Сухомлинського. На базі гімназії працювали курси по підготовці учнів до ЗНО.

    За результатами працевлаштування випускників 11-х класів гімназія вже не один рік впевнено тримає І місце по місту за кількістю учнів, які продовжують навчання в вищих учбових закладах. Переконані, що за результатами ЗНО відсоток вступу  до ВНЗ буде досить високим, як і у попередні роки.

Процес навчання дітей, опанування ними основами наук, залучення їх до багатства національної та світової культури органічно поєднується з процесом виховання особистості, гармонійно розвинутої, здатної до вирішення нестандартних ситуацій,  особистості, яка зуміє вільно орієнтуватися в сучасному життєвому просторі.



Система проведення класних виховних заходів, яка діє у гімназії, має широкі можливості  виховного впливу на учнів. Слід відзначити високий рівень проведення виховних заходів такими класними керівниками:  Рейш В.Л., Замостяник С.Г., Карпіковою Л.О., Денисюк О.М., Горбачовою Л.В., Липитенко Т.Ю.,  Ткач Т.В., Оліярник Т.М. П'яновою О.О.

Традиційно у гімназії проводяться загальношкільні заходи знагоди відзначення видатних подій: урочисті лінійки, покладання квітів до пам’ятника, вахти пам’яті, відвідування ветеранів та надання їм посильної допомоги членами волонтерських загонів, екскурсії до кімнати бойової слави, уроки патріотизму, тематичні вечори, мітинг біля пам’ятника загиблим підпільникам, учнівські конференції, бібліотечні виставки – так відзначаються в гімназії день Перемоги, день Партизанської слави, День соборності України, річниця Чорнобильської трагедії, день визволення Вознесенська від німецько-фашистських загарбників, День захисника Вітчизни, тиждень державних символів України, на які запрошуються гості – очевидці тих вікопомних подій.

Пошуково-дослідницькі експедиції, учнівські конференції, збір документальних матеріалів для поповнення фондів кімнати Бойової слави, зустрічі з очевидцями подій проводять  вчителі Денисюк О.М.,  Котляренко Р.І., Гончаренко О.Б. до Дня пам’яті жертв Голодоморів в Україні, Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників, річниці Великої Перемоги у Великій Вітчизняній війні.

Атмосфера піднесеності панувала в залі під час традиційної «Посвяти в гімназисти». Цікаво пройшов Вечір відпочинку для старшокласників до Дня Збройних сил України, , підготовлений учнями 6-Г класу(класний керівник - Лук'янченко А.В..). Святом краси та грації став шкільний захід «Осінній бал». Традиційно на високому рівні проходять Свято Першого дзвоника, Свято Останнього дзвоника, Випускний вечір.

Працює у гімназії  дитяча  екологічна  організація  «Зелений  промінь». З метою  виконання  Програми  екологічної  освіти  та   виховання молоді,   проходять трудові  акції, екологічні десанти, санітарно -  екологічний рейди, проводиться  науково-дослідницька  робота з питань вивчення та захисту навколишнього середовища та екологічного виховання. Реалізується ряд заходів по виконанню Програми «Зелена толока»: упорядкування території біля пам’ятника 62-м підпільникам та пам’ятника Т.Г.Шевченку; прибирання, висадження дерев, благоустрій пришкільної території; участь у суботниках на території міста. Велику допомогу у проведенні до порядку пришкільної території надавали і батьки, силами яких було траву, висаджено саджанці квітів, а також проведено генеральне прибирання класних кімнат. Група гімназистів під керівництвом вчителя біології Горбачової Л.В. продовжує реалізовувати в життя благодійний екологічний проект «Добро починається з тебе» по облаштуванню зони відпочинку на березі річки Мертвовод, та благоустрій території, визначеною проектом "Кожна краплина має значення" у рамках яких щороку висаджуються  саджанці дерев.

Хочеться сказати про роботу учнівського самоврядування.

   За  участю  комісії  культури  і  відпочинку    організовується    проведення  низки загальношкільних свят,  лінійок: традиційна  «Посвята  в  гімназисти», лінійка до Дня вчителя, до Міжнародного жіночого дня 8 Березня, було організовано Дні  самоврядування.

         Учні  гімназії  взяли  участь у благодійних ярмарках. Кошти, виручені на них були направлені на оснащення кімнати реабілітації Миколаївського будинку малюка та на придбання новорічних костюмів та організацію Новорічних свят.

    У рамках тижня здоров’я було організовано лекторій для учнів       1–7 класів з питань профілактики СНІДу, туберкульозу та      запобіганню шкідливих звичок. Змістовно пройшли зустрічі учнів 5-7 класів з лікарем Шпичко В.В.  та медичною сестрою Харламовою Т.М., Задорожньою В.В.  психологом "Кризового центру". Гімназисти взяли участь у рекламно-агітаційній ході до Дня толерантного  ставлення до людей із ВІЛ/СНІД.

Відвідування музею Є.А. Кібрика, краєзнавчого музею, виїзні вистави обласних театральних труп, екскурсійні поїздки містами України  та з метою перегляду вистав Миколаївського академічного українського театру драми та музичної комедії та Миколаївського художнього російського драматичного театру збагачують виховний процес в гімназії.

Невід’ємною частиною виховного процесу є гурткова робота, яка сприяє виявленню, розвитку та всебічному формуванню природних задатків дитини.  У цьому навчальному році у гімназії працювали такі гуртки: «Зірочка» (Губкін В.В.,) «Спартак» (Грішагін О.В.), «Ластівка» (Руденко О.М.), історико-краєзнавчий гурток (Ільясов О.Р.), "Рівний - рівному" (Семерня Г.Є), драматичний (Стеля О.Ю.), "Влучний стрілець" Замостяник М.М., у роботі яких було задієно 185 учнів. Результатом роботи гуртків стали призові місця на рівні міста і області у спортивних змаганнях,  творчих та інтелектуальних конкурсах.

Своєрідним підсумком роботи педагогічного та учнівського колективів стало традиційне свято «Гімназія скликає друзів», яке відбулося 27 травня на шкільному подвір'ї. Цей захід – справжній Парад зірок, переможців Всеукраїнських шкільних олімпіад, інтелектуальних, творчих конкурсів, спортивних змагань. І у цьому навчальному році цих зірок було 253. А це – майже 62% гімназистів, тобто кожен другий гімназист. Зрозуміло, що цей результат не був би таким без відповідального ставлення до роботи і бажання зробити все на найвищому рівні.

У цьому навчальному році гімназія вперше запросила до себе широку громадськість на День відкритих дверей, у рамках якого було проведено ряд заходів: святкова лінійка, відкриті засідання шкільного євроклубу, парламенту, бібліотечний урок, тренінгові заняття практичного психолога, виступ членів драматичного гуртка, спортивні змагання, заняття опорної школи з викладання англійської мови для вчителів шкіл міста, майстер-клас з орігамі. Протягом дня працювала виставка робіт декоративно-ужиткового мистецтва "Зі скарбниці гімназійної родини" А завершився цей день науково-практичною конференцією, у якій взяв участь директор інституту іноземної філології ЧДУ ім.Петра Могили Пронкевич О.В.

Організовано літній відпочинок гімназистів у таборі денного перебування «Бригантина», роботу якого очолює Ратушна Т.В. Належне харчування забезпечують працівники їдальні на чолі з Лалак Е.С., за дотриманням санітарно-гігієнічних умов слідкує медична сестра Харламова Т.М..

      Протягом 2013-2014 навчального року практичним психологом Семернею Г.Є. було поведено ряд консультативних  бесід з батьками та вчителями, а саме  «Як допомогти дитині адаптуватися до нових умов начнання», «Адаптація і підлітковий вік»,  «Роль сім’ї у розвитку особистості», «Вікові особливості та провідна діяльність п’ятикласників», «Профілактика конфліктів серед підлітків». Психолог виступала на педрадах з таких питань:   «Труднощі адаптації»,  «Робота з обдарованими дітьми», «Виховання культури  міжособистісних відносин на основі толерантності та взаєморозуміння». Також було проведено семінар «Інклюзивна освіта» , тренінгові заняття «Обдарована дитина, яка вона є». Семерня Г.Є. входить до міської творчої групи психологів, вона бере участь у проведенні засідань психолого-педагогічної студії «Професійний діалог: психолог-педагогу» в навчальних закладах міста. З учнями гімназії постійно проводяться бесіди «Я і моя сім’я», «Як будувати міжособистісні відносини в класному колективі», «Визнач свою позицію», «Як діяти в ситуаціях ризику», профорієнтаційні бесіди «Моє  майбутнє», «Як обрати професію».

 Галина Євгенівна залучає учнів до участі у конкурсі «Моральний вчинок», «Юний дослідник».

         Інформаційним центром навчально-виховного процесу є бібліотека. Бібліотекар Шевченко Л.І. приділяє велику увагу виробленню навичок користуватися бібліографічною інформацією, вихованню культури читання. Цьому сприяють бібліотечні уроки, на яких бібліотекар знайомить учнів  з функціями та задачами бібліотеки, вчить як користуватися каталогами, довідниковими виданнями, енциклопедіями. Так, для учнів перших гімназійних класів завжди проводиться бібліотечний урок «Екскурсія до шкільної бібліотеки», де діти ознайомлюються з правилами користування бібліотечнийм фондом , книгою та бібліотекою. Для учнів середніх класів проводиться бібліотечний урок «Довідниковий фонд», «Як користуватися словниками, довідниками, енциклопедіями тощо. А для учнів старших класів -  бібліотечний урок «Бібліографія. Анотація. Каталоги».

         До «Тижня здоров`я» бібліотека проводила для учнів всіх класів вікторини «Історія Олімпійських ігор» та прем’єра однієї книги «Зірки олімпійського спорту України».

         У бібліотеці працює гурток «Книжкова лікарня», діяльність учнів у якому допомагає орієнтуватися в книжковому світі, вчить любити і берегти книгу.

       В плані роботи школи є окремий розділ «Робота щодо збереження шкільних підручників», де визначено завдання для класних керівників, шкільного бібліотекаря, ради учнівського колективу.

          Двічі на рік проводяться рейди-перевірки стану підручників учнів 1-7 класів. Такі рейди проводяться систематично і це дає результати. Більшість книжок відремонтовано, обгорнуто, із закладками.

            Поповнення бібліотеки – жива справа, потребуюча ерудиції, знання, культури. Важливим джерелом комплектування бібліотеки стають дарунки від установ, приватних осіб, учнів, а також акція «Подаруй книгу бібліотеці».

         В гімназії велика увага приділяється збереженню здоров»я кожного члена колективу, як дітей, так і педпрацівників. Велика відповідальність в цьому плані покладається на медичну сестру Харламову Т.М. ведеться контроль за проходженням медичного огляду працівниками та учнями школи. Кожен рік проводиться оформлення листів здоров*я  учнів.  Постійно, медичною сестрою проводиться обстеження дітей на педикульоз і коросту та інші інфекційні хвороби. Ведуться журнали; диспансерного обліку дітей, бракіражний журнал готової продукції, журнал норм харчування, журнал інфекційних хвороб, журнал обстежених і пролікованих  на ентеробіоз, журнал обстеження на педикульоз і коросту,журнал обліку дітей,  журнал звільнених  і переведених в підготовчу  або спеціальну групу дітей.

Проведено поглиблений медогляд дітей, які перейшли на предметне навчання в гімназії, про результати медогляду доповідалось на педраді. -- Із 410 учнів здоровими, без патологічних показників було -- 271

  -- 26 учня потребують лікування зору;

  -- 69 учнів мають хвороби серцево – судинної   системи;

  -- 6 учнів мають хвороби ендокринної системи;

  -- 11 учнів мають хвороби опорно-рухового апарата ( сколіоз, сколіотична  осанка);

  -- 21 учня мають хвороби  ДЖВШ та шлунка;

  -- 13учнів мають хвороби органів дихання

   Протягом навчального року учні школи були забезпечені засобами невідкладної  першої допомоги.  

  Травмувань, які б спричинили довготривалу хворобу , не було.

  Усі учні за графіком, пройшли вікові обстеження, щеплення, здали аналізи.

  Усі учні ( 1997-1999р.р.) призовного віку вчасно пройшли медичну комісію при військовому комісаріаті та одержали приписне свідоцтво, підлітки-дівчатка 1998 року -  у сімейних лікарів.

   Щомісячно поновлюється «Куток здоров'я» за самою різноманітною тематикою, починаючи з особистої гігієни школяра, і закінчуючи такими актуальними питаннями, як СНІД, наркоманія, профілактика захворювань на туберкульоз, отруєні павуки.

Робота по зверненню громадян за 2013-2014 навчальний рік була проведена відповідно до Закону України «Про звернення громадян», який забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств і організацій незалежно від форм власності для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

 За цей період зафіксовано одне звернення «Скарга від мами учениці про побиття та приниження гідності доньки». Дане звернення, заявлене на особистому прийомі, розглянуте одразу без порушення строків.    

    Також в гімназії ведеться журнал обліку дзвінків по «Телефону довіри» тел.4-31-90 ( за період 2012-2013 року звернень не зафіксовано).

     Звіти до Управління освіти подаються регулярно та своєчасно, оформлюються правильно.

     У цьому навчальному році ми мали можливість відкрити сучасну їдальню для учнів гімназії. Держава витратила на це будівництво    2 366 995, 39 грн. В ці кошти ввійшли не тільки реконструкція їдальні, але й були придбані меблі 81 080 грн., обладнання 167 414 грн., технагляд 26 084 грн., посуд для їдальні 35 000 грн. Адміністрація нашого закладу звернулась до міського голови з проханням виділити кошти(96 501 грн.) на придбання хім. кабінету, враховуючи природничий профіль. Сподіваємося, що 2014/2015 н.р. ми розпочнемо в сучасному кабінеті хімії. Гімназія приймала участь у міському конкурсі «Життя без сміття», де посіли 1 місце. На ці кошти було встановлено 2 ноутбука та зона «Вай-фай», тепер ми маємо можливість користуватися інтернет-бібліотекою. Це заслуга всього колективу гімназії 6тис.600грн.

            Для покращення матеріально-технічної бази нашого закладу ми залучаємо спонсорські внески батьків та підприємців. Завдяки спонсорській допомозі випускника гімназії ми мали можливість придбати мультимедійний комплекс вартістю 10 000грн., та встановити його в кабінеті інформатики в 11а кабінеті. Придбаний стіл в кабінет інформатики 3 806 грн., проведений якісний ремонт в кабінеті інформатики 11а та в кабінеті медичної сестри, загальною площею 68м2. В приміщенні кабінету медичної сестри та біля спортивної зали проведена вода, покладена плитка та придбані рукомийники. Встановлені лавки та зона «Вайфай» на 1 та 2 поверсі, зроблена роздягалка для хлопчиків та дівчат біля спортивної зали. Для ремонту роздягалки для хлопчиків довелося задіяти додаткові кошти видалення металевих споруд. Додатково встановлена лавка на вулиці. Частково зроблене освітлення в кабінеті образотворчого мистецтва, теж за додаткові кошти. За ремонт ком`ютерної техніки було сплачено 1 920грн. На медичний кабінет додатково було придбано 2 тонометри (механічний та напів-автомат) та залучені кошти на придбання медикаментів. Загальна сума приблизно 800 грн. Дітям сиротам та з малозабезпечених сімей було надано спонсорську допомогу в сумі 2 500грн. У 2013 році була проведена благодійна акція до Великодня. Було зібрано 3 500грн., за які було придбано музичний центр у гімназії. Дооблаштували спортивний майданчик, встановили брусья, в шкільному кафе встановлено телевізор, вартістю 2 500грн, тюнер та супутникову антенну вартістю 600 грн.

Учні гімназії   брали  участь у конкурсі «Кожна краплина  має значення» були номіновані та одержали грант в сумі 80 тис.грн. Батьківська спільнота та учнівський колектив прикладають зусилля щоб перетворити місто на квітучий куточок. Крім цього, в кожному класі зроблений якісний ремонт батьківськими силами. Протягом року вкладаємо спонсорські кошти на друкування кращих конкурсних робіт, придбання літератури в шкільну бібліотеку, озвучення та проведення свят, придбання миючих засобів, друкування шкільної газети «Гімназійна родина», ремонт кранів, канцелярські товари  та ін.

ВИСНОВОК

 На завершення хочу сказати, що робота всіх підрозділів навчально-виховного процесу гімназії спрямована на задоволення інтелектуальних та творчих потреб кожної дитини, аби кожен вихованець здобув міцні знання, отримав високий рівень виховання, сформувався як творча особистість і здобув вищу освіту.



          Хочу також зазначити, що кількість призових місць, кількість перемог - не самоціль в нашій роботі. Головне, щоб гімназисти почували себе комфортно, йшли до школи із радістю, відчували потребу в спілкування з однолітками, своїми вчителями, щоб батьки були впевнені, що вірно зробили свій вибір, віддавши свою дитину до нас, в гімназію, і відчували задоволення від успіхів своєї дитини, а педагогічний колектив гімназії прагнув до самовдосконалення, мав потребу в оновленні освітнього процесу, щоб кожний педагог розумів вагомість своєї персональної діяльності як загального показника результативності роботи гімназії в цілому. 


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка