Звіт про зміст науково методичної роботи та рівень її організації Малосевастянівської зош І-ІІІ ступенів у 2011-2012 навчальному році. Загальні відомості



Скачати 177.05 Kb.
Дата конвертації09.03.2016
Розмір177.05 Kb.
Аналітичний звіт

про зміст науково – методичної роботи та рівень її організації

Малосевастянівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

у 2011-2012 навчальному році.




1. Загальні відомості

1.

П.І.Б. заступника ( вихователя-методиста)

Радецька Людмила Олександрівна

2.

Адреса офіційного веб-сайту закладу

_____________

3.

Адреса офіційної електронної скриньки

m-sevas@ukr.net

3.

Телефон методичного кабінету (школи)

93-3-35

4.

Мобільний телефон заступника (вихователя-методиста)

0964522776

5.

Кількість комп’ютерів та наявність доступу до мережі Інтернет в методичному кабінеті закладу

------------

6.

Самооцінка ступеня матеріально-технічного забезпечення методичного кабінету (повне, часткове, відсутнє)

часткове

7.

Картотека (каталог матеріалів, паспорт, медіатека, облік ППД тощо) медичного кабінету закладу (кількість видів)

3

Кількість

8.

Класів (груп)

11

9.

Учнів (дітей)

119

10.

Випускників, які нагороджені золотими і срібними медалями

------------

11.

Учнів-стипендіатів Міського голови

---------------

12.

Профільних класів (груп)

2

13.

Класів з поглибленим вивченням предметів

1

14.

Гуртків, секцій

10

15.

Учнів, які їх відвідують

102

16.

Факультетів, спецкурсів, курсів за вибором

20

17.

Учнів, які їх відвідують

91

ІІ. Кадрова політика

18.

Педагогів (станом на 31.05.2012р.)

24

19.

Педзвання «вчитель-методист», «вихователь-методист»

---------------------

20.

Педзвання «старший вчитель», «старший вихователь»

«старший вчитель» -1

21.

Спеціаліст «вищої категорії»

4

22.



Спеціаліст «І категорії»



10

23.

Спеціаліст «ІІ категорії»


3

24.

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст»

7

25.

Педагогів, атестованих у поточному навчальному році

2

26.


Педагогів, які пройшли курси підвищення кваліфікації у поточному навчальному році

2

27.

Загальна кількість педагогів, які мають сертифікат програми Intel@ Навчання для майбутнього

3




28.

Нагрудний знак «Відмінник освіти України»

-----------

29.

Звання « Заслужений учитель України», «Заслужений працівник освіти України»

--------------

30.

Нагрудний знак «Софія Русова»

---------------

Організаційно-методична робота

31.

Керівник міських методичних об’єднань

Губницька Т.С. (учителів біології)

Дрозденко Л.Г. (учителів економіки)



32.

Керівник міських творчих груп

----------------

33.

Публікації у фахових виданнях

----------------

34.

Робіт –учасників// дипломантів педагогічної виставки «Освіта Христинівщини-2012»

4 + 2 цифрові ресурси

/3 +2 ц.р./



35.

Матеріалів, що пройшли експертизу науково-методичної ради ЧОІПОП

1 ц.р./Грамота/



Підсумки методичної роботи з педагогічними кадрами у 2011-2012 н.р.



Показник

Зміст роботи

36.

Науково-методична проблема,

етап та рік реалізації



Вдосконалення навчально-виховного процесу на основі розвитку самоосвітньої й творчої активності учнів. Третій рік реалізації

37.

Завдання методичної служби на поточний навчальний рік (3-5 основних завдань)

1.Активізувати та розвивати творчий потенціал учителів, спонукаючи їх до роботи зі здібними та обдарованими дітьми, до участі в конкурсах як учителів так і їх учнів.

2.Формувати в педагогів здатність до самоаналізу результатів: проведення уроків, позакласних, виховних заходів та в цілому роботи за рік (у вигляді творчих звітів).

3.Формувати вміння використовувати раціональні прийоми і новітні педагогічні технології через роботу в різних методичних структурах.

4.Стимулювати самоосвіту та самовдосконалення вчителів через позитивну оцінку досвіду вчителя в доповідях адміністрації, подяки в наказах, почесні грамоти по школі.




38


Розпорядчі документи (накази, листи, розпорядження, плани роботи), що забезпечують діяльність та розвиток методичної служби, підготовлені протягом поточного навчального року (реквізити, назви) Нормативно-правовий супровід науково-методичної роботи: Угода про співпрацю; Положення:


Наказ №92 від 13.09.2011. Про організацію методичної роботи в школі та її структуру у 2011-2012 н.р.

Наказ №94 від 28.09.2011. Про нагородження учителів школи з нагоди Дня працівників освіти.

Наказ №99 від 19.10.2011. Про організацію та проведення атестації педпрацівників у 2011-2012 н.р.

Наказ №13 від 03.02.2012. Про організацію та проведення місячника методичної роботи.

Наказ №14 від 03.02.2012. Про організацію та проведення виставки педагогічних технологій та цифрових ресурсів в школі.

Наказ №25 від 02.03.2012. Про підсумки проведення атестації педпрацівників у 2011-2012 н.р.

Наказ №….. Про підсумки методичної роботи за 2011-2012 н.р.

Плани роботи методичного кабінету, методичних об’єднань учителів початкових класів, суспільно-гуманітарних дисциплін, природничо-математичних дисциплін, класних керівників, педрад, методичних оперативок.


Нормативно-правовий супровід науково-методичної роботи:

1.Витяг із Закону України «Про загальну середню освіту» про організацію і проведення методичної роботи з педагогічними кадрами та навчально-методичне забезпечення загальноосвітніх закладів

2.Положення про методичний кабінет середнього закладу освіти.

3.Типове положення про атестацію педагогічних працівників України.

4.Положення про районну виставку педагогічних технологій, конкурс «Учитель року» та ін.


39.


Діагностичні заходи, які організовувались методичною службою (анкетування, опитування, тестування тощо): кількість заходів, мета діагностики, цільова аудиторія, узагальнюючий документ


1.Діагностична анкета вчителя-предметника, щодо виявлення рівня володіння основними напрямами діяльності вчителя.

2.Самооцінка та оцінка адміністрацією школи професійної відповідальності педагогів (за визначеними показниками та критеріями).

3. Діагностична анкета класного керівника, щодо виявлення труднощів у роботі.
Узагальнюючий документ – картки індивідуального та колективного розвитку.


40

41


Моніторинг (контрольно-аналітична діяльність) за участі методичного кабінету (методичної служби): кількість вивчень, мета контролю, цільова аудиторія, узагальнюючий документ
Діяльність методичної ради (для ДНЗ – ради методичного кабінету, ініціативної групи методичного кабінету):кількість засідань, кількісний склад, основні питання, що розглядалися. Зазначити, яким чином розподілені обов’язки членів ради.

Моніторинг предметів природничого циклу /природознавство, біологія, географія, хімія/.

Мета: виявити рівень навчальних досягнень учнів, здійснити аналіз та розробити рекомендації вчителям.

Засідань -6. Членів методичної ради -7.

1.Про участь педагогічного колективу у виставці ППД «Освіта Христинівщини» та у конкурсі на кращу серію цифрових ресурсів для навчально-методичного забезпечення викладання навчальних дисциплін у ЗОШ.

2.Аналіз проведення та взаємовідвідування відкритих уроків, позакласних заходів та виховних годин.

3.Моніторингова діяльність методичних об’єднань.

4.Організація місячника методичної роботи

5.Огляд нормативних документів, методичних рекомендацій, новинок преси.



Розподіл обов’язків:

  1. Мельник Світлана Федорівна - голова ради. Організовує роботу ради.

  2. Радецька Людмила Олександрівна – заступник голови ради. Відповідає за роботу методичного кабінету, за впровадження в практику роботи елементів ППД, вивчення досвіду учителів школи та його узагальнення, за проведення колективних форм методичної роботи, методичних оперативок.

  3. Валюк Лариса Сидорівна –член ради, заступник директора з навчально-виховної роботи. Керує методоб’єднанням класних керівників.

  4. Дрозденко Валентина Федорівна – член ради. Керує методоб’єднанням учителів природничо-математичних дисциплін. Відповідає за організацію педагогічних виставок.

  5. Даниленко Тетяна Іванівна – член ради. Керує методоб’єднанням учителів суспільно-гуманітарних дисциплін. Організовує педчитання.

  6. Ладняк Надія Андріївна –член ради. Керує методоб’єднанням учителів початкових класів. Веде картотеку методичних новинок.

  7. Губницька Тетяна Степанівна –член ради. Керує роботою шкільного товариства «Інтелект»




42.

Діяльність педагогічної ради: кількість засідань, з них тематичних. Вказати тематику засідань, узагальнюючі документи.

Кількість засідань -9, з них тематичних -4. Узагальнюючі документи – протоколи.

1.Адаптація учнів 1 та 5 класів до нових умов навчання.

2.Стимулювання та заохочення учнів до освітньої діяльності.

3.Результати громадського огляду дітей різних категорій.

4.Узагальнення результатів діагностування з питання жорстокого поводження серед підлітків.

5.Інформаційно-комунікативні технології в навчальному процесі сучасної школи.

6.Стан превентивного виховання учнів школи та стан відвідування школи учнями.

7.Педрада - презентація «Розвиток творчої активності учнів – один з найважливіших факторів навчання

8.Стан викладання математики в початковій школі.

9.Оздоровлення дітей влітку 2012 року.




43.



Результати проведених семінарів (психолого-педагогічних, практикумів, теоретико-практичних, з елементами тренінгу тощо): кількість заходів, тематика, цільова аудиторія, узагальнюючий документ.

Теоретико-практичний семінар: «Пошуково-дослідницька діяльність за допомогою засобів інформаційно-комунікаційніх технологій»
Узагальнюючий документ – рекомендації.

44.



Діяльність шкільних методичних об’єднань (кафедр, інших об’єднань): загальна кількість ШМО, кількість проведених засідань, з них тематичних.

Вказати найбільш результативні та якісно проведені засідання, зазначивши назву, керівника ШМО та тематику заходів.




Загальна кількість ШМО – 4. Кількість проведених засідань –по 5, з них тематичних – по3.

Найбільш результативні:

МО учителів початкових класів

/Керівник Ладняк Н.А./

Засідання №4

1.Диспут «Як працювати з обдарованою дитиною».

2.Обмін досвідом «Диференціація самостійної роботи учнів на уроках математики».

МО учителів суспільно-гуманітарних дисциплін

/Керівник Даниленко Т.І./

Засідання №2

1.Методичний тренінг «Використання мультимедійних технологій на уроках мови та літератури»

2.Практичне заняття «Граймося на уроках мови та літератури»

3.Підготовка та проведення шкільних предметних олімпіад; обговорення положень щодо проведення Дня української писемності й мови



МО класних керівників

/Керівник Валюк Л.С./

Засідання №3

1.Аналіз виконання виховних планів роботи класних керівників

2.Засідання «круглого столу» «Партнерство сім’ї і школи у вихованні дитини».


45.


Діяльність творчих груп: кількість, проблематика роботи, керівники, практичні результати діяльності (збірки, рекомендації, публікації, посібники тощо). Вказати найбільш результативні та якісно проведені засідання, зазначивши назву, керівника ТГ

та тематика заходів.



Буде створено на 2012-2013 н.р.

46.

Діяльність інших підструктур у загальній структурі методичної роботи закладу (робота з малодосвідченими педагогами, робота спец. методичних проектів, динамічних та фокусних груп, консиліумів тощо): кількість заходів, тематика, цільова аудиторія, узагальнюючий документ.

________________________



47.


Загальноміські (області, всеукраїнські, міжнародні) методичні заходи, організовані на базі закладу (РМО, семінари, майстер-класи, відкриті огляди тощо): кількість , тематика, цільова аудиторія та організатори

(учасники) від закладу.




Районний семінар учителів світової літератури: «Інтелектуальний розвиток учнів в процесі вивчення світової літератури»

Організатор: учитель Даниленко Т.І.




48.


Місячники (декади, тижні)

професійної майстерності: кількість проведених відкритих заходів (уроків, занять). Вказати найбільш результативні та якісно проведені, зазначивши тематику та П.І.Б. педагога




Декада професійної майстерності – 10 уроків.

Найбільш результативні:

1.Качан Л.Ф. Укр. мова. 8 клас «Просте двоскладне речення».

2.Пачесюк Н.Ф. Англ. мова. 7 клас. «Спорт у моєму житті».

3.Пачесюк Л.І. Математика. 7 клас. Лінійна функція. ЇЇ графіки, властивості.


49.

Участь в інноваційних і дослідно- експериментальних проектах різних рівнів, напрями роботи, до яких долучалися педагоги закладу.

___________________



50.

Участь у фахових конкурсах (на рівні закладу, міста, області): кількість та П.І.Б. учасників, тематика, результативність.

_____________________



51.

Підписка на фахові видання: назви видань, які випускають для заступника, вихователя – методиста з різних джерел фінансування.

«Школа» -інформаційно-методичний журнал. Видавництво «Шкільний світ».

«Заступник директора школи» - журнал.

Видавництво «МЦФЕР: Освіта», за підтримки МОНмолодьспорту.

Власні джерела фінансування.

52.


Інформація, представлена для педагогів в учительській (методичному кабінеті): тематика постійно діючих стендів, назви змінних рубрик. Випуск методичних бюлетенів (газет) та

інформаторів, організація тематичних виставок, укладання

методичних рекомендацій тощо.




Тематика постійно діючих стендів:

  1. інформація про методичну роботу школи;

  2. інформація про виховну роботу школи;

  3. внутрішкільний контроль;

  4. для тих, хто атестується.

Змінні рубрики:

  1. пам’ятки для роботи учителю;

  2. на допомогу класному керівнику;

  3. зерна педагогічної мудрості (висловлювання видатних людей).




53.



Активність оприлюднення результатів професійної діяльності, ППД педагогів закладу: навчально – методичні, наукові, інформаційні розробки, навчально – методичні посібники, наукові статті; методичні рекомендації, електронні публікації на освітніх сайтах ( бібліографічний

опис розробок).


_______________________


54.


Умотивованість професійної самоосвіти педагогів, наявність портфоліо (методичних папок, книжок). Вказати найбільш змістовні портфоліо, зазначивши тематику та П.І.Б. педагогів.




Найбільш змістовні портфоліо:

1) Мельник С.Ф., директора школи та учителя української мови та літератури;

2) Радецької Л.О., заступника директора та учителя хімії;

3) Губницької Т.С., учителя біології;

4) Дрозденко Л.Г., учителя географії;

5) Качан Л.Ф., учителя української мови та літератури;

6) Пачесюк Н.Ф., учителя англійської мови;

7) Пачесюк Л.І., учителя математики та інформатики.


Портфоліо педагогів містять розробки уроків, виховних та позакласних заходів, дидактичних матеріалів, методичних розробок та цифрових ресурсів.

55.



Психологічна підтримка методичної роботи: психологічні

заняття просвітницького змісту, заходи на об’єднання зусиль колективу, створення позитивно сприятливого клімату. Їх періодичність, результативність.



_____________________



56.



Результативність (якісний показник) навчальних досягнень

учнів (вихованців).



Якісний показник – 68%

Середній бал -7,2



57.

Найважливіші проблеми в організації та управлінні методичною роботою в закладі

на даному етапі.




Вивчення передового педагогічного досвіду. З наступного року розпочнемо роботу з даного напрямку.

58.

Висновок про результативність

проведеної роботи.




Робота за 2011-2012 навчальний рік відбувалась на задовільному рівні

59.


Пропозиції щодо форми звіту.

_______________



ДОСВІД РОБОТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ, ВИВЧЕНИЙ ЗА 5 РОКІВ

П І Б учителя, чий досвід вивчався

Посада

Тема досвіду

Хто вивчав

_________










Підготовка вчителів до роботи в інноваційному просторі

№ з/п


Предмет

Назва та суть

інноваційної

педтехнології, автор



Категорія працівників

Колектив, особи які

пробують (адаптують, впроваджують) дану

технологію



Форми роботи з підготовки учителів до

роботи в

інноваційному

просторі


Прогнозовані результати

1

Усі предмети

Інтерактивні технології
(авт. О.Пометун, Л.Пироженко)
Ідея полягає в тому, що процес пізнання відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учнів. Залежно від мети уроку, форм організації навчальної діяльності використовуються інтерактивні технології кооперативного навчання, колективно-групового навчання, ситуативного моделювання, опрацювання дискусійних питань, тощо.



Колектив школи широко використовує дану

технологію



З 2004 по 2009 навчальний рік школа працювала над впровадженням інтерактивних технологій навчання.

Навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів. Виховування вміння бути демократичними, критично мислити, приймати продумані рішення

2

Українська мова та література,

хімія,


біологія,

географія,

інформатика


Інформаційно-комунікаційні технології
(авт. М.І.Жалдак, І.В.Роберт, Ю.І.Машбіц)
Використання комп’ютерних навчальних програм та комп’ютера в цілому підвищує мотивацію навчальної діяльності учнів. Можливості комп’ютера як інструмента розвитку пізнавальних, творчих, дослідницьких здібностей школярів можуть цілком проявитися зі зміною мети і змісту сучасної освіти у бік індивідуально-орієнтованої моделі навчання.



Вчитель української мови та літератури

Качан Л.Ф.


Вчитель хімії Радецька Л.О.
Вчитель біології Губницька Т.С.
Вчитель географії Дрозденко Л.Г.
Вчитель інформатики та математики Пачесюк Л.І.




Технології мають стати для школяра засобом, який полегшує процес здобуття нових знань і вмінь. ІКТ відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, дають цілком нові можливості для творчості.

3

-------------

Інноваційні підходи до управління сучасною школою
Інноваційні підходи до управління сучасною школою сприятимуть підвищенню ефективності роботи з педагогічними кадрами, а отже і підвищенню ефективності навчально-виховного процесу



Заступник директора школи з навчально-виховної роботи Радецька Людмила Олександрівна




Інноваційні підходи до управління сучасною школою створюють нові можливості для управлінської діяльності, які покликані пробудити прагнення в учителів до творчої праці, прояву ініціативи та підвищення майстерності



Печатка /С.Ф.Мельник/ Підпис керівника установи (закладу)



/Л.О.Радецька/ Підпис особи, яка складала звіт


Дата укладання звіту 05.06.2012


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка