Звіт про виконання міського бюджету Обухівської міської ради за 2014 рік. Доповідає: Медвідчук Н.І. начальник фінансового управління. Про підсумки виконання міських цільових Програм за 2014 рік



Сторінка1/33
Дата конвертації08.03.2016
Розмір4.15 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   33
П О Р Я Д О К Д Е Н Н И Й

засідання виконавчого комітету

10.02.2015 р. (10.00 год.)

1. Про підсумки виконання Програми соціально – економічного і культурного розвитку міста Обухова та сіл міської ради за 2014 рік.

Доповідають: Даншина І.В. – в.о. начальника управління економіки.

Вяхірєв М.О. – начальник розвитку інфраструктури, містобудування та архітектури;



Шевченко Л.М. - начальник відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою.

2. Про звіт про виконання міського бюджету Обухівської міської ради за 2014 рік .

Доповідає: Медвідчук Н.І. – начальник фінансового управління.

3. Про підсумки виконання міських цільових Програм за 2014 рік.

Доповідають: Циганок Н.А. – начальник управління соціального захисту населення;

Яценко Ю.І. – начальник відділу фізичної культури та спорту;

Богданович Т.І. - начальник відділу культури;

Шимоненко В.О. – заступник міського голови;

Жевага Ю.О. - начальник служби у справах сім’ї та дітей.

Мигаль М.Л. – начальник управління освіти.

4. Про підсумки виконання Програми охорони навколишнього природного середовища на території Обухівської міської ради за 2014 рік.

Доповідає: Іваницька О.О. – головний спеціаліст земельного відділу.



5. Про хід виконання Програми зайнятості населення на території Обухівської міської ради на 2012 – 2017 роки за 2014 рік.

Доповідає: Циганок Н.А. – начальник управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради.

6. Про хід виконання Обухівської міської комплексної програми «Турбота» на 2011-2015 роки за 2014 рік.

Доповідає: Циганок Н.А. – начальник управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради.

7. Про виконання Програми правової освіти населення міста Обухів на 2011-2014 р.р.

Доповідає: Пушенко Н.В. – начальник юридичного відділу виконавчого комітету міської ради.

8. Про проект Програми розвитку освіти на території Обухівської міської ради на 2015 рік.

Доповідає: Мигаль М.Л. – начальник управління освіти виконавчого комітету міської ради.

9. Про встановлення вартості харчування учнів 1 – 4 класів, учнів пільгових категорій загальноосвітніх навчальних закладів та розміру батьківської плати за харчування дітей у дошкільних навчальних закладах міста Обухова.

Доповідає: Мигаль М.Л. – начальник управління освіти виконавчого комітету міської ради.

10. Про підсумки виконання міської цільової Програми із вшанування пам`яті Героїв Небесної Сотні на 2014 рік.

Доповідає: Богданович Т.І. - начальник відділу культури, національностей та релігій виконавчого комітету міської ради.

11. Про погодження тарифів на комунальні послуги з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії КП «Обухіврайтепломережа»

для потреб бюджетних установ та інших споживачів.

Доповідає: Шевченко Л.М. – начальник відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою.

12. Про затвердження комітету з конкурсних торгів у новому складі.

Доповідає: Шевченко Л.М. – начальник відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою.

13. Про громадський контроль у сфері благоустрою

Доповідає: Шевченко Л.М. – начальник відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою.

14. Про закриття кладовищ в районі вулиць Будьонного та Калініна, в районі вулиці Джамбула у місті Обухові.



Доповідає: Шевченко Л.М. – начальник відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою.

15. Про видалення зелених насаджень на території Обухівської міської ради по вул. Малишка, в р-ні ж.м. Дзюбівка.

Доповідає: Іваницька О.О. – головний спеціаліст земельного відділу.



16. Про норми витрат на матеріальне забезпечення спортивних заходів та їх учасників, що проводяться за участю спортсменів міста Обухова.

Доповідає: Яценко Ю.І. - начальник відділу молоді, фізичної культури



та спорту виконавчого комітету міської ради.

17. Про затвердження розпоряджень міського голови № 01 - 23 за січень 2015 року.

Доповідає: Левченко О.М. – міський голова.

18. Про розгляд заяви фізичної особи – підприємця Коломієць Олени Володимирівни щодо розміщення нестаціонарного (сезонного) об’єкту торгівлі штучними квітами на території міста Обухова та погодження режиму роботи.

Доповідають: Даншина І.В. – в.о. начальника управління економіки;

19. Про проведення квіткової ярмарки на території міста Обухова.

Доповідають: Даншина І.В. – в.о. начальника управління економіки.

20. Про розгляд заяви фізичної особи – підприємця Нефеденко Ольги Сергіївни щодо розміщення нестаціонарного (сезонного) об’єкту торгівлі промисловими товарами на території міста Обухова та погодження режиму роботи.

Доповідають: Даншина І.В. – в.о. начальника управління економіки.

21. Про розгляд заяви фізичної особи – підприємця Петриченко Тетяни Миколаївни щодо погодження режиму роботи продовольчого магазину, що знаходиться в орендованому приміщенні за адресою: місто Обухів, вулиця Київська, 119.

Доповідають: Даншина І.В. – в.о. начальника управління економіки.

22. Про розгляд заяви фізичної особи – підприємця Усиченко Людмили Володимирівни щодо погодження режиму роботи промислового магазину, розташованого в орендованому приміщенні за адресою: місто Обухів, вулиця Миру, 17-г.

Доповідають: Даншина І.В. – в.о. начальника управління економіки.

23. Про розгляд заяви ТОВ «Послуга» щодо погодження режиму роботи кафе «Шансон», розташованого за адресою: місто Обухів, вулиця Малишка, 9а.

Доповідають: Даншина І.В. – в.о. начальника управління економіки.

24. Про розгляд заяви директора приватного виробничого підприємства «Алладин» щодо продовження терміну дії договору оренди на використання нежилого приміщення за адресою: місто Обухів, вулиця Каштанова,16.

Доповідають: Даншина І.В. – в.о. начальника управління економікию.

25. Про розгляд заяви фізичної особи – підприємця Гриценка Вячеслава Дмитровича щодо продовження терміну дії договору оренди на використання нежилого приміщення за адресою: місто Обухів, вулиця Київська, 123.

Доповідають: Даншина І.В. – в.о. начальника управління економіки.

26. Про розгляд заяви фізичної особи – підприємця Крамар Наталії Миколаївни щодо продовження терміну дії договору оренди на використання нежилого приміщення за адресою: місто Обухів, вулиця Київська, 148.

Доповідають: Даншина І.В. – в.о. начальника управління економіки.

27. Про розгляд заяви фізичної особи – підприємця Петренко Наталії Геннадіївни щодо погодження режиму роботи продовольчого магазину, що знаходиться в орендованому приміщенні за адресою: місто Обухів, вулиця Миру, 9-б.

Доповідають: Даншина І.В. – в.о. начальника управління економіки.

28. Про розгляд заяви фізичної особи – підприємця Черемпей Надії Василівни щодо погодження режиму роботи магазину «Продукти», що знаходиться в орендованому приміщенні за адресою: місто Обухів, вулиця Миру, 2.

Доповідають: Даншина І.В. – в.о. начальника управління економіки.

29. Про розгляд заяви фізичної особи – підприємця Черемпей Надії Василівни щодо погодження режиму роботи продовольчого магазину «Авоська», що знаходиться за адресою: місто Обухів, вулиця Каштанова, 22-а.

Доповідають: Даншина І.В. – в.о. начальника управління економіки.

30. Про розгляд заяви фізичної особи – підприємця Черемпей Надії Василівни щодо погодження режиму роботи універсаму «Авоська», що знаходиться за адресою: місто Обухів, вулиця Будьонного, 44/4.

Доповідають: Даншина І.В. – в.о. начальника управління економіки.

31. Про розгляд заяви фізичної особи – підприємця Якименка Сергія Петровича щодо погодження режиму роботи універсаму «Авоська», що знаходиться в орендованому приміщенні за адресою: місто Обухів, вулиця Будьонного, 44/4.

Доповідають: Даншина І.В. – в.о. начальника управління економіки.

32. Про розгляд заяви фізичної особи – підприємця Паєнка Сергія Васильовича щодо погодження режиму роботи промислового магазину, розташованого в орендованому приміщенні за адресою: місто Обухів, вулиця Каштанова, 3.

Доповідають: Даншина І.В. – в.о. начальника управління економіки.

33. Про розгляд заяви фізичної особи – підприємця Голубчика Юрія Володимировича щодо розміщення дитячого майданчика на території міста Обухова та погодження режиму роботи.

Доповідають: Даншина І.В. – в.о. начальника управління економіки.

34. Про надання статусу дитини-сироти малолітній Коновченко Анні Юріївні, 2010 р.н. та встановлення опіки.

Доповідає: Жевага Ю.О. – начальник служби у справах сім’ї та дітей.

35. Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування малолітній Теменік Тетяні Миколаївні, 2012 р.н. та встановлення опіки

Доповідає: Жевага Ю.О. – начальник служби у справах сім’ї та дітей.

36. Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування малолітній Шафінській Домініці Артемівні, 2008 р.н. та встановлення опіки

Доповідає: Жевага Ю.О. – начальник служби у справах сім’ї та дітей.

37. Про надання статусу дитини-сироти малолітній Сидорченко Дарині Вадимівні, 13.10.2013 р.н. та встановлення опіки

Доповідає: Жевага Ю.О. – начальник служби у справах сім’ї та дітей.

38. Про влаштування малолітніх Сисоліної Марії Вадимівни, 2006 р.н., Сисоліної Анастасії Вадимівни, 2003 р.н. та Сисоліна Даніїла Вадимовича, 2005 р.н.

Доповідає: Жевага Ю.О. – начальник служби у справах сім’ї та дітей.

39. Про визначення способу участі у вихованні малолітнього Кудими Євгенія Андрійовича, 2012 р.н. його батьком – Кудимою А.Л.

Доповідає: Жевага Ю.О. – начальник служби у справах сім’ї та дітей.

40. Про надання дозволу громадянам Пустовій Н.В., 1979 р.н. та Пустовому П.А., 1972 р.н. на укладення договору дарування по ½ частках квартири № 19, буд. № 2, мікрорайону Петровський, міста Обухова на користь дітей – Пустового Антона Павловича, 2004 р.н та Пустової Катерини Павлівни, 1999 р.н.

Доповідає: Жевага Ю.О. – начальник служби у справах сім’ї та дітей.

41. Про розгляд звернення громадянки Дженчако О.І., 1970 р.н. щодо надання їй дозволу на укладення іпотечного договору під заставу квартири № 83, буд. 22, по вул. Лермонтова, міста Обухова, де зареєстрований неповнолітній Дженчако Данило Костянтинович, 1998 р.н.

Доповідає: Жевага Ю.О. – начальник служби у справах сім’ї та дітей.

42. Про надання дозволу Шевченко Л.М., 07.02.1963 р.н. на укладення договору дарування квартири № 131, будинку № 10, по вулиці Миру, міста Обухова на користь неповнолітньої Лук’янової Анастасії Миколаївни, 11.11.1999 року народження.

Доповідає: Жевага Ю.О. – начальник служби у справах сім’ї та дітей.

43. Про надання дозволу Білоусу О.Т., 01.01.1971 р.н., на продаж кв.№ 61, будинку № 13, по вул. Миру, міста Обухова при одночасному укладенні договору купівлі квартири № 29, буд. № 5, по вул. Миру, міста Обухова на користь Білоусова О.Т, 01.01.1971 р.н., Білоусової Т.І., та неповнолітнього Білоусова Олексія Олександровича, 18.05.1997 р.н.

Доповідає: Жевага Ю.О. – начальник служби у справах сім’ї та дітей.



44. Про виділення коштів сім’ї Героя України Володимира Чаплінського.

Доповідає: Рогоза В.І. – заступник, керуючий справами.

45. Про виділення коштів.

Доповідає: Рогоза В.І. – заступник, керуючий справами.

46. Про постановку на квартирний облік громадян міста.

Доповідає: Вашека Г.М. - спеціаліст 1 категорії виконавчого комітету.

47. Про зняття з квартирного обліку громадян міста.

Доповідає: Вашека Г.М. - спеціаліст 1 категорії виконавчого комітету.

48. Про передачу квартири у приватну власність (приватизацію )Тітарєву В.В. та видача свідоцтва про право власності.

Доповідає: Вашека Г.М. - спеціаліст 1 категорії виконавчого комітету.

49. Про розгляд заяв та надання дозволів на будівництво та введення в експлуатацію об”єктів.

Доповідає: Цельора В.В. – заступник міського голови, начальник відділу містобудування та архітектури, головний архітектор.

50. Про розгляд питань по регулюванню земельних відносин.

Доповідає: Стрілець А.В. – начальник земельного відділу.

51. Різне.
- Інформація щодо розгляду справ адмінкомісією за 2014 рік.

- Інформація щодо впорядкування режимів роботи суб’єктів господарської діяльності.




ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я № 74

від 10 лютого 2015 року м. Обухів

Про хід виконання Програми

соціально-економічного і культурного

розвитку міста Обухова та сіл міської

ради за 2014 рік

Заслухавши звіт в.о. начальника управління економіки виконавчого комітету міської ради Даншиної І.В. про хід виконання Програми соціально-економічного і культурного розвитку міста Обухова та сіл міської ради за 2014 рік, відповідно до статті 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ВИРІШИВ:


  1. Звіт про хід виконання Програми соціально-економічного і культурного розвитку міста Обухова та сіл міської ради за 2014 рік схвалити та винести на розгляд сесії (додається).

2. Підсумки виконання титульного списку робіт за 2014 рік схвалити та винести на розгляд сесії (додатки 1-5 додаються).


3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків.

Міський голова О.М.Левченко

Вик. Даншина І.В.

Додаток до рішення виконавчого комітету

міської ради від «10» лютого 2015 року №_____
Звіт

про хід виконання Програми соціально-економічного і культурного розвитку міста Обухова та сіл міської ради за 2014 рік
Соціальна сфера:

- демографічний розвиток, підтримка сімей та молоді
Станом на 01.01.2015 року на території міської ради проживає 33752 особи і в порівнянні з 2013 роком населення збільшилось за рахунок новонароджених на 459 осіб, що на 22 особи менше відповідно до 2013 року. Загальний коефіцієнт народжуваності (на 1000 осіб) склав 13,6 %, в 2013 році складав 14,3 %.

Разом з тим, за рахунок природного скорочення відбулося і зменшення населення Обухівської громади на 344 особи, що більше на 29 осіб ніж у минулому році. Загальний коефіцієнт смертності (на 1000 осіб) склав 10,19 %, у 2013 році – 9,36 %.

Коефіцієнт природного приросту склав 3,41 %; в 2013 році складав 4,94 %.

Одним із важливих чинників, які зумовлюють зміну чисельності населення міста, є міграція населення. За рахунок міграційного процесу за звітний період прибуло в місто 860 громадян, вибуло 463 громадянина.

Коефіцієнт міграційного приросту населення (на 1000 жителів) склав 11,76%; в 2013 році –12,93 %.

Крім цього, станом на 01.01.2015 року Обухівською міською радою обліковано 663 особи з тимчасово окупованої території.

Станом на 01.01.2015 року за оперативними даними працездатне населення громади складає більше 21800 осіб, або 64% до всього населення; пенсіонери – 9537 осіб або 28 %, (з них працюючих 3343).

В напрямку реалізації державної політики щодо соціального та правового захисту дітей, жінок, молоді, сімей проводилась поінформованість населення щодо надання соціальних послуг, практично-методичних рекомендацій.

Протягом звітного періоду 2014 року під опіку, піклування громадян було влаштовано 7 дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування жителів міста Обухова.

Міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді ведеться робота щодо раннього виявлення сімей з дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах. Таким сім’ям надається комплекс соціальних послуг і допомога на основі оцінки потреб дитини та акту соціального інспектування.

Для підвищення рівня поінформованості населення щодо влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування на усиновлення, під опіку (піклування), у прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу в місті Обухів здійснюються виступи на сторінках міської преси, проводиться зовнішня соціальна реклама, розповсюджується поліграфічна продукція щодо пропаганди сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та формування позитивного іміджу усиновителів, прийомних батьків та батьків вихователів.

В засобах масової інформації та по телебаченню періодично висвітлюється інформація щодо проведених заходів з підтримки сім'ї, жінок, дітей, вшанування матерів-героїнь, а також роз’яснення про отримання пільг для сімей з дітьми.

Службою у справах дітей та сім’ї проведено 12 засідань комісії з питань захисту прав дитини виконавчого комітету міської ради; проведено 4 засідання координаційної ради з питань охорони дитинства та підтримки сім’ї.

При співпраці з Обухівським міський центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді проводиться своєчасне виявлення сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах, здійснено систематичну перевірку умов утримання та виховання в них неповнолітніх, ведеться облік та надано таким сім’ям адресну допомогу.

Станом на 01.01.2015 в місті Обухів державну соціальну допомогу отримують 34 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою (піклуванням) і проживають у сім’ях.

За звітний період охоплено оздоровленням та відпочинком 2654 дітей, (967- оздоровленням, 1687- відпочинком), що становить 82% від загальної кількості дітей шкільного віку (у минулому році оздоровлено 2561 дитина, що становить 85,4 % дітей шкільного віку).

В 5 загальноосвітніх школах міста працювали пришкільні табори, в яких мали змогу відпочити 203 дитини.

10 дітей відпочивали у наметовому таборі «Скаутвіль»; 39 дітей - ОТ «Восток» Татарбунарського району Одеської області.

З урахуванням виділених управлінням охорони здоров’я Київської облдержадміністрації путівок було оздоровлено 210 дітей, які перебувають на диспансерному обліку.

Релігійна громада баптистів забезпечила відпочинком влітку близько 300 дітей; 10 дітей оздоровилися в ДЦ «Молода гвардія».

Також за рахунок коштів з обласного бюджету, коштів батьків та залучених коштів фонду соціального страхування проведено оздоровлення дітей: в ТОВ «Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу «Славутич» - 17, ДОЗ «Чайка» -12.

У ДОЗ «Дніпро» за рахунок коштів з міського бюджету було оздоровлено 80 дітей пільгових категорій.

Загалом на оздоровлення дітей у 2014 році з міського бюджету було виділено коштів у сумі 225,7 тис. грн.; коштів фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності – 105 тис. грн.; позабюджетних коштів – понад 3 млн. гривень.

При співпраці з міськрайонним центром зайнятості здійснюється працевлаштування підлітків та молоді на підприємства, установи та організації міста та області.



  • зайнятість населення

За оперативними даними за отриманням соціальних послуг протягом 2014 року до Обухівського міськрайонного центру зайнятості звернулись 1637 незайнятих трудовою діяльністю громадян, що на 32 особи менше ніж в 2013 році, а саме: вивільнені з галузей народного господарства 154 особи, звільнені з причин плинності кадрів – 753 осіб, випускники навчальних закладів – 83 особа, та інші категорії незайнятого працездатного населення – 647 осіб. Всього перебувало на обліку у звітному періоді 2301 шукачів роботи проти 2111 осіб у 2013 році.

Впродовж звітного періоду центром зайнятості працевлаштовані 818 особи з числа незайнятих та безробітних громадян, з них жінок – 391 особи (47,8%), молоді до 35 років – 435 особа (53,2%). Крім того центром зайнятості було працевлаштовано 29 осіб з тимчасово окупованої території.

Рівень працевлаштування безробітних становив 35,5 %, в 2013 році – 43% .

У відсотковому відношенні до економічно активного населення працездатного віку рівень безробіття в звітному періоді та аналогічному періоді минулого року за оперативними даними складає більше 2,0 %.

Середній розмір допомоги по безробіттю станом на 01.01.2015 року становить 1967,18 грн. В порівнянні з минулим роком, розмір допомоги збільшився на 11,7% або 206,19 грн., що дорівнює 161,5% законодавчо встановленого в цьому періоді мінімального рівня заробітної плати (1218,0 гривень).

За оперативними даними за 2014 рік в місті створено 535 нових робочих місць, в 2013 року було створено 520 місць.

За рахунок впровадження нових технологічних процесів, розширення підприємств створено юридичними особами 53 робочих місць.

Навантаження незайнятого населення, яке звернулося за сприянням у працевлаштуванні до державної служби зайнятості, на 1 вільну вакансію в цілому по місту становило 1 особи (на 01.01.2014 року – 1 особа).

Станом на 01.01.2015 року отримали допомогу по безробіттю 515 осіб. Крім того, 35 безробітним було виплачено одноразову допомогу по безробіттю для організації підприємницької діяльності в сумі 932,9 тис. гривень. Участь у громадських та інших видах робіт тимчасового характеру приймали 240 безробітних громадян міста і використано на це 76,4 тис. грн. коштів роботодавців.

Важливим напрямком підвищення конкурентоспроможності безробітних на ринку праці є професійна підготовка та перепідготовка.

Професійне навчання з початку року проходили 163 безробітних різних вікових категорій. Навчалися безробітні за професіями: адміністратор, кухар, манік’юрник, оператор котельні, бармен, електромонтер, кравець, перукар.

Щомісячно проводився моніторинг створення нових робочих місць за видами економічної діяльності у місті.

Впродовж звітного періоду проводились масові заходи за участю роботодавців та незайнятого населення, а саме: Дні відкритих дверей, ярмарки професій, «Уроків реального життя», семінари з безробітними громадянами.

Молоді, яка перебуває на обліку в центрі зайнятості, приділяється особлива увага, проводилася профорієнтаційна робота, метою якої була орієнтація на здобуття професії, які користуються попитом на ринку праці.


- грошові доходи населення
За оперативними даними середньомісячна заробітна плата працівників по місту в звітному періоді становила 3481,28 грн., що на 181,28 грн. або 5,5 % більше відповідного періоду минулого року. Розмір нарахувань у 2,8 рази перевищив законодавчо встановлені державні соціальні стандарти – (мінімальну заробітну плату та прожитковий мінімум для працездатної особи).

Зберігалася значна диференціація розмірів заробітної плати за видами економічної діяльності. Найвищу заробітну плату в економіці отримували працівники промисловості, де заробітна плата в 1,2 рази перевищила середній показник по місту.

В розрізі галузей за оперативними даними середньомісячна заробітна плата становила: промисловість – 4273,26.; комунальні підприємства – 3107,00 сільське господарство – 3504,36 грн.; бюджетна сфера – 2424,0 гривень.

Заборгованість з виплати заробітної плати відсутня.

З початку року відбулось 13 засідань постійної комісії виконавчого комітету з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та проведено 10 засідань робочої групи виконавчого комітету міської ради з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення.
- пенсійне забезпечення
Середній розмір пенсії станом на 01.01.2015 року збільшився на 3% проти аналогічного періоду 2013 року (1553,5 грн.) і склав 1600,36 грн. (136,1 % до загального показника прожиткового мінімуму)

Обсяги пенсійних виплат по всіх контингентах одержувачів пенсій станом на 01.01.2015 року склали 169873,12 тис. грн., що на 13180,64 тис. грн. більше ніж у 2013 році (156692,48 тис. гривень).

Рівень забезпеченості власними коштами на 01.01.2015 року склав – 81,7 %; на 01.01.2013 року – 81,9 %.

Заборгованості по виплаті пенсій немає.

З метою забезпечення реалізації заходів щодо погашення заборгованості зі сплати страхових внесків до Пенсійного фонду з початку року відбулось 10 засідань постійної комісії виконавчого комітету з цього питання; прослідковується зменшення заборгованості.


  • соціальний захист населення

Метою діяльності міської влади в питаннях соціального захисту є – допомогти кожному малозабезпеченому та тому, хто потребує допомоги.

Станом на 01.01.2015 року в управлінні соціального захисту населення міста Обухова перебувало на обліку 9144 одержувачів всіх видів соціальної допомоги, що на 5961 осіб більше ніж минулому році (3183 осіб).

Впродовж 2014 року пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни, чорнобильцям видано 50 санаторно - курортних путівок.

Надомне обслуговування мали 168 громадян похилого віку та інваліди; 284 матерям виплачувалася державна допомога на дітей до 3-х років; 416 одиноким матерям здійснювалася виплата державної допомоги; 1327 осіб отримували одноразову допомогу при народженні дитини.

За 2014 рік 987 сімей отримало субсидії на житлово-комунальні послуги, 152 особи були забезпечені протезно-ортопедичними виробами, 23 осіб забезпечено технічними засобами реабілітації, 655 осіб отримали продуктові набори.

З метою підвищення ефективності системи надання соціальної підтримки пенсіонерам проводились заходи щодо подальшого ведення «соціальної картки», яка надає пенсіонерам міста право на отримання пільгових знижок в рамках міської комплексної програми «Турбота» на 2011- 2015 роки.

- житлове будівництво (будівництво)
Впродовж 2014 року введено в експлуатацію 96 індивідуальних житлових будинків загальною площею 22769,0 кв. метрів, в тому числі 20 багатоквартирних житлових будинків по вулицях: Київська, Шевченка, 8-го Березня, ж/м Лукавиця, ж/м Стожари, Зарічна, 22, Зелений Гай, 1, Раскової,1-03. Міською радою готується та погоджується містобудівна документація і по можливості зменшуються строки розгляду заяв щодо відведення земельних ділянок під будівництво.

У звітному році Обухівською філією по експлуатації газового господарства по місту Обухову було введено в дію нові газові мережі низького тиску загальною протяжністю 1,796 км та встановлено 1159 штук лічильників газу для населення, що проживає в квартирах; кількість встановлених лічильників газу для населення, що проживає у приватному секторі міста, складає –1237 штук.

Проведено капітальний ремонт тротуару по вулиці Київській (№18-20,146-148) та пішохідних доріжок Алеї пам’яті героїв Небесної сотні по вулиці Миру в районі будинків 11-13, тротуарів в районі будинків по вулицях Київській, 7 та Черняхівського,1; внутрішньо – дворового проїзду по вулиці Миру,13. Також, здійснений капітальний ремонт доріг по вулицях: Калініна; ж/м Лукавиця (до кладовища); Каштанова; 8 Листопада; м-н Петровський, 20-А, 21 (до амбулаторії); Колгоспна, 1-11; Садова; Паризької Комуни від буд..№83 до буд..№99; Пушкіна від буд..№42 до буд..№62; пров. Малишківський від вул.Малишко до буд.№17, від буд.№2 до буд..№4; Гайдамацька від буд..№22 до буд.№42; Крупська; виготовлено проектно-кошторисну документацію на влаштування підпірної стіни по вул. Малишка; капітальний ремонт підпірної стіни по вул. Лєрмонтова, 2-а. Обсяг виконаних робіт по капітальному ремонту доріг – 7597,0 метрів квадратних.

Також, проведено поточний ремонт доріг (виправлення профілю основ доріг з додаванням відсіву вапняного каміння) площею 1264,0 квадратних метрів по вулицях: Профінтерна, Піщана, м-н Петровський та поточний ремонт дороги (асфальтування) по вулиці Київській, Каштановій, Миру, ж/м Лукавиця, Шевченка, 40-річчя Перемоги, 8 Березня, В. Чаплінського, Б. Хмельницького площею 5800,0 квадратних метрів. Проведено обслуговування ливневої каналізації, влаштування дорожньої розмітки, встановлення дорожніх знаків.

Придбано 10 дитячих майданчиків для встановлення по вулицях: Миру, Київській, між вул. Володимира Чаплінського і Київською, Каштановій, Мічуріна, в ДНЗ «Зірочка». Також придбано додаткові елементи до дитячого майданчику по вул. 8 Березня.
-житлово-комунальне господарство
З метою підтримання у належному стані житлового фонду комунальної власності територіальної громади міста Обухова впродовж звітного року за кошти міського бюджету було проведено капітальний ремонт покрівлі житлових будинків по вулицях: Київській, 64, 115; Каштановій, 22, Лермонтова, 22; зовнішніх інженерних мереж тепло – водопостачання по вулиці Київській,166; зовнішньої водопровідної мережі, шафи керування свердловиною та огорожі охоронної зони по вулиці Жовтневій; вузлів обліку води в бюджетних установах (адмінприміщення по вулиці Київській, 10 та Малишка, 6); теплових мереж КТЕП №8 по вулиці Каштановій, 9, 11; мереж теплопостачання із заміною ізоляції магістрального зовнішнього трубопроводу по вулиці Київській, 154; ремонт стін, покрівель, фасадів КТЕП № 1-14, пункт розподілу №1 та №2; системи опалення ЦТДЮМ «Романтик» по вул. Каштанова, 4. Виготовлено проект на реконструкцію головного напірного водоводу в районі АЗС «WOG» та автодороги Київ – Знам’янка та проведено його реконструкцію. Також, виготовлено проектно – кошторисну документацію на будівництво водоводу та автоматичного поливу паркової зони «Алеї пам’яті героїв небесної сотні» у місті Обухові та здійснено його будівництво. Виготовлено проект на реконструкцію вузлів обліку газу котельних по вулиці 8 Березня, 52, 54. та реконструкцію каналізаційного колектору в районі транспортної прохідної ПАТ «ККПК»

Проведено капітальний ремонт ліфтів та ліфтового обладнання багатоквартирних житлових будинків по місту Обухову; технічне обслуговування бювету на мікрорайоні Піщана міста Обухова, об’єктів зовнішнього освітлення. Проведено водолазне обстеження підводної частини міського пляжу.

ТОВ «Міський житловий центр» проведено: поточний ремонт житлового фонду за рахунок послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій , в т.ч.:

- ремонт сходових клітин –37711,23 м2 (61 шт.) по вул. Київській, 1, 42. 60, 62, 64, 103, 109, 113, 115, 148, 154, 156, 162а, 162б, 166, 170, 178; Каштановій, 11, 15, 16, 30, 38,40; Миру, 1, 10, 11, 13, 16, 17, 17а; Малишка, 13; м-н Петровський, 2, 4, 5, 12;

- герметизацію швів – 2509,5 погонних метрів по вул. Миру, 7, 8, 9,10, 11, 17; Київській 115, 123, 146, 158, 162, 164, 172,174, 176, 178; Каштановій, 2, 7, 22; 8-го Березня, 52,54; Жовтнева, 4; м-н Петровський, 1;

- встановлено 16 пандусів по вул. Миру, 9, 11, 17, 17а; Київській, 62, 115, 123, 156, 162, 172, 180; Каштановій, 9, 16; м-н Петровський,1;

- ремонт покрівлі на житлових будинках – 8882,68 м2 по вул. Київській, 7, 56, 113, 123, 148, 154, 164, 166, 172, 178, 180; Миру, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 16, 17а; Каштановій, 2, 14, 15, 22, 28; Чаплінського, 2; м-н Петровський, 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 11, 12, 14, 15, 16, 17;

- влаштування оцинкованих парапетів покрівлі – 315,95 погонних метрів по вул. Каштановій, 26; Київській, 31, 164; Миру, 7, 9;

- влаштування коньків оцинкованих на покрівлі – 103,68 погонних метрів по вул. Малишка,11, м-н Петровський, 8, 14;

- утеплення техповерху – 390,9 м2 по вул. Київській, 64, 148, 158, 164, 166, 180; Каштановій, 15, 28; Лермонтова, 22;

- заміну запірної арматури – 3904 шт. по вул. Лермонтова, 2, 22, Каштановій, 11,13, 14, 15, 22, 4/1, 26, 7, 2; Миру, 7, 8, 9, 13, 16, 17, Київській, 31, 64, 150, 158, 166, 168, 154, 156, 109, 176, 176-А, 111, 162-Б, 170, 113, 162-А, 101, 103, 115, 121, 172, 164, 174; 8-го Березня, 52; Малишка, 13; Жовтнева, 2;

- заміну труб ПЕ на внутрішніх каналізаційних мережах – 550 погонних метрів по вул. Київській, 31, 123, 115, 162, 178, 168, 121, 64; Миру, 2, 7, 8, 10, 11, 13, 17, 7, 14; Лермонтова, 22; Каштановій, 7в, 28;

- заміну ПЕ фасонних частин з водовідведення в кількості 806 штук по вул. Київській, 123, 113, 115, 170, 156, 154, 174, 109, 162б, 64; Каштановій, 13, 15, 30, 7, 2, 14; Лермонтова, 22, Миру, 2, 11, 17, 17а, 9, 14, 13, 8, м-н Петровський, 14; Жовтневій,4;

- заміну труб сталевих на мережах водо-теплопостачання –667,6 метрів погонних по вул. Каштановій, 11, 9, 14, 24, 7, 4/2, 15, 28, Миру, 11, 13, 2, 8, 7, 16, 9, 17; м-н Петровський, 9, Київській, 113, 158, 103, 146, 123, 164, 146, 148, 62, 156, 162б, 166, 170, 178; Жовтневій, 24.

Крім того, товариством були проведені роботи з ремонту вікон та дверей, скління вікон, ремонт козирків балконів та бетонування вимощень майданчиків, входів у під’їзди, водостічної системи, дерев’яних поручнів; проведена заміна підлоги; автовимикачів; проводки; світильників тощо.

Обухівським водопровідно-каналізаційним підприємством встановлено частотний перетворювач на насос підкачки до житлового будинку по вулиці Каштановій, 26 та бойлерній №15. Встановлена шафа керування плавного пуску на КНС (мікрорайон Петровський); проведено ремонти: насосно – силового обладнання на бойлерних № 3, 10, 15 та на підкачувальній насосній станції по вулиці Київській, 64; покрівлі на приміщенні фільтрувального залу; адмінприміщення; приміщення хлораторної; проведена заміна огорожі КНС (мікрорайон Петровський); встановлено вузли обліку води на 7 артсвердловинах та замінено насосні агрегати на 5 артсвердловинах; проведена санація головного каналізаційного колектору в районі ПАТ «ККПК» - 136,0 погонних метрів.

За оперативними даними заборгованість населення за спожиті житлово-комунальні послуги станом на 01.01.2015 року в розрізі послуг склала, по:

- водопостачанню та водовідведенню – 3219,0 тис. грн. і в порівнянні на 01.01.2014 року збільшилась на 74,2 тис. грн.; темп зростання заборгованості за житлово-комунальні послуги населення склав 2,4%, проплата послуг населенням у грудні складає 105,5%;

- житлово-комунальні послуги – 1817,2 тис. грн., в порівнянні на 01.01.2014 року заборгованість зменшилась на 349,7 тис. грн.; сплата населенням за комунальні послуги у грудні складає – 104,5 відсотків.

- теплопостачання – 6711,7 тис. грн., в порівнянні на 01.01.2014 року заборгованість збільшилась на 652,7 тис. грн.; рівень проплати у грудні становить 82%.

Проведений аналіз стану розрахунків з населенням за використаний газ станом на 01.01.2015 року свідчить, що заборгованість склала 1978,5 тис. грн., в порівнянні на 01.01.2014 року заборгованість зменшилась на 169,04 тис. грн.; рівень проплати становить 83%.

Причиною збільшення заборгованості є часткова несплата комунальних послуг населенням.

Щодо погашення заборгованості населення за спожиті житлово-комунальні послуги проводиться робота зі споживачами, а сам: щомісяця надсилаються повідомлення про нарахування оплати та суму боргу по оплаті житлово-комунальних послуг, а також надсилаються повідомлення – попередження, у яких міститься пропозиція про укладання договору реструктуризації.

Підприємствами надавачами послуг подаються позовні заяви на боржників до суду.


- енергозабезпечення та енергозбереження
Підприємствами міста, які надають послуги з теплопостачання 2014 рік було вироблено 170134 Гкал. теплової енергії, що на 122430 Гкал. менше такого періоду минулого року, в тому числі: для потреб населення – 76038 Гкал., що на 2146 Гкал. менше відповідно до 2013 року; для бюджетних установ – 5142 Гкал., що на 1207 Гкал. менше відповідно до 2013 року; та для інших споживачів –88954 Гкал., що на 41144 Гкал. більше відповідно до минулого періоду. (Збільшення відбулося за рахунок енергетичних потреб у промисловості).

За рахунок міського бюджету проведений поточний ремонт об’єктів зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об’єктів міста; утеплення фасадів в ДЮСШ та ДНЗ.

КП «Обухівтеплотрансбуд» проводився капітальний ремонт мереж електропостачання із заміною трубопроводів на попередньо теплоізольовані.

ТОВ «ЗАТ ЕРГО» здійснюється енергозбереження по газу за рахунок переходу на альтернативні види палива в зимовий період та по електроенергії – за рахунок впровадження нового устаткування та нічного використання енергомістких споживачів.

УВП УТОС – впродовж звітного періоду впроваджувалися енергозберігаючі технології при виробництві продукції.

З метою зменшення споживання природного газу та електроенергії в ТОВ «Аерок» передбачалася заміна світильників з ртутними лампами на енергозберігаючі світлодіодні; облаштування теплообмінників на опалення вторинним теплом (тепло конденсату пара, що скидається автоклавами).

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   33


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка