Звіт про роботу учнівського самоврядування за І семестр 2013-2014 н р. Для того, щоб мати майбутнє, необхідно бути готовим зробити щось нове



Скачати 78.23 Kb.
Дата конвертації06.03.2016
Розмір78.23 Kb.
Звіт про роботу учнівського самоврядування

за І семестр 2013-2014 н.р.
Для того, щоб мати майбутнє,

необхідно бути готовим зробити щось нове.

                                                                                                            П. Друкер

Важливим аргументом самоорганізації дитини є учнівське самоврядування, яке направляє до пошуку шляхів, оцінок, позицій життєвої активності. Виходячи саме з таких позицій, у школі створено демократичну модель учнівського самоврядування.

Дитяче самоврядування в будь-якій освітній установі дає можливість кожному учневі, що бере участь у ньому, показати себе, реалізувати свої ідеї і здібності, готує учнів жити в сучасному суспільстві.


Дитяче самоврядування – це форма організації життєдіяльності колективу, що забезпечує розвиток у підлітків самостійності в ухваленні і реалізації рішень для досягнення групових цілей.

Мета такого управління – кожному дати право і відповідальність. Чим вище рівень управлінської діяльності в школі, тим вище рівень співуправління (вчитель + учень + батьки), а значить, і рівень розвитку дитячого управління.

Головою учнівського самоврядування є президент школи, якому підпорядковуються 5 центрів: центр освіти та науки, спорту та охорони здоров’я, центр дисципліни та порядку, центр культури та дозвілля, центр інформації. Однією з ланок шкільного самоврядування є «Сонцеграй» у початковій школі. Учнівське самоврядування школи є активним учасником всіх загальношкільних заходів, конкурсів, змагань, акцій.

Згідно зі Статутом учнівське самоврядування школи, висловлюючи волю учнів, дбає про забезпечення прав і свобод людини, гідних умов життя, навчання, прагне зміцнення демократії, виховання відповідальності в учнів.



Організували і провели такі акції:

- «Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати»;

- «День людей похилого віку»;

- «Не забувайте вчителів»;

- «Увага! На дорозі – діти»;

- «Як ти готуєшся до уроку»;

- «Як ми записуємо домашнє завдання»;

- «Молодь за здоровий спосіб життя»;

- «Сходинки милосердя» до Міжнародного Дня інвалідів (03.12) та Дня святого Миколая
Взяли активну участь в акціях:

- Всеукраїнській благодійній акції II «Назустріч мрії»;

- Всеукраїнській акції «16 днів проти насильства»;

- міській акції «Майбутнє залежить від тебе!» (до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом та порозуміння з ВІЛ-позитивними людьми).



Провели рейди-перевірки:

- оформлення класних куточків, куточків Державної символіки;

- стану підручників;

- стану ведення щоденників;

- спізнення на уроки;

- зовнішнього вигляду учнів;

- по виявленню учнів, схильних до пропусків уроків без поважних причин.
Завдяки участі дітей у різних виховних заходах зростає соціальна активність та відповідальність в процесі практичної громадської діяльності школярів; розвиваються творчі риси характеру, а саме: цілеспрямованість, винахідливість, готовність до виправданого ризику.

Було проведено перше засідання учнівської ради, на якому затверджено план роботи учнівського самоврядування. Лідери учнівського самоврядування організовували ряд загальношкільних форм виховної діяльності, а саме:

- участь у заходах, присвячених Дню Партизанської слави;

- привітання з нагоди Дня вчителя;

- проведення дня самоврядування;

- підготовка до загальношкільного свята «Золота осінь у гості завітала»;

- конкурс малюнку на асфальті «Осінь у нашому місті»;

- фотовиставка «Осінніми барвами квітне Вознесенськ»;

- конкурс-виставка родинних робіт з природного матеріалу «Дари осені»;

- Трагічна сторінка історії України – голодомор 1932-1933рр.;

- виховний захід, присвячений Міжнародному дню порозуміння з ВІЛ-інфікованими, «Бережи себе, бережи цей світ»;

- підготовка та проведення Новорічного свята «Королівство масок»;

- конкурс родинних робіт на кращу новорічну іграшку з використовуваних матеріалів, композицій «Новорічний Вознесенськ», «Сюрприз – сніжинка». Плідно підготувалися учні до дня Святого Миколая; зібрано речі, іграшки, дитячу літературу для малозабезпечених дітей. Волонтери школи передали зібрані речі до обласного центру соціально-психологічної допомоги та показали міні-виставу.

Уже в жовтні ми побачили першу роботу центру культури та дозвілля. У рамках місячника екологічного виховання було проведено загальношкільне свято «Золота осінь у гості завітала», на якому було нагороджено переможців та активних учасників екологічних конкурсів. Мета цього заходу була спрямована на згуртування шкільного колективу. В цьому святі були задіяні не лише ті учні, які працюють в учнівській раді, а всі бажаючі учні з 2 по 11 кл. Такий був старт зацікавлення дітей до співпраці.

Робота в І семестрі 2013-2014 н.р. велася за двома напрямками: правовиховний, екологічний. За допомогою екскурсій школярі досліджували екологічне становище своєї місцевості. Проводили озеленення шкільного подвір’я (висаджували кущі, квіти). Продовжують брати активну участь у конкурсі «Життя без сміття». Так за 1 семестр зібрано макулатури 4166 кг та 207 кг пластикових пляшок.
Центр освіти здійснював роботу, спрямовану на вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання; організовував консультаційну допомогу з предметів; брав участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів; ознайомлювали учнів школи (на інформаційному віснику) з переможцями олімпіад, конкурсів; випускали газети до предметних тижнів, пам'ятних дат; контролював виконання домашніх завдань, ведення щоденників; вів боротьбу з пропусками уроків,
Центр охорони здоров'я та спорту активно агітує за здоровий спосіб життя, допомагає в проведенні шкільних і міських спортивних змагань (футбол, теніс, легка атлетика), організували проведення малої олімпіади «Олімпійські надії», ранкової зарядки (8.00-8.10 зарядка під музичний супровід), організовував різні спортивні змагання та бесіди, які проходили під гаслом «Ми за здоровий спосіб життя». Проведено виховний захід, присвячений Міжнародному дню порозуміння з ВІЛ-інфікованими, «Бережи себе, бережи цей світ» для учнів 8-11 кл., змагання до Дня Захисника Вітчизни.
Центр дисципліни та порядку контролював дотримання дисципліни й порядку учнями в позаурочний час. Організовували чергування учнів під час проведення масових заходів. Проводили рейди-перевірки дотримання учнями правил поведінки в школі, у позаурочний час. Перевіряли чергування учнів по школі, у класах. Проводили загальне оцінювання прибирання класів.
Центр культури та дозвілля в цьому семестрі допомагав в організації привітань учителів з Днем учителя. Надавали допомогу у проведення класних свят. Проводили активну роботу по залученню учнів до різних форм виховної діяльності. Допомогли у підготовці й проведенні новорічного свята, оформлені зали та проведенні виставки «Новорічний Вознесенськ». У міському Чемпіонаті КВК серед шкільних команд команда учнівського самоврядування «Восьма рота» посіла 2 місце.
Центр інформації Працювали над постійним інформуванням учнів про визначні події шкільного життя. Випуск стіннівки «Ти і безпека на дорозі».
Завершила І семестр творча галерея новорічних газет і привітань та «Новорічний бал». Учнівське самоврядування працює в тісномузв’язку з педагогічним коллективом школи.

Самоврядування – це реальний безперервний процесс залучення учнів до суспільних справ. Учнівське самоврядування робить життя школи змістовним, насиченим, цікавим. Маючи діючу модель учнівського самоврядування, наша школа не тільки дає знання, а й виховує людину в дусі патріотизму, вчить добру, порядності. Діти вчаться відчувати відповідальність, проявляти ініціативу, допомагати один одному.

Діяльність шкільного парламенту «ТЕМП» у 2013-2014 навчальному році була спрямована на активізацію, вдосконалення та оптимізацію учнівського самоврядування, підвищення авторитету лідерства, формування активної громадянської позиції учнів, виховання самостійності у вирішенні питань, що пов’язані з внутрішньою шкільною діяльністю.

Шкільні лідери стали ініціаторами, учасниками та організаторами багатьох традиційних заходів у школі, серед яких мала олімпіада «Олімпійські надії», загально шкільне свято «Золота осінь у гості завітала», збір макулатури, новорічне свято «Карнавал масок» тощо.



Самоврядування дає змогу кожному учню підготувати себе до майбутнього громадського життя, кожен вчиться керувати й управляти. Воно поступово розвиває творчу активність, дає змогу мислити, фантазувати, пропонувати своє.

Отже, принцип учнівського самоврядування нашої школи «Самі вирішили – самі зробили – самі відповідаємо» є одним із найважливіших у його роботі. Школа керується інтересами і проблемами дітей, стає улюбленим місцем, де учні не лише вчаться, а й живуть повноцінним духовним життям.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка